Hop til indhold
Romantikeren

en fast glædespige

Recommended Posts

Har haft ønsker om at finde en fast glædespige i et par år efterhånden det har ikke rigtig lykkedes. Det kan måske give mig noget mere end at møde så mange forskellige og undskyld udtrykket ligegyldige møder, det er da alt for mange af. Er der nogen derude der har en fast "partner", Er i ikke bange for at det bliver for kedeligt? Hvad har i overvejelser at møde en der er fast i stedet for så mange tilfældige?

Jeg tror bare jeg er en udvikling, så jeg er først klar nu til at forsøge at finde en fast har allerede en i kikkerten måske flere. Havde en for et par år siden men der kom nogen "forkerte" følelser indover, det skal man nok undgå for begge parter. 

Og hvad med jer piger kan ikke lide stabilitet at i ved hvem der kommer og ikke hele tiden møde en i aldrig har mødt før, og måske aldrig møder igen, er det ikke stressende? som gæst kan man jo bare lade være med at komme tilbage, men kan i sige nej til en der kommer tilbage? Det er nogen gange meget forskel på hvad vi ser i hinanden, det har jeg oplevet i mine forvirret teenageår klassikeren: skal vi ikke bare være venner? Det frygter jeg måske lidt at det bare er den næste i rækken og der ikke noget gensidigt. Hun skal også holde af mig, synes jeg er et varmt og kærligt og interessant menneske, og omvendt. Måske sker det helt automatisk hvis gensynsglæden er der. 

Jeg synes det er kompliceret!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at det kan være farligt at besøge den samme pige for ofte, det godt kan blive lidt for "almindelig" og så forsvinder lidt af spændingen også.
Kan bedere lide at have nogle stykker som man besøger en gang i mellem.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu været fast husbuk i over fem år og har befundet mig ganske glimrende ved det. Det er flere tråde om emnet herinde med mange interessante overvejelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortrækker helt klart en fast.

Mødtes jævnligt med en på klinik fra 2010 til 2014, og da hunstoppede en anden fra 2015 til ultimo 2017.

Nu er hun også stoppet, så jeg er lidt i tvivl om jeg skal holde op med GP'er eller prøve at finde en ny.

Det at finde en ny er selvfølgeli spændende på sin vis, men også lidt anstrengende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

I starten prøvede jeg flere forskellige og kunne som alle andre her på EG konstatere at kvaliteten svinger utrolig meget... så da jeg fandt 1-2 som leverede god kvalitet, så var det det/de steder jeg kom fast.

Da de stoppede fandt jeg andre samme steder - fordi kvaliteten ofte følger med stedet og udvælgelsen af GP'erne. Og dette har holdt ved. Det generer mig egentlig ikke at en GP stopper - tværtimod - nogle gange synes jeg faktisk de burde lave noget andet og mere meningsfuldt end at tilfredsstille tåber som mig. Men igen så taler jeg med mamasan på det pågældende sted og finder oftest på den måde en ny "fast".

Med en frekvens på 4-5 gange om året når det aldrig at blive "et fast forhold"; men gensynets glæde er der dog hos begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for input

jeg kunne siger til mig selv at jeg vil kun møde nogen jeg har mødt før. Der er nogen der har gjort indtryk. men har også oplevet hvor skuffet det kunne være anden gang jeg mødte en...

Hvad med jer piger hvad har i at sige om det her emne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke lidt som at finde en fast frisør, mekaniker eller forsikringsselskab for den sags skyld? Der shoppes lidt rundt indtil man en dag støder på den rigtige person/"service".

Kriteriet er selvfølgelig at finde en pige hvor den der berømte kemi er til stede. Har man først fundet dén, så er der også grobund for flere besøg, og deraf kan det blive til "en fast pige". Her er det dog yderst vigtigt at man ikke i sin egen opfattelse af "en fast pige" forveksler dette med en kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 24 minutter siden:

Er det ikke bare det der kaldes stamkunde?

Jo lige præcis eller stamgæst, som jeg vil kalde det. :)

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Romantikeren

Jeg læser det du skriver som, at du efterspørger en fast GP, af alle de grunde, der bør få dig til at lade være med at gøre det.

