Hop til indhold
Guest sugarshooter

smporten - super hemmelig?

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Man kan ikke skrive til nogen via siden for at få hjælp, jeg har prøvet at oprette mig men får ingen aktiveringsmail... Nogen herfra der ved hvem man kan prikke til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 3 timer siden:

Man kan ikke skrive til nogen via siden for at få hjælp, jeg har prøvet at oprette mig men får ingen aktiveringsmail... Nogen herfra der ved hvem man kan prikke til?

Du skal som Madame Elisabeht siger vente på at admin godkender dig. 

Men du skal ikke sætte dine håb for højt med det forum. Det er en stor gang rygklapperi og selve forummet bliver styret af en lille skare af dominaer fra samme domicil i København. Kritik og debat bliver ligeledes styret af dem og deres tro slaver. 

Men prøv da endelig at gøre dit til at ændre det. Men du vil finde ud af at der er meget lavt til loftet;)

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, den 17/1/2018 at 10:56:

Du skal som Madame Elisabeht siger vente på at admin godkender dig. 

Men du skal ikke sætte dine håb for højt med det forum. Det er en stor gang rygklapperi og selve forummet bliver styret af en lille skare af dominaer fra samme domicil i København. Kritik og debat bliver ligeledes styret af dem og deres tro slaver. 

Men prøv da endelig at gøre dit til at ændre det. Men du vil finde ud af at der er meget lavt til loftet;)

Selvom du har haft dårlig oplevelser på sm porten er det jo ikke ensbetydende med andre får det 

  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 20 minutter siden:

Selvom du har haft dårlig oplevelser på sm porten er det jo ikke ensbetydende med andre får det 

Nu er jeg bestemt ikke den eneste der har den opfattelse. Jeg har fået mange tilkendegivelser både her og især på porten. Rigtig mange er enige i at stedet bliver styret og censureret af en lille skare af Dominaer og slaver. Det kræver bare en halv times læsning fra en ny bruger at finde ud af. 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, for 40 minutter siden:

Nu er jeg bestemt ikke den eneste der har den opfattelse. Jeg har fået mange tilkendegivelser både her og især på porten. Rigtig mange er enige i at stedet bliver styret og censureret af en lille skare af Dominaer og slaver. Det kræver bare en halv times læsning fra en ny bruger at finde ud af. 

Syntes bare man skal drage sin egne konklusioner

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg har bestemt gjort mig mine erfaringer på smporten, hvor jeg blev smidt ud, efter jeg fandt ud af mine private beskeder blev læst...

efter jeg havde mundhuggets med sm-potens ejer kikkekat, og admin er Kikkekats slave.

Sådan. Og som alle ved den der styre et board, som feks dette har adgang til alle funktioner også adgang til private pm.

At Ilona og Elisabth svare på tråden forstår jeg godt, de er i dag, modratore, derinde, og har "øjensynlig" hukommelsestab....

Over alle de Dominaer og slaver, der er blevet smidt ud, eller forsvundet, eller bare har lært at tie stille.

JØSSES!

  • Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Jamen jeg har bestemt gjort mig mine erfaringer på smporten, hvor jeg blev smidt ud, efter jeg fandt ud af mine private beskeder blev læst...

efter jeg havde mundhuggets med sm-potens ejer kikkekat, og admin er Kikkekats slave.

Sådan. Og som alle ved den der styre et board, som feks dette har adgang til alle funktioner også adgang til private pm.

At Ilona og Elisabth svare på tråden forstår jeg godt, de er i dag, modratore, derinde, og har "øjensynlig" hukommelsestab....

Over alle de Dominaer og slaver, der er blevet smidt ud, eller forsvundet, eller bare har lært at tie stille.

JØSSES!

Undskyld hverken Elisabeht eller jeg er moderatorer derinde .. Hvor har du dog det fra ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 10 timer siden:

Jamen jeg har bestemt gjort mig mine erfaringer på smporten, hvor jeg blev smidt ud, efter jeg fandt ud af mine private beskeder blev læst...

efter jeg havde mundhuggets med sm-potens ejer kikkekat, og admin er Kikkekats slave.

