Hop til indhold

Er det mig som er sart

Featured Replies

Skrevet
Romantikeren skrev, Lige nu:

Ja jeg kan sagens følge dig. men der er ikke tid til korte kemimøder, hvis man er på en massageklinik, men selvfølgelig har det første 30 sekunder meget at sige...

Jeg hører dig og du har helt ret - nu kender jeg så slet ikke til den side af tingene, da jeg mere er privat/diskret og kører/tager ud og møder mine dates :P Og hvis det så udvikler sig, så gør det det nærmest helt naturligt :)

• Svar 51
  • Visninger 7.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Nu er det godt nok Nemtøs, du henvender dig til, men du skal måske overveje, at ikke alle kvinder er i denne verden under de samme præmisser.  Jeg har f.eks ikke lyst til at være sammen med mænd,

• Fuldstændig enig ...... Tror faktisk jeg har mere respekt for glædes piger end for andre fag , de levere end ydelse der er noget ud over at få pudset vinduer , lagt tag eller muret en væg. Så kan

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Jeg vil medgive, at en mand der ikke kan mønstre at skrive andet til mig, end “hvad koster det?”, slukker jeg også fuldstændig på. Men jeg føler så også selv, at jeg tydeligt har beskrevet, at jeg søg

Skrevet
MizzAnne skrev, Lige nu:

Jeg hører dig og du har helt ret - nu kender jeg så slet ikke til den side af tingene, da jeg mere er privat/diskret og kører/tager ud og møder mine dates :P Og hvis det så udvikler sig, så gør det det nærmest helt naturligt :)

Synes faktisk at besøg på en massageklinik ofte virke ret kunstige. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.