En stamkunde er som regel værdsat, hos frisøren, på bodegaen, og hvor ellers man kommer tæt på hinanden, som et samvær og i gensidig dialog.

Men jo mere den du betaler for dennes service, kan mærke at du kommer der for andet og mere end hyggens skyld, og jo mere denne fornemmelse går på at din interesse gælder hende personligt.

Du afstedkommer en oplevelse hos denne af, at din interesse for hendes person overskrider hendes professionelle distance, des mere kan du godt regne med at du mere og mere vil blive oplevet som en belastning, og ikke som den velkomne gæst du selv ønsker at være.

Der findes så nok 2 typer, måske særligt når vi taler bodegaer og bordeller?

1. Kynikeren der ser dig som en nyttig idiot, ham den nemme malkeko, der bliver ved med at lægge kassen for noget, som han aldrig vil kunne få hos hende.

2. Den karakterfaste, der venligt men bestemt beder dig om at søge andre græsgange, og som fortæller dig hvorfor.

Sådan tror jeg at virkeligheden er Romantiker, og jeg tror at du står dig bedst ved at erkende det.

Både for din sjælefreds skyld, og ikke mindst af hensyn til dybden af din tegnebog, eventuelt manglen på samme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 4 timer siden:

tak for input

jeg kunne siger til mig selv at jeg vil kun møde nogen jeg har mødt før. Der er nogen der har gjort indtryk. men har også oplevet hvor skuffet det kunne være anden gang jeg mødte en...

Hvad med jer piger hvad har i at sige om det her emne? 

Jamen jeg fortrækker helt klart faste drenge,

Tryghed, nærhed....den der....knap....der lige tænder...ikke usikkerheden om den nu er der men man ved den er der....og

Man ved det er en rar mand, for ellers kom han ikke og søgte ens selskab igen.

Hvad hedder det "klick-facktoren" der hvor det hele bare går i et, Jamen det kan jo ikke beskrives, det oplevelses jo kun og oftes med drenge man kender rigtigt godt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med en fast pige fungerer bare ikke for mig.

Jeg har det med lynhurtigt at forelske mig, hvis pigen er sød, smuk og af den petit kropsbygning, som jeg foretrækker.

Hvis hun så samtidigt er dejlig at snakke, sexe og nusse med, ja så står jeg uvægerligt i skoddede underbukser nede på sjalen i løbet af 0,5. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 46 minutter siden:

Det med en fast pige fungerer bare ikke for mig.

Jeg har det med lynhurtigt at forelske mig, hvis pigen er sød, smuk og af den petit kropsbygning, som jeg foretrækker.

Hvis hun så samtidigt er dejlig at snakke, sexe og nusse med, ja så står jeg uvægerligt i skoddede underbukser nede på sjalen i løbet af 0,5. :) 

Hæhæ, så er det godt, at du ikke har uoverstigeligt langt ned til det helt store udvalg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

@Romantikeren

Jeg læser det du skriver som, at du efterspørger en fast GP, af alle de grunde, der bør få dig til at lade være med at gøre det.

En stamkunde er som regel værdsat, hos frisøren, på bodegaen, og hvor ellers man kommer tæt på hinanden, som et samvær og i gensidig dialog.

Men jo mere den du betaler for dennes service, kan mærke at du kommer der for andet og mere end hyggens skyld, og jo mere denne fornemmelse går på at din interesse gælder hende personligt.

Du afstedkommer en oplevelse hos denne af, at din interesse for hendes person overskrider hendes professionelle distance, des mere kan du godt regne med at du mere og mere vil blive oplevet som en belastning, og ikke som den velkomne gæst du selv ønsker at være.

Der findes så nok 2 typer, måske særligt når vi taler bodegaer og bordeller?

1. Kynikeren der ser dig som en nyttig idiot, ham den nemme malkeko, der bliver ved med at lægge kassen for noget, som han aldrig vil kunne få hos hende.

2. Den karakterfaste, der venligt men bestemt beder dig om at søge andre græsgange, og som fortæller dig hvorfor.

Sådan tror jeg at virkeligheden er Romantiker, og jeg tror at du står dig bedst ved at erkende det.

Både for din sjælefreds skyld, og ikke mindst af hensyn til dybden af din tegnebog, eventuelt manglen på samme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tak for det sympatiske indlæg, som hjælper på min overvejelser... 

