Hop til indhold
Elsker Piger

Stoppet med glædespiger

Recommended Posts

Som overskriften siger, er jeg stoppet med glædespiger. Faktisk har jeg slet ikke fået noget sex i hele 2017.
Sidste gang, jeg var sammen med min faste og eneste glædespige var i maj 2016. Hun stoppede så nogle måneder senere.
De sidste tre år, var jeg faktisk kun sammen med hende og en veninde, som var en ekskæreste og som boede i udlandet.
MIn veninde døde så sidst i maj 2017, efter ca. ni måneders kamp med hjernekræft. Det var et hårdt slag for mig.

Det var kun i 2013, det år jeg startede med glædespiger, at jeg besøgte andre end min faste, som faktisk var den første glædespige jeg besøgte. I 2014 besluttede jeg så, kun at se min faste.
Selvom det var noget skøn og dejlig sex, jeg fik af disse glædespiger, syntes jeg altid der manglede noget.
Blev fysisk tilfredsstillet, men ikke mentalt. Det var i hvert fald den følelse jeg fik bagefter.
Den følelse havde jeg ikke med min faste. Så derfor blev jeg ved med at se hende. Følte hun var en veninde og det gjorde det værd, at se hende.

Hvorfor har jeg ikke bare fundet en anden glædespige? Fordi jeg har indset nogle ting. Sex er aldrig bare sex for mig. Jo, jeg kan da godt knalde en kvinde, jeg stort set ikke kender og det
kan også være dejligt, men det på en måde også ligegyldigt, også er det da ikke ligefrem værd, at betale for.
Jeg skal have interesse for hende som person, ikke bare et sexobjekt, og jeg skal føle at dette er gengældt.
Og for at få sådan en følelse, kræver det jo, at man har set hinanden nogle gange. Og hvis jeg begynder, at synes sådan, for jeg også lyst til, at gøre andre ting sammen med hende, end bare knalde.

Den form for kvindeligt samvær, jeg savner og ønsker, kræver mere end bare en times eller to knalderi, med diverse snakkepauser i mellen.
Det giver ikke mening for mig, at skulle betale for den slags samvær. For den form for samvær, kræver at begge parter har oprigtig lyst til det.
Og hvis hun har oprigtig lyst til det, ville hun ikke kræve penge for det. Jeg er godt klar over, at mange herinde vil være uenige i dette, men det er sådan jeg føler.

Jeg indså først disse ting, da min faste stoppede. Selvom jeg havde indset dem før det, ville jeg sikkert ikke have sagt det til hende.
Jeg ville sikkert have været bange for, at miste det dejlige, som jeg følte vi, på trods af pengene, havde sammen.

Når jeg nu var stoppet med glædespiger, prøvede jeg så, at lave en profil på diverse datingsider, såsom scor og dating.dk
Det var ikke nogen success. På grund af min livssituation, havde jeg godt forventet, at det ville blive svært, men ikke stortset umuligt.
Jeg er nemlig på førtidspension, da jeg er ramt af skizofreni. Disse ting skræmmer de fleste normale kvinder væk.

I de ca. otte måneder jeg var på disse sider, fik jeg kun en håndfuld positive respons. Og det var kun i starten, hvor jeg ikke skrev om min livssituation i min profil.
Men når de fik disse ting, at vide trak de sig. Efter det, besluttede jeg så, at skrive det i min profil.
Syntes det var bedre, at blive afvist med det samme, end efter man havde startet, at skrive sammen. Derefter, fik jeg stort set ingen svar, og dem jeg fik var afslag.
Til sidst besluttede jeg, at slette min profil. Følte det var spild at tid, energi og penge.

Jeg har hørt fra nogle, at singlegrupper på facebook er bedre. Men er ret sikker på, at man skal have en interessant profil, for at tiltrække deres opmærksomhed.
Jeg oprettede kun en facebook profil, her i foråret, fordi jeg tænkte det var en måde, at holde kontakt med de få venner jeg har, som havde en profil, når jeg var ovre og hjælpe min veninde.
Hun døde jo så kort efter, og jeg har så ikke gjort mere ved min profil siden. Jeg er egentlig ikke interesseret i Facebook.
Jeg har kun et link til den i min signatur, fordi jeg syntes det var en sjove ting, at gøre herinde, hvor alle er super beskyttende omkring deres rigtige identitet.

