Hop til indhold
Elsker Piger

Stoppet med glædespiger

Recommended Posts

Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Naaaaij, jeg er en slem slem én :mrgreen:

Undskyld! Det vil jeg ikke være skyld i, så jeg forsvinder straks :ph34r: (okay mest for ikke at forplumre Elskers Piger’s tråd) :) 

 

Elsker Piger skrev, den ‎02‎-‎01‎-‎2018 at 10:53:

Som overskriften siger, er jeg stoppet med glædespiger. Faktisk har jeg slet ikke fået noget sex i hele 2017.
Sidste gang, jeg var sammen med min faste og eneste glædespige var i maj 2016. Hun stoppede så nogle måneder senere.
De sidste tre år, var jeg faktisk kun sammen med hende og en veninde, som var en ekskæreste og som boede i udlandet.
MIn veninde døde så sidst i maj 2017, efter ca. ni måneders kamp med hjernekræft. Det var et hårdt slag for mig.

Det var kun i 2013, det år jeg startede med glædespiger, at jeg besøgte andre end min faste, som faktisk var den første glædespige jeg besøgte. I 2014 besluttede jeg så, kun at se min faste.
Selvom det var noget skøn og dejlig sex, jeg fik af disse glædespiger, syntes jeg altid der manglede noget.
Blev fysisk tilfredsstillet, men ikke mentalt. Det var i hvert fald den følelse jeg fik bagefter.
Den følelse havde jeg ikke med min faste. Så derfor blev jeg ved med at se hende. Følte hun var en veninde og det gjorde det værd, at se hende.

Hvorfor har jeg ikke bare fundet en anden glædespige? Fordi jeg har indset nogle ting. Sex er aldrig bare sex for mig. Jo, jeg kan da godt knalde en kvinde, jeg stort set ikke kender og det
kan også være dejligt, men det på en måde også ligegyldigt, også er det da ikke ligefrem værd, at betale for.
Jeg skal have interesse for hende som person, ikke bare et sexobjekt, og jeg skal føle at dette er gengældt.
Og for at få sådan en følelse, kræver det jo, at man har set hinanden nogle gange. Og hvis jeg begynder, at synes sådan, for jeg også lyst til, at gøre andre ting sammen med hende, end bare knalde.

Den form for kvindeligt samvær, jeg savner og ønsker, kræver mere end bare en times eller to knalderi, med diverse snakkepauser i mellen.
Det giver ikke mening for mig, at skulle betale for den slags samvær. For den form for samvær, kræver at begge parter har oprigtig lyst til det.
Og hvis hun har oprigtig lyst til det, ville hun ikke kræve penge for det. Jeg er godt klar over, at mange herinde vil være uenige i dette, men det er sådan jeg føler.

Jeg indså først disse ting, da min faste stoppede. Selvom jeg havde indset dem før det, ville jeg sikkert ikke have sagt det til hende.
Jeg ville sikkert have været bange for, at miste det dejlige, som jeg følte vi, på trods af pengene, havde sammen.

Når jeg nu var stoppet med glædespiger, prøvede jeg så, at lave en profil på diverse datingsider, såsom scor og dating.dk
Det var ikke nogen success. På grund af min livssituation, havde jeg godt forventet, at det ville blive svært, men ikke stortset umuligt.
Jeg er nemlig på førtidspension, da jeg er ramt af skizofreni. Disse ting skræmmer de fleste normale kvinder væk.

I de ca. otte måneder jeg var på disse sider, fik jeg kun en håndfuld positive respons. Og det var kun i starten, hvor jeg ikke skrev om min livssituation i min profil.
Men når de fik disse ting, at vide trak de sig. Efter det, besluttede jeg så, at skrive det i min profil.
Syntes det var bedre, at blive afvist med det samme, end efter man havde startet, at skrive sammen. Derefter, fik jeg stort set ingen svar, og dem jeg fik var afslag.
Til sidst besluttede jeg, at slette min profil. Følte det var spild at tid, energi og penge.

