Hop til indhold

Recommended Posts

bonderosen skrev, for 8 minutter siden:

Piger på Sugar der skriver vil intet sexuelt,,,, ,,hallo

Du virker ikke selv voldsomt begavet,,,,, ,,, god bedring

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 50 minutter siden:

Piger på Sugar der skriver vil intet sexuelt,,,, ,,hallo

Sikke en overskrift, voldsomt generaliserende og nedgørende. Hvad vil du egentlig opnå med dit indlæg?
Jeg syntes du skulle slette det.
BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Jeg forstår godt bonderosen

 At søge det at nyde uden at yde er en snylter.

Om disse snyltere er dumme er måske at gå lidt vidt, men vildt klamme der er snyltere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
bonderosen skrev, for 2 timer siden:

Piger på Sugar der skriver vil intet sexuelt,,,, ,,hallo

en del har møder uden sex, og får penge for det

hende jeg ser fast nu, har en veninde, som er ok med sex, men hendes sugar , vil bare vise sig frem med hende på cafeer osv, og det får hun et par tusinde for et par gange i måneden for nogle timer

en af de første faste jeg så, igennem 1,5 år mødtes med en ældre herre , fik 2500 for at drikke kaffe med ham og han inviterede på shoppetur til tøj bagefter, men hun måte gå, skulle hente barn ? 

men heldigvis manglede hun sex så vi fik en aftale ))
så nope du er bare uvidende , kunne man kalde det ikke ) Vi bruger ikke d ordet her ligesom vi ikke bruger N ordet her

god dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
bonderosen skrev, for 2 timer siden:

men ok hvis i misfortolker

Du efterlader ikke sindsygt meget at fortolke :) 

Der er (eller var) en del piger derinde der ikke kun vil betales for sex - sådan kan man også se det.

Nej de er næppe dummere end gennemsnittet - de bruger bare siden som de vil, at du får små sko over det... det burde motivere til lidt kiggen ind ad :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 2 timer siden:

Du efterlader ikke sindsygt meget at fortolke :) 

Der er (eller var) en del piger derinde der ikke kun vil betales for sex - sådan kan man også se det.

Nej de er næppe dummere end gennemsnittet - de bruger bare siden som de vil, at du får små sko over det... det burde motivere til lidt kiggen ind ad :) 

eh det  er så ikke det han skriver om , det er en hel anden boldgade ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 6 timer siden:

Piger på Sugar der skriver vil intet sexuelt,,,, ,,hallo

Et meget kort indlæg, men jeg kan godt forstå, hvis du er blevet chokeret og skuffet efter at have betalt for et abonnement på Sugardaters.

Mit bedste råd er at du sletter din profil igen.

Sugardaters er så plaget af plat og svindel og helt urealistiske forventninger. Besøg i stedet en god og regulær glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 4 timer siden:

Vi forstår hvis,,,hinanden,,,lige måde,,,men ok hvis i misfortolker,,,,,

Hvor,,, ,,for skriver,,,,,,,, du så,, sjovt,,,, det vir,,ker lidt mærkeligt,,,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Et meget kort indlæg, men jeg kan godt forstå, hvis du er blevet chokeret og skuffet efter at have betalt for et abonnement på Sugardaters.

Mit bedste råd er at du sletter din profil igen.

Sugardaters er så plaget af plat og svindel og helt urealistiske forventninger. Besøg i stedet en god og regulær glædespige.

tja du her sgu lidt ret, fik en aftale med en på tirsdag, hun havde selv bil , og forlangte 4 store for et par timer , men da hun fandt ud af jeg boede 35 min væk i bil, i nordsjælland , var der for langt fra hvidovre, altså det er sgu lidt skruk ikke )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, for 7 timer siden:

eh det  er så ikke det han skriver om , det er en hel anden boldgade ikke

Velkommen tilbage kære trold2 - jeg har savnet dig, brugte du pausen på golf? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 7 timer siden:

Velkommen tilbage kære trold2 - jeg har savnet dig, brugte du pausen på golf? :) 

den fik du ikke fat i, det burde motivere til lidt kiggen ind ad  , som du skriver til bonderosen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 14 timer siden:

Velkommen tilbage kære trold2 - jeg har savnet dig, brugte du pausen på golf? :) 

bonderosen skriver om piger som kun vil middag
du skifter emne og skriver om piger som vil middag og sex , altså nyt emne ?, men tror du svarer bonderosen med det , og er iøvrigt unødvendigt nedladende, se mit svar , det kan sagtens lade sig gøre at svare ordentligt

så skriver du til mig noget om trold ? hvad faen snakker du ned til mig eller ?

men du har en regel nærmest , om ikke at kunne holde dig til emnet , eller svare på det som indlæggene drejer sig om, ved ikke om der er et ord for det, men at ramme ved siden af hver gang , er vel også en slags kunst, og du mestrer den

så den fik du heller ikke fat i vel !

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, for 15 minutter siden:

så skriver du til mig noget om trold ? hvad faen snakker du ned til mig eller ?

Det er min klare... meget klare overbevisning at du er reinkarnationen af trold2, som forvandt under mystiske omstændigheder :) jeg vil også vove at påstå at trold2 er reinkarnationen af cokken, som blev smidt ud da han pralede med køb af seksuelle yddelser af piger som var under 18 via Sugardaters.dk - et emne som du interessere dig for i samme omfang som trolds2 og cokken. Du formulere dig på helt samme måde, der (heldigtvis) er ret unik. Samtiddigt kaster du dig på sammevis ud i debatter uden 100% at have forstået hvad der bliver skrevet, fair nok det sker for os alle, men det er en cokken/trold2/kmd classic :) Dette er min overbevisning og det står naturligvis for mig egen regning.