Til jer, som har læst hele denne roman af et indlæg, siger jeg tak. Det har taget mig lang tid, at skrive og er også noget grænseoverskridende, at publicere herinde. EP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Det var da lidt af en beretning, godt gået at du har modet til at dele den historie med andre....... 

Får lidt indtrykket af at du har givet lidt op på pigerne........ Måske et lidt gammeldags råd, men hvad med at droppe profiler og Facebook og så gå ud i verden og møde pigerne i levende live...... På den måde får de mulighed for at møde dig, før de møder din diagnose..... 

Gå hen hvor de er (pigerne) smil og tal til/med dem, så er du godt igang.

Mange af os har et eller andet at slås med fysisk eller psykisk........ Men mennesker er meget mere end dette, vi er måske den historie vi fortæller om os selv........

held og lykke derude.

Wh 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker Piger skrev, for 44 minutter siden:

Til jer, som har læst hele denne roman af et indlæg, siger jeg tak. Det har taget mig lang tid, at skrive og er også noget grænseoverskridende, at publicere herinde. EP

 

White hunter skrev, for 18 minutter siden:

Det var da lidt af en beretning, godt gået at du har modet til at dele den historie med andre....... 

Får lidt indtrykket af at du har givet lidt op på pigerne........ Måske et lidt gammeldags råd, men hvad med at droppe profiler og Facebook og så gå ud i verden og møde pigerne i levende live...... På den måde får de mulighed for at møde dig, før de møder din diagnose..... 

Gå hen hvor de er (pigerne) smil og tal til/med dem, så er du godt igang.

Mange af os har et eller andet at slås med fysisk eller psykisk........ Men mennesker er meget mere end dette, vi er måske den historie vi fortæller om os selv........

held og lykke derude.

Wh 

Kære Elsker Piger

Tak for at dele. Det er noget af en ting af smide på bordet herinde (og vel nok alle andre steder) og stor respekt for det :)

White Hunter's råd lyder ikke tosset og det var også min første indskydelse. Måske også prøve at  kontakte en GP du synes det falder i din smag og så bare snakke med hende et par gange. Måske give/få massage uden at der er noget seksuelt. Jeg ved godt det umiddelbart lyder tosset, men når du har skabt en relation til hende uden for sengen får du måske lyst til hende uden tøj også ;)

Endnu en gang stort tak og respekt her fra samt godt nytår

DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du har lidt at slås med.. Det har vi jo alle når det kommer til stykket. Jeg tror godt jeg kan relatere til din følelse af tomhed. Jeg har også kun set den samme glædespige gennem lang tid og har givet mig en smule ro. 

Du har selvfølgelig brug for tid for det er hårdt at miste. Jeg er nok ikke den rette til at give dig dating råd, da alle mine forhold er gået i stykker men med åbenhed kommer man langt og selvfølgelig kan din sygdom virke voldsomt for nogle men du skal nok finde en som elsker dig for den du er :)

Kærligheden er alle steder. Nogle gange skal man bare lade være at prøve så hårdt. 

Jeg håber du får et godt 2018 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker Piger skrev, for 43 minutter siden:

Som overskriften siger, er jeg stoppet med glædespiger. Faktisk har jeg slet ikke fået noget sex i hele 2017.
Sidste gang, jeg var sammen med min faste og eneste glædespige var i maj 2016. Hun stoppede så nogle måneder senere.
De sidste tre år, var jeg faktisk kun sammen med hende og en veninde, som var en ekskæreste og som boede i udlandet.
MIn veninde døde så sidst i maj 2017, efter ca. ni måneders kamp med hjernekræft. Det var et hårdt slag for mig.

