Hop til indhold
Sexkunden

Nikita Darling fra Aarhusbabes

Recommended Posts

En søndag eftermiddag besluttede jeg mig for der skulle ske lidt sjovt, så jeg gik online og ind på Aarhusbabes hjemmeside for at tjekke vagtplanen. Denne søndag var det Nikita der var på vagt, og da jeg tidligere har siddet og savlet lidt over hendes billeder, og samtidig læst flere gode anmeldelser om hende, besluttede jeg mig for at bestille en tid om aftenen.

Da jeg ankom til Aarhusbabes blev jeg lukket ind af telefondamen, som bad mig tage plads i det ene bollerum, hun informerede mig også lige om at Nikita var en smule forsinket.

Efter kort tid gik døren op, og ind kom Nikita, som straks gav mig et kys, og spurgte hvad hun kunne gøre for mig. Da jeg i forvejen havde bestilt en halv time, fik vi hurtigt overstået betalingen og hun smuttede ud med pengene.

Mens hun var væk, benyttede jeg tiden til lige at komme af med mit tøj og ligge mig til rette på sengen.

Da Nikita få sekunder senere returnerede til bollerummet igen

Nikita smed så rest af tøj og kom op i sengen til mig, hvor vi straks mødtes i et kys. Hurtigt fandt hendes hænder vej ned til min pik, som med det sammen kom under en kærlig behandling.

Efter kondomet var tryllet på begyndte hun at give mig et af de bedste blowjobs jeg til dato har fået. Derfor gik der ikke længe før jeg måtte stoppe hende i arbejdet.

Jeg fik hende vendt rundt, så det nu var mig der skulle tilfredsstille hende oralt.

Derefter blev det til sex i flere forskellige stillinger, inden jeg til sidst måtte overgive mig og fylde kondomet med mine safter.

Bagefter lå vi længe og snakkede om løst og fast, og telefondamen nåede da også at banke en del gange før vi fik snakket færdigt og jeg var på vej ud af døren igen.

Nikita er med stor sikkerhed en pige jeg godt kunne finde på at besøge igen, hvis hendes vagtplan passer med min kalender.

Du kan læse mere om Nikita og hendes vagtplaner på hende egen hjemmeside: www.nikitadarling.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Tak for alle anmeldelserne, Sexkunde.

Jeg er helt enig i dine rosende ord om Nikita. Billederne af Nikita på hendes hjemmeside, giver et fair billede af hende, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bagefter lå vi længe og snakkede om løst og fast, og telefondamen nåede da også at banke en del gange før vi fik snakket færdigt og jeg var på vej ud af døren igen.

 

 

Har også besøgt Nikita Darling sexen var endelig ok :smile: . Der var så en del tid tilbage. Fik så en snak med hende og måtte huske hende på at der var tid til mere sex. Nikita Darling  får 8-9 ud af 12 med og hun kunne godt har fået mere hvis. :idea:   Der er en del andre piger som tager det som en selvfølge at give mere sex hvis der tid til det. :idea:  Eller man får tilbudt andet eks bad fællesbad med pigen massage af ryg en sodavand  chokolade kage is osv.      

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pmikelsen

Har også besøgt Nikita Darling sexen var endelig ok :smile: . Der var så en del tid tilbage. Fik så en snak med hende og måtte huske hende på at der var tid til mere sex. Nikita Darling  får 8-9 ud af 12 med og hun kunne godt har fået mere hvis. :idea:   Der er en del andre piger som tager det som en selvfølge at give mere sex hvis der tid til det. :idea:  Eller man får tilbudt andet eks bad fællesbad med pigen massage af ryg en sodavand  chokolade kage is osv.      

 

Hva er dit formål lige med at tage en så gammel tråd om Nikita op? Mulighed for lidt negativ omtale??

Del dette indlæg


Link til indlæg

tro mig hvis du have spurgt efter det så have du også fået det

selv ha jeg altid fået de ting hos nikita , man dør ikke af at åbne munden :eek:

 

måske var der ikke så merget tid tilbage som du mener der var

 

vh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva er dit formål lige med at tage en så gammel tråd om Nikita op? Mulighed for lidt negativ omtale??

