Hop til indhold
Rejsenetværk

Sikker sex versus billigere sex

Recommended Posts

Kære piger og drenge

Det er et følsomt emne, at diskutere om det er berettiget at købe sex billigere af udenlandske piger, end af danske piger?

Jeg er selv i skudlinjen, fordi at jeg er en så markant forsvarer af at udlændinge ikke bør underminere og underbyde løn og arbejdsvilkår, under dansk  LO brancheoverenskomst.

Men det der adskiller problemstillingen, er jo at piger per definition er selvstændige, og derfor ikke er underlagt nongen brancheoverenskomst mellem lønmodtager og arbejdsgiver.

Jeg har selv adskillige gange fremhævet, at enhver mutter og enhver glædespige, som med sig selv ved at de betaler alle skyldige skatter og afgifter, de kan med rette beklage sig over unfair konkurrence fra udenlandske piger, der ikke gør det samme.

Men når det er sagt, så mener jeg samtidig at at prisen på købesex er så ekstrem høj, at lige netop købe sex branchen, falder helt udenfor den generelle debat om social og løndumping, med den undtagelse at udfordringen består i om der svares, eller der ikke svares alle skyldige skatter.

Brutalt sagt!!

Danske piger koster ofte 1100 kr for 1/2 times samvær, til 2200 kr for 1 times samvær.

Udenlandske piger koster typisk mellem 1000 og 1400 kr for 30 minutters samvær, og 1100 - 1800 kr for 1 time.

Det er mange penge.

Min pointe er, at uanset at jeg dybest set er imod åbne grænser og arbejdskraftens forbandede frie bevægelighed, så mener jeg samtidig at prisen for køb af sex, den er så høj, at prisen alene udgør en faktor, som ikke i sige selv underminererer danske pigers mulighed for at tjene penge som sexarbejdere.

Meget meget følsomt !!

Jeg må erkende at jeg indtil for ca 3 år siden, var en fanatisk fortaler for at vi ikke køber nogen som helst købesexuelle ydelser, uden at der brugtes kondom.

Men efter at jeg i mere end 10 år aktivt havde takket nej til alle tilbud om blowjob uden kondom, under mine ture til Tyskland for at besøge FKK klubber, der kapitulerede jeg til sidst til at modtage fransk uden kondom.

Jeg accepterer koncekvent at danske piger ikke yder fransk uden kondom, og jeg opfordrer dem aldrig til at yde fransk uden kondom mod ders vilje.

Sådan omstillede jeg mig

Jeg betalte for en vaccination mod Hipatitis A + B + HPV, hvorefter, at jeg ikke siden har takket nej til fransk uden i Tyskland.

Mit spørgsmål til Danske piger er, mener I at I er presset på princippet om sikker sex?

Mener I at os mænd som takker ja til at få suttet pik uden kondom, modarbejder at der i branchen hersker de højeste sikkerhedsmnæssige standarder?

Altså kort og godt

Mener danske piger at vi mænd der takker ja til at fransk uden, vi er med til at dumpe prisen for sex, og at vi bidrager til at at øge smittespredningen generelt i samfundet.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Mener danske piger at vi mænd der takker ja til at fransk uden, vi er med til at dumpe prisen for sex, og at vi bidrager til at at øge smittespredningen generelt i samfundet.

Synes du blander for mange ting sammen - så det bliver svært at svare entydigt på, da det ene ikke nødvendigvis afhænger af det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det kommer til naboen er du imod at de bruge billige polske håndværkere. Men når det kommer til din penge og at du skal have taget trykket, så kommer dobbeltmoralen pludselig frem, og du finder på undskyldinger for at vælge de udenlandske piger.

Fordi du har brugt penge på at betale for en vaccination er det OK at gå til en billig udenlandsk GP, da det samlet beløb for dig bliver højt.

 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Brutalt sagt!!

Danske piger koster ofte 1100 kr for 1/2 times samvær, til 2200 kr for 1 times samvær.

Udenlandske piger koster typisk mellem 1000 og 1400 kr for 30 minutters samvær, og 1100 - 1800 kr for 1 time.

Det er mange penge.

Det er selvfølgelig mange penge. Men det er endnu flere penge at udskifte taget på et hus. Du forsvarer det ene, men kan ikke acceptere det andet ??

Eller misforstår jeg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kort svar - Ja jeg mener at mænd som køber sex af billigere udenlandske piger er med til at dumpe priserne.