Det var kun i 2013, det år jeg startede med glædespiger, at jeg besøgte andre end min faste, som faktisk var den første glædespige jeg besøgte. I 2014 besluttede jeg så, kun at se min faste.
Selvom det var noget skøn og dejlig sex, jeg fik af disse glædespiger, syntes jeg altid der manglede noget.
Blev fysisk tilfredsstillet, men ikke mentalt. Det var i hvert fald den følelse jeg fik bagefter.
Den følelse havde jeg ikke med min faste. Så derfor blev jeg ved med at se hende. Følte hun var en veninde og det gjorde det værd, at se hende.

Hvorfor har jeg ikke bare fundet en anden glædespige? Fordi jeg har indset nogle ting. Sex er aldrig bare sex for mig. Jo, jeg kan da godt knalde en kvinde, jeg stort set ikke kender og det
kan også være dejligt, men det på en måde også ligegyldigt, også er det da ikke ligefrem værd, at betale for.
Jeg skal have interesse for hende som person, ikke bare et sexobjekt, og jeg skal føle at dette er gengældt.
Og for at få sådan en følelse, kræver det jo, at man har set hinanden nogle gange. Og hvis jeg begynder, at synes sådan, for jeg også lyst til, at gøre andre ting sammen med hende, end bare knalde.

Den form for kvindeligt samvær, jeg savner og ønsker, kræver mere end bare en times eller to knalderi, med diverse snakkepauser i mellen.
Det giver ikke mening for mig, at skulle betale for den slags samvær. For den form for samvær, kræver at begge parter har oprigtig lyst til det.
Og hvis hun har oprigtig lyst til det, ville hun ikke kræve penge for det. Jeg er godt klar over, at mange herinde vil være uenige i dette, men det er sådan jeg føler.

Jeg indså først disse ting, da min faste stoppede. Selvom jeg havde indset dem før det, ville jeg sikkert ikke have sagt det til hende.
Jeg ville sikkert have været bange for, at miste det dejlige, som jeg følte vi, på trods af pengene, havde sammen.

Når jeg nu var stoppet med glædespiger, prøvede jeg så, at lave en profil på diverse datingsider, såsom scor og dating.dk
Det var ikke nogen success. På grund af min livssituation, havde jeg godt forventet, at det ville blive svært, men ikke stortset umuligt.
Jeg er nemlig på førtidspension, da jeg er ramt af skizofreni. Disse ting skræmmer de fleste normale kvinder væk.

I de ca. otte måneder jeg var på disse sider, fik jeg kun en håndfuld positive respons. Og det var kun i starten, hvor jeg ikke skrev om min livssituation i min profil.
Men når de fik disse ting, at vide trak de sig. Efter det, besluttede jeg så, at skrive det i min profil.
Syntes det var bedre, at blive afvist med det samme, end efter man havde startet, at skrive sammen. Derefter, fik jeg stort set ingen svar, og dem jeg fik var afslag.
Til sidst besluttede jeg, at slette min profil. Følte det var spild at tid, energi og penge.

Jeg har hørt fra nogle, at singlegrupper på facebook er bedre. Men er ret sikker på, at man skal have en interessant profil, for at tiltrække deres opmærksomhed.
Jeg oprettede kun en facebook profil, her i foråret, fordi jeg tænkte det var en måde, at holde kontakt med de få venner jeg har, som havde en profil, når jeg var ovre og hjælpe min veninde.
Hun døde jo så kort efter, og jeg har så ikke gjort mere ved min profil siden. Jeg er egentlig ikke interesseret i Facebook.
Jeg har kun et link til den i min signatur, fordi jeg syntes det var en sjove ting, at gøre herinde, hvor alle er super beskyttende omkring deres rigtige identitet.

Til jer, som har læst hele denne roman af et indlæg, siger jeg tak. Det har taget mig lang tid, at skrive og er også noget grænseoverskridende, at publicere herinde. EP

Med 4 pokaler og 3 synes godt om, på så kort tid det ske ikke særlig tit herinde på eroguide, så din fortælling gør indtryk.

