Hop til indhold
Guest Sweex

Så smid dog en anmeldelse...

Recommended Posts

Guest Sweex

Ved godt det er frit land og man bestemmer selv hvor meget man vil engagere sig i den her side. Men alligevel er jeg ved at være lettere irriteret over at læse folks kommentarer på div. Anmeldelser. F.eks. "hende har jeg mødt 5 gange og altid fået god service".

Sjovt nok er det den første anmeldelse af hende og du har været medlem i 2 år. Måske du skulle have smidt en anmeldelse af hende lidt tidligere, så vi andre får lidt igen:angry: Det er da fint nok at bekræfte trådstarter, da ikke alle har rent mel i posen, men man kunne også selv have skrevet den tidligere.

I skrivende stund er der ca 550 logget ind på siden, der er vel ca. Omkring det samme antal aktive gp'er og alligevel er der vel kun i gennemsnit 2-3 nye anmeldelser hver dag....

Hele diskussionen starter og slutter vel med de 3 første linjer i mit indlæg, men jeg trængte lige til at få lidt luft og så må folk jo godt byde ind hvis de har nogle tanker omkring emnet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der kun 469 logget på - Du har nok skræmt dem væk med dit indlæg :) Men bortset fra det, kan du have ret i, at det er lidt underligt at der ikke skrives flere anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Sweex

Jeg forstår din irritation. Det er meget ofte de samme personer som ligger en anmeldelse ind man kan bruge til noget. Både de positive som negative oplevelser. Det ville være dejligt hvis alle satte sig til tastaturet efter hvert besøg. Men det er blot en drøm.

 

  

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk tænkt tanken flere gange.

Jeg tror det relative lave antal anmeldelser skyldes den tid det trods alt tager at skrive anmeldelse (god såvel som mindre god) af den oplevelse, man har haft med et andet menneske......

Måske der burde lægges en skabelon op, hvor der blot skal tilføjes navn og sættes nogle krydser på en skala fra 1-10 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Men bortset fra det, kan du have ret i, at det er lidt underligt at der ikke skrives flere anmeldelser. 

Mon ikke her bliver læst og fantaseret mere, end der faktisk bliver knaldet? ;) 

En anden årsag kunne være, at en del mænd ikke har lyst til at skrive om deres sexliv, der trods alt er ret intimt og privat, også med en glædespige. Jeg tænker især på dem, der kommer hos den samme gennem længere tid....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læser nu også en del som forsøger at skrive en anmeldelse og helt sikkert i god mening, men ofte får de et hak i tuden... Enten har de glemt et link, ellers er deres beskrivelse ikke god nok eller noget helt tredje. 

Det får dem nok ikke til at skrive flere anmeldelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke her bliver læst og fantaseret mere, end der faktisk bliver knaldet? ;) 

En anden årsag kunne være, at en del mænd ikke har lyst til at skrive om deres sexliv, der trods alt er ret intimt og privat, også med en glædespige. Jeg tænker især på dem, der kommer hos den samme gennem længere tid....

Tror jeg kan have ret i.  Det passer sådant set fint på mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 4 minutter siden:

Læser nu også en del som forsøger at skrive en anmeldelse og helt sikkert i god mening, men ofte får de et hak i tuden... Enten har de glemt et link, ellers er deres beskrivelse ikke god nok eller noget helt tredje. 

Det får dem nok ikke til at skrive flere anmeldelser ;)

Der er rigtig mange falske anmeldelser fra nyoprettede brugere, som vi moderatorer ikke kan bevise er falske - og derfor lader stå - men som folk er naturligt mistænksomme over for. Enhver seriøs bruger får dog hurtigt etableret sin troværdighed, uanset manglende links, stavefejl osv.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
DK fyr 34 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har faktisk tænkt tanken flere gange.

Jeg tror det relative lave antal anmeldelser skyldes den tid det trods alt tager at skrive anmeldelse (god såvel som mindre god) af den oplevelse, man har haft med et andet menneske......

Måske der burde lægges en skabelon op, hvor der blot skal tilføjes navn og sættes nogle krydser på en skala fra 1-10 :lol:

 

Ledvogter skrev, for 1 minut siden:

Der er rigtig mange falske anmeldelser fra nyoprettede brugere, som vi moderatorer ikke kan bevise er falske - og derfor lader stå - men som folk er naturligt mistænksomme over for. Enhver seriøs bruger får dog hurtigt etableret sin troværdighed, uanset manglende links, stavefejl osv.

-Ledvogter

måske også at man som anmelder åbenbart inviterer til er række smådumme kommentarer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 24 minutter siden:

Læser nu også en del som forsøger at skrive en anmeldelse og helt sikkert i god mening, men ofte får de et hak i tuden... Enten har de glemt et link, ellers er deres beskrivelse ikke god nok eller noget helt tredje. 

