Hop til indhold
arkibal

Dejlig sensuel grøn massage hos Mayuree i Skødstrup

Recommended Posts

Olebobby skrev, for 16 minutter siden:

Men hvordan ved Thaioais.net så meget ?

 

 

 

Det gør han heller ikke. Han samler lidt op her og der, lægger en masse til, og skriver en historie ud fra det. Hans angivelser er fulde af fejl, og i øvrigt holdt i meget generelle vendinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det gør han heller ikke. Han samler lidt op her og der, lægger en masse til, og skriver en historie ud fra det. Hans angivelser er fulde af fejl, og i øvrigt holdt i meget generelle vendinger. 

Er det en person der har frekventeret eroguide?

Han er god til at skrive en historie om den enkelte klinik. Det er jeg imponeret over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 2 timer siden:

Absolut god pointe, men jeg fik en god forklaring af Århuselsker, mener jeg, som omtalte "klinikken" som en bordel. Det er altså ikke en ny thaiklinik på lokationen men derimod en pop-up bordel (det hedder de vist) befolket med thaipiger.

 

 

næ det var såmænd  også mig som gav dig den oplysning om at det var et bordel  ... syntes bare det var lidt sjovt at du var hurtig på aftrækkeren mht at andre skulle kunne finde adresser selv  osv .... når du ikke selv var så kvik for nogle få dage siden .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 8 minutter siden:

Er det en person der har frekventeret eroguide?

Han er god til at skrive en historie om den enkelte klinik. Det er jeg imponeret over.

Han skrev lidt på EG for år tilbage under alias Stump. Ja han er god til at skrive en lille historie, men hvis du læser ret mange, så er de temlig ens, og indholdet er stort set  lutter ligegyldigheder. Det er helt tydeligt at manden ikke har besøgt en eneste af  klinikkerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
thomas 123 skrev, 1 time siden:

næ det var såmænd  også mig som gav dig den oplysning om at det var et bordel  ... syntes bare det var lidt sjovt at du var hurtig på aftrækkeren mht at andre skulle kunne finde adresser selv  osv .... når du ikke selv var så kvik for nogle få dage siden .....

Ok. Altså, hvis jeg søger via google så får jeg bekræftet at der er en klinik på Tåsingevej 2?

Thaioasis.net indslaget er fra 21 feb og jeg har været på gaden siden februar - godtnok for flere måneder siden - og der var ingen klinik. Ingen skilt. Ingenting. Måske trænger jeg til briller selvom jeg gik på fortovet 2 m fra døren. 

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 8 timer siden:

Ok. Altså, hvis jeg søger via google så får jeg bekræftet at der er en klinik på Tåsingevej 2?

Thaioasis.net indslaget er fra 21 feb og jeg har været på gaden siden februar - godtnok for flere måneder siden - og der var ingen klinik. Ingen skilt. Ingenting. Måske trænger jeg til briller selvom jeg gik på fortovet 2 m fra døren. 

Den er bare meget diskret;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Den er bare meget diskret;) 

Skyldes nok ulovlige 3 mdr pige og der ikke betales skat og moms :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, Lige nu:

Skyldes nok ulovlige 3 mdr pige og der ikke betales skat og moms :)

Tja. Det er et gammelt bordel, som blot ikke skilter med sin tilstedeværelse. Der er et par lignende i byen, som udefra ligner alt andet end syndes hule. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2018 at 21:13:

Jeg sætter stor pris på de forskellige ydelser, som man kan købe ved thaiklinikker. Men idet jeg ligger og glæder mig til afslutning eller lagengymnastik, glemmer jeg nogen gange at værdsætte massagen på dens egne præmisser. Derfor besøger jeg jævnligt grønne massagekliniker for at stresse af og nyde selve berøringen. De fleste ligner hinanden i den forstand, at man går derfra med en behagelig fornemmelse i kroppen.

Mayuree indtager dog en særstatus – så meget, at jeg længe har holdt en anmeldelse tilbage ud fra et naivt, egoistisk ønske om at beholde hende for mig selv. Men i løbet af de seneste besøg her jeg opdaget, at hun tilsyneladende instruerer to af sine tre medarbejdere til at levere den samme urimeligt sensuelle massage som hun selv brillerer i – og så kan jeg da godt presses til at røbe min hemmelighed ;)

Mayurees klinik er grøn. Det tror jeg ikke, der kan herske tvivl om. Blandt andet fordi to tredjedele af hendes kunder er kvinder – og de ville næppe blive ved med at komme, hvis der verserede rygter om, at mænd kunne få ekstra ydelser her. De tre kabiner er i øvrigt kun adskilt af gardiner, så det er ikke noget, der ville kunne foregå diskret.