Jeg kæmper også med nogen ting, måske skulle du finde en terapeut de er gode til at hjælpe dig til selvhjælp har selv haft glæde af det, jeg synes det er en god investering. i det tilfælde skid på pengene det handler om dig, og tag den tid det tager, det koster cirka 900 kroner for en time hvis man ikke er over sygesikringen, så er det cirka halv pris. det er en stor ting at bede om hjælpe det er en rigtigt stor ting, hvor man måske er gået alt for langt, hvor man dybest set ikke selv kan men man forsøger og forsøger man kommer ind i en dårlig spiral hvor nederlagene er det uundgåelige. og du er allerede kommet en skridt på vejen i en retning i det du anerkender at du har nogen udfordringer du slås med. Selverkendelse er et godt skridt på vejen.  

Og det med at komme ud i verden og livet er svært, men jeg har fundet ud af at man skal gør det i små skridt, det har i hvert fald hjulpet for mig. for bare 5 år siden kunne jeg ikke forestille mig at jeg skulle være alene i et fremmed land, så kunne jeg være alene i mit eget land så jeg rejste rundt, det var en fed oplevelse så fik mod på at besøge Sverige og Tyskland. er eventyrlysten og nysgerrig og nu bor på hoteller i Sverige og Tyskland det skete sidste år, mit skoleengelsk er elendigt, men klarede det, netop ved at tage det i små skridt, start med en endagstur. Forrige år var jeg også op at flyve for første gang fed oplevelse og en smule angstprovokerende, men en fed følelse. Snart med at sige hvad kan jeg egentlig rumme og se det "farlige" i øjnene i dit tilfælde det modsatte køn snart med buschaufføren hvis det er en kvinde også selvom hun er op i årene bare start med et hej og hvis du møder hende igen tilkendegive at dig kan jeg godt huske med et hej igen, du tør du lige pludselig andre steder, så måske flirte med nogen andre, ved den søde i supermarkedet. et smil eller en kæk bemærkning bare være lidt forsigtigt, jeg har dummet mig, med en lidt for kæk bemærkning som fuldstændige blev misforstået, jeg er jo bare et menneske, et smil tilkendegiver vel at man kan lide hvad man ser.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Vil også rose dig, modig fortælling og ærlighed i det fra dig af....

kærlighed gør jo også sex bedre må man erkende...

Så ønsker dig alt godt fremover og et godt 2018 til dig

Ro, du viser jo et mega stort mod, så stor respekt til dig... det kræver virkelige mod det du har gjort, og mange mennesker ville ikke kunne gøre det...

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker Piger skrev, 1 time siden:

Jeg har hørt fra nogle, at singlegrupper på facebook er bedre. Men er ret sikker på, at man skal have en interessant profil, for at tiltrække deres opmærksomhed.
Jeg oprettede kun en facebook profil, her i foråret, fordi jeg tænkte det var en måde, at holde kontakt med de få venner jeg har, som havde en profil, når jeg var ovre og hjælpe min veninde.

Der findes mange forskellige facebookgrupper - og sikkert også en for Skizofrene - så måske kan du finde en ligesindet - synes ihvertfald at det er vigtigt at du i det mindste holder lidt social kontakt på den måde og måske er med til at berige andres liv - og jeg kan jo også se: du er dygtig til at skrive - måske tager det dig lang tid, men øvelse gør mester ;-)

 

Romantikeren skrev, for 20 minutter siden:

prøvede jeg så, at lave en profil på diverse datingsider, såsom scor og dating.dk
Det var ikke nogen success. På grund af min livssituation, havde jeg godt forventet, at det ville blive svært, men ikke stortset umuligt.
Jeg er nemlig på førtidspension, da jeg er ramt af skizofreni. Disse ting skræmmer de fleste normale kvinder væk.

I de ca. otte måneder jeg var på disse sider, fik jeg kun en håndfuld positive respons. Og det var kun i starten, hvor jeg ikke skrev om min livssituation i min profil.

Du skal prøve at se på hvor mange mænd, der er på disse sider i forhold til kvinder - ofte 20 gange så mange - og mange af de kvindelige profiler er ikke aktive, fake - eller meget kritiske - da de jo kan vælge og vrage - så det kræver virkelig en indsats at score den vej.