Sådan. Og som alle ved den der styre et board, som feks dette har adgang til alle funktioner også adgang til private pm.

At Ilona og Elisabth svare på tråden forstår jeg godt, de er i dag, modratore, derinde, og har "øjensynlig" hukommelsestab....

Over alle de Dominaer og slaver, der er blevet smidt ud, eller forsvundet, eller bare har lært at tie stille.

JØSSES!

Hmm er jeg nu også blevet Modrator på SMporten. Det lyder vældig spændende, men er dog ikke noget jeg selv kender til!

 Derimod er jeg med i en brevkasse på det omtalte bord, der svare jeg på spørgsmål om BDSM i forbindelse med Bisex.

Med ønsket om hård frost & samt en god dag.

 Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er lidt ligesom at være brevkasseredaktør hos "Alt for Damerne", hende der svarer har garenteret heller ikke nogen nærmerer forbindelse til ledelsen på bladet!

Så Moderator var selvfølig et forkert valgt ord, jeg skulle selvfølig havde valgt "Brevkassedamer" uden kontakt til ledelsen!:shock:

Men jeg var ikke klar over at I var blevet så blinde, så I ikke kan se hvad der sker på det board!

JØSSES IGEN

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der "SMport" lyder til at være en børnehave som er 10 gange værere end Eroguide!

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Ja det er lidt ligesom at være brevkasseredaktør hos "Alt for Damerne", hende der svarer har garenteret heller ikke nogen nærmerer forbindelse til ledelsen på bladet!

Så Moderator var selvfølig et forkert valgt ord, jeg skulle selvfølig havde valgt "Brevkassedamer" uden kontakt til ledelsen!:shock:

Men jeg var ikke klar over at I var blevet så blinde, så I ikke kan se hvad der sker på det board!

JØSSES IGEN

 

JA jeg er medlem derinde  &  JA jeg har påtaget mig rollen som " brevkassedame " fordi jeg gerne vil hjælpe andre - Hvis jeg kan ...

Jeg forsvare ingen eller intet jeg har bare valgt og tage SP for hvad det er. 

Om jeg er blind NEJ jeg ser udemærket ...

Jeg står af alt det snik snak og drama er ikke lige min spidskonpetance ... 

Smuk dag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Den der "SMport" lyder til at være en børnehave som er 10 gange værere end Eroguide!

Nej det er det såmen ikke 

Der er blot personer som fylder mere end andre derinde 

Men det er jo op til en selv og si det fra man ikke gider og læse eller deltage i

Sådan er det jo på alle sider hvor der debatteres og annonceres

Fnidder fnadder skaber man kun selv hvis man vil. 

 

 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

At jeg skulle være ejeraf forummet og at Madame L og  Madame Elisabeht skulle være blevet moderator ? Det lyder som paranoia.

Cherie, som i forvejen havde en del advarsler fra admin af, grundet hendes nedladende sprogbrug overfor andre (som også og igen igen fremgår af denne tråd) blev smidt ud fordi hun skrev rundt til medlemmer i private beskeder om at boykotte smporten og flytte deres medlemskab til et andet site. Disse pm's blev anmeldt til moderator! Det var sådan dét gik cherie på smporten. Det man også læse sig til inde på smporten da flere medlemmerfortalte, i åbne tråde, at cherie havde skrevet til dem i Pm's og bedt dem flytte deres medlemskab hen på et andet forum og boycotte smporten.

Man kan jo tage et kig derind og så se om det er noget man har lyst til at være medlem af, gøre sine egne erfaringer. Snik snak på andre sites om dette forum er der rigeligt af, men det siger jo også lidt at nogle gider blive ved med at snakke om smporten, selvom de har konstateret at forummet ikke er noget for dem ;) 

God weekend alle sammen.