 

Er det så ringe at få 8-9 ud af 12 Pmikelsen? Det høre til i den bedre halvdel lige under toppen for mig.

 

 

Karakter og Beskrivelse

12

Karakteren 12 gives for den fremragende præstation, der demonstrerer udtømmende opfyldelse af fagets mål, med ingen eller få uvæsentlige mangler.

10

Karakteren 10 gives for den fortrinlige præstation, der demonstrerer omfattende opfyldelse af fagets mål, med nogle mindre væsentlige mangler.

7

Karakteren 7 gives for den gode præstation, der demonstrerer opfyldelse af fagets mål, med en del mangler.

4

Karakteren 4 gives for den jævne præstation, der demonstrerer en mindre grad af opfyldelse af fagets mål, med adskillige væsentlige mangler.

02

Karakteren 02 gives for den tilstrækkelige præstation, der demonstrerer den minimalt acceptable grad af opfyldelse af fagets mål.

00

Karakteren 00 gives for den utilstrækkelige præstation, der ikke demonstrerer en acceptabel grad af opfyldelse af fagets mål.

-3

Karakteren -3 gives for den helt uacceptable præstation.

Redigeret af kronehjorten

Del dette indlæg


Link til indlæg

tro mig hvis du have spurgt efter det så have du også fået det

selv ha jeg altid fået de ting hos nikita , man dør ikke af at åbne munden :eek:

 

måske var der ikke så merget tid tilbage som du mener der var

 

vh bager

 

Efter første runde aftale vi en pause og så forsætte med sex. Ja jeg fik også sex en gang mere da jeg mindre hende om aftalen. Først derefter blev der banket på døren og det passede med den aftalte tid.

Redigeret af kronehjorten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae... det her illustrerer vist meget godt at al den palaver der har været om Nikita på det seneste, ikke så meget drejer sig om - som flere af hendes tilbedere gerne vil give indtryk af - at man ikke må skrive positivt om Nikita, uden at blive angrebet. Men derimod handler om at hvis nogen formaster sig til at give hende en mere "moderat", omend stadig positiv anmeldelse (som Kronehjorten her gør) - ja, så kommer "ridderne" på banen, og prøver at miskreditere anmelderen.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter første runde aftale vi en pause og så forsætte med sex. Ja jeg fik også sex en gang mere da jeg mindre hende om aftalen. Først derefter blev der banket på døren og det passede med den aftalte tid.

Så er problemet vel ikke så stort , du har jo fået hvad du har betalt for

Bare mærkeligt at du syntes at sexen var god men du sku bare lige nævne

At du ikke bliv tilbudt kaffe eller massage

Mvh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke lige hvor mange tråde der er herinde om Nikita.

Men det er da fint at der fortsættes med skriveriet i den samme tråd, overordnet set.

 

Hvis Kronehjorten havde givet 13 ud af 12 så havde vi vel ikke hørt noget brok

 

 

Hva er dit formål lige med at tage en så gammel tråd om Nikita op? Mulighed for lidt negativ omtale??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Nikita Darling sexen var endelig ok :smile: . Der var så en del tid tilbage. Fik så en snak med hende og måtte huske hende på at der var tid til mere sex. Nikita Darling  får 8-9 ud af 12 med og hun kunne godt har fået mere hvis. :idea:   Der er en del andre piger som tager det som en selvfølge at give mere sex hvis der tid til det. :idea:  Eller man får tilbudt andet eks bad fællesbad med pigen massage af ryg en sodavand  chokolade kage is osv.      

 

Krone - den diskussion havde vi også på chatten for ca. 14 dage siden i forbindelse med jeg fortalte jeg havde haft besøg af Nikita - og der blev vi blev enige.