Sugardating kunne måske være en løsning for dig, hvis du undlader at spilde tid på de mest attraktive modeller - og istedet går efter nogle mere modne veninder - men du kan også vælge at spare dine penge på glædespiger til at gøre noget mere ud af dig selv, med pænt tøj og sko, gå i fitnescenter, andre former for sport, tage ud at rejse mv. - hvor du både kan få sociale kontakter og derigennem måske være heldig at møde en soulmate ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker Piger skrev, 1 time siden:

Som overskriften siger, er jeg stoppet med glædespiger. Faktisk har jeg slet ikke fået noget sex i hele 2017.
Sidste gang, jeg var sammen med min faste og eneste glædespige var i maj 2016. Hun stoppede så nogle måneder senere.
De sidste tre år, var jeg faktisk kun sammen med hende og en veninde, som var en ekskæreste og som boede i udlandet.
MIn veninde døde så sidst i maj 2017, efter ca. ni måneders kamp med hjernekræft. Det var et hårdt slag for mig.

Det var kun i 2013, det år jeg startede med glædespiger, at jeg besøgte andre end min faste, som faktisk var den første glædespige jeg besøgte. I 2014 besluttede jeg så, kun at se min faste.
Selvom det var noget skøn og dejlig sex, jeg fik af disse glædespiger, syntes jeg altid der manglede noget.
Blev fysisk tilfredsstillet, men ikke mentalt. Det var i hvert fald den følelse jeg fik bagefter.
Den følelse havde jeg ikke med min faste. Så derfor blev jeg ved med at se hende. Følte hun var en veninde og det gjorde det værd, at se hende.

Hvorfor har jeg ikke bare fundet en anden glædespige? Fordi jeg har indset nogle ting. Sex er aldrig bare sex for mig. Jo, jeg kan da godt knalde en kvinde, jeg stort set ikke kender og det
kan også være dejligt, men det på en måde også ligegyldigt, også er det da ikke ligefrem værd, at betale for.
Jeg skal have interesse for hende som person, ikke bare et sexobjekt, og jeg skal føle at dette er gengældt.
Og for at få sådan en følelse, kræver det jo, at man har set hinanden nogle gange. Og hvis jeg begynder, at synes sådan, for jeg også lyst til, at gøre andre ting sammen med hende, end bare knalde.

Den form for kvindeligt samvær, jeg savner og ønsker, kræver mere end bare en times eller to knalderi, med diverse snakkepauser i mellen.
Det giver ikke mening for mig, at skulle betale for den slags samvær. For den form for samvær, kræver at begge parter har oprigtig lyst til det.
Og hvis hun har oprigtig lyst til det, ville hun ikke kræve penge for det. Jeg er godt klar over, at mange herinde vil være uenige i dette, men det er sådan jeg føler.

Jeg indså først disse ting, da min faste stoppede. Selvom jeg havde indset dem før det, ville jeg sikkert ikke have sagt det til hende.
Jeg ville sikkert have været bange for, at miste det dejlige, som jeg følte vi, på trods af pengene, havde sammen.

Når jeg nu var stoppet med glædespiger, prøvede jeg så, at lave en profil på diverse datingsider, såsom scor og dating.dk
Det var ikke nogen success. På grund af min livssituation, havde jeg godt forventet, at det ville blive svært, men ikke stortset umuligt.
Jeg er nemlig på førtidspension, da jeg er ramt af skizofreni. Disse ting skræmmer de fleste normale kvinder væk.

I de ca. otte måneder jeg var på disse sider, fik jeg kun en håndfuld positive respons. Og det var kun i starten, hvor jeg ikke skrev om min livssituation i min profil.
Men når de fik disse ting, at vide trak de sig. Efter det, besluttede jeg så, at skrive det i min profil.
Syntes det var bedre, at blive afvist med det samme, end efter man havde startet, at skrive sammen. Derefter, fik jeg stort set ingen svar, og dem jeg fik var afslag.
Til sidst besluttede jeg, at slette min profil. Følte det var spild at tid, energi og penge.

