Hop til indhold
Guest Trinetease

Nysgerrighed.....

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hejsa :-)

Jeg har tænkt så det knager.... 

Er i aldrig nysgerrige for at vide mere om pigen/pigerne i besøger? Altså IKKE deres private identitet... men mere hen ala ‘hvad mon hun er for et menneske...? Er hun i virkeligheden rar, er hun i virkeligheden ok med det hun laver? Er hun vitterligt så liderlig som hun giver udtryk for....eller hader hun mon mænd....

Jeg har gæster jeg har kendt i temmeligt lang tid, og jeg må indrømme at jeg ofte ved meget lidt om dem, og alligevel ved jeg jo meget. Jeg har mænd som jeg har det mest forrygende sex med, igennem mange år, og alligevel ved jeg at Peter 100% sikkert ikke er deres rigtige navn. Jeg ved ikke hvor de bor...men alligevel ved jeg at de har fået lønforhøjelse og er virkeligt trætte af deres job. Alle mulige ting som alligevel på en sær måde gør dem til et helt menneske. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende indlæg! :-) Personligt er noget af det vigtigste for mig at vide at pigen gør det frivilligt og at hun har det godt med det job hun har valgt sig! Og det er jo altid svært helt at bedømme 100% sikkert...!

Og jo... nyder hun det lige så meget, som hun giver udtryk for, er jo også et kæmpe spørgsmål! Mon ikke at de fleste mænd gerne vil opleves som fantastiske elskere; men det er jo ulempen ved kvinder... man kan jo aldrig helt se om de faker.... med mindre det er en passende våd orgasme! Men for mig er det da absolut ikke uvæsentligt at kvinden får en god oplevelse ud af det hele; men kan man være sikker på at få et ærligt svar? Det er vel også et spørgsmål om at holde på kunderne... eller..? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Hejsa :-)

Jeg har tænkt så det knager.... 

Er i aldrig nysgerrige for at vide mere om pigen/pigerne i besøger? Altså IKKE deres private identitet... men mere hen ala ‘hvad mon hun er for et menneske...? Er hun i virkeligheden rar, er hun i virkeligheden ok med det hun laver? Er hun vitterligt så liderlig som hun giver udtryk for....eller hader hun mon mænd....

Jeg har gæster jeg har kendt i temmeligt lang tid, og jeg må indrømme at jeg ofte ved meget lidt om dem, og alligevel ved jeg jo meget. Jeg har mænd som jeg har det mest forrygende sex med, igennem mange år, og alligevel ved jeg at Peter 100% sikkert ikke er deres rigtige navn. Jeg ved ikke hvor de bor...men alligevel ved jeg at de har fået lønforhøjelse og er virkeligt trætte af deres job. Alle mulige ting som alligevel på en sær måde gør dem til et helt menneske. 

 

Egentlig ikke. Det skal nok ses i relation til, at når man tænker på pigen, så skaber man selv mere eller mindre ubevist sit eget perfekte billede af pigen. Jeg er ikke så sikker på, at dette billede nødvendigvis ville overleve i et virkelighedstjek :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine der er vist kun piger som man har opnået fortrelighed med der ville svare ærligt på de spørgsmål. 

Hvordan en pige egentlig har det, vil i 99% af tilfældene være noget man gør op med sig selv, ud fra den oplevelse man har fået. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Egentlig ikke. Det skal nok ses i relation til, at når man tænker på pigen, så skaber man selv mere eller mindre ubevist sit eget perfekte billede af pigen. Jeg er ikke så sikker på, at dette billede nødvendigvis ville overleve i et virkelighedstjek :-P

Får man et nært forhold til sin gp vil man jo sikkert få kendskab til både forsider og bagsider af glansbilledet. 

Det har vi vist begge erfaret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sygt nysgerrig. Jeg har tit overvejet at betale for en session hvor jeg kun bombarderede jer med spørgsmål. Men jeg må også indrømme at jeg mødes med forskellig tilgang til at svare på alle mine skøre personlige spørgsmål. I kan være ret så tilknappede.