 

Jeg har absolut ingen problemer med at andre vurderer en pige anderledes end mig. Hvad den ene synes har været fremragende er måske ikke samme oplevelse for en anden. Sådan vil det altid være - så meget af oplevelsen kommer an på "kemien" mellem gæst og pige. Alle ved hvad det er når de oplever det, men der er ingen der kan definere det.

 

Men hvorfor kommentere en ét år gammel anmeldelse på basis af en oplevelse du selv skriver ligger noget tilbage når nu hun har frabedt sig mere omtale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare lige for at slå det fast:

Hvis man har besøgt en pige, har alle muligheden for og retten til at skrive en anmeldelse om deres oplevelse på Eroguide, uanset om oplevelsen har været super, god eller mindre god.

Mht at poste sit eget besyv til en anmeldelse som en anden har forfattet, så er det noget der sker ofte på Eroguide. Det sker også ofte at nogle vælger at poste deres anmeldelse som kommentar til en ældre anmeldelse som en anden har forfattet ligesom Kronhjorten har gjort. Det er såmænd også sket med før med anmeldelser af Nikita og mange andre piger uden at nogen har kritiseret det tidligere.

At Kronhjorten vælger at poste hans relative noget positive anmeldelse som et svar på en meget positiv anmeldelse af Nikita gør han næppe for at genere Nikita. Hvis han havde valgt at poste en ny anmeldelse var den meget positive anmeldelse jo ikke kommet frem igen.

Mht om Nikita ønsker omtale eller ej, så kan det godt være hun for et par uger siden har sagt at hun ikke ønsker nogen omtale herinde. Men det er ikke mange dage siden (1/12) at hun fik flere gode anbefalinger herinde fra 3 personer, og det var der ingen der havde et problem med. Igen, det kan ikke nytte noget at nogen argumenterer for at man ikke må skrive om hende, men dog er det i orden hvis det er meget klare anbefalinger af hende. Fordi dem der godt kan li' Nikita har i hvert fald ikke tænkt sig at overholde hendes ønske. Derudover er det direkte ikke imod vores regler at omtale en pige, selvom pigen har frabedt sig omtale, derfor slettede vi heller ikke de 3 klare anbefalinger af Nikita.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige for at slå det fast:

Hvis man har besøgt en pige, har alle muligheden for og retten til at skrive en anmeldelse om deres oplevelse på Eroguide, uanset om oplevelsen har været super, god eller mindre god.

Mht at poste sit eget besyv til en anmeldelse som en anden har forfattet, så er det noget der sker ofte på Eroguide. Det sker også ofte at nogle vælger at poste deres anmeldelse som kommentar til en ældre anmeldelse som en anden har forfattet ligesom Kronhjorten har gjort. Det er såmænd også sket med før med anmeldelser af Nikita og mange andre piger uden at nogen har kritiseret det tidligere.

At Kronhjorten vælger at poste hans relative noget positive anmeldelse som et svar på en meget positiv anmeldelse af Nikita gør han næppe for at genere Nikita. Hvis han havde valgt at poste en ny anmeldelse var den meget positive anmeldelse jo ikke kommet frem igen.

Mht om Nikita ønsker omtale eller ej, så kan det godt være hun for et par uger siden har sagt at hun ikke ønsker nogen omtale herinde. Men det er ikke mange dage siden (1/12) at hun fik flere gode anbefalinger herinde fra 3 personer, og det var der ingen der havde et problem med. Igen, det kan ikke nytte noget at nogen argumenterer for at man ikke må skrive om hende, men dog er det i orden hvis det er meget klare anbefalinger af hende. Fordi dem der godt kan li' Nikita har i hvert fald ikke tænkt sig at overholde hendes ønske. Derudover er det direkte ikke imod vores regler at omtale en pige, selvom pigen har frabedt sig omtale, derfor slettede vi heller ikke de 3 klare anbefalinger af Nikita.

 

Jamen, lige præcis... Hykleriet vil ingen ende tage :(

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det så ringe at få 8-9 ud af 12 Pmikelsen? Det høre til i den bedre halvdel lige under toppen for mig.