Jeg har hørt fra nogle, at singlegrupper på facebook er bedre. Men er ret sikker på, at man skal have en interessant profil, for at tiltrække deres opmærksomhed.
Jeg oprettede kun en facebook profil, her i foråret, fordi jeg tænkte det var en måde, at holde kontakt med de få venner jeg har, som havde en profil, når jeg var ovre og hjælpe min veninde.
Hun døde jo så kort efter, og jeg har så ikke gjort mere ved min profil siden. Jeg er egentlig ikke interesseret i Facebook.
Jeg har kun et link til den i min signatur, fordi jeg syntes det var en sjove ting, at gøre herinde, hvor alle er super beskyttende omkring deres rigtige identitet.

Til jer, som har læst hele denne roman af et indlæg, siger jeg tak. Det har taget mig lang tid, at skrive og er også noget grænseoverskridende, at publicere herinde. EP

Hej "Elsker Piger"

Ud fra svarene her, skulle du måske lave et møde med Nikita Darling. Ikke for "sex", men for at der er en der forstår dig.

Jeg kender hende ikke, men ud fra hendes svar, tror jeg hun er sød og forstående, måske det du har mest brug for nu.

Kan du have et rigtig godt nytår, og held og lykke med din fremtid :-)

Mvh. Randers_Borger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Naaaaij, jeg er en slem slem én :mrgreen:

Undskyld! Det vil jeg ikke være skyld i, så jeg forsvinder straks :ph34r: (okay mest for ikke at forplumre Elskers Piger’s tråd) :) 

Tja.... så lykkedes det dig alligevel at sende PC 'en og mig ned på gulvet :D så nu roder jeg efter juletråden for at nyde dine dejlige minder :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, for 1 minut siden:

Ud fra svarene her, skulle du måske lave et møde med Nikita Darling. Ikke for "sex", men for at der er en der forstår dig.

Jeg kender hende ikke, men ud fra hendes svar, tror jeg hun er sød og forstående, måske det du har mest brug for nu.

Tak for din tiltro men med al respekt vil jeg mene, at sex for penge bestemt ikke er hvad Elsker Piger har brug for :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Jeg er nu heller ikke så ked... Mest skuffet :D;) 

Selvfølgelig findes der også ligegyldig sex, som ingen får noget godt ud af - har jeg da selv prøvet :D Men det var generaliseringen, jeg reagerede på. (Don’t I always :rolleyes:).

Sex for penge er ikke for alle. Og ligesom der findes kvinder, der ikke egner sig til det, findes der også mænd, der ikke gør. 

Vi har, så vidt jeg ved, aldrig mødt hinanden...

Men er da ret sikker på, efter hvad jeg har set og læst herinde, at du både er en smækkerlækker kvinde og er et godt menneske  i bred forstand,  "inde bagved" alt det slemme. :D

Derfor kan jeg godt forstå din indignation over det lidt vel generelle udsagn - for du ikke ligeglad.

Men skal jeg holde mig lidt til sporet i TS indlæg, så kan jeg godt forstå det han skriver - ja hvert et ord faktisk.

For der findes da forlorenhed indenfor købesex verdenen.

Indenfor datingverdenen - hvor vi med et fingertouch kan stryge et medmenneske væk - florerer forlorenheden vel også.

Jeg håber, tror og ved også, at der findes en god kvinde til ham derude, han skal bare være det rigtige sted og have sit personlige vindue stående åbent - det viste sig ikke at være i GP´ernes verden, ej heller i datingverdenen.

Han skal i hvert fald aldrig opgive jagten på den eneste ene, så længe det er hans ønske...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Tak for din tiltro men med al respekt vil jeg mene, at sex for penge bestemt ikke er hvad Elsker Piger har brug for :) 

Nikita,

Jeg skrev netop: . Ikke for "sex", men for at der er en der forstår dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, for 1 minut siden:

Nikita,

Jeg skrev netop: . Ikke for "sex", men for at der er en der forstår dig.

