Hop til indhold
Rejsenetværk

Sikker sex versus billigere sex

Recommended Posts

Guest Trinetease

@LukeShyWanker Aner det ikke - jeg tager aldrig på luksusrejser...men sidst jeg var på ferie betalte jeg med Dankort. Hos bla Spies kan du ihverfald ikke betale kontant. 

Jeg giver dig ret i at der nok er mange der ikke betaler skat/moms. 

Hvis du hyre en polsk håndværker/prostitueret eller lign og samtidigt brokker dig over manglende skat/moms fra Danske GP’ere - så er man i min optik dobbeltmoralsk.

Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvad folk gør....om de køber sex af svetlana, køre med Uber eller får lagt tag af en polak. Men dobbeltmoral har jeg det lidt svært ved. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

@LukeShyWanker Aner det ikke - jeg tager aldrig på luksusrejser...men sidst jeg var på ferie betalte jeg med Dankort. Hos bla Spies kan du ihverfald ikke betale kontant. 

Jeg giver dig ret i at der nok er mange der ikke betaler skat/moms. 

Hvis du hyre en polsk håndværker/prostitueret eller lign og samtidigt brokker dig over manglende skat/moms fra Danske GP’ere - så er man i min optik dobbeltmoralsk.

Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvad folk gør....om de køber sex af svetlana, køre med Uber eller får lagt tag af en polak. Men dobbeltmoral har jeg det lidt svært ved. 

 

Tak - befriende at du trods alt erkender at moms- og skatteunddragelse formentlig også er et ret stort problem blandt danske prostituerede :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg kan godt irritere mig over at lønmodtagere skal beskyttes af overenskomst hvor selvstændige kan sejle deres egen sø, som der lægges op til i trådstarten

Skal selvstændige acceptere alt, skal taxachauffører acceptere uber og håndværkere acceptere polakker. Og som det naturligste i verdenen skal overenskomster være helt frivillige og firmaerne kan ansætte til lavest mulig løn

Men så skal jeg nok have købt nogle høreværn, da tuderiet vil blive øredøvende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Liderlig-fyr skrev, for 45 minutter siden:

Jeg kan godt irritere mig over at lønmodtagere skal beskyttes af overenskomst hvor selvstændige kan sejle deres egen sø, som der lægges op til i trådstarten

Skal selvstændige acceptere alt, skal taxachauffører acceptere uber og håndværkere acceptere polakker. Og som det naturligste i verdenen skal overenskomster være helt frivillige og firmaerne kan ansætte til lavest mulig løn

Men så skal jeg nok have købt nogle høreværn, da tuderiet vil blive øredøvende :)

Prostituerede er jo altså også selvstændige - og de har stort set ingen rettigheder.... men skat og moms har vi dog pligt til. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Prostituerede er jo altså også selvstændige - og de har stort set ingen rettigheder.... men skat og moms har vi dog pligt til. 

 

Ja skriver jeg andet? ( selvstændige) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...