Det får dem nok ikke til at skrive flere anmeldelser ;)

Tænkte samme tanke. Er selv træt at de selvbestaltede politienheder som florerer på siden som kun venter på at finde et indlæg de kan sable ned og kaster rundt med regler for hvad man må og ikke må. Lad disse opgaver være op til administratorerne som jeg faktisk synes har et ret godt overblik (så scorede jeg lige et par billige point der :-) )

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 6 minutter siden:

Der er rigtig mange falske anmeldelser fra nyoprettede brugere, som vi moderatorer ikke kan bevise er falske - og derfor lader stå - men som folk er naturligt mistænksomme over for. Enhver seriøs bruger får dog hurtigt etableret sin troværdighed, uanset manglende links, stavefejl osv.

-Ledvogter

Det er nu ikke lige dem der var i mine tanker... Faktisk er der flere medlemmer som har været her i nogle år, som forsøger sig med en anmeldelse... Det bliver bare kun til én, når dem som ofte skriver indlæg og anmeldelser, ikke er tilfreds med hvad de læser...  

 

Min pointe er, at hvis tonen er hård overfor dem som skriver deres første eller anden anmeldelse, bliver der sikkert ikke skrevet mere fra dem. 

Dermed ikke sagt at man ikke med lidt gode velmenende råd, kan hjælpe dem på vej ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Jeg kunne have anmeldt 16 piger mere. Jeg har faktisk skrevet og gemt anmeldelserne inkl. billederne, så det er en relativ lille indsats også at dele dem. Eneste grund til at jeg ikke gjorde det, var at jeg ikke gad den negativitet som jeg oplever at det afstedkommer.

For mit vedkommende ville det hjælpe en del, hvis administrator slettede de negative kommentarer og gav afsendere en pause på x dage. Altså ét skridt mere end blot at låse dem fra at deltage mere. Så afsender og andre ikke skal spilde positiv energi på at læse dem.

Hvis de mener det er fake så må de jo anmelde det inkl. begrundelse og så lade en moderator tage sig af det. Det har jeg selv gjort en gang, da anmeldelsen (formentlig ved en fejl) indeholdte et link til annoncelights sektion for redigering af pågældende annonce. Afsender havde altså tydeligvis selv postet annoncen og kom nu med en rosende anmeldelse.

Redigeret af thomasonly64

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hørt! der er mange passive brugere her som gladeligt læser anmeldelser men som ikke selv deltager. Af samme grund har der været nogle stykker jeg ikke har anmeldt på det sidste, for når der alligevel ikke er så mange andre der anmelder... Der er flere nuværende gp'er hvor jeg ved der har været 100+ mænd. Alligevel ligger der ikke én eneste anmeldelse af dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ganske enig med @Sweex omvendt skal det være 100 % frivilligt om man vil skrive en anmeldelse. 

Jeg har det sådan, at jeg helst ikke vil genkendes. Derfor poster jeg altid først en anmeldelse, når det er gået noget tid efter besøget. Hvad der ellers fraholder folk fra at skrive om deres oplevelser, ved jeg ikke. Ofte er oplevelsen jo dårlig, og man orker måske ikke at skrive om en dårlig oplevelse. Jeg synes selv at en dårlig oplevelse er svær at skrive om, og jeg tror kun at jeg selv har skrevet om dårlige oplevelser, hvor jeg vitterlig har følt mig dårligt behandlet eller snydt, og hvor jeg ikke selv synes at jeg har haft del i den mindre gode oplevelse. 

Ellers enig i at der er meget få anmeldelser i forhold til antallet af fribyttere, men et eller andet siger mig, at ikke alle brugere er lige aktive kunder. 

En god ting ved Eroguide er også en betænkelig ting. Nemlig muligheden for at søge i gamle anmeldelser. Jeg ved ikke om søgemuligheden annulleres efter en periode, det ville der være god etisk grund til, men ellers undrer det mig bare at der på et forum som dette kan findes glædespiger, der har været i branchen i årevis, og ikke eller stort set ikke er anmeldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet et hav af anmeldelser i tidens løb - naturligvis ikke som Ledvogter, men under andet pseudonym - og jeg kan slet ikke genkende det I skriver. Tværtimod har jeg fået en masse positivt feedback fra andre brugere på mine anmeldelser.

Specielt dig, thomasonly, som er veletableret herinde som en troværdig bruger, fatter jeg ikke er så sart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig med @thomasonly64. Især hvis en negativ anmeldelse vedrører en pige, der er populær hos "pigevennerne," så får man nemt hylekoret på nakken. Det husker jeg selv, da jeg - endda anonymt - beskrev min uheldige oplevelse med en studine. Hylekoret troede fejlagtigt at det var med en på dette forum kendt ven, hvor navnet studine indgår i hendes brugernavn, men i virkeligheden var en på dette forum ukendt studine fra Sugardaters. Jeg synes bare at ordet studine er et så almindeligt og brugt ord at en berigtigelse burde være unødvendig. Jeg ville ikke ligge under for hylekoret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Ofte er oplevelsen jo dårlig, og man orker måske ikke at skrive om en dårlig oplevelse

Damn @Finn1101 jeg har sgu ondt af dig. men mon ikke det er på tide at lægge din strategi om, hvis du mener at de fleste af besøgende er dårlige. 

Men hvis du har dårlige oplevelser så tit, så skriv om dem. Det kunne måske redde os andre for en.