Mistress No.1

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 8 minutter siden:

At jeg skulle være ejeraf forummet og at Madame L og  Madame Elisabeht skulle være blevet moderator ? Det lyder som paranoia.

Cherie, som i forvejen havde en del advarsler fra admin af, grundet hendes nedladende sprogbrug overfor andre (som også og igen igen fremgår af denne tråd) blev smidt ud fordi hun skrev rundt til medlemmer i private beskeder om at boykotte smporten og flytte deres medlemskab til et andet site. Disse pm's blev anmeldt til moderator! Det var sådan dét gik cherie på smporten. Det man også læse sig til inde på smporten da flere medlemmerfortalte, i åbne tråde, at cherie havde skrevet til dem i Pm's og bedt dem flytte deres medlemskab hen på et andet forum og boycotte smporten.

Man kan jo tage et kig derind og så se om det er noget man har lyst til at være medlem af, gøre sine egne erfaringer. Snik snak på andre sites om dette forum er der rigeligt af, men det siger jo også lidt at nogle gider blive ved med at snakke om smporten, selvom de har konstateret at forummet ikke er noget for dem ;) 

God weekend alle sammen.

Mistress No.1

Hvor længe skal man vente på at blive medlem. ? :-)

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan snakke fra nu af og til dommedag. Men porten er styret og kontrolleret af en gruppe omkring et par dominaer. 

Men det er samme gruppe som holder liv i Porten, og så må vi andre deltage eller lade være. 

At gruppen så ikke tåle positivt ment kritik, er mest trist for dem, og det siger mere om dem end de som skriver kritikken. 

Og som sagt, det står enhver frit for om man vil være på porten eller selv forsøge med en tilsvarende side. 

Jeg benytter porten og forsøger at ignorere gruppen og smiller når de bliver for selvretfærdige:)

nyd livet og som en udstødt domina cirka skrev

”de dårlige oplevelser betyder ikke noget”

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 41 minutter siden:

At jeg skulle være ejeraf forummet og at Madame L og  Madame Elisabeht skulle være blevet moderator ? Det lyder som paranoia.

Cherie, som i forvejen havde en del advarsler fra admin af, grundet hendes nedladende sprogbrug overfor andre (som også og igen igen fremgår af denne tråd) blev smidt ud fordi hun skrev rundt til medlemmer i private beskeder om at boykotte smporten og flytte deres medlemskab til et andet site. Disse pm's blev anmeldt til moderator! Det var sådan dét gik cherie på smporten. Det man også læse sig til inde på smporten da flere medlemmerfortalte, i åbne tråde, at cherie havde skrevet til dem i Pm's og bedt dem flytte deres medlemskab hen på et andet forum og boycotte smporten.

Man kan jo tage et kig derind og så se om det er noget man har lyst til at være medlem af, gøre sine egne erfaringer. Snik snak på andre sites om dette forum er der rigeligt af, men det siger jo også lidt at nogle gider blive ved med at snakke om smporten, selvom de har konstateret at forummet ikke er noget for dem ;) 

God weekend alle sammen.

Mistress No.1

Kære Kikkekat

Nu vil jeg jo ikke sige du er løgner....men du omskriver sandheden ret lettilfældigt...du kunne næsten blive politikker!

For det første har jeg aldrig fået nogen advasler fra Admin med mindre din slave støvlen der mente jeg skulle beundre dig næsegrus, som sendte mig en pm, var en advasel, så er det på plads.

Det jeg rundsendt var at jeg ikke gad debattere på smporten, men ville nøjes med at annoncere, men ville debattere på Bdsm-boardet. Jeg har aldrig skrevet jeg bad andre om at boycotte, men jeg vil da gerne se hvem det er der har skrevet dette?

I en debat på Sm-boardet får man jo aldrig ret, med mindre man er enig med dig eller dine proselytter fra dit bordel eller dine slaver, enhver der er kritisk bliver fjernet med hård hånd, der er jo ikke noget med advasler eller noget. Streger og al omtale bliver fjernet.