Men det er helt uden sammenligning den mest lyserøde grønne massage, der kan fås i Østjylland. Hvis jeg undervejs får rejsning – og det er svært helt at undgå – masserer hun omhyggeligt en millimeter forbi den stive pik uden at blive det mindste fornærmet. Nosserne bliver altid strejfet gavmildt, men det slutter så også der. Jeg har spurgt – jeg har faktisk ligefrem tigget om mere, men det afviste hun smilende – og henviste så til den anden klinik i skødstrup, hvor man kan udleve den slags lyster.

En enkelt gang begik jeg den fejl at nævne, at jeg havde ondt et sted. Så blev hendes ældste medarbejder tilkaldt, som herefter leverede en fremragende og kompetent, fysiurgisk korrekt massage. Nu husker jeg altid at sige, at jeg bare trænger til at stresse af – og så er der budt på en hel times intens kropslig nydelse til bare 300 kr.

Mayuree er omkring de 40 og meget spinkel – nærmest kun arme og ben – med et meget smukt ansigt. Af hendes tre nuværende assistenter er Maya den yngste og kønneste, og hun er ligeså urimeligt sensuel i sin stil. Der er ofte stuvende fuldt i klinikken. Kvinderne går derfra fulde af lovord – og ægtemændene med ren samvittighed og et underfundigt smil.

Hvis du hører til dem, som ikke lige har lyst til at springe ud i et af de mange, frække tilbud, der faldbydes andre steder, så vil jeg på det kraftigste anbefale Mayurees klinik – det føles dejligt syndigt, men er det jo faktisk ikke.

Bare til UG hvad du skriver  og mener , dejligt der stadig er folk i DK med fornuft og pli

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, jeg har også lige været der. Virkelig en superlækker og møgfræk oplevelse. Ingen direkte sex, men utroligt meget pirrende berøringer og lige ved og næsten... meget lækkert. Jeg skal klart besøge stedet igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

... og det blev så i dag :)

det er en speciel oplevelse at få, hvad der medt af alt minder om en spiller (det var det ikke - men så i hvert fald nosse pirring på massiv og lækker skala), mens mænd og kvinder kommer ind i butikken - kun skjult bag et tungt forhæng. 

Sidste gang var jeg i det fjerneste lokale, og så var det nemmere at komme med små vellystige småstøn... nu skulle jeg virkelig tage mig sammen for at være stille. Det var også ret erotisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa var forbi i dag  , og mayuree var min massør !!

Korrekt  , jeg fik en fantastisk massage af en en kvinde der virkelig ved hvad det vil sige .

 en meget gennemført sensuel massage ,som gør at man svæver på en lyserød sky , derefter .!!!

Meget meget tæt på ,  men alligevel blev det en grøn massage !!! som sad i hukommelsen de næste mange timer .

Hun er en flot , sød og veltalende  kvinde ,

Kommer igen snart og ofte !! når jeg er i DK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige forbi , rejser hjem til  NZ   New Zealand soon ! Det var bare igen til 10 tallet,  en bedre grøn massage skal man lede længe efter ,særligt i DK .

Jeg forsatte til syd DK  i bil , men på en lyserød Sky !!!!!!! Det var ikke mayuree men en lidt ældre meget mørk kvinde som gav mig,    !  a dream came true !

Skal forbi igen før jeg  rejser , og næste gang jeg er hjemme i mit føde land er det her jeg får min massage .

Tak til Mayuree og hendes piger , i har vist mig,  at der er stadig er dejlige massage steder i DK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for nylig besøgt stedet. Jeg kan desværre ikke genkende at det skulle være bedre end andre steder. Pigen jeg fik massage af var omkring 35-40 år og talte kun engelsk. Pigen var meget sød og venlig. Massagen var blød og behagelig, men jeg syntes ikke der var så meget pirring som jeg havde forventet og har læst her på forum.. Bagpå var der ikke noget og foran var der kun lidt. 

