Hop til indhold

Dejlig sensuel grøn massage hos Mayuree i Skødstrup

Featured Replies

Skrevet

Tak for hurtigt svar Aarhuselsker. Du har ret, længere væk er det jo ikke, men håber at det popper op nærmere Aarhus C, til de dage man er i humør til at blive pirret op på den lyserøde sky, som man bliver i Skødstrup :)

• Svar 55
  • Visninger 33.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja hvis sex er det eneste du kommer efter , så kan du da have ret ! , men husk der står Thai massage på døren og mayuree selv er en af de bedste efter min mening i det lille DK hvor der er langt i mel

• Jeg måtte jo besøge dette sted. Og ja absolut grønt men som massagen skred frem “kom jeg til” at mærke hendes røv og hånden blev ikke tage væk. rigtig behagelig og sensuel massage uden at gå over

• næ det var såmænd  også mig som gav dig den oplysning om at det var et bordel  ... syntes bare det var lidt sjovt at du var hurtig på aftrækkeren mht at andre skulle kunne finde adresser selv  osv ...

Skrevet
Lukas_A skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen, der kan fortælle, hvor man kan få en lignende oplevelse i Aarhus? Altså den gode og stærkt pirrende massage uden at der nødvendigvis lægges op til mere. Til at starte med ;)

Appel kunne være et bud. 

Skrevet
8000 skrev, for 1 time siden:

Appel kunne være et bud. 

Appel på Langelandsgade? 

Skrevet
Lukas_A skrev, for 5 timer siden:

Appel på Langelandsgade? 

Kan ikke klinikkens nye navn. Men søg somekids dronning magrethesvej. Aarhus bestil tid ellers er det en ældre trunte der servicere 

hvad ligger i Langelandsgade ?

8000

Skrevet

Det er ligesom om denne tråd handler om alt mulig udover Skrødstrup.

Skrevet
Den flittige skrev, for 3 timer siden:

Det er ligesom om denne tråd handler om alt mulig udover Skrødstrup.

Sorry

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.