Hop til indhold
Guest Sweex

Så smid dog en anmeldelse...

Recommended Posts

Sidst jeg skrev en anmeldelse (som heldigvis var dejligt positiv) var der 2-3 bruger der gav sig til at diskutere om jeg var en pimp, der var ude på falsk markedsføring. En anden bruger mente at han tidligere havde besøgt den pågældende GP, og at hun havde skeløjne og hængepatter (hvilket absolut ikke er tilfældet).

Undskyld mig...men det fremmer ikke ligefrem lysten til at bruge tid på at anmelde. Jeg er ikke den type, der bare skriver tre linjer. Når jeg anmelder er det en længere smøre, og den tid, det tager, skal så opvejes mod lysten til at høre på de klaphatte der giver sig til at diskutere om man er pimp eller komme med fornærmelser mod enten mig eller den GP, jeg har besøgt.

Så nej...det bliver ikke så tit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Hvis anmeldelser stadig skal være fundamentet på Eroguide,skal man håbe på lidt bedre modtagelser af disse. Det nytter ikke at lystne bidragsydere skal holde tilbage med frigjortheden,i frygt for at blive alfons anklaget eller trukket igennem en personlighedsfiltrering på baggrund af sine nuværende eller tidligere skriv.:)

Jeg syntes godt vi kan være lidt mere tolerante,når nogen gider og dele deres dyre oplevelser med en flok anonyme brugere som gratis kan lytte med. En bruger med nedsat staveevne havde kæmpet sig igennem en anmeldelse,som dog var fyldt med fejl men stadig brugbar og vejledende. han blev mødt med beskyldninger om google translate og falsk reklame. Så lavt et niveau blandt ligesindede,burde nok kunne hæves en anelse. 

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er selv en meget flittig anmelder (har nok skrevet 20-25 anmeldelser gennem tiden) og beskylder ikke folk for at være alfonser eller lign. Men jeg oplever stigende anmeldelser hvor jeg fra egen erfaring med de anmeldte GPer kan se at forholdsvis ukendte og nye brugere direkte lyver eller omtaler pigen ekstremt venligt. Her tænker jeg ikke på selve oplevelsen da den kan variere fra kunde til kunde men jeg tænker på, at nogen direkte lyver om pigernes alder, fylde og om deres billeder er ægte f.eks. Altså hvor anmeldelsen er blevet ligeså utroværdig som pigens egen annonce. Efter at have oplevet det mere og mere så er jeg blevet meget påpasselig med hvilke anmeldelser jeg finder troværdige, ligesom jeg også fra enkelte kendte brugere herinde ikke længere kan bruge deres anmeldelser til noget. Omvendt ved jeg også med mig selv, at når den og den bruger skriver noget, så plejer det at holde vand.

Jeg mener ikke at man skal beskylde nogen for noget under anmeldelserne, og jeg nøjes med at tænke i stedet for at beskylde nogen for  noget, men i mine øjne er antallet er utroværdige anmeldelser stigende, i hvert fald om GPer i det geografiske område af landet hvor jeg besøger GPer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg forstår godt dine synspunkter Aros,og kan godt se at anmeldelsesforummet selvfølgelig også bliver misbrugt for egen eller ynglingens Skyld. 

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 26/12/2017 at 11:13:

måske ikke ligefrem afgørende, men det er da temmelig vigtig for en god oplevelse at forventningerne bliver opfyldt af faktum :rolleyes:

I princippet skal oplysninger om falsk annoncering (falsum/faktum) ske i det dertil oprettede forum, og hører slet ikke til i anmeldelses-fora :rolleyes:

"Anmeldelserne" i anmeldelses-fora er og bliver subjektive oplevelser. Dvs. de skal læses som de "grå sider".... en gæst får en vildt dejlig oplevelse hos en GP - den næste gæst i række får en dårlig... eller omvendt... nogle smører tykt på... andre skrive nærmest intet... og nogle skriver opdigtede historier... og andre skriver om alle små detaljer...

Det er lige så forskelligt, som mennesker er forskellige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...