 

 

Karakter og Beskrivelse

12

Karakteren 12 gives for den fremragende præstation, der demonstrerer udtømmende opfyldelse af fagets mål, med ingen eller få uvæsentlige mangler.

10

Karakteren 10 gives for den fortrinlige præstation, der demonstrerer omfattende opfyldelse af fagets mål, med nogle mindre væsentlige mangler.

7

Karakteren 7 gives for den gode præstation, der demonstrerer opfyldelse af fagets mål, med en del mangler.

4

Karakteren 4 gives for den jævne præstation, der demonstrerer en mindre grad af opfyldelse af fagets mål, med adskillige væsentlige mangler.

02

Karakteren 02 gives for den tilstrækkelige præstation, der demonstrerer den minimalt acceptable grad af opfyldelse af fagets mål.

00

Karakteren 00 gives for den utilstrækkelige præstation, der ikke demonstrerer en acceptabel grad af opfyldelse af fagets mål.

-3

Karakteren -3 gives for den helt uacceptable præstation.

 

Her burde du jo så nok have anvendt den gamle 13-skala, da 8-9 ikke eksisterer på den nye og i mine øjne ret ubrugelige skala.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her burde du jo så nok have anvendt den gamle 13-skala, da 8-9 ikke eksisterer på den nye og i mine øjne ret ubrugelige skala.

 

 

Men mon ikke du forstår essensen alligevel??? Men som de andre disciple har du mere travlt med flueknepperi, og hæfte dig ved detaljer du kan angribe i Kronehjortens indlæg, end at tage det overordnede budskab til dig.

 

Men tak for at understrege min pointe :

Der er ingen accept af, at andre kan have haft en anden oplevelse... eller måske endda have andre præferencer ifb. et besøg hos en glædespige - NEJ, fandme NEJ, hvis ikke man tilbeder MIN favorit-pige, så er du helt galt på den ( eller nok nærmere et dumt svin, med et horn i siden på pigen)... og så skal "vi" fandme nok sørge for at du kommer ned med nakken.... HVAD HELVEDE ER DET FOR EN MENTALITET???

Sig mig; er folk blevet bindegale - hvorfor kan I ikke tåle at nogle skriver en anmeldelse af Nikita, som ikke er rosenrød og totalt blottet for nuancer... har man ikke ret til at skrive om den oplevelse man har haft, eller må man kun skrive om "gudinden" hvis man er totalt besat, og har deponeret al sin sunde fornuft , værdighed og nosser i hendes håndtaske.

Kronehjorten beskriver kort sin oplevelse, og straks er der 2 forsvarere på banen - den ene antyder at at han kun ønsker at plante negativ omtale 8 på trods af en overordnet positiv anmeldelse), og den anden indikerer at han har mistet tidsfornemmelsen. Ingen af de to har angiveligt været til stede - men helt automatisk bliver der stillet spørgsmålstegn ved hans troværdighed... for det kan simpelthen ikke passe - igen; Hvis man ikke er i himmerige efter audiens hos gudinden, så er der noget galt med dig, eller nok nærmere prøver du at skade vores dronning... så meget for rummelighed og nuancer... og så kommer du du endeligt ind fra højre... meget forudsigeligt

Beklager at min tone blev noget bidsk - men nu må det simpelthen være nok med den har groteske kombination af STASI-adfærd og martyr-kompleks, som Nikita-kulten praktiserer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fanatiker: Person som ensidigt (og overdrevent) støtter eller kæmper for et bestemt synspunkt, eller som ihærdigt eller med stor begejstring dyrker en bestemt interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men mon ikke du forstår essensen alligevel??? Men som de andre disciple har du mere travlt med flueknepperi, og hæfte dig ved detaljer du kan angribe i Kronehjortens indlæg, end at tage det overordnede budskab til dig.

