Hop til indhold
SpankingSub

Er det mig som er sart

Recommended Posts

Kan ikke nægte at jeg mener vi mennesker skal tiltale og omtale hinanden med respekt.

For mig tilkommer en GP den samme respekt som alle andre, og for mig er GP'er ikke ringere mennesker fordi de sælger en seksuel ydelse tvært imod er lagt de fleste af de GP'er jeg har mødt skønne piger/kvinder med et stort hjerte.

Derfor gør det mig så ondt når en Efterlysning begynder sådan:

Nogen der har prøvekørt henne her ->

Her er GP'en gjort til en ting og noget man omtaler i tredje person.

Det er der ingen som fortjener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Kan ikke nægte at jeg mener vi mennesker skal tiltale og omtale hinanden med respekt.

For mig tilkommer en GP den samme respekt som alle andre, og for mig er GP'er ikke ringere mennesker fordi de sælger en seksuel ydelse tvært imod er lagt de fleste af de GP'er jeg har mødt skønne piger/kvinder med et stort hjerte.

Derfor gør det mig så ondt når en Efterlysning begynder sådan:

Nogen der har prøvekørt henne her ->

Her er GP'en gjort til en ting og noget man omtaler i tredje person.

Det er der ingen som fortjener.

Jeg er helt enig med dig. Jeg finder ord som prøvet eller prøvekørt som du skriver, meget nedværdigende som omtale af en GP. 

En GP er helt bestemt ikke et dårligere eller ringere menneske end alle andre.

Jeg har selv tidligere startet en tråd om dette emne.

 

Redigeret af Makmak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg er enig, men ser ikke formålet med denne slags opslag udover at samle en masse likes. Faktum er, at der er personer herinde, som ønsker at benytte en nedladende eller ufin retorik, og det ændrer et opslag som dette nok ikke på. Det er lidt det samme som den evindelige debat om gummi - der opnås aldrig enighed om emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops

Det har ofte undret mig, at der næsten er flere af den slags ‘efterlysninger’ end der er anmeldelser. 

Det er ikke et særligt respektfuldt syn på vores Gudinder; og jeg tvivler på, at en bejler med den attitude nogensinde får en god oplevelse ud af et besøg. 

Derfor er det i grunden ligegyldigt med en erfaring fra andres besøg hos den ene eller den anden skønhed - og det er vel også grunden til, at den mere sobre del af EGs brugere heller ikke svarer på den slags. 

Så det er ikke bare dig. Jeg er også der ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
UerfarenM skrev, for 1 time siden:

Jeg er enig, men ser ikke formålet med denne slags opslag udover at samle en masse likes. Faktum er, at der er personer herinde, som ønsker at benytte en nedladende eller ufin retorik, og det ændrer et opslag som dette nok ikke på. Det er lidt det samme som den evindelige debat om gummi - der opnås aldrig enighed om emnet.

Jeg tvivler nu på at @SpankingSub har startet denne tråd for at høste likes, men derimod for at bringe god tone og pli, ind i efterlysninger og anmeldelser. Om det lykkes vil tiden vise, men jeg bakker op om at det er et forsøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig enig ......

Tror faktisk jeg har mere respekt for glædes piger end for andre fag , de levere end ydelse der er noget ud over at få pudset vinduer , lagt tag eller muret en væg.
Så kan ikke se hvorfor man ikke både i tale og skrift kan omtale disse skønne skabninger i en sober tone :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Fuldstændig  enig  - gensidig  respekt  overfor  hinanden. 

Jeg  har  selv  slettet  en  del  henvendelser  hvor  der  står;  "Hvad  koster  det?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

Jeg  har  selv  slettet  en  del  henvendelser  hvor  der  står;  "Hvad  koster  det?"

Ikke sikker på jeg forstår :huh: I mine øjne er der da intet nedværdigende i at spørge om hvad det koster? Så længe de ikke spørger hvad du koster.