Jeg har hørt fra nogle, at singlegrupper på facebook er bedre. Men er ret sikker på, at man skal have en interessant profil, for at tiltrække deres opmærksomhed.
Jeg oprettede kun en facebook profil, her i foråret, fordi jeg tænkte det var en måde, at holde kontakt med de få venner jeg har, som havde en profil, når jeg var ovre og hjælpe min veninde.
Hun døde jo så kort efter, og jeg har så ikke gjort mere ved min profil siden. Jeg er egentlig ikke interesseret i Facebook.
Jeg har kun et link til den i min signatur, fordi jeg syntes det var en sjove ting, at gøre herinde, hvor alle er super beskyttende omkring deres rigtige identitet.

Til jer, som har læst hele denne roman af et indlæg, siger jeg tak. Det har taget mig lang tid, at skrive og er også noget grænseoverskridende, at publicere herinde. EP

Hej ep. 

Tak for dit indlæg. Ja folk bliver skræmt ved det de ikke kender til. 

Jeg har personlig dyb respekt for din ærlighed og fedt du står ved det :D

der er en gruppe på Facebook der hedder "psykisk syge søger kæreste og venner"

og de virker søde og det lader til at folk er glade for den 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også tak herfra for dit besøg i skriftestolen, håber, at det nye år må bringe dig medvind.

Du får nogle både gode og mindre gode råd i tråden, jeg synes, det er lidt synd, at nogle i deres velmenenhed totalt skøjter hen over, at du er på førtidspension.

De personer på førtidspension, som jeg kender, har hverken penge til ekstravagente tøjkøb, dyre fitnesscentre eller udlandsrejser, så de forslag er i mine øjne desværre med til at gøre din situation værre, end den er i forvejen.

Gåture i den friske luft med et smil på læben til alle, du møder, kan nogle gange føre til relationer, ligeledes at være til sport, hvor der er især mange kvinder/piger blandt publikum (håndbold) ligeså.

Og så lige en klippefast ikke tro på, men beslutning om, at din diagnose Fanden gale mig ikke skal bestemme over dit liv.

Alt godt fremover. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Elsker Piger

Jeg stiller mig lige op på ølkassen og deltager i koret af “godt og modigt gjort af dig, respekt” 

Få personer i din situation har det overskud at høre det du har gjort, din beretning om tomheden efter et sexkøb kender jeg, for vi mænd vil jo gerne den ægte kærlighed, sexkøb er og bliver en illusion og intet andet og nogle af de skønne kvinder der levere sex mod betaling er fandens gode til at give den gode illusion. 

Din alene tilværelse kan du arbejde på at ændre, jeg læste at du er på FP, og de to jeg kender på FP er ikke velbeslåede økonomisk, så den med rejer og anden omkostningstung aktivitet, skal du i alt fald kunne prioritere knivskarpt, hvis du sætter et mål om at rejse, hvad jeg gost kunne unde dig.

En facebook gruppe for personer i samme livssituation er en god ide, og overvej om www.logen.dk kunne været en mulighed for dig.

 

Alt godt med masser af held og lykke til dig fremover, og godt nytår

vh

Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle de velmenende råd. Er godt selv klar over mange af disse ting.

Har ikke opgivet kvinder totalt. Har bare opgivet aktivt, at søge en at hygge med.
Hvis jeg møder en, i forbindelse med andre sociale ting jeg laver, er det da bare dejligt.
Synes bare lidt selv, at jeg har nogle andre ting i mit liv i øjeblikket, som jeg skal have orden på først.

Ja, man bliver ikke rig af, at være på førtidspension, men så er det heller ikke værre.

Med hensyn til min diagnose, så er min holdning, at det er noget jeg har, ikke noget jeg er.
Selvfølgelig giver det mig en masse begrænsninger og udfordringer, men dem må man jo så klare så godt man kan.

Til Romantikeren:
Kudos tilbage til dig. Det lyder, som om du også har en del, at slås med selv.