Men jeg tænker tit og ofte: "hvorfor startede du", "hvordan blev du introduceret til branchen", "lever du af det fulltime", "kan man  have en kæreste samtidig", "kan du blive forelsket i en kunde", "hvad interesserer du dig for når du ikke arbejder, "hvem i din omgangskreds ved hvad du laver"" osv, osv, osv. Jeg kunne blive ved :) 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op jeg har flere gange tænkt, hvad skete der lige der. Hvem var det lige jeg mødte. Jeg kan godt lide denne mystisk dette er dragende, kan godt lide det gådefuld... selvom deres private liv nok er lige så kedelig som alle andres. måske derfor har nogle dette erhverv, og mænd besøger jer, krydderi på tilværelsen

Jeg bryder mig egentlig ikke om hvad laver du til daglig spørgsmål, men hos nogen er jeg meget åbent, det sker helt naturligt, jeg finder både trøst, jeg får opmuntring. Og tænkt hvis jeg også var noget særlig for hende... en særlig gæst en særlig glød, en som skiller sig ud.

Der er nok nogen som er eminent til at sige hvad vi gerne vil hører...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså først og fremmest må der være stor forskel på om vi snakker om første besøg, eller om det er efter utallige besøg.

Men generelt må jeg nok indrømme at jeg næsten ikke stiller spørgsmål, da jeg ville vil overtræde pigens private grænser, så det jeg ved om pigen / pigerne er hvad de selv har valgt at fortælle mig, så derfor kan den slags tage sin tid.

Der er også på en eller anden måde "kemi"-vinklen... nogle piger der vil jeg snakke alvorligt, andre er det sjove emner, og andre igen der snakker jeg faktisk ikke så meget.

Den med at spørge om pigen kan lide hendes job og lign. spørgsmål, der er jeg på linje med de andre, man får næppe et 100% gyldigt svar. Men det kan være at pigen selv på et tidspunkt fortæller om hendes mening om jobbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Trinetease skrev, for 27 minutter siden:

Hejsa :-)

Jeg har tænkt så det knager.... 

Er i aldrig nysgerrige for at vide mere om pigen/pigerne i besøger? Altså IKKE deres private identitet... men mere hen ala ‘hvad mon hun er for et menneske...? Er hun i virkeligheden rar, er hun i virkeligheden ok med det hun laver? Er hun vitterligt så liderlig som hun giver udtryk for....eller hader hun mon mænd....

Jeg har gæster jeg har kendt i temmeligt lang tid, og jeg må indrømme at jeg ofte ved meget lidt om dem, og alligevel ved jeg jo meget. Jeg har mænd som jeg har det mest forrygende sex med, igennem mange år, og alligevel ved jeg at Peter 100% sikkert ikke er deres rigtige navn. Jeg ved ikke hvor de bor...men alligevel ved jeg at de har fået lønforhøjelse og er virkeligt trætte af deres job. Alle mulige ting som alligevel på en sær måde gør dem til et helt menneske. 

 

Jo fuldstændigt

Derfor er jeg også på sugardaters hvor j eg har mulighed for at vide mere om min partner

Og ser helst den samme igennem længere tid så der kan opstå en gensidig støtte i forholdet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

Hejsa :-)

Jeg har tænkt så det knager.... 

Er i aldrig nysgerrige for at vide mere om pigen/pigerne i besøger? Altså IKKE deres private identitet... men mere hen ala ‘hvad mon hun er for et menneske...? Er hun i virkeligheden rar, er hun i virkeligheden ok med det hun laver? Er hun vitterligt så liderlig som hun giver udtryk for....eller hader hun mon mænd....

 

 

Jeg tror sjældent pigerne er så liderlige som de giver indtryk af og spekulerer ikke så meget på det. Vi må jo som kunder erkende at vi måske er kunde 7 eller 8 den dag og måske kunde nr 20 eller 22 den uge eller mere, så at bilde mig ind at hun sidder og venter på mig fordi hun er åh så liderlig, gør jeg ikke.. Men jo, jeg er interesseret i om pigen i virkeligheden er ok med det hun laver, men medmindre man er rigtig tæt på pigen, må man ty til om pigen virker i balance med sig og virker til at have det godt med det hun laver, kender jeg ikke GPen rigtig godt kunne jeg ikke drømme om at begynde at spørge hende direkte eller indirekte det. Så jeg må ty til min egen fornemmelse af om hun har det godt med et hun laver, og det tænker jeg faktisk ved hver ny pige jeg besøger.

Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

 

Jeg har gæster jeg har kendt i temmeligt lang tid, og jeg må indrømme at jeg ofte ved meget lidt om dem, og alligevel ved jeg jo meget. Jeg har mænd som jeg har det mest forrygende sex med, igennem mange år, og alligevel ved jeg at Peter 100% sikkert ikke er deres rigtige navn. Jeg ved ikke hvor de bor...men alligevel ved jeg at de har fået lønforhøjelse og er virkeligt trætte af deres job. Alle mulige ting som alligevel på en sær måde gør dem til et helt menneske. 

 

Jeg har gennem tiderne været stamkunde hos bestemte GP over mange år. LilleJulia f.eks. nåede jeg at have besøgt i små 10 år med 5-10 årlige besøg pr år. Men jeg har altid haft den regel for mig selv, at jeg aldrig selv har spurgt til pigens privatliv medmindre hun selv åbner og fortæller om det. Så spørger man selvfølgelig ind til det.

Det er også klart for mig, at er man stamkunde hos en GP er det jo også fordi man holder af hende udover det seksuelle. Ellers ville jeg ikke være stamkunde hos hende. Ikke at man forelsker sig eller mister hovedet og leger naiv fjols overfor hende, men man kan jo sagtens betragte hende som et "godt menneske" alligevel. Nu lyder et "godt menneske" måske som værende lidt "for meget" men der hvor jeg vil hen, er, at jeg tror de færreste har et ønske om at være sammen med en GP som de synes er en dum kælling - eller jeg har ikke. 

Det har altid været en regel for mig at jeg skulle holde hovedet koldt i relation til de GPer jeg besøger og huske at jeg er kunde og betaler en god sum penge for samværet og det er grunden til at vi er sammen. Jeg tror at nogle GPer, jamen har de god kemi med kunden og synes om kunden - som kunde og ikke andet - så afspejler det sig også i den måde de behandler en på. Kemi kan der sagtens være. Jeg er ikke stamkunde hos nogle GPer medmindre jeg betragter dem som værende et godt menneske også. Og klart at nogle gange kan man da godt tænke over også, er hun nu virkelig en utrolig god skuespiller eller er hun dybest set det gode mennesker man fornemmer, men det er ikke noget jeg tænker meget over, for hvad kan jeg bruge det til. Ikke noget særligt.

Den gode sælger inden for alle erhverv, er typisk dem der går "ind i folk med træsko på" og er nogen langt de fleste synes godt om, fordi de har et vindende væsen, men under overfladen og under huden, hvor vi kunder normalt ikke kommer, kan de have helt andre sider i sig også, der måske er knap så positive . Det skal man ikke være blind for, hverken når sælgeren er en GP eller ens faste frisør eller bilforhandler osv.

Så min fornemmelsen af om GPen er et godt menneske behøver på ingen måde at være sand, men det gør oplevelsen behagelig at hun virker sådan, uanset om det er frisøren eller GPen man er hos.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 29 minutter siden:

Får man et nært forhold til sin gp vil man jo sikkert få kendskab til både forsider og bagsider af glansbilledet. 

Det har vi vist begge erfaret :) 

Bestemt.  :)

Jeg fik vist også formuleret mig lidt kluntet. Jeg kan godt lide smaltalk og hvad man ellers viser ved festarrangementer og den slags, så den dybde man får i sit indtryk af pigerne har det jeg det helt fint med.  Kort sagt det indtryk man får af hinanden i situationer hvor man viser sine gode sider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er egentlig selv ret nysgerrig, og kan godt lide der er en form for connection, som I at jeg kan lide hende som menneske og ikke kun som en jeg boller med. Jeg snakker ikke om at forelske mig eller noget, men bare føle der er en form for gensidig sympati og tillid, det er rart. De fleste GP'er virker bare ret tilknappede og private, og det forstår jeg egentlig fuldt ud, I ser jo os mænd fra nogle af vores værste sider nu og da tænker jeg. Det jeg vil frem til er at jeg generelt heller ikke spørger ind, og hvis vi smalltalker prøver jeg at holde det let og uskyldigt, medmindre pigen selv åbner op og det sker ikke så tit. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease

Det er faktisk ikke kun pigerne og deres gæster der kan kende hinanden i årevis, uden at kende mere til hinanden end det som du skriver.