Jeg har nok aldrig mødt den karakterfaste, det kunne jeg nok godt lærer af. Men kyniker hende har jeg mødt, en der pludselig bare skred efter det var færdig der var tid til snak og ekstra nussen, som jeg så godt kan lide hvor man lige trække vejret og ser hinanden i øjnene. så jeg stod der og lignede en idiot og telefondamen var rigtigt arrogant og viste mig ud, jeg var skuffet, og vred eller hende som ringede og aftalte med sin kommende kunder mens jeg stadigvæk havde tid og sad og røg og var virkelig hånende over for mig, en moden kvinde der troede jeg nok var ung og dum. Eller hende som skældte mig ud da jeg var faret vild. Kyniker? nok nærmere desperate eller de få hvor jeg var centrum og bare luft derefter, en kan du ikke snart tage hjem attitude.

DE desperate er der nok også nogen af. 

Men heldigvis er der også dem der har været så søde så nærværende fra første fløjt. og dem hvor gnisten var helt væk de vil gerne have min penge så de charme lidt og pengene er deres hånd er der ikke meget at komme efter, dem møder jeg jo ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Romantikeren

Følgende står fuldstændig for egen regning:

Jeg befinder mig fint i “gamet” da jeg intet problem har ved at skelne mellem et godt prof. forhold og et forhold der udelukkende baserer sig på det sociale.

Jeg er helt med på stamkunde idéen, så lang tid man husker at det er netop det: et kunde/sælger forhold. Bevares, vi kan alle blive enige om at et professionelt forhold til en kunde eller udbyder ikke tager skade af et godt socialt forhold - Men, hvis man er typen der har svært ved at skelne mellem et kundeforhold og et “rigtigt” forhold, så bør man nok holde sig væk fra den slags. 

Jeg antager, og jeg beklager hvis jeg fejlfortolker dig, at du er i den sidste gruppe, hvorfor jeg vil anbefale dig ikke at indgå i et professionelt forhold med en kvinde i en branche der er så intim som prostitution.

Hvis man som kunde går med en drøm (bevidst eller ubevidst)om at møde sin eneste ene i branchen bør man holde sig væk, det er i min optik et brud på en af de søjler hele branchen hviler på (i lighed med diskretion).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 8 timer siden:

Har haft ønsker om at finde en fast glædespige i et par år efterhånden det har ikke rigtig lykkedes. Det kan måske give mig noget mere end at møde så mange forskellige og undskyld udtrykket ligegyldige møder, det er da alt for mange af. Er der nogen derude der har en fast "partner", Er i ikke bange for at det bliver for kedeligt? Hvad har i overvejelser at møde en der er fast i stedet for så mange tilfældige?

Jeg tror bare jeg er en udvikling, så jeg er først klar nu til at forsøge at finde en fast har allerede en i kikkerten måske flere. Havde en for et par år siden men der kom nogen "forkerte" følelser indover, det skal man nok undgå for begge parter. 

Og hvad med jer piger kan ikke lide stabilitet at i ved hvem der kommer og ikke hele tiden møde en i aldrig har mødt før, og måske aldrig møder igen, er det ikke stressende? som gæst kan man jo bare lade være med at komme tilbage, men kan i sige nej til en der kommer tilbage? Det er nogen gange meget forskel på hvad vi ser i hinanden, det har jeg oplevet i mine forvirret teenageår klassikeren: skal vi ikke bare være venner? Det frygter jeg måske lidt at det bare er den næste i rækken og der ikke noget gensidigt. Hun skal også holde af mig, synes jeg er et varmt og kærligt og interessant menneske, og omvendt. Måske sker det helt automatisk hvis gensynsglæden er der. 

Jeg synes det er kompliceret!

Tilslutter mig @AalborgLook - hvorfor holde sig til een. En del af spændingen er jo netop det nye og ukendte. Dog har jeg da besøgt den samme i perioder, men efter noget tid melder kedsomheden sig , og så må en ny semifast lægge lagner til.

Hvis man gerne vil have fast sex som er vedkommende og med blus på følelserne - så anbefaler jeg en kæreste. Og gerne en med knald på :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Butch skrev, for 7 timer siden:

Her er det dog yderst vigtigt at man ikke i sin egen opfattelse af "en fast pige" forveksler dette med en kæreste.