 

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 17 minutter siden:

Ofte er oplevelsen jo dårlig, og man orker måske ikke at skrive om en dårlig oplevelse

Damn @Finn1101 jeg har sgu ondt af dig. men mon ikke det er på tide at lægge din strategi om, hvis du mener at de fleste at besøgende er dårlige. 

Men hvis du har dårlige oplevelser så tit, så skriv om dem. Det kunne måske redde os andre for en.

 

 

Ja, jeg vil nok sige at min købesexliv er noget turbolent, og af og til skriver jeg da også om dette (med det foregår jo i København og på Sjælland). Min fordeling er nogenlunde sådan:

  • 20 % gode, fik hvad jeg forventede og mere tid - glad og med ønske om snarlig gentagelse
  • 20 % jævne, fik hvad jeg kom efter - men for dyrt og en snært af ærgelse.
  • 40 % dårligere end jeg havde håbet, mindre snyd med tid, ydelse eller andet løfte/forventning, nogenlunde okay - alt for dyrt i forhold til oplevelsen, lover mig selv at jeg skal begrænse dette.
  • 20 % hvor jeg bare vil forsøge at glemme det - spild af penge og risiko for diverse følger. Lover mig selv at dette var min sidste gang. 
Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 10 minutter siden:

 

Ja, jeg vil nok sige at min købesexliv er noget turbolent, og af og til skriver jeg da også om dette (med det foregår jo i København og på Sjælland). Min fordeling er nogenlunde sådan:

  • 20 % gode, fik hvad jeg forventede og mere tid - glad og med ønske om snarlig gentagelse
  • 20 % jævne, fik hvad jeg kom efter - men for dyrt og en snært af ærgelse.
  • 40 % dårligere end jeg havde håbet, mindre snyd med tid, ydelse eller andet løfte/forventning, nogenlunde okay - alt for dyrt i forhold til oplevelsen, lover mig selv at jeg skal begrænse dette.
  • 20 % hvor jeg bare vil forsøge at glemme det - spild af penge og risiko for diverse følger. Lover mig selv at dette var min sidste gang. 

Forslag: Gentag med top 20 % så længe, det kan lade sig gøre. Sådan gør jeg selv. Og ellers er der mange solide anbefalinger herinde, som jeg ville afprøve herefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg er tyndhudet, som @Ledvogter vil kalde det. Sådan opfatter jeg nu ikke mig selv.

Men når nu vi står ret ved ærlighedens alter, har jeg da fx droppet og skrive en anmeldelse af en pige som virkelig fortjente den største ros. Men da hun tilbyder "sex without", et menupunkt jeg dog ikke gjorde brug af, droppede jeg det. Jeg har erfaret, i den forholdsvis korte periode som bruger herinde, hvad der nedbringes af eder og forbandelser mod dem som blot nævner forbogstavet til en profil med det på menuen. Ellers tak. Den sti skulle jeg ikke ned af :(. Tykhud, tyndhud, rødhud eller forhud  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelser er ikke nødvendigvis en historie om nogens sexliv. Jeg men bestemt også det ville være rart at flere gav lyd fra sig. Det siger jo sig selv at vi er i samme båd og at vi alle helst vil have det bedste for vores penge. En anmeldelse handler for mig mest om hvorvidt pigen er hende på billederne og om hun holder det hun lover. Det tror jeg nok de fleste her i dette forum kunne melde ud om de piger de møder. Det kan jo ikke tage mange sekunder at skrive og sende et sådanne indlæg. Så hold jer endelig ikke tilbage med informationer i på et tidspunkt selv ville ønske i havde haft inden et mislykket gp besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

Men når nu vi står ret ved ærlighedens alter, har jeg da fx droppet og skrive en anmeldelse af en pige som virkelig fortjente den største ros.

Det er jo en skam.

Vi moderatorer forholder os principielt ikke til, om der bliver brugt gummi eller ikke. Der bliver ikke slettet indlæg, der omtaler det, og vi opfatter brugerne som voksne mennesker, der godt ved at de kan ende på en venerisk klinik osv. hvis de praktiserer det. I øvrigt er gummi måske lidt overvurderet, for der er adskilligt man kan rage sig til alligevel. Herpes, HPV,  kondylomer, fladlus osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Sweex har ret i at det er mærkeligt så få anmeldelser der reelt er på Eroguide. Men som ny bruger må jeg også sige at første anmeldelse man skriver er virkelig vigtig. Ofte bliver nye anmeldere mødt med mistro - nogle gange med rette- jeg ved i hvert fald at jeg personligt var meget fokuseret på at min første anmeldelse ikke fremstod som et reklameindslag men som et indlæg som kunne fortælle om mine oplevelser som selvfølgelig er subjektive! Ofte tror jeg det er nemmere som ny at kommentere et eksisterende indlæg end at kaste sig ud i en helt ny anmeldelse.  Et andet forhold er, at jeg tror at mange af os har et favoritsted hvor vi fortrinsvis kommer og derfor ikke har mange oplevelser vi kan skrive om. Hvor ofte kan man skrive om samme sted?

Redigeret af Lagaffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...