For eget vedkommende kendte jeg en i 5 år, som jeg rejste til Tyskland sammen med, men kun kendte fornavnet på, og i hvilken branche han arbejder.

Nu kender jeg en, som jeg ses med uden at vide mere om ham.

Kom galt af sted en dag jeg kørte med min storebror, og fortalte  nu skulle jeg ses med ham jeg kender i Jylland, og min bror spurgte hvad han så laver.

Jeg svarede at det ved jeg ikke, og der blev meget stille.

Fandt hurtigt på en nødløgn, om det var et eller andet med kommunikation.

Så der har jeg lært at have en nødløgn klar, eller holde kæft - nu tror broderen næsten at det er fordi jeg er til mænd, familien undrer sig lidt, men har ellers aldrig blandet sig i min mangel på succes med piger.

Det er en underlig verden vi færdes i, og kan kun fungere fordi at alene det at vise eksempelvis mig den tillid at ville mødes, er udtryk et et venskab som næppe kunne fungere i nogen andre sammenhænge.

Og i disse facebook, linkedinn tider mm, kan det være fatalt at sige det mindste til den forkerte, og det begge veje, for mange har meget på spil, og de findes dem der svigter den tillid de vises.

Det er der piger der bittert har erfaret, når små nysgerrig mænd er gået på jagt på det store verdensomspændende internet, for at finde ud af alt det som ikke rager dem om andre.

Men ellers så tror jeg at en måde at dyrke denne vinkel, kan være at arbejde med at bygge sin egen identitet op, skabe sig et navn, blogge om det og styre sin egen historie, uden at andre tager styringen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 9 minutter siden:

Den gode sælger inden for alle erhverv, er typisk dem der går "ind i folk med træsko på" og er nogen langt de fleste synes godt om, fordi de har et vindende væsen, men under overfladen og under huden, hvor vi kunder normalt ikke kommer, kan de have helt andre sider i sig også, der måske er knap så positive . Det skal man ikke være blind for, hverken når sælgeren er en GP eller ens faste frisør eller bilforhandler osv.

Så min fornemmelsen af om GPen er et godt menneske behøver på ingen måde at være sand, men det gør oplevelsen behagelig at hun virker sådan, uanset om det er frisøren eller GPen man er hos.

 

 

Fint formuleret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Bestemt.  :)

Jeg fik vist også formuleret mig lidt kluntet. Jeg kan godt lide smaltalk og hvad man ellers viser ved festarrangementer og den slags, så den dybde man får i sit indtryk af pigerne har det jeg det helt fint med.  Kort sagt det indtryk man får af hinanden i situationer hvor man viser sine gode sider. 

Vi kan vist begge anbefale Trine at takke ja, hvis der skulle komme en invitation til en fest i EG regi. Omend man nok ikke kommer til at lære personlige ting om hinanden, så giver det mulighed for at se og føre samtaler i et andet perspektiv, end gæst/kunde relationen, hvor man vel ikke altid kan sige at man taler lige frit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må da indrømme at jeg er meget nysgerrig på kvinden som jeg er sammen med - og er det en jeg er sammen med flere gange, så kommer der også en del snak ud af det.

Jeg har haft en fast GP der i starten besøgte mig og jeg har besøgt hende, hvor hun arbejder fra. Idet hun har besøgt mig så kender hun også mit navn - og efternavnet er ret specielt, der er faktisk under 20 i Danmark med det efternavn. Vi taler om alt familiært, både omkring hende og mig. Det er kanon at have en at snakke frit med.