@Butch

Hvis den rigtige kemi er til stede, ser jeg da ingen grund til, at tingene ikke kan udvikle sig til et evt kæresteforhold - på sigt, forstås... :) B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 58 minutter siden:

@Butch

Hvis den rigtige kemi er til stede, ser jeg da ingen grund til, at tingene ikke kan udvikle sig til et evt kæresteforhold - på sigt, forstås... :) B) 

Alt er jo muligt i denne verden, og selvfølgelig kan der opstå amoriner. ;)

Det jeg mente var, at man som individ skal passe meget på med at forveksle god kemi med et kæreste forhold.  

Men skulle det lyksalige ske at kemien - på sigt - udvikler sig til et kæreste forhold, så har man (kvinden og manden) nok også brugt lidt tid på at udvikle dette forhold sammen - over tid. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis den rigtige kemi er til stede, ser jeg da ingen grund til, at tingene ikke kan udvikle sig til et evt kæresteforhold - på sigt, forstås..:) B) 

Dette citerede Delphi Butch for.
Det er ikke et spørgsmål om der ingen grund er til, at tingene ikke kan udvikle sig til et eventuelt kæresteforhold - på sigt, og sådan forstås :?
Det er råt og brutalt et spørgsmål om at du betaler for at blive klippet, at kneppe, eller så meget andet som har en pris.
Det handler om at forstå det som han så rigtigt skrev:
Butch skrev, for 8 timer siden:

Kriteriet er selvfølgelig at finde en pige hvor den der berømte kemi er til stede. Har man først fundet dén, så er der også grobund for flere besøg, og deraf kan det blive til "en fast pige". Her er det dog yderst vigtigt at man ikke i sin egen opfattelse af "en fast pige" forveksler dette med en kæreste.

I virkeligheden mener jeg at dem som på en misforstået præmis, skuffes herover, når deres illusion brister, gør de piger uret, som intet har lovet dem andet end det som de betaler for, og som de derfor ikke kan bebrejde at deres illusioner bristes.

PT kommer jeg ret ofte på et hyggeligt sted for at drikke en alkoholfri Mikkeler øl, eller bar en kop kaffe, og i høj grad for det gode værtskab pigen bag baren udgør.

I dag fortalte hun mig at kæresten havde friet, og at hun har sagt ja, jeg sagde tillykke, og mente det - tror jeg nok :huh:

Nå men jeg kommer der altså stadig for det gode værtskabs skyld :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, 1 time siden:

@Butch

Hvis den rigtige kemi er til stede, ser jeg da ingen grund til, at tingene ikke kan udvikle sig til et evt kæresteforhold - på sigt, forstås... :) B) 

Den rigtige kemi i et forhold hvor du som kunde betaler en prostitueret for sex(og muligvis illusionen af et forhold i form af GFE), er simpelthen ikke grundlaget for et sundt forhold. Det er muligt at det er sket før(for det er sket), men min påstand skal være at det aldrig bliver et sundt bæredygtigt forhold da præmissen altid har været et kundeforhold. Som @Rejsenetværk anfører, så er det heller ikke fair overfor den prostituerede at du som kunde har et ønske/drøm/forventning om at få et kæresteforhold til hende, når hun, som god forretningsdrivende, blot leverer service på den måde som du ønsker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis debatten handler om et stamkunde forhold kontra ny pige fra gang til gang, synes jeg mange indlæg gør dette valg/ønske mere kompliceret end nødvendigt. 

Har man eksempelvis besøgt en pige, og synes at ens oplevelse var bedre end hvad man har oplevet ved andre, ja..... så giver det vel sig selv, at man har lyst til at besøge hende igen. Foresætter besøgene med at være fantastiske så er burde det vel være logik at man ligger de fleste besøg hos denne pige eller kun hos denne dejlige pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Hvis debatten handler om et stamkunde forhold kontra ny pige fra gang til gang, synes jeg mange indlæg gør dette valg/ønske mere kompliceret end nødvendigt. 

Har man eksempelvis besøgt en pige, og synes at ens oplevelse var bedre end hvad man har oplevet ved andre, ja..... så giver det vel sig selv, at man har lyst til at besøge hende igen. Foresætter besøgene med at være fantastiske så er burde det vel være logik at man ligger de fleste besøg hos denne pige eller kun hos denne dejlige pige.