Prisen er 350 kr og der kan betales med Mobilepay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej , nogen anbefalinger af kvinderne hos Mayuree ? Jeg har været der flere gange hvor der er blevet pirret godt  , men oplevede også sidste gang at der slet ingen pirring var i den , iøvrigt glimrende , massage jeg fik. Nogen bud ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mondeo skrev, for 21 timer siden:

Hej , nogen anbefalinger af kvinderne hos Mayuree ? Jeg har været der flere gange hvor der er blevet pirret godt  , men oplevede også sidste gang at der slet ingen pirring var i den , iøvrigt glimrende , massage jeg fik. Nogen bud ? 

Har fået god massage og ikke andet de sidste 2 år hos Mayuree, der er ikke andet at komme efter. 

Har mødt en af pigerne der arbejdede hos Mayuree andetsteds med fp og hun sagde at de aldrig må gå over den "grønne linie". 

Men dejligt at kunne kombinere en omgang god massage hos en af de grønne klinikker og få en omgang 30 min dejlig sex andetsteds, så har man da ikke spildt pengene på noget meningsløst olie pjaskeri

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 21 timer siden:

Har fået god massage og ikke andet de sidste 2 år hos Mayuree, der er ikke andet at komme efter. 

Har mødt en af pigerne der arbejdede hos Mayuree andetsteds med fp og hun sagde at de aldrig må gå over den "grønne linie". 

Men dejligt at kunne kombinere en omgang god massage hos en af de grønne klinikker og få en omgang 30 min dejlig sex andetsteds, så har man da ikke spildt pengene på noget meningsløst olie pjaskeri

Ja hvis sex er det eneste du kommer efter , så kan du da have ret ! , men husk der står Thai massage på døren og mayuree selv er en af de bedste efter min mening i det lille DK hvor der er langt i mellem kvalitet , nok på grund af alt for mange forventer mere og ikke forventer en god massage , Mayuree er en af de få der ikke følger trop med 99% af Thai massage stederne i dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg så også besøgt dette grønne sted. 
Al det positive der skrives kan jeg slet ikke nikke genkendende til.

>Nå lidt om oplevelsen. 

Ringede og aftalte til med Mayuree selv til en afslappende massage. Jeg mødte op og Hun tog smilende imod mig, tog min hånd og førte mig ind i et rum.Jeg fik lige 5 min til og gøre mig klar, så ville hun være der.
Hun kom ind og hun smilte og pjattede mens hun strøg min ryg. Efter 5 min gik døren op og en kunde kom ind. Der gik snakken om i Thai da hun så hvem kunden var. Hun sagde øjeblik og pludselig kom en anden ind til mig som skulle overtage for mayuree :(  Jeg brokkede mig og sagde jeg havde bestilt tid med hende. Well det endte med den anden overtog. ( også en yngre sag, lidt mere fylde på kroppen. ) hun snakkede ikke meget dansk, mest engelsk.

Det var en ligegyldig, og intetsigende massage. Kun lige i starten på ryggen blev der taget fat.. Da jeg skulle vende mig om fik jeg lige 2 min massage på brystet og derefter op og sidde hvorefter de klassiske klask på nakken og ryggen hvorefter hun sagde færdig og tak for idag.  Der var der så helt nøjagtig gået 42 minutter fra jeg gik ind af døren.. Jøsses de 350 kr havde været bedre og fyre af i Netto næsten lige overfor :( 

Mayuree kunne godt mærke mig irritation da jeg skulle betale. Hun spurgte om massage ik var god. Jeg sagde NEJ jeg havde booket med dig. Der blir byttet rundt fordi en kendt kunde dukker op uanmeldt og jeg skal betale 350 kr for 42 min massage hvoraf de 10 min gik på og vente på nothing...

 

Det var så første og sidste gang jeg besøgte det sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Buttman76 skrev, for 7 timer siden:

nu har jeg så også besøgt dette grønne sted. 
Al det positive der skrives kan jeg slet ikke nikke genkendende til.

>Nå lidt om oplevelsen. 

Ringede og aftalte til med Mayuree selv til en afslappende massage. Jeg mødte op og Hun tog smilende imod mig, tog min hånd og førte mig ind i et rum.Jeg fik lige 5 min til og gøre mig klar, så ville hun være der.
Hun kom ind og hun smilte og pjattede mens hun strøg min ryg. Efter 5 min gik døren op og en kunde kom ind. Der gik snakken om i Thai da hun så hvem kunden var. Hun sagde øjeblik og pludselig kom en anden ind til mig som skulle overtage for mayuree :(  Jeg brokkede mig og sagde jeg havde bestilt tid med hende. Well det endte med den anden overtog. ( også en yngre sag, lidt mere fylde på kroppen. ) hun snakkede ikke meget dansk, mest engelsk.