En anden dejlig pige jeg har mødt på SD har jeg også fået et rimeligt tæt forhold til, selvom hun er lidt tilbageholdende med oplysninger om sig selv - de helt private ting, men vores sexliv taler vi meget om - hun spørger meget ind til mine erfaringer med andre piger. Har stadig kontakten og håber at jeg en dag kommer ind under huden på hende - dette skal ikke forstås negativt, men vi har bare meget at tale om, og det ville være rart hvis de sidste facader forsvinder. Jeg har ikke holdt mig tilbage for at svare på hendes spørgsmål, også spørgsmål som jeg aldrig har svaret på overfor andre mennesker. 

Smalltalk er vigtigt og det er kun rart at se hvem det er man leger med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, Lige nu:

Vi kan vist begge anbefale Trine at takke ja, hvis der skulle komme en invitation til en fest i EG regi. Omend man nok ikke kommer til at lære personlige ting om hinanden, så giver det mulighed for at se og føre samtaler i et andet perspektiv, end gæst/kunde relationen, hvor man vel ikke altid kan sige at man taler lige frit. 

Det var faktisk nogle hyggelige arrangementer.  Hvis man skulle lave noget tilsvarende skulle man nok ikke satse på en lille lukket kreds, men sikre sig at der var en passende gennemstrømning. Derved slipper man jo for at komme til det punkt hvor pigerne ikke længere kan klare sig med deres almindelig dækhistorier. Til gengæld var det mit indtryk, at mændene hurtigt følte sig trygge efter første eller andet arrangement,  og egentligt bare fortalte om deres liv herunder også deres navn m.v. 

Hvis der engang skulle være stemning for det igen, kunne jeg godt overtales :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Jeg er sygt nysgerrig. Jeg har tit overvejet at betale for en session hvor jeg kun bombarderede jer med spørgsmål. Men jeg må også indrømme at jeg mødes med forskellig tilgang til at svare på alle mine skøre personlige spørgsmål. I kan være ret så tilknappede.

Men jeg tænker tit og ofte: "hvorfor startede du", "hvordan blev du introduceret til branchen", "lever du af det fulltime", "kan man  have en kæreste samtidig", "kan du blive forelsket i en kunde", "hvad interesserer du dig for når du ikke arbejder, "hvem i din omgangskreds ved hvad du laver"" osv, osv, osv. Jeg kunne blive ved :) 

 

Så prøv da og spørg, hvis I en dag har lidt ekstra tid......hvis pigen ikke ønsker at svare kan hun jo sige fra.

Jeg svarer altid på den slags spørgsmål fra gæster, uden selvfølgelig at udlevere mig selv fuldstændigt ;)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

jeg tror det volde problemer, derfor er det svært at åbne for ret meget mere end chit chat. jeg ville nemt kunne falde for en pige jeg har besøgt, et menneske som er rart, rolig og alle de kriterier som man som menneske falder for..  der er ingen tvivl, besøger man en af jer skønne sexede piger, og alt går dejligt og føler modparten også nyder det man gør. jamen hvordan kan man så ikke være andet end solgt inden i.. tror det er fordi nogen af os måske "kun" ønsker den dejlige sex, i hvert tilfælde på overfladen. En anden ting er at bygge et venskab op evt. vide personlige ting kan hurtig give følelserne noget som man ikke ved om er passende og måske konflikter på hjemmefronten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Hejsa :-)

Jeg har tænkt så det knager.... 

Er i aldrig nysgerrige for at vide mere om pigen/pigerne i besøger? Altså IKKE deres private identitet... men mere hen ala ‘hvad mon hun er for et menneske...? Er hun i virkeligheden rar, er hun i virkeligheden ok med det hun laver? Er hun vitterligt så liderlig som hun giver udtryk for....eller hader hun mon mænd....

Jeg har gæster jeg har kendt i temmeligt lang tid, og jeg må indrømme at jeg ofte ved meget lidt om dem, og alligevel ved jeg jo meget. Jeg har mænd som jeg har det mest forrygende sex med, igennem mange år, og alligevel ved jeg at Peter 100% sikkert ikke er deres rigtige navn. Jeg ved ikke hvor de bor...men alligevel ved jeg at de har fået lønforhøjelse og er virkeligt trætte af deres job. Alle mulige ting som alligevel på en sær måde gør dem til et helt menneske. 