 

Men tak for at understrege min pointe :

Der er ingen accept af, at andre kan have haft en anden oplevelse... eller måske endda have andre præferencer ifb. et besøg hos en glædespige - NEJ, fandme NEJ, hvis ikke man tilbeder MIN favorit-pige, så er du helt galt på den ( eller nok nærmere et dumt svin, med et horn i siden på pigen)... og så skal "vi" fandme nok sørge for at du kommer ned med nakken.... HVAD HELVEDE ER DET FOR EN MENTALITET???

Sig mig; er folk blevet bindegale - hvorfor kan I ikke tåle at nogle skriver en anmeldelse af Nikita, som ikke er rosenrød og totalt blottet for nuancer... har man ikke ret til at skrive om den oplevelse man har haft, eller må man kun skrive om "gudinden" hvis man er totalt besat, og har deponeret al sin sunde fornuft , værdighed og nosser i hendes håndtaske.

Kronehjorten beskriver kort sin oplevelse, og straks er der 2 forsvarere på banen - den ene antyder at at han kun ønsker at plante negativ omtale 8 på trods af en overordnet positiv anmeldelse), og den anden indikerer at han har mistet tidsfornemmelsen. Ingen af de to har angiveligt været til stede - men helt automatisk bliver der stillet spørgsmålstegn ved hans troværdighed... for det kan simpelthen ikke passe - igen; Hvis man ikke er i himmerige efter audiens hos gudinden, så er der noget galt med dig, eller nok nærmere prøver du at skade vores dronning... så meget for rummelighed og nuancer... og så kommer du du endeligt ind fra højre... meget forudsigeligt

Beklager at min tone blev noget bidsk - men nu må det simpelthen være nok med den har groteske kombination af STASI-adfærd og martyr-kompleks, som Nikita-kulten praktiserer.

 

 

Ved du hvad, Monz, jeg er næsten lige kommet inden for døren fra en bedre juleforkost, og det samme gælder vist dig, kan jeg se.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder i hjørnet med et bæger popcorn........

Det her forum, det er da god underholdning engang imellem. :-)

Skulle vi nu ikke lige dæmpe tonen, endnu en gang, og tage de der person-angreb over PM, inden det går helt op i hat og briller.

Eller så træk dog flintlås pistolerne og få den æres duel overstået på korrekt manér.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ - jeg såmænd helt upårvirket - ikke af selvretfærdigt sludder godt nok, men af alkohol ;)

 

Jeg prøver at holde mig fra følelsesladede indlæg når jeg er beruset... det kunne nogle måske lade sig inspirere af ;)

 

Men det er da meget fint, at du indikerer at jeg skulle være påvirket, fremfor at forholde dig til mit indlæg - den slags retoriske kneb taler ofte for sig selv.

 

God weekend - jeg tror jeg vil smutte ud og drikke lidt nu.... dét her er trods alt for meget for en ædru mand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah - Montezi, sådan var det ikke ment. 

 

Det er ikke et forsvar - jeg skrev jo netop at at jeg sagtens kan tage andre har en anden mening om de piger jeg besøger. Jeg ved jo bedre ;)

 

Det er heller ikke en stillen spørgsmålstegn ved andres motiver. Det var bare en gentagelse af en diskussion Kronehjorten og jeg har taget på chatten, og en stille undren over vi ikke kan lade pigen være i fred når nu hun ber´ om det.  

 
Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah - Montezi, sådan var det ikke ment.

Det er ikke et forsvar - jeg skrev jo netop at at jeg sagtens kan tage andre har en anden mening om de piger jeg besøger. Jeg ved jo bedre ;)

Det er heller ikke en stillen spørgsmålstegn ved andres motiver. Det var bare et gentagelse af en diskussion Kronehjorten og jeg har taget på chatten, og en stille undren over vi ikke kan lade pigen være i fred når nu hun ber´ om det.

Hvilket jo egentlig burde være en simpel beslutning, vi er vel gentlemen. Men så gælder den så for alle, både de hvide og de sorte riddere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket jo egentlig burde være en simpel beslutning, vi er vel gentlemen. Men så gælder den så for alle, både de hvide og de sorte riddere.

 

Ja, det skulle man tro... men, åbenbart ikke :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...