Du tager penge for en tjenesteydelse og at nogen måske ikke er helt hjemme fagets sproglige vendinger, kan man vel se igennem fingrende med? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Ikke sikker på jeg forstår :huh: I mine øjne er der da intet nedværdigende i at spørge om hvad det koster? Så længe de ikke spørger hvad du koster.

Du tager penge for en tjenesteydelse og at nogen måske ikke er helt hjemme fagets sproglige vendinger, kan man vel se igennem fingrende med? :D

Jeg  har  en  udfordring  i at  forstå  hvad  "Det" er  og hvad  "Det" indbefatter. 

Jeg  vil  aldrig  være  i stand til at svare  på  sådan  et  spørgsmål - udover  det  koster  dyrt. 

Måske  er  det  ikke  nedværdigende men  i mine  øjne  direkte  respektløs at  henvende  sig  på  den  måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  har  en  udfordring  i at  forstå  hvad  "Det" er  og hvad  "Det" indbefatter. 

Jeg  vil  aldrig  være  i stand til at svare  på  sådan  et  spørgsmål - udover  det  koster  dyrt. 

Måske  er  det  ikke  nedværdigende men  i mine  øjne  direkte  respektløs at  henvende  sig  på  den  måde.

Enig. Det kan helt sikkert gøres pænere :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 17 minutter siden:

Jeg  har  en  udfordring  i at  forstå  hvad  "Det" er  og hvad  "Det" indbefatter. 

Jeg  vil  aldrig  være  i stand til at svare  på  sådan  et  spørgsmål - udover  det  koster  dyrt. 

Måske  er  det  ikke  nedværdigende men  i mine  øjne  direkte  respektløs at  henvende  sig  på  den  måde.

 

kvinde 1966 skrev, for 14 minutter siden:

Enig. Det kan helt sikkert gøres pænere :) 

Enig, men jeg mener bare at nogen måske ikke er i stand til at formulere det pænere eller mere respektfuldt. De behøver jo ikke at have dårlige intentioner med sådan en formulering. Der er jo forskel på hvordan mænd og kvinder tænker og opfatter ting og nogle (mænd) er jo som elefanter i glasbutikker når det kommer til det modsatte køn  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  har  selv  slettet  en  del  henvendelser  hvor  der  står;  "Hvad  koster  det?"

Jeg vil medgive, at en mand der ikke kan mønstre at skrive andet til mig, end “hvad koster det?”, slukker jeg også fuldstændig på. Men jeg føler så også selv, at jeg tydeligt har beskrevet, at jeg søger en anden type henvendelser, så har bestemt ingen skrupler ved bare at ignorere sådanne beskeder. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

 

Enig, men jeg mener bare at nogen måske ikke er i stand til at formulere det pænere eller mere respektfuldt. De behøver jo ikke at have dårlige intentioner med sådan en formulering. Der er jo forskel på hvordan mænd og kvinder tænker og opfatter ting og nogle (mænd) er jo som elefanter i glasbutikker når det kommer til det modsatte køn  :)

Rigtig... Og nogen af dem ka jo ikk gøre for det.. :lol:

Men så må de os forvente at nogen GP ikk tar dem ind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 7 minutter siden:

Rigtig... Og nogen af dem ka jo ikk gøre for det.. :lol:

Men så må de os forvente at nogen GP ikk tar dem ind :)

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Fuldstændig  enig  - gensidig  respekt  overfor  hinanden. 

Jeg  har  selv  slettet  en  del  henvendelser  hvor  der  står;  "Hvad  koster  det?"

Hmm, Jeg tænker at for manges vedkommende er det en praktisk information, du kan give dem så de rent faktisk har råd. Det synes da ikke er dårligt pli, det lyder måske lidt køligt, men altså tænkt det som en praktisk information.

Hvad skulle man ellers skrive hvis man ikke kender dine priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Romantikeren skrev, for 2 minutter siden:

Hmm, Jeg tænker at for manges vedkommende er det en praktisk information, du kan give dem så de rent faktisk har råd. Det synes da ikke er dårligt pli, det lyder måske lidt køligt, men altså tænkt det som en praktisk information.

