Hop til indhold
Sexkunden

Nikita Darling fra Aarhusbabes

Recommended Posts

Guest Zodiac

Ovenstående streng er tilsyneladende sanktioneret af ledelsen, da de ellers ville være kommet på banen for længe længe siden og belært os dødelige om, at generel debat foregår under generel debat, og IKKE under anmeldelser...

Jøsses for en børnehave!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Velkommen til Zodiac ;)

Nu sidder ledelsen ikke herinde døgnet rundt.

Om brugerne skal respekterer at en pige ikke vil anmeldes kan man diskutere under Generel Debat, det er blevet debatteret før meget indgående der også. Men I kan jo læse denne debat jeg linker til her og forsætte diskussionen, hvis I synes '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>
 

Når en person skriver en beretning på anmeldelsesforummet om hans besøg, skal han naturligvis have lov til at sskrive om præcis hvordan han oplevede besøget. Hvis andre har haft andre oplevelser kan de skrive om deres oplevelser. Kronhjorten skriver netop om hans oplevelse, og det skal han naturligvis have lov til at gøre.

Folk er forskellige og kan have forskellige opfattelser af pigerne, og det skal respekteres og accepteres af alle.

Derfor kalder jeg til ro nu i strengen her og drop det personlige, og sker det ikke, så må jeg jo tage sletteknappen i brug. :)

Forsat god aften alle :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er problemet vel ikke så stort , du har jo fået hvad du har betalt for

Bare mærkeligt at du syntes at sexen var god men du sku bare lige nævne

At du ikke bliv tilbudt kaffe eller massage

Mvh bager

 

Bager nu er min vurdering bygger hvad man ellers kan få af oplever med andre piger :!:  . Der er del andre pige som har et gear eller 2 mere end Nikita har når man sexer. Som derfor kan få en lidt højere vurdering en Nikita :!: .  Så er der piger som gør mere ud af deres gæster en andre gør og ikke hviler på laurbærbladene.       

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bager nu er min vurdering bygger hvad man ellers kan få af oplever med andre piger :!:  . Der er del andre pige som har et gear eller 2 mere end Nikita har når man sexer. Som derfor kan få en lidt højere vurdering en Nikita :!: .  Så er der piger som gør mere ud af deres gæster en andre gør og ikke hviler på laurbærbladene.       

 

Hold da kæft sikke stille der blev her, gad vide hvad der er sket. :eek:   :-P   :-P

Venligst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu vil jeg være på forkant til en forandring. Så nu ikke mere ballade i denne anmeldelse for at være lidt på forkant :-) Jeg har kaldt til ro en gang. :-)

Folk incl Kronhjorten, skal have lov til at skrive en anmeldelse om Nikita, som jeg har skrevet og det budskab er gået ind tror og håber jeg, og så er roen nok faldet over anmeldelsen. Og så må alle jo bare respektere at folk kan have forskellige oplevelser, og forhåbentlig har denne respekt også indfundet sig.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glædeligt at Moderator maner til besindighed.

Der er sket det, at hvad BD ikke ved, kan han heller ikke have ondt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Glædeligt at Moderator maner til besindighed.

Der er sket det, at hvad BD ikke ved, kan han heller ikke have ondt af.

Jeg beder om ro Borende X og maner til besindighed for anden gang og så skal du heller ikke forsætte med at hælde benzin på bålet. Da det er anden gang du laver det nummer inden for meget kort tid på to forskellige strenge begynder det at virke noget provokerende.:-)

Så hold inde med alt andet end saglige indlæg til de anmeldelser der har været skrevet om Nikita på denne streng.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...