Over halvdelen af de danske piger og danske klinikker er forsvundet. Så der er ingen tvivl om at udenlandske piger har ændret markedet. 

Det virkeligt spøjse ved det hele er - at de jo tager hver en krone med hjem. Så det kan godt være at køber får billigere sex....men de penge pigen tjener, dem bruger hun altså i sit hjemland.

Det er dog helt sikkert at prisen på en dansk GP ikke kommer til at falde. Den er stagneret, men den bliver ikke billigere.

Jeg forstår simpelthen ikke dobbeltmoralen. De polske håndværkere er fy, Uber er endnu mere fy...men kommer det til et knald....så er alt ok...for det er jo ‘kun’ en udløsning. 

Og den der med at man har fået en vaccination....jamen alt er jo godt - bare Du ikke får hepatitis. Op i måsen med alt det andet du kan rage til dig :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kunne aldrig finde på at besøge en dansk pige, og det har absolut intet med prisen at gøre. 

Og det er du jo i din fulde ret til selv at bestemme.  Præcis sådan har jeg det med håndværkere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 22 minutter siden:

 

Jeg forstår simpelthen ikke dobbeltmoralen. De polske håndværkere er fy, Uber er endnu mere fy...men kommer det til et knald....så er alt ok...for det er jo ‘kun’ en udløsning. 

Men dobbeltmoralen findes også hos nogle danske GPer.

Man må som kunde ikke prutte om prisen hos en GP. Men har da læst om danske GPer som så det som en menneskeret at prutte om prisen når de selv var ude og bruge penge. 

Man må som kunde ikke gå til en udenlandsk pige med billiger priser, fordi hun tager pengene med hjem. Men man må gerne som GP mene at Uber er fedt, selv om at firmaet ikke ønsker at betale skat I Danmark. 

 

Hvis man vil sælge en service i Danmark, så mener jeg også man skal betale skat i danmark. Og så er det lige meget om servicen er sex eller en app der skaber kontakt mellem køber og sælger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Og det er du jo i din fulde ret til selv at bestemme.  Præcis sådan har jeg det med håndværkere.

Det er jeg nemlig. Jeg er ligeglad hvor håndværkere kommer fra, så længe de gør arbejdet ordentligt og betaler skat som os andre. Jeg kan ikke bebrejde at folk fra lande med lavere indkomster og flere sociale problemer rejser til et andet land for at tjene flere penge til sig selv og deres familie. Jeg syntes danskerne er nogle jamrekællinger.
Mit eget fag har altid været udsat for global konkurrence, og det er en af grundende til at Danmark i dag er nogle af de bedste inden for faget. Der er kinesere, japanere, russere og amerikanere der alle laver det jeg gør, men det er jo ikke en dårlig ting, det skaber sund konkurrence som gør mig og mine kollegaer dygtigere, og det giver os mulighed for at arbejde med andre end danskere, hvilket jeg værdsætter.
Mange danskere der taler om gæstearbejdere, løndumping, solidaritet og fællesskab, taler i virkeligheden om solidaritet og fælleskab blandt danskere og så til helvede med alle andre. Dette finder jeg både usolidarisk og som værende et svagt fælleskab.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 2 minutter siden:

Det er jeg nemlig. Jeg er ligeglad hvor håndværkere kommer fra, så længe de gør arbejdet ordentligt og betaler skat som os andre. Jeg kan ikke bebrejde at folk fra lande med lavere indkomster og flere sociale problemer rejser til et andet land for at tjene flere penge til sig selv og deres familie. Jeg syntes danskerne er nogle jamrekællinger.
Mit eget fag har altid været udsat for global konkurrence, og det er en af grundende til at Danmark i dag er nogle af de bedste inden for faget. Der er kinesere, japanere, russere og amerikanere der alle laver det jeg gør, men det er jo ikke en dårlig ting, det skaber sund konkurrence som gør mig og mine kollegaer dygtigere, og det giver os mulighed for at arbejde med andre end danskere, hvilket jeg værdsætter.
Mange danskere der taler om gæstearbejdere, løndumping, solidaritet og fællesskab, taler i virkeligheden om solidaritet og fælleskab blandt danskere og så til helvede med alle andre. Dette finder jeg både usolidarisk og som værende et svagt fælleskab.  