Hvad skulle man ellers skrive hvis man ikke kender dine priser?

En henvendelse kunne starte med en beskrivelse af hvad de kære mænd ønsker sammen med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

En henvendelse kunne starte med en beskrivelse af hvad de kære mænd ønsker sammen med mig.

Okay er det ikke meget legitimt, medmindre det er helt ude i skoven, og måske useriøst... der er der nok nogen der er... ærgerligt at de spilder din tid på det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

En henvendelse kunne starte med en beskrivelse af hvad de kære mænd ønsker sammen med mig.

Hvis jeg spørger en kvinde, så indleder jeg altid med at pointere, at jeg synes hun ser dejlig ud, for det gør jeg, ellers havde jeg ikke henvendt mig. Jeg er så til gengæld ikke så interesseret i prisen, mere i oplevelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
svenneoglotta skrev, for 3 minutter siden:

Hvis jeg spørger en kvinde, så indleder jeg altid med at pointere, at jeg synes hun ser dejlig ud, for det gør jeg, ellers havde jeg ikke henvendt mig. Jeg er så til gengæld ikke så interesseret i prisen, mere i oplevelsen

Tak - jeg ønsker også blive betragtet som noget særligt og dejligt - og ja en fælles dejlig oplevelse er hvad jeg tilbyder. Mænd der har fokus på at beløbet skal være lille eller de blot ønsker 15 minutter er ikke noget som jeg tilbyder.

Det er fælles nydelse og leg.

Ville aldrig lege med en mand som jeg ikke fysisk og mentalt er tiltrukket af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
svenneoglotta skrev, for 3 timer siden:

Jeg er så til gengæld ikke så interesseret i prisen, mere i oplevelsen

Totalt enig! Og er sikker at mange af de negative vibrationer, der ind imellem er i anmeldelserne, ikke ville være der hvis folk så på oplevelsen i stedet for prisen for 15 minutter....

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 13 timer siden:

Det er der ingen som fortjener.

Jeg er 100% enig!

Det man dog kan tænke på, er grunden til at der er nogle der kan synke så dybt, at de bliver så afstumpede i forhold til andre mennesker.

Umiddelbart vil jeg mene, at det drejer sig om mennesker der er sunket så dybt ned i deres sex-afhængighed, at de ikke længere betragter kvinden (deres drug) som et menneske, men derimod bare som (endnu) et hul på deres vej. Vil mene, at det er ligesom med narkomaner der synker så dybt, at de skubber alt af værdi/værdighed/lykke væk fra dem, og kun ser stoffet som kan tilfredsstille dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Tak - jeg ønsker også blive betragtet som noget særligt og dejligt - og ja en fælles dejlig oplevelse er hvad jeg tilbyder. Mænd der har fokus på at beløbet skal være lille eller de blot ønsker 15 minutter er ikke noget som jeg tilbyder.

Det er fælles nydelse og leg.

Ville aldrig lege med en mand som jeg ikke fysisk og mentalt er tiltrukket af.

Med alle de skønne billeder du uploader er du selv ude om at vi ikke kan finde ud af at kontakte dig korrekt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg ser indlæg med den ordlyd hopper jeg hurtigt videre til noget andet.. og jeg er helt enig, det viser en tydelig mangel på respekt.. men det gør heldigvis ikke mig mindre, omend jeg selvfølgelig nok selv ville ignorere personen, hvis han så skrev til mig bagefter.. Jeg har intet problem med at skille folk fra, der ikke virker til at have begreb om høflighed eller hensynstagen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  har  en  udfordring  i at  forstå  hvad  "Det" er  og hvad  "Det" indbefatter. 

Jeg  vil  aldrig  være  i stand til at svare  på  sådan  et  spørgsmål - udover  det  koster  dyrt. 

Måske  er  det  ikke  nedværdigende men  i mine  øjne  direkte  respektløs at  henvende  sig  på  den  måde.

@Frodige Ida hvad er det der forvirre dig ved mit skriv og min holdning til disse henvendelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...