Hop til indhold
Monaco

:-0 Omg Stop det pis !!

Recommended Posts

Godaften :):angry:

siden hvornår er det blevet besluttet af man i 2/3 tilfælde er blevet enige om at holde detaljer ydelser, og ligende for sig selv eller “det blir mellem jeg og GP-en”

er det bare mig eller er der gået total tøffelhelt og tøs i den ?

svesken på disken eller fis over på venuslogen ligsom de andre radikale !!!

surt opstød ja ! Om forladelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Hahaha jamen bevares :) 

Tænker at det er helt fair, at man ikke har lyst til at levere en erotisk novelle eller mastubations inspiration, men blot fortæller om pigen levede op til det der var lovet.

Fra mit perspektiv er der "dig", fra dit er jeg sikkert en "tøfflehelt" :) Men jeg vil mene at det stadigt et en brugbar anmeldelse selv om jeg ikke bliver informeret om samtlige stillinger, hvert et sut osv... faktisk foretrækker jeg manglende detaljer, frem for de anmeldelser hvor man godt kunne mistænke skribenten for kun at bruge én hånd under kreationen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme, at jeg også altid undrer mig meget over, at folk ikke vil dele de intime detaljer med GP'en, nu når de laver en anmeldelse. Det ville faktisk være nyttig info at få alt med.

Men samtidig synes jeg, at det er fair, at folk af en eller anden mærkelig grund ikke vil dele de "spændende sager". Så længe der bliver lavet en anmeldelse og den er nogenlunde nyttig, så er det fedt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gider heller ikke de anmeldelser der fortæller mere om vejen derhen, end selve besøget.

Jeg holder mig dog til det hun er på menuen. Fik jeg det jeg valgte og så indlevelsen i det. Det er vel den service der anmeldes.

 

Passer meget på med ikke at skrive det ekstra man oplever at få med i ny og næ.

Fx 30 min. snak og en smøg ud over tiden. Måske tungekys eller andet spændende hun ikke har på menuen. Hendes tlf nummer.

Det vil være som jeg har skrevet en ny annonce for hende og lover den service til alle. Og så holde pigerne op med at give det til nogen som helst.

Der kommer det ind (Det bliver mellem hende og jeg) :D

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, 1 time siden:

Godaften :):angry:

siden hvornår er det blevet besluttet af man i 2/3 tilfælde er blevet enige om at holde detaljer ydelser, og ligende for sig selv eller “det blir mellem jeg og GP-en”

er det bare mig eller er der gået total tøffelhelt og tøs i den ?

svesken på disken eller fis over på venuslogen ligsom de andre radikale !!!

surt opstød ja ! Om forladelse...

Det var vist et surt opstød. :) Udspringer det af noget korrekt en bestem tråd eller ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Monaco skrev, 1 time siden:

Godaften :):angry:

siden hvornår er det blevet besluttet af man i 2/3 tilfælde er blevet enige om at holde detaljer ydelser, og ligende for sig selv eller “det blir mellem jeg og GP-en”

er det bare mig eller er der gået total tøffelhelt og tøs i den ?

svesken på disken eller fis over på venuslogen ligsom de andre radikale !!!

surt opstød ja ! Om forladelse...

det skal du ikke undskylde, hvorfor kun komme med antydninger og ikke detaljer, hvorfor er vi her ? ellers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cry me a river. Skriv dine egne erotiske noveller. Pointen er at dele viden om hvorvidt billeder af piger er ægte, deres serviceniveau, etc. Det må vel være op til anmelderen at bestemme hvor meget han vil dele, og hvis anmelderen ikke har lyst til at beskrive hele scenariet men blot den mest konkrete og brugbare information er det da glimrende. Så må du finde noget andet at hive dig i fjederen til.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, for 5 timer siden:

Godaften :):angry:

siden hvornår er det blevet besluttet af man i 2/3 tilfælde er blevet enige om at holde detaljer ydelser, og ligende for sig selv eller “det blir mellem jeg og GP-en”

er det bare mig eller er der gået total tøffelhelt og tøs i den ?

svesken på disken eller fis over på venuslogen ligsom de andre radikale !!!

surt opstød ja ! Om forladelse...