Super godt skrevet. Og hundrede procent enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig ser jeg det som en bølge af forandring der er sket hos de udenlandske piger for at kunne tilbyde noget som de danske ikke gjorde. Min bekymring er bare i at det netop som du pointerer kan udløse en stime af Hepatitis infektioner og kønssygdomme florerer mere rundt pga det stigende antal af udenlandske der også tilbyder sex uden beskyttelse. Disse ydelser har ikke været på talefod med så stor udbredelse, hvis de ikke kom til landet.

Min mening er at alle skal have lov at være her, men så skal de også betale skat som vi andre.

På den bemærkning om HP-infektioner håber jeg de fleste mænd der modtager disse ydelser får en twinrex-vaccine som du har gjort rejsenetværk. :) 

Godt nytår folkens ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 2 minutter siden:

Hvad har det så med at gøre? :) 

Jeg har boet i Danmark det meste af mit liv, så de fleste af mine kærester og elskere har været danskere. Det er med til at gøre danske gp'er mindre interessante. Jeg syntes det er sjovere at besøge gp'er fra alle mulige lande og etniciteter. Dette gør at pigerne ser meget forskellige ud, opfører sig forskelligt, og fortæller forskellige ting om hvor de kommer fra. Danskerne er et meget homogent folkefærd. Jeg har absolut intet imod danske GP'er, men jeg kan møde unge danske piger alle vegne her. På universiteterne, klubber, barer, Tinder osv. 
Men at finde attraktive kvinder fra Sydamerika og alle mulige lande i Europa ude i det danske natteliv, er en del vanskeligere. Så det er såmænd bare for variationens skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har boet i Danmark det meste af mit liv, så de fleste af mine kærester og elskere har været danskere. Det er med til at gøre danske gp'er mindre interessante. Jeg syntes det er sjovere at besøge gp'er fra alle mulige lande og etniciteter. Dette gør at pigerne ser meget forskellige ud, opfører sig forskelligt, og fortæller forskellige ting om hvor de kommer fra. Danskerne er et meget homogent folkefærd. Jeg har absolut intet imod danske GP'er, men jeg kan møde unge danske piger alle vegne her. På universiteterne, klubber, barer, Tinder osv. 
Men at finde attraktive kvinder fra Sydamerika og alle mulige lande i Europa ude i det danske natteliv, er en del vanskeligere. Så det er såmænd bare for variationens skyld.

Spændende argument :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Kwassi2 skrev, for 48 minutter siden:

Men dobbeltmoralen findes også hos nogle danske GPer.

Man må som kunde ikke prutte om prisen hos en GP. Men har da læst om danske GPer som så det som en menneskeret at prutte om prisen når de selv var ude og bruge penge. 

Man må som kunde ikke gå til en udenlandsk pige med billiger priser, fordi hun tager pengene med hjem. Men man må gerne som GP mene at Uber er fedt, selv om at firmaet ikke ønsker at betale skat I Danmark. 

 

Hvis man vil sælge en service i Danmark, så mener jeg også man skal betale skat i danmark. Og så er det lige meget om servicen er sex eller en app der skaber kontakt mellem køber og sælger. 

Kreativt at læse mit indlæg som du gør ;-)

I mænd må besøge hvem i vil - jeg er oprigtigt ligeglad. 

Jeg må køre med Uber til solen er sort - og hyre en polsk håndværker til solen er endnu sortere. 

Men jeg mener helt alvorligt ikke at man som mand kan besøge en udenlandsk GP og så få sure opstød over Uber osv. 

Du har ret i at jeg ikke vil acceptere at mænd vil prutte om prisen på samvær med mig. Det sætter jeg simpelthen for meget pris på mig selv til at acceptere. Tilgengæld prutter jeg heller aldrig hos prisen når jeg selv køber noget. Jeg vurdere om de ting jeg ønsker at købe er pengene værd for mig. Lige som at der er mænd der vurdere at min pris er for høj, og derfor vælger en anden. 

Mænd må besøge hvem de vil - til den pris som de nu finder rigtig for dem - Jeg må sælge til dem jeg vil - for den pris jeg finder rigtig. 

At du har læst at nogle GP’ere prutter om prisen er altså ikke det samme som at alle gør det. Alle GP’ere passer altså ikke ned i den samme kasse - lige som at alle gæster heller ikke gør.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 59 minutter siden:

Det er jeg nemlig. Jeg er ligeglad hvor håndværkere kommer fra, så længe de gør arbejdet ordentligt og betaler skat som os andre.