 

Godt indlæg TrineTease du skal bare spørger mig ud søde, når vi ses næste gang TrineTease.. Jeg er jo et åbent menneske , det tror jeg også du ved, og vi to har vil også lidt hemmeligt mellem os to, som vi har lovet hinanden vi ikke snakker om herinde ,  jo åbenhed gør da meget , :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine

Jo jeg har da mega lyst til at kende pigen jeg er sammen med.

Jeg tror vi har skrevet om det før, men jeg tænker at jeg betaler for sex, men måske nogen piger ville tilbyde hyggelidt samvær og snak til en pris :o) og Sex til en anden pris

KH

Chuck

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ikke være helt ærlig, hvis jeg benægtede, at jeg var nysgerrig. Det er jeg selvfølgelig, og det er vel en konsekvens af, at jeg er til stamforhold med gentagne besøg.

Jeg har imidlertid den aftale med mig selv, at jeg aldrig spørger pigen alt for direkte, men lader hende sætte grænsen og fortælle det, hun har lyst til at fortælle.

Kan jeg derimod mærke på pigen, at det er ok at spørge, gør jeg det. Omvendt er jeg ikke selv bange for selv at lukke op for, hvem jeg er. Jeg regner nemlig med, at diskretionen er gensidig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Jo, jeg vil gerne vide så meget som muligt om mennesket bag...for jeg er jo selv blot et menneske.

I den forbindelse er det, efter min opfattelse, ikke alene hvad et menneske siger gennem munden der fortæller dennes historie, men muligt blot de udtryk og fysiske forhold som giver sig til kende, hvis man omhyggeligt lægger mærke hertil.

Realistisk set, er denne metier imidlertid baseret på kolde kontanter, så de oplysninger der evt. måtte flyde er jo i sagens natur behæftet med en eller anden grad af usikkerhed.

Så når du støder på indlæg der fortæller om forhold til GP´er der giver flere dimensioner end blot den rene sex, ja så er det sandsynligvis, fordi der over tid kan skabes en relation der også handler om andet end de kolde kontanter...nemlig den menneskelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du er på rette spor @Trinetease for er det ikke denne følelse af at komme tæt på der gør at man blir ‘stamkunde’ .. For mit eget vedkomne er det tusind gange federe når man føler man ‘kender’ pigen ..

Din tanke om at udvikle en ny vinkel til at tilbyde noget udlændingerne ikke kan tror jeg er på rette spor her for jo bedre vi kender jer (eller den person i ønsker at være som GP-det der bliver solgt) jo tættere kommer vi på og får mere lyst til at komme igen.. 

Ofte syntes jeg det fedeste eller mest tiltrækkende kan være de 10 min efter en ordenlig rusketur hvor vi pludrer og kommer tættere på - og kan hun huske mig næste gang så vi kan pludre videre fra hvor vi slap, er jeg solgt ;-) 

vh Dog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Er i aldrig nysgerrige for at vide mere om pigen/pigerne i besøger?

Jo da. Det er jo derfor jeg altid har købt god tid - helst en time - gerne mere ;)

Jeg har altid gjort en dyd ud af via samtale at komme "under huden" på den pige jeg besøger. Det kan godt være, at man ikke får alt at vide, men alligevel kan samtalen godt blive så varm og gensidig, at man får en god fornemmelse af det menneske som man (måske) skal være intim med inden for kort tid. Det er sket nogle gange, at jeg efter noget tid, har taget mit gode tøj og er gået uden sex. Simpelthen fordi jeg via samtalen (eller mangel på samme) ikke kunne fornemme pigen... :wacko:

Men med de piger, som har slappet af i mit selskab, har jeg fået mange dejlige oplevelser :) Nogle gange er jeg blevet serveret åbenlyse løgnehistorier :rolleyes: - og løgnehistorier er helt ok at fyre af - hvis det altså gøres på den rette måde. Andre gange har jeg fået serveret dybt troværdige personlige fortællinger :wub: Og som jeg har skrevet i en anden tråd, er det sket enkelte få gange, at samtalen blev så god, at det blev til mere.... Bla. alm. private venskaber, venskabslignende skæve/sære forhold og deciderede forelskelser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...