Hop til indhold
arkibal

Dejlig sensuel grøn massage hos Mayuree i Skødstrup

Recommended Posts

Jeg sætter stor pris på de forskellige ydelser, som man kan købe ved thaiklinikker. Men idet jeg ligger og glæder mig til afslutning eller lagengymnastik, glemmer jeg nogen gange at værdsætte massagen på dens egne præmisser. Derfor besøger jeg jævnligt grønne massagekliniker for at stresse af og nyde selve berøringen. De fleste ligner hinanden i den forstand, at man går derfra med en behagelig fornemmelse i kroppen.

Mayuree indtager dog en særstatus – så meget, at jeg længe har holdt en anmeldelse tilbage ud fra et naivt, egoistisk ønske om at beholde hende for mig selv. Men i løbet af de seneste besøg her jeg opdaget, at hun tilsyneladende instruerer to af sine tre medarbejdere til at levere den samme urimeligt sensuelle massage som hun selv brillerer i – og så kan jeg da godt presses til at røbe min hemmelighed ;)

Mayurees klinik er grøn. Det tror jeg ikke, der kan herske tvivl om. Blandt andet fordi to tredjedele af hendes kunder er kvinder – og de ville næppe blive ved med at komme, hvis der verserede rygter om, at mænd kunne få ekstra ydelser her. De tre kabiner er i øvrigt kun adskilt af gardiner, så det er ikke noget, der ville kunne foregå diskret.

Men det er helt uden sammenligning den mest lyserøde grønne massage, der kan fås i Østjylland. Hvis jeg undervejs får rejsning – og det er svært helt at undgå – masserer hun omhyggeligt en millimeter forbi den stive pik uden at blive det mindste fornærmet. Nosserne bliver altid strejfet gavmildt, men det slutter så også der. Jeg har spurgt – jeg har faktisk ligefrem tigget om mere, men det afviste hun smilende – og henviste så til den anden klinik i skødstrup, hvor man kan udleve den slags lyster.

En enkelt gang begik jeg den fejl at nævne, at jeg havde ondt et sted. Så blev hendes ældste medarbejder tilkaldt, som herefter leverede en fremragende og kompetent, fysiurgisk korrekt massage. Nu husker jeg altid at sige, at jeg bare trænger til at stresse af – og så er der budt på en hel times intens kropslig nydelse til bare 300 kr.

Mayuree er omkring de 40 og meget spinkel – nærmest kun arme og ben – med et meget smukt ansigt. Af hendes tre nuværende assistenter er Maya den yngste og kønneste, og hun er ligeså urimeligt sensuel i sin stil. Der er ofte stuvende fuldt i klinikken. Kvinderne går derfra fulde af lovord – og ægtemændene med ren samvittighed og et underfundigt smil.

Hvis du hører til dem, som ikke lige har lyst til at springe ud i et af de mange, frække tilbud, der faldbydes andre steder, så vil jeg på det kraftigste anbefale Mayurees klinik – det føles dejligt syndigt, men er det jo faktisk ikke.

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige sådan et sted jeg søger! Hvordan er det med dansk- eller engelskkundskaberne? Kan man bede om at få en bestemt massør, fx. Mayuree selv, og så være sikker på at det er hende der står for massagen?

Tak for anmeldelsen!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Ray Hollis skrev, for 2 timer siden:

Lige sådan et sted jeg søger! Hvordan er det med dansk- eller engelskkundskaberne? Kan man bede om at få en bestemt massør, fx. Mayuree selv, og så være sikker på at det er hende der står for massagen?

Tak for anmeldelsen!

 

Mayuree taler flydende dansk og du kan både ringe og sms med hende :) 

en af pigerne som er der nu, taler lidt dansk resten taler engelsk :) 

du kan rolig aflægge et besøg, det er nok det bedste Thaimassage

du finder i landet dk men som tidligere skrevet, uden ekstra, dog

tæt på :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
arkibal skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2018 at 21:13:

Hvis du hører til dem, som ikke lige har lyst til at springe ud i et af de mange, frække tilbud, der faldbydes andre steder, så vil jeg på det kraftigste anbefale Mayurees klinik – det føles dejligt syndigt, men er det jo faktisk ikke.