Som Trine skriver:

Trinetease skrev, for 1 time siden:

men de penge pigen tjener, dem bruger hun altså i sit hjemland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

....men de penge pigen tjener, dem bruger hun altså i sit hjemland.

Jamen søde Trine, det er jo et eksempel på den ypperste form for bilateral udviklingshjælp. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Som Trine skriver:

 

Men det er jo ikke et brugbart argument. Folk kan bruge deres penge hvor de lyster. Skal vi så også forbyde danskere i at rejse udenlands og bruge deres penge der? Eller forbyde danskere at arbejde i udlandet og komme hjem med pengene?
Hvor folk personligt bruger deres løn er underordnet, så længe de betaler skat af deres arbejde og derved spytter i kassen. Mange polske håndværkere betaler skat i Danmark men deres kone og børn trækker ikke på vores velfærdssystem, så det er vel kun fair at han kan tage pengene med hjem til Polen og bruge dem der. Det rager ærlig talt ikke os, hvor andre mennesker bruger deres penge, så længe der er betalt skat af deres arbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, for 17 minutter siden:

Men det er jo ikke et brugbart argument. Folk kan bruge deres penge hvor de lyster. Skal vi så også forbyde danskere i at rejse udenlands og bruge deres penge der? Eller forbyde danskere at arbejde i udlandet og komme hjem med pengene?
Hvor folk personligt bruger deres løn er underordnet, så længe de betaler skat af deres arbejde og derved spytter i kassen. Mange polske håndværkere betaler skat i Danmark men deres kone og børn trækker ikke på vores velfærdssystem, så det er vel kun fair at han kan tage pengene med hjem til Polen og bruge dem der. Det rager ærlig talt ikke os, hvor andre mennesker bruger deres penge, så længe der er betalt skat af deres arbejde. 

Den hører nok mere hjemme i det politiske forum, og der har jeg ikke overskud til at bevæge mig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt fleste danske piger, selvom det eksotiske godt kan være spændende, der er så ikke så mange udlændinge i mit nabolag, faktisk ikke særlig mange tilbud i det hele taget.

Men selvom prisen er høj er det jo ikke garanti for noget som helst eller lav for den sags skyld. I min optik kan prisen være for lav... også alt alt, alt for høj...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 39 minutter siden:

Kreativt at læse mit indlæg som du gør ;-)

I mænd må besøge hvem i vil - jeg er oprigtigt ligeglad. 

Jeg må køre med Uber til solen er sort - og hyre en polsk håndværker til solen er endnu sortere. 

Men jeg mener helt alvorligt ikke at man som mand kan besøge en udenlandsk GP og så få sure opstød over Uber osv. 

Du har ret i at jeg ikke vil acceptere at mænd vil prutte om prisen på samvær med mig. Det sætter jeg simpelthen for meget pris på mig selv til at acceptere. Tilgengæld prutter jeg heller aldrig hos prisen når jeg selv køber noget. Jeg vurdere om de ting jeg ønsker at købe er pengene værd for mig. Lige som at der er mænd der vurdere at min pris er for høj, og derfor vælger en anden. 

Mænd må besøge hvem de vil - til den pris som de nu finder rigtig for dem - Jeg må sælge til dem jeg vil - for den pris jeg finder rigtig. 

At du har læst at nogle GP’ere prutter om prisen er altså ikke det samme som at alle gør det. Alle GP’ere passer altså ikke ned i den samme kasse - lige som at alle gæster heller ikke gør.

 

Helt enig, man skal ikke komme folk i kasser. Og jeg skrev jo netop at nogle og ikke alle. Og brugte det bare som et eksempel på at der også er piger der er dobbeltmoralske. Lige så vel som der er mænd. 

Men mener ikke man kan være imod billig arbejdskraft fra udlandet inden for ens egen branche og sammentidig mene at det er ok at der fri konkurrance i andre brancher. 

Og ja, folk må købe de ydelser de vil hos hvem de vil. Men er man som håndværker imod arbejdskraft fra udlandet fordi de tager ens eget arbejde. Så burde man også være imod de danske håndværker som rejser ud og arbejder. 

 

Jeg fornemmer at du er tilhænger af uber. Men jeg ved ikke hvad din personlige holdning er til udenlandske glædespigerne i Danmark. Men hvis der skal være frit spil på området for taxakørsel så skal det vel også være det på området for købesex eller hvad? Selv er jeg ikke imod nogle af delene. Hvis bare de betaler skat af deres indtægt, og ellers overholder regler og love.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Kort svar - Ja jeg mener at mænd som køber sex af billigere udenlandske piger er med til at dumpe priserne.

