Hop til indhold
Romantikeren

en fast glædespige

Recommended Posts

Virgula skrev, for 6 timer siden:

Lyder dejligt...:) Bøvlet kommer den dag, I vil noget mere, for hvad er det lige man svarer, når familie og venner spørger ind til den nye kærestes arbejde? :wacko: Vist nok noget med håndarbejde af en slags :rolleyes:

Ja, håndarbejde er jo mange ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Virgula skrev, for 6 timer siden:

Lyder dejligt...:) Bøvlet kommer den dag, I vil noget mere, for hvad er det lige man svarer, når familie og venner spørger ind til den nye kærestes arbejde? :wacko: Vist nok noget med håndarbejde af en slags :rolleyes:

Det kunne jo være at den nye kæreste faktisk havde et helt almindeligt nobelt arbejde....at hun så havde været gp ved siden af i det skjulte.....det må være den beskidte hemmelighed.

Nogle mænd benytter gp'er....

Og nogle gp'er benytter mænd når de har lyst og tid. Og så får de oven i købet "gaver" for det.

Blot fordi en mand har gået til gp så er han vel ikke en dårlig kæreste - OG EN KVINDE ER IKKE EN DÅRLIG KÆRESTE BLOT FORDI HUN HAR VÆRET GP.

Personligt handler det vel om moral.

Når følelser opstår skal betalingen i min optik pakkes langt langt væk.

What's not to like ?

Redigeret af Missen666
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 7 timer siden:

Og det forekommer i den virkelige verden.

Men bestemt ikke ukompliceret.....

Det er vel bare kvinder i en nøddeskal ? ;)

Rubiks terning er bestemt heller ikke ukompliceret, lige indtil man knækker formlen - så kan man næsten lave den med bind for øjnene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, den 21/1/2018 at 16:23:

Lyder dejligt...:) Bøvlet kommer den dag, I vil noget mere, for hvad er det lige man svarer, når familie og venner spørger ind til den nye kærestes arbejde? :wacko: Vist nok noget med håndarbejde af en slags :rolleyes:

Helt klart.

Tror nu ikke vi vil mere, end dette. 

Men vi går da i byen og spiser, der kan vi / jeg møde bekendte, jeg er nu ikke så nervøs, da jeg respekterer hende meget og ikke ser ned på nogen og ingen fordomme.

Jeg er som jeg er, så er den ikke længere eĺler måske lang nok, nu går der vist EG i mit skriv 

Men lyder som du har nogle erfaringer @Virgula 

God aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, den ‎21‎-‎01‎-‎2018 at 16:23:

Lyder dejligt...:) Bøvlet kommer den dag, I vil noget mere, for hvad er det lige man svarer, når familie og venner spørger ind til den nye kærestes arbejde? :wacko: Vist nok noget med håndarbejde af en slags :rolleyes:

Bliver man  kærester eller har noget kæreste-lignende forhold er det nok det mindste problem/udfordring.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, den 21/1/2018 at 22:46:

Blot fordi en mand har gået til gp så er han vel ikke en dårlig kæreste - OG EN KVINDE ER IKKE EN DÅRLIG KÆRESTE BLOT FORDI HUN HAR VÆRET GP.

 

Nej, bestemt ikke - jeg kunne ikke være mere enig. 

TheVoice skrev, den 23/1/2018 at 00:13:

Bliver man  kærester eller har noget kæreste-lignende forhold er det nok det mindste problem/udfordring.  ;)

Måske ikke ligefrem den mindste, men du har selvfølgelig ret i, at der findes udfordringer, der er større. Fx at de ikke er i DK for kærlighedens skyld, men for pengenes. Men den snak hører vist hjemme i en anden tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Virgula skrev, 1 time siden:

Nej, bestemt ikke - jeg kunne ikke være mere enig. 

Måske ikke ligefrem den mindste, men du har selvfølgelig ret i, at der findes udfordringer, der er større. Fx at de ikke er i DK for kærlighedens skyld, men for pengenes. Men den snak hører vist hjemme i en anden tråd. 

Nu er det jo ik alle gp'er der har anden etnisk baggrund.

Jeg vil da mene at jeg er så dansk som man kan blive;)

Og jeg har haft et forhold med en tidligere kunde....et ganske velfungerende forhold endda.

Redigeret af Missen666
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Personligt foretrækker jeg en fast GP, altså en pige man har god kemi med og hvor sexen er naturlig

Det betyder ikke, at man ikke kan fristes af en ny lækker pige, men jeg holder mig til maks 3 piger, ellers får jeg stress

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...