Kender godt det med en, at have en terapeut.
Det sidste 1 1/2 år, jeg var tilknytter psykiatrien, havde jeg faste samtaler med en psykolog.
Hun hjalp mig med, at acceptere rigtig mange ting om mig selv, som for eksempel, at jeg blev tilkendt fp.
Hun hjalp mig også, med værktøjer til at håndtere min lidelse. Hun er en stor grund til, at jeg er medicinfri.
Har ofte sagnet, at have hende, at tale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker Piger skrev, den 2/1/2018 at 10:53:

Jo, jeg kan da godt knalde en kvinde, jeg stort set ikke kender og det kan også være dejligt, men det på en måde også ligegyldigt, også er det da ikke ligefrem værd, at betale for.

Helt enig. GP-sex er i bund og grund ligegyldig sex...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Filosoffen skrev, for 6 minutter siden:

Helt enig. GP-sex er i bund og grund ligegyldig sex...

Nååå ja det er sgu nok årsagen til at verdens ældeste erhverv stadig består;)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 17 minutter siden:

Helt enig. GP-sex er i bund og grund ligegyldig sex...

Avs! :( Med tanke på hvor meget af sig selv og hvor meget energi og engagement mange af pigerne lægger i sådan et møde, så vil jeg vælge at håbe at tro på, at det er mere end bare ligegyldigt... Ellers har det da godt nok været et kæmpe spild af mine egne resourcer, da jeg altid har stræbet imod at være mere end bare et ligegyldigt knald :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nikita Darling skrev, for 57 minutter siden:

Avs! :( Med tanke på hvor meget af sig selv og hvor meget energi og engagement mange af pigerne lægger i sådan et møde, så vil jeg vælge at håbe at tro på, at det er mere end bare ligegyldigt... Ellers har det da godt nok været et kæmpe spild af mine egne resourcer, da jeg altid har stræbet imod at være mere end bare et ligegyldigt knald :huh: 

Nkita, jeg tror rigtig mange er uenige i at GP sex i bund og grund er ligegyldig sex....så .....jeg vil ikke samligne sex med en GP, og de kvinder jeg har elsket, og elsket med, det er hver sin verden, men begge gode og dejlige verdener, og de efterhånden mange  penge jeg har investeret i mit gode helbred med sexkøb har i langt de fleste tilfælde været give skønt og godt ud...

kh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 50 minutter siden:

Nkita, jeg tror rigtig mange er uenige i at GP sex i bund og grund er ligegyldig sex....så .....jeg vil ikke samligne sex med en GP, og de kvinder jeg har elsket, og elsket med, det er hver sin verden, men begge gode og dejlige verdener, og de efterhånden mange  penge jeg har investeret i mit gode helbred med sexkøb har i langt de fleste tilfælde været give skønt og godt ud...

kh

Alko

Godt du ikke føler, at du har spildt hver en krone, du har brugt på det her. :) 

Jeg sammenligner bestemt heller ikke sex for penge med sex med én du elsker, for det er i min verden heller ikke det samme. Men der er bare langt fra “ikke det samme” til “ligegyldigt”. Selvom jeg ikke burde tage sådan en udmelding personligt, så får den mig til at føle mig taget for givet på egne samt alle seriøse, empatiske og omsorgsfulde glædespigers vegne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Avs! :( Med tanke på hvor meget af sig selv og hvor meget energi og engagement mange af pigerne lægger i sådan et møde, så vil jeg vælge at håbe at tro på, at det er mere end bare ligegyldigt... Ellers har det da godt nok været et kæmpe spild af mine egne resourcer, da jeg altid har stræbet imod at være mere end bare et ligegyldigt knald :huh: 

Vær nu ikke så ked af det, trods alt...

Prøv for et øjeblik at sammenligne udsagnet med verdenen udenfor denne her ?

Der foregår garanteret hvert minut året rundt og livet langt sex, som i bund og grund er ligegyldig sex...

Jeg forstår et stykke hen ad vejen godt Filosoffens udsagn... Jeg besøger ikke længere GP´er -  for mht. sex har jeg nemlig indset, at jeg også vil have det jeg ikke kan købe mig til for penge...;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 5 minutter siden:

Vær nu ikke så ked af det, trods alt...

Jeg er nu heller ikke så ked... Mest skuffet :D;) 

Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

Der foregår garanteret hvert minut året rundt og livet langt sex, som i bund og grund er ligegyldig sex...