Faktisk lidt synd,igt der ikk kom mere respons på denne Trådstart men måske mangel på  samme :huh: 

Men hvis det ikk lige er sex man er til den pågældende dag, er det faktisk noget af det mest sensuelle

massage man kan få pt :) og så til 320,- 

Go Tirsdag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Jeg er ikke så velbevandret og erfaren i denne verden. Jeg går først og fremmest efter massage og aldrig efter FP. Så....Når jeg så skal til at afklæde mig, så er det altid: "Beholde boksershorts på" Eller "ikke beholde Boksershorts på". Hvordan er det her? Altså: smider man bare tøjet, eller guider hun....eller nævner hun selv, at det er bedre uden tøj (hvilket det jo er ). Ved dette sted, så vil jeg ikke ligge og tænke og vente på at blive tilbudt mere. Her vil jeg bare have massage Men jeg vil også have god massage, fx på ballerne og på kroppen som ikke er "pakket ind i underbukser".
Så: Smider man bare tøjet her ved Mayuree, som jo er et grønt sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LMNB skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er ikke så velbevandret og erfaren i denne verden. Jeg går først og fremmest efter massage og aldrig efter FP. Så....Når jeg så skal til at afklæde mig, så er det altid: "Beholde boksershorts på" Eller "ikke beholde Boksershorts på". Hvordan er det her? Altså: smider man bare tøjet, eller guider hun....eller nævner hun selv, at det er bedre uden tøj (hvilket det jo er ). Ved dette sted, så vil jeg ikke ligge og tænke og vente på at blive tilbudt mere. Her vil jeg bare have massage Men jeg vil også have god massage, fx på ballerne og på kroppen som ikke er "pakket ind i underbukser".
Så: Smider man bare tøjet her ved Mayuree, som jo er et grønt sted?

Ja du smider det hele. Og de plejer også at strejfe. Ved ikke hvorfor, for man kan ikke få ekstra. Jeg går altid derfra med stiv dolk, og meget lyst. Men også helt uden myoser osv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Hvor er det dejligt vi har Århuselsker ( ja sådan staves Århus for os der er født med 28 bogstaver ) nok om det, men han gør det GODT :) 

og som han ganske rigtig Citer, igen, ja så går man derfra med Dolk, og uden myoser, med eller uden Shorts, go tur :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
LMNB skrev, den 16/4/2018 at 21:56:

Jeg er ikke så velbevandret og erfaren i denne verden. Jeg går først og fremmest efter massage og aldrig efter FP. Så....Når jeg så skal til at afklæde mig, så er det altid: "Beholde boksershorts på" Eller "ikke beholde Boksershorts på". Hvordan er det her? Altså: smider man bare tøjet, eller guider hun....eller nævner hun selv, at det er bedre uden tøj (hvilket det jo er ). Ved dette sted, så vil jeg ikke ligge og tænke og vente på at blive tilbudt mere. Her vil jeg bare have massage Men jeg vil også have god massage, fx på ballerne og på kroppen som ikke er "pakket ind i underbukser".
Så: Smider man bare tøjet her ved Mayuree, som jo er et grønt sted?

Jeg har aldrig, ALDRIG, beholdt mine underbukser på nogen steder.Jeg skynder mig bare at tage dem af, inden de kan nå at protestere. Og jeg er aldrig blevet bedt om at tage dem på igen, men bliver blot tildækket med håndklæde.:)

Jeg Løber meget, og nyder at få mine ømme baller masseret. 

Vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte jo besøge dette sted. Og ja absolut grønt men som massagen skred frem “kom jeg til” at mærke hendes røv og hånden blev ikke tage væk.

rigtig behagelig og sensuel massage uden at gå over stregen. Er der flere steder som dette i Aaarhus området?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 2 timer siden:

Det lyder frækt. Hvordan er den anden massage i skødstrup?

Det er lidt mere mørkerød ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

det var diplomatisk sagt. :) 555

Ja nemlig, nogen gange fortæller få ord, mere end mange spørgsmål :rolleyes:

håber så ej Gul stue kommer efter mig, og spør, hva mener du med det

Ja jeg mener, Eg burde skifte navn, til Gul stue :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder spændende med den grønne massage hos Mayuree i Skødstrup.
Dejligt at kende steder, hvor man ikke kan blive lokket til "meget mere" og stadig få en god og lidt tirrende massage.

Håber det foregår på en "massagebriks" ?.  Det gør det jo nemmere at "komme til" at røre med bl.a. numsen når hun vimser rundt ....

Mange rigtig "mørkerøde" steder er det jo bare en seng.........hvilket jeg ikke foretrækker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder spændende med den grønne massage hos Mayuree i Skødstrup.
Dejligt at kende steder, hvor man ikke kan blive lokket til "meget mere" og stadig få en god og lidt tirrende massage.

Håber det foregår på en "massagebriks" ?.  Det gør det jo nemmere at "komme til" at røre med bl.a. numsen når hun vimser rundt ....

Mange rigtig "mørkerøde" steder er det jo bare en seng.........hvilket jeg ikke foretrækker.

 

Prof briks :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte en tur forbi...

Rimelige priser, gode brede massagebrikse med hul til hovedet, ligger ud til Grenåvej, men virker ikke skummelt.