Jamen jeg er altså ude efter sex, såehm...:D 

Elsker Piger føler ikke, at en kvinde kan have oprigtig lyst til at være sammen med ham, så længe der er penge imellem - det står sort på hvidt - og når han nu har det sådan, så er sex for penge bare ikke hans “game”. Det skal helst være noget, der tilfører én noget positivt. Hvis ikke, skal man lade være. Så enkelt er det i min verden. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden:

Jamen jeg er altså ude efter sex, såehm...:D 

Elsker Piger føler ikke, at en kvinde kan have oprigtig lyst til at være sammen med ham, så længe der er penge imellem - det står sort på hvidt - og når han nu har det sådan, så er sex for penge bare ikke hans “game”. Det skal helst være noget, der tilfører én noget positivt. Hvis ikke, skal man lade være. Så enkelt er det i min verden. :) 

Herligt med en hjerne beriget med stjerneskud:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Avs! :( Med tanke på hvor meget af sig selv og hvor meget energi og engagement mange af pigerne lægger i sådan et møde, så vil jeg vælge at håbe at tro på, at det er mere end bare ligegyldigt... Ellers har det da godt nok været et kæmpe spild af mine egne resourcer, da jeg altid har stræbet imod at være mere end bare et ligegyldigt knald :huh: 

Tja. Min kære @Nikita Darling, vi to har faktisk haft en hel del stunder sammen i Gladsaxe i dine helt unge dage... og hvis jeg skal være helt ærlig (hvilket kan være svært overfor en sød pige som dig), så er det ikke selve sex'en vi havde sammen, som jeg kan huske. Derimod kan jeg tydeligt huske både din og min lyst til at "snakke" sammen og hvor svært det var for tele'en at få os banket "færdig". Mao. selve knaldet/sex'en var (på sigt) ligegyldigt... pillow-talken var derimod eminent... :wub:

Man kan selvfølgelig godt tale om at man ligger energi, engagement og ressourcer i at blive god til at pillow-talk'e. Personligt mener jeg dog, at det afhænger i så høj grad af kemi/personlighed, at energi/engagement/ressourcer ikke spiller den store rolle. Så vidt jeg husker, så var der vist også nogle med lidt kritik imod dig dengang, om at du talte for meget... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 30 minutter siden:

Tja. Min kære @Nikita Darling, vi to har faktisk haft en hel del stunder sammen i Gladsaxe i dine helt unge dage... og hvis jeg skal være helt ærlig (hvilket kan være svært overfor en sød pige som dig), så er det ikke selve sex'en vi havde sammen, som jeg kan huske. Derimod kan jeg tydeligt huske både din og min lyst til at "snakke" sammen og hvor svært det var for tele'en at få os banket "færdig". Mao. selve knaldet/sex'en var (på sigt) ligegyldigt... pillow-talken var derimod eminent... :wub:

Man kan selvfølgelig godt tale om at man ligger energi, engagement og ressourcer i at blive god til at pillow-talk'e. Personligt mener jeg dog, at det afhænger i så høj grad af kemi/personlighed, at energi/engagement/ressourcer ikke spiller den store rolle. Så vidt jeg husker, så var der vist også nogle med lidt kritik imod dig dengang, om at du talte for meget... ;)

Når man ikke selv er ligeglad med sine medmennesker, så ønsker man selvsagt heller ikke at være ligegyldig. Fair nok at det sex vi dyrkede, ikke var mindeværdigt ( :D;)) men er da glad for at høre, at du så i det mindste fik noget andet ud af vores møder, som ikke var ligegyldigt. :) Det er jo  min pointe. Hvis alt derimod, hvad et møde i den her verden efterlader én med, er tomhed... Så er det jo bare ikke det rigtige valg. 