Jeg forstår et stykke hen ad vejen godt Filosoffens udsagn... Jeg besøger ikke længere GP´er -  for mht. sex har jeg nemlig indset, at jeg også vil have det jeg ikke kan købe mig til for penge...;)

Selvfølgelig findes der også ligegyldig sex, som ingen får noget godt ud af - har jeg da selv prøvet :D Men det var generaliseringen, jeg reagerede på. (Don’t I always :rolleyes:).

Sex for penge er ikke for alle. Og ligesom der findes kvinder, der ikke egner sig til det, findes der også mænd, der ikke gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 18 minutter siden:

Sex for penge er ikke for alle. Og ligesom der findes kvinder, der ikke egner sig til det, findes der også mænd, der ikke gør. 

Disse linier tror jeg der er mange der burde tænke på, og også bruge lidt tid på at reflektere over. 

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 32 minutter siden:

Jeg er nu heller ikke så ked... Mest skuffet :D;) 

Selvfølgelig findes der også ligegyldig sex, som ingen får noget godt ud af - har jeg da selv prøvet :D Men det var generaliseringen, jeg reagerede på. (Don’t I always :rolleyes:).

Sex for penge er ikke for alle. Og ligesom der findes kvinder, der ikke egner sig til det, findes der også mænd, der ikke gør. 

Hej Nikita

Rigtig godt skrevet, rigtig gode ord :-)

På den anden side, kan jeg sagtens følge "Elsker Piger". At man savner "hende", hende der betød noget, hende der var noget specielt, hende der var ens stjerne og kærlighed.

DET kan ikke erstattes, uanset hvem, man er sammen med.

Nikita, jeg har aldrig mødt dig, men du er iflg. diverse anmeldelser en fantastisk pige (tag det som ros :-) ), men for "Elsker Piger" er du ikke "hende".

"Elsker Piger", jeg håber for dig, at du kommer videre i livet, at du finder hende, den eneste ene, der kan bringe dig glæde i dit liv.

Kan du have et rigtig godt nytår, med held og lykke på kærlighedsfronten :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, for 8 minutter siden:

DET kan ikke erstattes, uanset hvem, man er sammen med.

Bare så der ikke opstår flere misforståelser, så er vi skam helt enige - og tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den ‎02‎-‎01‎-‎2018 at 13:17:

Også tak herfra for dit besøg i skriftestolen, håber, at det nye år må bringe dig medvind.

Du får nogle både gode og mindre gode råd i tråden, jeg synes, det er lidt synd, at nogle i deres velmenenhed totalt skøjter hen over, at du er på førtidspension.

De personer på førtidspension, som jeg kender, har hverken penge til ekstravagente tøjkøb, dyre fitnesscentre eller udlandsrejser, så de forslag er i mine øjne desværre med til at gøre din situation værre, end den er i forvejen.

Gåture i den friske luft med et smil på læben til alle, du møder, kan nogle gange føre til relationer, ligeledes at være til sport, hvor der er især mange kvinder/piger blandt publikum (håndbold) ligeså.

Og så lige en klippefast ikke tro på, men beslutning om, at din diagnose Fanden gale mig ikke skal bestemme over dit liv.

Alt godt fremover. :) 

Som jeg altid har tænkt, du er sgu  ikke så tosset som mange vil gøre dig, dit indlæg er ramt lige i både øjet og hjertet - og tak for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Godt du ikke føler, at du har spildt hver en krone, du har brugt på det her :)

Søde Nikita - behersk dig !!!! Mit skrivebord hælder mindst 45 grader hver gang jeg læser dine indlæg <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, for 15 minutter siden:

Hej Nikita

:-) Du er en god pige, det er jeg ikke i tvivl om :-) 

Naaaaij, jeg er en slem slem én :mrgreen:

powerpoint skrev, for 12 minutter siden:

Søde Nikita - behersk dig !!!! Mit skrivebord hælder mindst 45 grader hver gang jeg læser dine indlæg <3

Undskyld! Det vil jeg ikke være skyld i, så jeg forsvinder straks :ph34r: (okay mest for ikke at forplumre Elskers Piger’s tråd) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...