 

Ja, det er så logisk, at det er ren logik. Der kan faktisk også ske det, at man finder ud af, at man udover dét, der sker inden for sengestolperne, også har fælles interesser på den anden side af sengestoplerne. Og det er vel i grunden ikke så galt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Hvis debatten handler om et stamkunde forhold kontra ny pige fra gang til gang, synes jeg mange indlæg gør dette valg/ønske mere kompliceret end nødvendigt. 

Har man eksempelvis besøgt en pige, og synes at ens oplevelse var bedre end hvad man har oplevet ved andre, ja..... så giver det vel sig selv, at man har lyst til at besøge hende igen. Foresætter besøgene med at være fantastiske så er burde det vel være logik at man ligger de fleste besøg hos denne pige eller kun hos denne dejlige pige.

 

Jeg er helt enige i dine udlæg, det er jo logisk det du siger. Men mennesket er vitterligt et ulogisk væsen på mange parameter, man kan tænke sig til mange situationer, men når man står i det, kan det pludselig blive kompliceret. Jeg er nok en del år yngre en mange herinde, så det er nok manglende erfaringen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 51 minutter siden:

Hvis debatten handler om et stamkunde forhold kontra ny pige fra gang til gang, synes jeg mange indlæg gør dette valg/ønske mere kompliceret end nødvendigt. 

Har man eksempelvis besøgt en pige, og synes at ens oplevelse var bedre end hvad man har oplevet ved andre, ja..... så giver det vel sig selv, at man har lyst til at besøge hende igen. Foresætter besøgene med at være fantastiske så er burde det vel være logik at man ligger de fleste besøg hos denne pige eller kun hos denne dejlige pige.

 

Bedre kan det vel ikke sige, kort og præcist.

I mine yngre dage ønskede jeg at besøge mange forskellige. Nu er jeg mere til at være stamkunde, naturligvis ikke kun hos en, det vil stadig blive for kedeligt for mig hos 2-3 stykker. De kender mig og jeg kender dem, og vi ved hvad der tænder os, og derfor spiller det rigtig godt på det seksuelle.  Enkelte gange besøger jeg dog også piger jeg ikke har besøgt før, men det er mere når de faste ikke er mulige at besøge.Jeg har intet behov for at kigge pigerne dybt i øjnene og have selskab på det mere mentale plan og betale for dette, ønsker jeg det og skal det være med det kvindelige køn har jeg gode veninder, så det dyrker jeg ikke hos en GP, udover at der helt naturligt tales sammen om stort og småt, vind og vejr og at man lærer hinanden lidt at kende. Det ville jo være underligt hvis man ikke gjorde, og det er såmænd også hyggeligt nok, men ikke mit formål.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg læser ingen steder at Romantikeren ønsker en GP kæreste... måske har jeg overset det.

Men...du kan altså godt møde en GP som passer perfekt til dig og din psyke...du kommer nok bare til at møde nogle stykker før du finder den rette. Jeg kan ikke lade være med at tænke at en SB måske vil passe bedre til dig. 

Hvis du selv viser omsorg/ømhed udover sexen så vil den rigtige pige også respondere på det. 

Jeg har en del faste gæster - og jeg sætter stor pris på dem alle sammen. De er vidt forskellige, og alligevel har de det tilfælles at de er glade for at tale og kæle...helst samtidigt før og efter sex. Hvis du ‘kun’ kommer for en udløsning...så er det også ‘kun’ det du får. Det gælder hos stort set alle piger. 

De gæster jeg bruger tid på udover jeg er på arbejde, har haft noget at byde på som jeg har fundet spændende for mig. De er gift, og den usynlige grænse mellem os bliver aldrig brudt. Jeg sætter pris på dem - og de sætter pris på mig. No Money between us....kun for sexen. Hvis jeg skal prissætte min ægte interesse, så er alt hos/ved mig jo til salg. Og jeg vil ende med at snyde mig selv. Og i sidste ende med ‘altid at være luder’.

Et godt råd.....ikke for ung....og ikke for ‘ny’ i branchen. De 2 ting og det du ønsker - tjah...det fungere bare ikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...