Jow, det handler om engagement! Jeg er da interesseret i at engagere mig i de mennesker, som jeg møder, og det kræver da bestemt energi! Jeg vil da give noget positivt til den mand, jeg kaster mig i grams med (udover en udløsning) og jeg forventer og ønsker det samme retur. Noget der betyder noget! Jeg vil sgu da gøre en forskel! ....wauw, det lyder sgu egentlig lidt for superhelte-agtigt - selv til min smag - men det er sådan, jeg har det. :D

Jeg håber og tror stadig på, at møder i denne verden ikke behøver være ligegyldige for alle, hverken kvinder eller mænd, bare fordi der er penge i ligningen. Det er i hvert fald ikke min egen oplevelse :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Filosoffen skrev, for 21 minutter siden:

Tja. Min kære @Nikita Darling, vi to har faktisk haft en hel del stunder sammen i Gladsaxe i dine helt unge dage... og hvis jeg skal være helt ærlig (hvilket kan være svært overfor en sød pige som dig), så er det ikke selve sex'en vi havde sammen, som jeg kan huske. Derimod kan jeg tydeligt huske både din og min lyst til at "snakke" sammen og hvor svært det var for tele'en at få os banket "færdig". Mao. selve knaldet/sex'en var (på sigt) ligegyldigt... pillow-talken var derimod eminent... :wub:

Man kan selvfølgelig godt tale om at man ligger energi, engagement og ressourcer i at blive god til at pillow-talk'e. Personligt mener jeg dog, at det afhænger i så høj grad af kemi/personlighed, at energi/engagement/ressourcer ikke spiller den store rolle. Så vidt jeg husker, så var der vist også nogle med lidt kritik imod dig dengang, om at du talte for meget... ;)

Meget enig i dine betragtninger...har selv oplevet et tilsvarende setup...

Synes da fysisk set, at sex umiddelbart er skønt, men vil da  nødigt undvære den psykiske del middelbart - det at snakke om alting og ingenting...;)

Nikita Darling skrev, for 9 minutter siden:

Når man ikke selv er ligeglad med sine medmennesker, så ønsker man selvsagt heller ikke at være ligegyldig. Fair nok at det sex vi dyrkede, ikke var mindeværdigt ( :D;)) men er da glad for at høre, at du så i det mindste fik noget andet ud af vores møder, som ikke var ligegyldigt. :) Det er jo  min pointe. Hvis alt derimod, hvad et møde i den her verden efterlader én med, er tomhed... Så er det jo bare ikke det rigtige valg. 

Jow, det handler om engagement! Jeg er da interesseret i at engagere mig i de mennesker, som jeg møder, og det kræver da bestemt energi! Jeg vil da give noget positivt til den mand, jeg kaster mig i grams med (udover en udløsning) og jeg forventer og ønsker det samme retur. Noget der betyder noget! Jeg vil sgu da gøre en forskel! ....wauw, det lyder sgu egentlig lidt for superhelte-agtigt - selv til min smag - men der er sådan, jeg har det. :D

Jeg håber og tror stadig på, at møder i denne verden ikke behøver være ligegyldige for alle, hverken kvinder eller mænd, bare fordi der er penge i ligningen. Det er i hvert fald ikke min egen oplevelse :) 

Muligvis er der her forskel på kvinders og mænds opfattelse af, hvad der kræves af modparten for at få en god helhedsoplevelse...

Husker i den forbindelse et lille ordsprog:

En kvinde er bekymret for fremtiden, indtil hun får en mand...

En mand er aldrig bekymret for fremtiden, før han får en kone...

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Jeg håber og tror stadig på, at møder i denne verden ikke behøver være ligegyldige for alle, hverken kvinder eller mænd, bare fordi der er penge i ligningen. Det er i hvert fald ikke min egen oplevelse :) 

Nå, EG-editoren spillede mig et puds, så mit svar bliver til en meget kort version :angry:

Møde mellem mennesker er aldrig ligegyldige. Hverken i GP-verdenen eller i den virkelige verden, og uanset om der er penge/igen penge. Mødet mellem mennesker bliver godt, hvis man oplever "kemi" - dvs. at man ser/oplever verden på nogenlunde samme måde. F.eks. at man kan grine af de samme ting. Kan forundres på samme måde. osv. osv. Dette gælder alle mennesker, ens GP.. ens frisør.. ens læge...eller for den sags skyld Bente fra kommunen...

