Hop til indhold
Findus

December 2017 - det sker igen

Recommended Posts

Så er den her, den med længsel ventede 2. sæson af den kritikerroste publikumssucces ”Jul på det Gamle Bordel”, julekalenderen der ambitiøst genfortolkede genren. Den stjernespækkede sæson 2 byder på en ny dramatisk historie, hvor det kendte hold suppleret med nye piger er oppe mod en modstander af overvældende styrke. Julestemningen, Det Gamle Bordels, ja selve julens eksistens og finansieringsvilkårene for sæson 3 afhænger af vore promiskuøse heltinders evner og snarrådighed.

”Jul på Det Gamle Bordel II” - kommer på et erotisk forum nær dig.

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der også plads til nye roller som f.eks "Den gamle Brandsprøjte"? Her på plejehjemmet sidder der indtil flere rollemodeller :D:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre BX - castingen blev afholdt i foråret, og alle roller er besat - men jeg kan trøste dig og de andre på "Store Kødlyst" med at plakater, idolbilleder, tema-kaffekrus og andet merchandise vil være at købe hos enhver velassorteret forhandler fra 1. december.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 18 minutter siden:

Desværre BX - castingen blev afholdt i foråret, og alle roller er besat - men jeg kan trøste dig og de andre på "Store Kødlyst" med at plakater, idolbilleder, tema-kaffekrus og andet merchandise vil være at købe hos enhver velassorteret forhandler fra 1. december.

Så skal jeg da hører om nogle ting. Kommer den fremragende fodboldklub med du nævnte i etteren. :) Er sikker på de støtter det gode foretagende i år igen Og ja den lille maskot, den gamle nisse håber jeg har fået en fremtrædende plads :D Og skulle også høre om, der er mulighed for product placement Findus. ?

God lørdag til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 53 minutter siden:

Så er den her, den med længsel ventede 2. sæson af den kritikerroste publikumssucces ”Jul på det Gamle Bordel”

 

Jubihuuu! Glæder mig, glæder mig, glæder mig :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nikita Darling - og du kan roligt glæde dig. Sæson II vil byde selv den mest forvente læser på en medrivende fortælling som spiller på hele følelsesregisteret: Der er gys og latter,  et indblik i dunkle miljøer fjernt fra menigmands hverdag, formuer og karrierer er på spil, den store kærlighed kan vindes - eller tabes, og ikke mindst er rummer julekalenderen en grundig indføring i regnearkenes fascinerende verden :) 

@kanonkongen - hvis du mener ham den unævnlige fra Herning og hans FCM-halstørklæde, der på uforklarlig vis sneg sig med i sæson I - nej det håber jeg virkeligt ikke sker igen :huh:

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Jubihuuu! Glæder mig, glæder mig, glæder mig :):):) 

Jeg ville glæde mig rigtigt meget, hvis du kunne henlægge dine juleindkøb til København :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forventer at min efterhånden ret reducerede aktivitet i forum på EG, og ikke mindst det samtidige beklagelige fravær af egne anmeldelser af, og beretninger om egne oplevelser i miljøet, der udgør omdrejningspunktet for din kommende, og med rette af det trofaste publikum i spænding afventende kommende føljeton, vil afspejle sig i at jeg ingen, eller kun en mindre rolle får i fortællingen.

Mit berygtede, berømte, hadede og af nogle også værdsatte brand, udgør efterhånden mere en historisk foreteelse på EG, mfl sites før denne, end at jeg fortsat repræsenterer det renomme på godt og mindre godt, jeg har på mit CV.

Ikke mindst Findus, vil jeg foreslå at du på det konceptuelle plan, omkring regne og excel arkene,  analyse og evaluerings siden af denne skønne branche, vil fokusere på de ny-ligere tilkommende, som har taget lidt over, hvor jeg har tabt pusten, og som til sikkert nogles ærgrelse har formået at bære faklen videre, hvor jeg næsten og kun næsten har sluppet den ;)

Jeg er efterhånden blevet helt tandløs, men vel også dermed noget mere harmløs, end jeg i måske nogles øjne tidligere har været.

Men EG betyder stadig meget for mig, det er mit facebook, og sidstnævnte gider jeg hverken at spilde mit liv eller min tid på.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ville glæde mig rigtigt meget, hvis du kunne henlægge dine juleindkøb til København :D:D:D

Nuuurh, du er sød! Men mit liv er simpelthen for kort til at stå i kø og møve mig igennem et menneskehav, så gaverne bliver (er blevet) mageligt indkøbt henslængt i sofaen med min smartphone B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden:

Nuuurh, du er sød! Men mit liv er simpelthen for kort til at stå i kø og møve mig igennem et menneskehav, så gaverne bliver (er blevet) mageligt indkøbt henslængt i sofaen med min smartphone B) 

Hæhæhæ. Det er du også, men  jeg tænkte nu mere på, at du måske kunne trænge til en pause bagefter udsalgsræset. Du kender jo min spisestue, så du ved, at der her er god plads til at stille gaverne, mens vi nyder andre ting :D:wub:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Så skal jeg da hører om nogle ting. Kommer den fremragende fodboldklub med du nævnte i etteren. :) Er sikker på de støtter det gode foretagende i år igen Og ja den lille maskot, den gamle nisse håber jeg har fået en fremtrædende plads :D Og skulle også høre om, der er mulighed for product placement Findus. ?

God lørdag til dig.

KK

Mon ikke, den kommer i "toeren"? Det ville da være oplagt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Mon ikke, den kommer i "toeren"? Det ville da være oplagt :D

Ja det med toéren @Borende X det har jeg det svært med hahha :lol:

Findus skrev, for 7 timer siden:

@kanonkongen - hvis du mener ham den unævnlige fra Herning og hans FCM-halstørklæde, der på uforklarlig vis sneg sig med i sæson I - nej det håber jeg virkeligt ikke sker igen :huh:

Nej det store fjols, behøver du ikke skrive mere om da. :lol: Som jeg kan erindre fra sidste år. Var han jo spritstiv. :lol: Bare min store helt Den gamle nisse er med, Men glæder mig nu. Til at læse den fantastiske jule historie. En rigtig EG juletradition. 

Borende X skrev, for 5 timer siden:

Jeg ville glæde mig rigtigt meget, hvis du kunne henlægge dine juleindkøb til København :D:D:D

Mon ikke du kan sende et brev til den lille nisse. Og sende dit ønske. Måske @Nikita Darling Mangler en gave eller to. Miraklernes tid er, jo ikke forbi. :)

God lørdag  aften til jer alle.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 21 minutter siden:

Nej det store fjols, behøver du ikke skrive mere om da. :lol: Som jeg kan erindre fra sidste år. Var han jo spritstiv. :lol: Bare min store helt Den gamle nisse er med, Men glæder mig nu. Til at læse den fantastiske jule historie. En rigtig EG juletradition. 

En julekalender uden nisse ville være som en julefrokost uden blodpølse - knap så vammelt-sød, og sikkert en bedre ide, men alligevel ikke helt det samme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...