Så man kan jo ikke just sige at de metoder du og dine, bruger er reale, det kom der jo også noget frem om i en af de streger herinde om fra medlemmet Brøndby, hvor han tydeligt blev truet, da han skrev kritisk om en af dine piger fra dit bordel.

Men så kan man jo vende den om....hvorfor skulle man ikke købe et board....sætte en slave til lave det og passe det...få nogle faste slaver til at skrive hvor fanastisk man er mod at man klasker dem lidt i røven, det er faste penge i kassen, så skal man have andre til at læse det og tro på det...det gøres ved ihærdig indsats og ved at slette dem der siger kan det nu passe?.....engang imelllem skal man så lige skrive hvor dejlig man er og de faste slaver skal så istemme: ja det er du! Kikkekat, så får man nogle andre duller med på iden og så ringer kasseapperartet, og der skrives og man er topstjerne............

Nu har jeg jo citeret Kejserens nye klæder for dig.....kunne du tænke dig at høre: Konen med Æggene?

:D:D

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åååå shit nu bliver der RIGTIG ballade!! Dette er ikke det sædvanlige “pige/ tøse , ridder kommer og blander sig fnidder fladder med rykken i hår og neglene fremme, “NEJ det her er f... seriøs “lang hård 9 halet pisk og kroge i huden ophæng” ballade :shock:. Når de damer her går til den så vil selv den hardcoreeste slave krybe, kun damerne kan selv tåle den her form for kost og ved Thor og Odin det godt det ikke er min røv der skal ligges til...  Når men ok de damer, håber nu det løser sig fredeligt, der er jo brug for de bords og jer. :)

Rigtig god weekend og fred på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherie. Truet?  Lad os lige tage den nu du selv bringer det på bane!!!

@Brøndby skrev han havde prøvet alle forlystelser på bakken (overført betydning; prøvet de fleste Dommes i kbh) og en domina svarede ham at så var det nok bedst han ik kom på bakken i år  (overført betydning; du behøvrr ik dukke op i min biks i år). At i får det til noget med rockere, vold og trusler siger mest om jer i har jo slet ik fanget budskabet!!!! Og det lidt detsamme du gør her som med smporten, du drager nogle konklusioner som er helt jen i vejret!!

Resten orker jeg ik at diskutere med dig, det har jeg brugt så rigeligt tid på. En håbløs kamp som jeg har opgivet.

God vind ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm 

det er en lang debat der kan komme af et enkelt spørgsmål om hvordan man bliver lukket ind ind gennem SM Porten, men håber at du har fundet din vej ind sugarshooter.

Så du selv kan danne dig en mening om hvad SM Porten er for en størrelse, og ikke må nøjes med andenhånds beretninger.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

I Min verden burde man smide Mistress Kikkicat ud af dette board , gerne for evigt . Nu prøver hun sku`også at styre debatten her . 

 

Bliv ovre på "din" SmPort , der har du nok mere held i dit foretagende . 

 

Kikkicat har jo galloperende storhedsvanvid ?

 

 

JØSES !!!! 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg

@brøndby. Ja du vil helt sikkert gerne styre debatten hen på et andet emne,nemlig mig! Som sædvanligt lader du ik en chance for en sviner til mig passere. Mit navn blev nævnt af et medlem og så reagere jeg ! Hvis nogen ik vil have jeg blander mig, så hold mit navn ude af jeres mund. Det da nemt :)

Mvh. Mistress No.1

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 14 timer siden:

I Min verden burde man smide Mistress Kikkicat ud af dette board , gerne for evigt . Nu prøver hun sku`også at styre debatten her . 

 

Bliv ovre på "din" SmPort , der har du nok mere held i dit foretagende . 

 

Kikkicat har jo galloperende storhedsvanvid ?

 

 

JØSES !!!! 

Er så enig med dig Brøndby

til oplysning fik jeg heller ikke nogen advarsel inden jeg blev smidt ud fra SM Porten

JØSES !!!!!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...