Jeg har oplevet "populære" GP'ere der givetvis "arbejder seriøst" med tingene, men hvor der ganske enkelt bare ikke var en grad af kemi, og hvor at det var op ad bakke at udveksle bare nogenlunde meningsfyldte sætninger.  Og modsat så har jeg oplevet tydeligt "useriøse" sure introverte GP'ere, hvor man som udgangspunkt vil løbe skrigende bort, men hvor man lige får sagt den helt rigtige icebreaker, og der så bliver åbnet op ekstremt interessante eksistentielle samtaler på et helt uhørt plan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle mennesker har nogle behov der helst skal opfyldes, for at føle sig lykkelig eller bare tilfreds. Det være sig mad og drikke, socialt samvær, anerkendelse, kærlighed, omsorg.......... og sex. Selvfølgelig er der flere behov, blot nævnt for at komme lidt ind i den drejning tråden har taget. 

Det er da bestemt dejligt og bekvemt at flere behov kan samles og dækkes af et enkelt menneske, men behovet for sex, omsorg og kærlighed behøver på ingen måde at hænge sammen. Jeg er med på, at for nogen hænger det moralsk eller værdimæssigt sammen, men der er ikke belæg for at hævde at sex som vi kender den ikke købebranchen er ensbetydende med ligegyldig sex.  Men man kan sagtens hævde, at man ikke kan købe sig til et ægte kæreste forhold i prostitutions branchen.

For de personer der evner at skille tinge ad, altså man køber sex for sexens skyld og ikke fordi man er ensom eller  i et håb om kærlighed, venskab o.lign, et det mit indtryk at besøgene evalueres på den seksuelle oplevelse.  Så opleves besøget som en seksuel succes, vil man aldrig beskrive det som ligegyldig sex. 

For mit eget vedkommende har jeg købt mange fantastiske seksuelle  oplevelser som derudover indgår i "mit arkiv for gode seksuelle oplevelser" på lige fod med gode seksuelle oplevelser med kærester, b-venner og hvad jeg ellers har mødt på mit vej i livet.  For mit vedkommende tænker jeg ofte på nogle af minderne eller også dukker de bare op i mine drømme, hvorfor jeg aldrig ville omtale det som noget ligegyldigt.  I en eller anden udstrækning har de jo påvirket mig.  

Jeg er bekendt med præmissen "jeg vil betale og måske inviteres indenfor i pigens seksuelle univers". Hvis pigen opnår en eller anden nydelse eller faglig tilfredshed ved at service mig, opfylde nogle seksuelle behov, fantasier mv. så er jeg ganske tilfreds. At kunne gøre fornævnte kræver faktisk en del fra pigens side, så at begynde at forvente følelser eller at mine besøg skulle være store seksuelle oplevelser for hende, samt at hun skulle mene at jeg i øvrigt er en fantastisk mand,  spiller ikke nogen primær rolle hos mig.. Sidst nævnte dækkes hos mig udenfor branchen.  

Desværre er der jo nok en gruppe mænd, uden af jeg i øvrigt har lyst til at sætte tal på størrelsen, der savner en kæreste, eller som bare ønsker nogen mere socialt samværd med en kvinde, der køber sex.  Det er giver jo næsten sig selv, at så bliver besøgene også ofte en skuffelse, for reelt ønskede man jo mere end hvad et seksuelt engagement kan stimulere af ens uforløste behov.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom andre allerede har skrevet noget lignende, vil jeg lige uddybe nogle ting selv.

Det med, at det var ligegyldigt, betyder for mig bare, at en omgang købesex, ikke opfylder alle de ting jeg går og savner.
Alle de glædespiger, jeg har besøgt, har da gjort det bedste de kunne for, at give mig en god og dejlig oplevelse.
Jeg gjorde i øvrigt, det samme modsat. Det var bare ikke nok fordi, at sex bare er en ting, af mange jeg savner.

Selvfølgelig kan glædespigerne, havde oprigtig lyst, de er jo ikke robotter.
Jeg er 100% overbevist om, at min faste, havde oprigtig lyst til at se mig og nød vores stunder sammen.
Selvom jeg ingen kontakt, har med hende i dag, så betragter jeg hende, stadig som en veninde.
Hvis hun kontaktede mig og ville genoptage kontakten, sagde jeg ja, så længe det var pengeløst.