Massagen var ikke noget særligt, den ældste massør fik jeg, meget fokus på baller og arme, jo først kravlede hun rundt på mig med knæ og albuer og fandt ømme steder men der blev ikke fuldt op på det. Masser af olie, jeg kunne glide ud af butikken. Okey Okey på et tidspunkt havde hun fat i det ene ben og lidt mellem ballerne, og så fik pung og pik langsomme blide strøg med fingerspidserne, og man tænker bare åh ja skat og så det andet ben ik skat, men pludselig var legen forbi og ingen massage af det andet ben...suk. 

Om jeg kommer igen? Det skulle kun være for måske at prøve en af de andre...det er altså oplevet frækkere andre steder hvis man bestiller tantra massage og så kan man jo sige nej til håndtrold. Og så er der kun gardiner mellem 3 rum...det var nu ikke lige mig. Der er meget lydt. Og synes også der blev fniset lidt...

Redigeret af Jankanda
Extra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jankanda skrev, for 42 minutter siden:

Måtte en tur forbi...

Rimelige priser, gode brede massagebrikse med hul til hovedet, ligger ud til Grenåvej, men virker ikke skummelt.

Massagen var ikke noget særligt, den ældste massør fik jeg, meget fokus på baller og arme, jo først kravlede hun rundt på mig med knæ og albuer og fandt ømme steder men der blev ikke fuldt op på det. Masser af olie, jeg kunne glide ud af butikken. Okey Okey på et tidspunkt havde hun fat i det ene ben og lidt mellem ballerne, og så fik pung og pik langsomme blide strøg med fingerspidserne, og man tænker bare åh ja skat og så det andet ben ik skat, men pludselig var legen forbi og ingen massage af det andet ben...suk. 

Om jeg kommer igen? Det skulle kun være for måske at prøve en af de andre...det er altså oplevet frækkere andre steder hvis man bestiller tantra massage og så kan man jo sige nej til håndtrold. Og så er der kun gardiner mellem 3 rum...det var nu ikke lige mig. Der er meget lydt. Og synes også der blev fniset lidt...

Mayuree giver, på trods af sin meget spinkle bygning en forrygende massage. Det er rigtig at den ældste virker lidt træt efterhånden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hakkespætten skrev, for 6 timer siden:

Lyder fristende, er der et adresse og telefonnummer ?

Ja De Gule Sider m.f. har sådanne oplysninger - men her der de :) 

 

Mayuree´s Skødstrup/Århus

Grenåvej 737
8541 Skødstrup
Tlf. 5280 3222

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Hakkespætten skrev, for 7 timer siden:

Lyder fristende, er der et adresse og telefonnummer ?

@Aarhuselsker Der er som bekendt forskel mellem at give en mand en fisk og lære ham at fiske.

Brug Let Me Google That For You . Følgende dukker på http://da.lmgtfy.com/?q=Mayuree og Mayures Thai Massage dukker frem smat   adresse og telefonnummer. Alternativy er direkte til Google og bruge søgetermen "Myuree" direkte. Så sker der ting.

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 7 timer siden:

@Aarhuselsker Der er som bekendt forskel mellem at give en mand en fisk og lære ham at fiske.

Brug Let Me Google That For You . Følgende dukker på http://da.lmgtfy.com/?q=Mayuree og Mayures Thai Massage dukker frem smat   adresse og telefonnummer. Alternativy er direkte til Google og bruge søgetermen "Myuree" direkte. Så sker der ting.

yep ... du har helt ret ... lidt som at finde noget i tåsingegade massage århus .... :) 555

https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=tåsinegade+massage+århus&ie=UTF-8&oe=UTF-8

hehe... ;)  tåsingegade 2 kommer op lige med det samme  ....

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby

Absolut god pointe, men jeg fik en god forklaring af Århuselsker, mener jeg, som omtalte "klinikken" som en bordel. Det er altså ikke en ny thaiklinik på lokationen men derimod en pop-up bordel (det hedder de vist) befolket med thaipiger.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 25 minutter siden:

Absolut god pointe, men jeg fik en god forklaring af Århuselsker, mener jeg, som omtalte "klinikken" som en bordel. Det er altså ikke en ny thaiklinik på lokationen men derimod en pop-up bordel (det hedder de vist) befolket med thaipiger.

 

 

Næ. Mayuree er ren massage, med lidt pirring som ikke fører til noget andet end stiv pik :) 

 

Tåsingegade er et gammelt bordel, som nu har fået glædespiger af thai oprindelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Aarhuselsker skrev, for 53 minutter siden:

Næ. Mayuree er ren massage, med lidt pirring som ikke fører til noget andet end stiv pik :) 

 

Tåsingegade er et gammelt bordel, som nu har fået glædespiger af thai oprindelse. 

 

Det var Tåsingegade jeg hentydede til og ikke Mayuree:)

Passer fint med jeg parkerer i Tåsingegade ca 1 gange om måneden og aldrig har set noget thaiskilt der. Det er ikke en thai klinik.

Men hvordan ved Thaioais.net så meget ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...