Det var en ligegyldig, og intetsigende massage. Kun lige i starten på ryggen blev der taget fat.. Da jeg skulle vende mig om fik jeg lige 2 min massage på brystet og derefter op og sidde hvorefter de klassiske klask på nakken og ryggen hvorefter hun sagde færdig og tak for idag.  Der var der så helt nøjagtig gået 42 minutter fra jeg gik ind af døren.. Jøsses de 350 kr havde været bedre og fyre af i Netto næsten lige overfor :( 

Mayuree kunne godt mærke mig irritation da jeg skulle betale. Hun spurgte om massage ik var god. Jeg sagde NEJ jeg havde booket med dig. Der blir byttet rundt fordi en kendt kunde dukker op uanmeldt og jeg skal betale 350 kr for 42 min massage hvoraf de 10 min gik på og vente på nothing...

 

Det var så første og sidste gang jeg besøgte det sted. 

Det var så ærgerligt for begge, da det nok er et af landets bedste og synd massagen ikk fortsat med Mayuree, ja Thai er Thai'er, de lever i nuet, men syntes dog du skal gi stedet en ekstra chance, det fortjener begge, og nåh-nej No sex, only super massage :)

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja der er vel en grund til en af hendes piger starter op i Rønde, med fuldt hus, dag 1 

Men det er så en anden side af sagen og undskyld denne afsporing 

Men husk, Thai har en anden kultur, ja den ligner ej vores, om vi vil eller ej :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 9 timer siden:

nu har jeg så også besøgt dette grønne sted. 
Al det positive der skrives kan jeg slet ikke nikke genkendende til.

>Nå lidt om oplevelsen. 

Ringede og aftalte til med Mayuree selv til en afslappende massage. Jeg mødte op og Hun tog smilende imod mig, tog min hånd og førte mig ind i et rum.Jeg fik lige 5 min til og gøre mig klar, så ville hun være der.
Hun kom ind og hun smilte og pjattede mens hun strøg min ryg. Efter 5 min gik døren op og en kunde kom ind. Der gik snakken om i Thai da hun så hvem kunden var. Hun sagde øjeblik og pludselig kom en anden ind til mig som skulle overtage for mayuree :(  Jeg brokkede mig og sagde jeg havde bestilt tid med hende. Well det endte med den anden overtog. ( også en yngre sag, lidt mere fylde på kroppen. ) hun snakkede ikke meget dansk, mest engelsk.

Det var en ligegyldig, og intetsigende massage. Kun lige i starten på ryggen blev der taget fat.. Da jeg skulle vende mig om fik jeg lige 2 min massage på brystet og derefter op og sidde hvorefter de klassiske klask på nakken og ryggen hvorefter hun sagde færdig og tak for idag.  Der var der så helt nøjagtig gået 42 minutter fra jeg gik ind af døren.. Jøsses de 350 kr havde været bedre og fyre af i Netto næsten lige overfor :( 

Mayuree kunne godt mærke mig irritation da jeg skulle betale. Hun spurgte om massage ik var god. Jeg sagde NEJ jeg havde booket med dig. Der blir byttet rundt fordi en kendt kunde dukker op uanmeldt og jeg skal betale 350 kr for 42 min massage hvoraf de 10 min gik på og vente på nothing...

 

Det var så første og sidste gang jeg besøgte det sted. 

Har oplevet noget lignende der.

Første besøg Mayuree fin massage.

Andet besøg bookede Mayuree men blev spist af med en anden, som jeg brokkede mig over efter endt oliesjask.  Fik en lang SMS korrespondance med bod og bedring.

Tredie forsøg bookede Mayuree der var intet at tage fejl af. Ups hun var optaget, så er det fandme op af bakke. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der kan fortælle, hvor man kan få en lignende oplevelse i Aarhus? Altså den gode og stærkt pirrende massage uden at der nødvendigvis lægges op til mere. Til at starte med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lukas_A skrev, 1 time siden:

Er der nogen, der kan fortælle, hvor man kan få en lignende oplevelse i Aarhus? Altså den gode og stærkt pirrende massage uden at der nødvendigvis lægges op til mere. Til at starte med ;)

Har aldrig oplevet/hørt om andre steder der laver lige netop denne variant. Det er nu heller ikke langt fra Århus til Skødstrup. Nærbanen holder tæt ved - når den altså kører :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...