En af mine venner, spurgte mig, hvorfor jeg ikke bare søgte noget sex på datingsiderne, i stedet for en hyggeveninde.
Har aldrig søgt en direkte kæreste, da jeg mener, at det ikke er noget man direkte kan søge.
Man kan søge efter en kvinde, som man nyder at se og være sammen med, og så må man se om det udvikler sig til mere.
Han mente, at det måske ville være nemmere, at finde en kvinde så, og det kunne så måske blive til mere end det.
Mit svar var, at jeg følte det var uærligt, da jeg jo søgte mere end bare sex.

Jeg mener man skal gøre det, der føles rigtigt for en. Købesex føles ikke rigtigt for mig.
Det er helt i orden, at det er godt nok, for mange andre derude.
Men jeg ved, hvad der er bedst for mig, så derfor lader jeg være.

Redigeret af Elsker Piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Alle mennesker har nogle behov der helst skal opfyldes, for at føle sig lykkelig eller bare tilfreds. Det være sig mad og drikke, socialt samvær, anerkendelse, kærlighed, omsorg.......... og sex. Selvfølgelig er der flere behov, blot nævnt for at komme lidt ind i den drejning tråden har taget. 

Jeg er ganske uenig. At man får opfyldt et behov/lyst har INTET med lykke at gøre. Man kan sagtens sidde i en stor villa med røven fuld af penge, lækker kone der elsker en, kærlige børn, have stor anerkendelse og få massere af omsorg. Og alligevel følge sig så ulykkelig, at man begår selvmord (har oplevet det i et nært bekendtskab).... :(

Ægte lykke er noget man mentalt skal arbejde med sig selv om at opnå, og er uafhængigt af tilfredsstillelse af behov og lyst.

Citat

Det er da bestemt dejligt og bekvemt at flere behov kan samles og dækkes af et enkelt menneske, men behovet for sex, omsorg og kærlighed behøver på ingen måde at hænge sammen. Jeg er med på, at for nogen hænger det moralsk eller værdimæssigt sammen, men der er ikke belæg for at hævde at sex som vi kender den ikke købebranchen er ensbetydende med ligegyldig sex.

Jeg har på ingen måde argumenteret for, at monogami skal være en bedre tilstand end noget andet. Snarere tværtimod. Det jeg derimod forsøger at få frem, er et afbalanceret seksualliv. Dvs. hvor sex ikke fylder så meget, som de fleste brugere her på EG åbenbart går ind for. Sex er ikke et behov, men en lyst. Man kan sagtens leve et liv uden sex. Og man kan sagtens leve et liv hvor sex er en del af ens liv, men ikke nødvendigvis fylder så meget, at man vil bruge væsentlige ressourcer på denne lyst. Man skal huske på, at langt størstedelen af menneskeheden rent faktisk lever med et afbalanceret seksualliv (uden brug af købesex), og det virker faktisk til, at de er ganske lykkelige.

Umiddelbart er min pointe, at ens seksuelle lyst ikke er en foruddefineret størrelse, som man ikke selv kan gøre noget ved. Ens seksuelle lyst, er fleksibel og noget man kan arbejde med. Hvis man gerne vil have en større/mindre seksuel lyst, kan man arbejde med sig selv og opnår dette. Og dette kan man gøre uden at ens generelle lykke-tilstand bliver påvirket.

Citat

 Men man kan sagtens hævde, at man ikke kan købe sig til et ægte kæreste forhold i prostitutions branchen.

Det er ikke noget man kan hævde. Dette er en realitet. Kærlighed kan IKKE købes for penge.

Citat

For de personer der evner at skille tinge ad, altså man køber sex for sexens skyld og ikke fordi man er ensom eller  i et håb om kærlighed, venskab o.lign, et det mit indtryk at besøgene evalueres på den seksuelle oplevelse.  Så opleves besøget som en seksuel succes, vil man aldrig beskrive det som ligegyldig sex. 

