Hop til indhold
sweetstone

pengeslave

Recommended Posts

DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Det er vist noget med at du overgiver al kontrol over din netbank og midler i øvrigt til en "hersker" der bestemmer og har råderet over din økonomi :huh:

uha -det vist ikke lige mig :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 4 minutter siden:

uha -det vist ikke lige mig :(

Nej det virker umiddelbart meget grænseoverskridende......men der må jo være et marked for den slags ydelser siden det tilbydes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Nej det virker umiddelbart meget grænseoverskridende......men der må jo være et marked for den slags ydelser siden det tilbydes.

annoncen tilhører en x-glædespige

der ogse har skrevet en bog efter hun er stoppet i brancen

så det eneste man kan forvente

er nok hun "kun" tømmer pung (pengepung)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Pengeslave ligefrem.

Jamen så er det da oplagt med en vedhæftet fil til RKI registrering i sin ansøgning om værdighed:P

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Det er vist noget med at du overgiver al kontrol over din netbank og midler i øvrigt til en "hersker" der bestemmer og har råderet over din økonomi :huh:

woow sådan har jeg det med min kreditforening, smiler måske er det lidt frækt at få nye lån i huset så )))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg har også læst hendes annonce og fandt den dybt frastødende. Og jeg har helt mistet lysten til at læse hende bog.

Man skulle tro, at kun en mandehadende og hævngerrig kvinde kunne udtænke  det set-up,

Men ok: det er jo frivilligt at hoppe på den galej, hvis man ikke selv kan finde ud af at bruge sine penge.

Og hvis man fortryder er det bare ærgerligt Sonny-boy, hverken banken eller politiet er forpligtet til at hjælpe dig.

Personligt ville jeg vælge at forkæle en dejlig lækker smuk kvinde (eller flere hvis jeg havde råd), fremfor at forgylde en over tatoveret stakkel, uden at få noget igen.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er nu alligevel go' nok - der er en niche for dette, og der er faktisk mænd, som tænder på at være pengeslave.

Det er ikke noget for mig - men mænd, som tænder på at have en streng og krævende domina, tænder nogle gange også på at være så underdanig, at den økonomiske kontrol overgives til dominaen.

Mange steder i det sorte univers søger mænd den slags dominaer - jeg har aldrig set det modsatte.

Men der er altså tale om endnu et hjørne - en niche - af denne branche, som ikke alle forstår, men som opfattes dybt seriøst af dem, som færdes dér. ;)

Selv kender jeg i hvert fald én pige, som har 'slaver', som køber ind for hende, giver hende gaver etc. - dog ikke helt ekstremt, så vidt, jeg forstår.

Her er lidt litteratur:

https://swingerdating.dk/article/jensen-er-pengeslave-og-det-koster-ham-kassen

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
peterhansenx skrev, for 30 minutter siden:

 

jeg forstår dig, men på den anden side, "om natten er alle katte grå" :-)

 

så mørkt bliver det aldrig )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Optimisten skrev, for 22 minutter siden:

Er der virkelig nogen der er så dumme så de hopper på sådan en gang pladder? Bare jeg ser hende løber det mig koldt ned ad ryggen.

Nu er smag og behag som bekendt forskellig, og selv om jeg har det på samme måde som dig, så er seksuallivet finurligt i alle dets afskygninger.

Og hvis/når der er mænd, der har den trang, skal vi så ikke bare lade dem have den i fred? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Nu er smag og behag som bekendt forskellig, og selv om jeg har det på samme måde som dig, så er seksuallivet finurligt i alle dets afskygninger.

Og hvis/når der er mænd, der har den trang, skal vi så ikke bare lade dem have den i fred? ;) 

Det havde jeg godt nok også tænkt mig, folk kan gøre hvad de lyster, og det mener jeg heller ikke jeg gav udtryk for de ikke måtte. Undrer mig blot over nogen har de lyster. Og jeg giver udtryk for hvad jeg mener og længere er den ikke, det er vi vist ikke nøde at koge suppe på. God søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Optimisten skrev, for 4 minutter siden:

Det havde jeg godt nok også tænkt mig, folk kan gøre hvad de lyster, og det mener jeg heller ikke jeg gav udtryk for de ikke måtte. Undrer mig blot over nogen har de lyster. Og jeg giver udtryk for hvad jeg mener og længere er den ikke, det er vi vist ikke nøde at koge suppe på. God søndag

Når du betegner dem som dumme, så tager du jo stilling til deres fetich, derfor mit indlæg. :)

God søndag til dig også i det fine vejr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må da være optimisme i en grad jeg aldrig har set før :shock:.  Men hvis I mener der virkelig er et "marked" for det, er det vel sandt nok. Jeg kan simpelthen ikke se at udgiften/risikoen hænger bare nogenlunde sammen med produktet. Sorry. Nogen kan li´ jazz andre kan li´ HipHop, bevares, I know. Det her kan jeg bare slet ikke få til at hænge sammen :?:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rent flueknepperi du kommer med, når jeg har sagt min mening i en tråd , denne eller andre er der ingen der får mig ud i en lang dialog . Jeg har sagt hvad jeg mener og så er den ikke længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Optimisten skrev, Lige nu:

Rent flueknepperi du kommer med, når jeg har sagt min mening i en tråd , denne eller andre er der ingen der får mig ud i en lang dialog . Jeg har sagt hvad jeg mener og så er den ikke længere. 

Sorry dette var ment til onslows kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Det er vist noget med at du overgiver al kontrol over din netbank og midler i øvrigt til en "hersker" der bestemmer og har råderet over din økonomi :huh:

Er det i princippet ikke det samme som at blive gift uden ægtepagt? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er blot et eksempel på den helt urealistiske tankegang, der findes hos nogle kvinder. Hun findes også på Sugardaters sammen med de andre tosser (ikke at alle kvinder på Sugardaters er tosser, men der er mange af dem samlet på dette sted). Er der i virkeligheden ikke tale om et had til mænd?

I modsætning til @DK fyr 34 så tror jeg ikke at der er et market for dette eller andre mærkelige påhit. Der er en forskel på at udbyde noget og så få det solgt. Men hvis nogen skulle være interesserede i et par af mine gamle sokker, så er de til salg for bud over kr. 10.000 ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...