Det tror jeg faktisk slet ikke er blevet besluttet..... Men det er vel op til anmelder at bestemme....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, for 17 timer siden:

Godaften :):angry:

siden hvornår er det blevet besluttet af man i 2/3 tilfælde er blevet enige om at holde detaljer ydelser, og ligende for sig selv eller “det blir mellem jeg og GP-en”

er det bare mig eller er der gået total tøffelhelt og tøs i den ?

svesken på disken eller fis over på venuslogen ligsom de andre radikale !!!

surt opstød ja ! Om forladelse...

Venuslogen eksisterer da ikke mere. Linket til deres Venusblog linker direkte til.....Eroguide :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 39 minutter siden:

Venuslogen eksisterer da ikke mere. Linket til deres Venusblog linker direkte til.....Eroguide :D 

Nu skal du ikke spille smart, Bear :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Monaco skrev, den 19/11/2017 at 22:12:

Godaften :):angry:

siden hvornår er det blevet besluttet af man i 2/3 tilfælde er blevet enige om at holde detaljer ydelser, og ligende for sig selv eller “det blir mellem jeg og GP-en”

er det bare mig eller er der gået total tøffelhelt og tøs i den ?

svesken på disken eller fis over på venuslogen ligsom de andre radikale !!!

surt opstød ja ! Om forladelse...

Ja der er mange mors drenge som pleaser i stedet for at have en mening og ligge tingene åbent frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, for 2 timer siden:

Ja der er mange mors drenge som pleaser i stedet for at have en mening og ligge tingene åbent frem

Så man er en mors dreng, fordi man ikke har behov for at beskrive akten i detaljer - er det troldens holdning? Tror helt ærligt at GP'erne er ret ligeglade så længe det er en positiv anmeldelse (der er sikkert undtagelser), så det er næppe dem man ønsker at "please" men måske ens egen blufærdighed? og det er vel fair... sikkert ikke for dig - men det burde det være.

Man kan sagtens have en mening, uden at alle detaljer skal med, og at "ligge tingene åbent frem" er ikke altid en god ting. 

Jeg kan dog godt forstå du er bitter over at alle ikke kaster rundt med præcist hvad de fik og betalte... så du ikke kommer til at "betale for meget", dette er en konklusion jeg bygger på dine... spørgsmål i sugardaters sektionen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 5 minutter siden:

Så man er en mors dreng, fordi man ikke har behov for at beskrive akten i detaljer - er det troldens holdning? Tror helt ærligt at GP'erne er ret ligeglade så længe det er en positiv anmeldelse (der er sikkert undtagelser), så det er næppe dem man ønsker at "please" men måske ens egen blufærdighed? og det er vel fair... sikkert ikke for dig - men det burde det være.

Man kan sagtens have en mening, uden at alle detaljer skal med, og at "ligge tingene åbent frem" er ikke altid en god ting. 

Jeg kan dog godt forstå du er bitter over at alle ikke kaster rundt med præcist hvad de fik og betalte... så du ikke kommer til at "betale for meget", dette er en konklusion jeg bygger på dine... spørgsmål i sugardaters sektionen :) 

Du følte dig truffet !

Min sidst anmeldelse var ! Tjek ! Passer det til din konklusion l

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste man kan bruge anmeldelserne på EG til, er om en GP snyder med de objektive oplysningerne på sin profil. Dvs. fake billeder, forkert højde, vægt, bryst-størrelse og andre lign. objektive kriterier.

Hvad der sker derudover hører til de subjektive detaljer, og opleves meget forskelligt fra gæst til gæst. Ja selv den samme gæst kan have to vidt forskellige oplevelser ved to besøg hos den samme GP.

Man kan som gæst sagtens opleve, at en GP inkluderer ekstra-ting som ikke fremgår af profil mv. F.eks. har jeg kysset med en hel del GP'ere, som ellers tydeligt skrev i deres profil, at de ikke kyssede.

Jeg har også oplevet, at andre gæster i anmeldelser har beskrevet en GP som værende god til at modtage store størrelser, for så selv at konstatere, at dette ikke var tilfældet.

Jeg er derfor kommet frem til den konklusion, at de subjektive detaljer bør man undgå at oplyse for meget om, idet dette kan foranledige, at en GP pludselig må slås med en masse sure gæster, det ikke får samme oplevelse som ham der skrev den "gode" anmeldelse på EG.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...