Jeg har aldrig købt sex i håb om kærlighed osv. Og jeg har aldrig forstået de debattører, som argumenterer for at GP'ere lever af at leverer en "illusion" - f.eks. GFE osv.  Alle mænd der går til GP'ere er da pinlig klar over, at der skal penge til førend end svesken kommer på disken.

At man så kan opleve nære følelser og reelle forelskelser alligevel, er en anden ting. Der er mødet mellem mennesker i GP-verden på præcis samme betingelser som i den "virkelige" verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er ganske uenig. At man får opfyldt et behov/lyst har INTET med lykke at gøre. Man kan sagtens sidde i en stor villa med røven fuld af penge, lækker kone der elsker en, kærlige børn, have stor anerkendelse og få massere af omsorg. Og alligevel følge sig så ulykkelig, at man begår selvmord (har oplevet det i et nært bekendtskab).... :(

Ægte lykke er noget man mentalt skal arbejde med sig selv om at opnå, og er uafhængigt af tilfredsstillelse af behov og lyst.

Jeg har på ingen måde argumenteret for, at monogami skal være en bedre tilstand end noget andet. Snarere tværtimod. Det jeg derimod forsøger at få frem, er et afbalanceret seksualliv. Dvs. hvor sex ikke fylder så meget, som de fleste brugere her på EG åbenbart går ind for. Sex er ikke et behov, men en lyst. Man kan sagtens leve et liv uden sex. Og man kan sagtens leve et liv hvor sex er en del af ens liv, men ikke nødvendigvis fylder så meget, at man vil bruge væsentlige ressourcer på denne lyst. Man skal huske på, at langt størstedelen af menneskeheden rent faktisk lever med et afbalanceret seksualliv (uden brug af købesex), og det virker faktisk til, at de er ganske lykkelige.

Umiddelbart er min pointe, at ens seksuelle lyst ikke er en foruddefineret størrelse, som man ikke selv kan gøre noget ved. Ens seksuelle lyst, er fleksibel og noget man kan arbejde med. Hvis man gerne vil have en større/mindre seksuel lyst, kan man arbejde med sig selv og opnår dette. Og dette kan man gøre uden at ens generelle lykke-tilstand bliver påvirket.

Det er ikke noget man kan hævde. Dette er en realitet. Kærlighed kan IKKE købes for penge.

Jeg har aldrig købt sex i håb om kærlighed osv. Og jeg har aldrig forstået de debattører, som argumenterer for at GP'ere lever af at leverer en "illusion" - f.eks. GFE osv.  Alle mænd der går til GP'ere er da pinlig klar over, at der skal penge til førend end svesken kommer på disken.

At man så kan opleve nære følelser og reelle forelskelser alligevel, er en anden ting. Der er mødet mellem mennesker i GP-verden på præcis samme betingelser som i den "virkelige" verden.

Tak for feedback.  

Jeg er godt klar over at i nogle behovsteorier opfattes sex som et behov og i andre ikke.  Begge dele kan såmænd sagtens havde sin berettigelse, for reelt er vi mennesker forskellige. For mit vedkommende er der tale om et seksuelt behov, og hvis det ikke dækkes i rimelig udstrækning påvirker det mig i kedelig retning. Jeg anerkender at andre ikke påvirkes og derved ikke opfatter det som et behov. 

Jeg ligeledes bekendt med at lykkefølelse ikke nødvendigvis hænger sammen med dækning af ens behov, hvorfor jeg også tilføjede: eller bare tilfreds.  

For mit eget vedkommende har jeg ej heller købt sex i håb om kærlighed, men alt afhængig af hvordan man læser de mange indlæg omkring emnet i forskellige sammenhænge, så vil jeg mene at der findes en gruppe købere, der faktisk har disse forhåbninger (uden at sætte tal på) 

Men hensyn skabelsen af illusioner, mener jeg faktisk ikke at penge nødvendigvis er en forhindring for dette, uden at jeg dog mener GFE piger lever at sælge illusioner. De leverer seksuelle ydelser og hvis der er tale om illusioner, så skabes disse i mændenes hoveder, uagtet om der er penge involveret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...