Over halvdelen af de danske piger og danske klinikker er forsvundet. Så der er ingen tvivl om at udenlandske piger har ændret markedet. 

Det virkeligt spøjse ved det hele er - at de jo tager hver en krone med hjem. Så det kan godt være at køber får billigere sex....men de penge pigen tjener, dem bruger hun altså i sit hjemland.

Det er dog helt sikkert at prisen på en dansk GP ikke kommer til at falde. Den er stagneret, men den bliver ikke billigere.

Jeg forstår simpelthen ikke dobbeltmoralen. De polske håndværkere er fy, Uber er endnu mere fy...men kommer det til et knald....så er alt ok...for det er jo ‘kun’ en udløsning. 

Og den der med at man har fået en vaccination....jamen alt er jo godt - bare Du ikke får hepatitis. Op i måsen med alt det andet du kan rage til dig :wacko:

Det er så sandt Trine Tease ..jeg vil bestemt ikke have sygdomme og bære rundt på til andre kvinder...derfor holder jeg mig til mine faste kunder  og kun danske , det er mange kys værd dit indlæg :wub:  og noget fyrer bør tænke på <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har måtte acceptere at mine arbejdsvilkår blev ændret drastisk da vi fik  invasionen af udenlandske piger. Jeg vil være ærlig og sige at det også har ændret mit syn på andres arbejdsforhold. Jeg fik meget meget lidt medhold i mine ‘opstød’ omkring emnet dengang. Faktisk mente de fleste mænd herinde (og andre steder) at de danske piger var opførte sig forkælet og var grådige. Jeg har så erkendt efterfølgende at jeg aldrig kunne arbejde under de forhold som størstedelen af dem arbejder under. Jeg kommer aldrig til at tilbyde deres ydelser, og jeg kommer aldrig til at arbejde til de priser. Og jeg kommer aldrig til at dele mine penge med andre end skat. 

Jeg kommer så heller ikke til at stå og holde brandtaler foran Christiansborg når andre skal arbejde til lavere løn - eller når andres arbejdsvilkår ændre sig til det dårligere. 

Ja jeg er fan af Uber - taxa branchen havde i den grad godt af et wake up Call. Jeg ved godt at en taxa chauffør ikke bliver rig af sit job - men hans vognmand gør. Og chaufførerne kunne have protesteret mod deres ansættelsesforhold  - istedet for at flippe over konkurrencen. Iøvrigt har intet ændret sig....taxa er stadig dyrt. Lige som danske GP’ere stadig er for nogen.....dyre.

Der findes intet erhverv som mit....jeg bruger HELE mig når jeg er på arbejde. Min krop, min psyke og alt hvad jeg har i mig af empati. Jeg gør alt hvad jeg kan for at mærke mig fra til et fremmed menneskes behov. Det kender jeg ingen andre jobs der gør. 

Enten så lever vi alle under den frie konkurrences vilkår - eller også så sikre man alles vilkår i den branche de nu er i. Man kan ikke hade Uber og polske håndværkere, og så samtidigt benytte udenlandske gp’ere. Jeg tvivler på at en polsk håndværker betaler skat i dk.... men han tager da helt sikkert på hospitalet hvis han kommer til skade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 19 minutter siden:

Enten så lever vi alle under den frie konkurrences vilkår - eller også så sikre man alles vilkår i den branche de nu er i. Man kan ikke hade Uber og polske håndværkere, og så samtidigt benytte udenlandske gp’ere.

Nemlig. Eller rettere, det kan man jo godt. Det vidner bare om en betydelig dobbeltmoral.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Det virkeligt spøjse ved det hele er - at de jo tager hver en krone med hjem. Så det kan godt være at køber får billigere sex....men de penge pigen tjener, dem bruger hun altså i sit hjemland.

A'hva'?

Jeg kender en hel del thai'er. De både bor, spiser og køber helt almindelige fornødenheder i Danmark helt på linje med danskere. Mange bruger nok endda en del mere på mad end danskere, da de sjældent spiser alt muligt billigt junk-food, men oftest laver de fleste ting fra bunden af. Og ja, så er der nogle penge tilbage som nogen sender hjem.

At udlændinge tager hver en krone hjem og bruger i sit hjemland er en dum generalisering, som simpelthen bare ikke holder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...