Som sagt jeg har savnet dig :D Så lad os dykke ned i trådens emne sammen!

kmd skrev, for 20 minutter siden:

du skifter emne og skriver om piger som vil middag og sex , altså nyt emne ?

Nope, det gør jeg ikke - jeg skriver:

Sparkster skrev, for 23 timer siden:

Der er (eller var) en del piger derinde der ikke kun vil betales for sex - sådan kan man også se det.

Overstående kan meget nemt inkludere piger der vil have middag og sex, eller bare have en middag. Det eneste jeg skriver er at der var piger derinde der ikke kun søgte sex for penge. 

kmd skrev, for 22 minutter siden:

men tror du svarer bonderosen med det , og er iøvrigt unødvendigt nedladende

Jeg svarer ganske rigtigt at der ikke er så meget plads til fortolkning, det er som udgangspunkt ikke ment nedladende, men at trådstarter måske havde en lidt snæver indgangsvinkel til det modsatte køn.

kmd skrev, for 24 minutter siden:

men du har en regel nærmest , om ikke at kunne holde dig til emnet

I forhold til hvor ny en bruger du er... så har du et imponerende kendskab til min færden herinde. Her vil jeg gerne henvise til første paragraf i denne post. Min påstånd vil også være at jeg holdt mig til emnet, men da du tilbød en vej uden om emnet (der er lidt... meh) så tog jeg den, min fejl ;) 

kmd skrev, for 25 minutter siden:

men at ramme ved siden af hver gang , er vel også en slags kunst, og du mestrer den

Tak :) 

kmd skrev, for 26 minutter siden:

så den fik du heller ikke fat i vel !

Jeg tror ikke der er såååå meget af det du skriver jeg får fat i, jeg vælger at betragte det som en god ting :) 

Så kort for at opsummere. Trådstarter spørger om de piger der vil have penge men ikke "give" sex er dumme - baseret sammendrag af overskrift og post, jeg svare "Nej" og fortæller at jeg oplevede flere piger derinde der søgte "lommepenge/sugar/cash/dollardollar/monetos/kontanter/guld/valuta" for andet end møder med seksuelt tema, det mente jeg ikke gjorde dem dumme.

Ved ikke heeelt om jeg har lyst til at åbne den dør... men hvor er det jeg ikke holder mig til emnet der? Nej ved du hvad... glem det, du vil alligevel læse det du vil, forstå cirka intet af det, og svarer noget der gør mig trist - God søndag :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

I forhold til hvor ny en bruger du er... så har du et imponerende kendskab til min færden herinde, !svært at gå i din profil og se hvad du har kommenteret ?

piger der ikke kun vil betales for sex, skriver du, !tja du begynder at skrive om sex, det gør trådstarteren ikke ?

selv god søndag

hvad er du en reinkarnation af ?? måske hugh , han er da lige død ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
bonderosen skrev, for 1 time siden:

Det skabte lidt debat,,,,hmmm,,

j a , men du blev vel klogere på siden, den indholder mange ting, men mest frække aftaler for penge, svært at få tid til middag og snak der )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, for 2 timer siden:

svært at gå i din profil og se hvad du har kommenteret ?

Nej trold2 det er det vel ikke :) Men jeg tllader mig at rejse tvivl omkring dit detektiv arbejde, eller nødvendigheden af det for den sags skyld :) Men hvis du rent faktisk har været min profil igennem, sat dig ind i emnerne og derefter draget en konklusion om hvorvidt jeg afsporer eller ej, så er jeg da dybt beæret over din iver og interesse i min person og færden på Eroguide :) 

kmd skrev, for 2 timer siden:

piger der ikke kun vil betales for sex, skriver du, !tja du begynder at skrive om sex, det gør trådstarteren ikke ?

Jo, det gør han - lige der:

bonderosen skrev, den 10/28/2017 at 09:12:

Piger på Sugar der skriver vil intet sexuelt,,,, ,,hallo

Første post, eneste linje, svær at overse, med mindre man virkelig vil... sexsuelt, må da være sex der menes ikke... ikke??? - udover det så er din tendens til at skrive "tja" noget du har tilfælles med både cokken og trold2, min hukommelse er underlig, sådan noget sætter sig fast ;) 

kmd skrev, for 2 timer siden:

hvad er du en reinkarnation af ?? måske hugh , han er da lige død ?

Sæt natpotten tilbage, den er tom nu :) 

kmd skrev, for 2 timer siden:

selv god søndag

Tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 45 minutter siden:

Piger på Sugar der skriver vil intet sexuelt,,,, ,,hallo

han skriver om piger der ikke vil noget sex, ok 
du skriver om de der vil , så du fatter ikke en klaphat
og jeg kan ikke forholde mig til det du skriver om en anden , det må du finde ud af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, for 1 time siden:

du skriver om de der vil , så du fatter ikke en klaphat

Nej det gør jeg ikke... hvis du kunne forstå det du læste kunne vi sparer en del tid ;) 

Jeg skriver helt præcist:

Sparkster skrev, den 10/28/2017 at 13:37:

Der er (eller var) en del piger derinde der ikke kun vil betales for sex - sådan kan man også se det.

Med ovenstående kan man drage en del konklusioner, det er du et meget godt bevis på. Men jeg vil mene det dækker over dem der vil OG dem der ikke vil. "ikke kun vil betales for sex" kunne med lidt god vilje betyde at de gerne vil betales for andet end sex, eller andet og sex, men helt bestemt ikke "de der vil" udelukkende. Men du har ret jeg fatter ikke en klaphat - deri ligger vores udfordring nok ;)

kmd skrev, for 1 time siden:

og jeg kan ikke forholde mig til det du skriver om en anden

Hmmm tror måske du har ret her... hvis det er tilfældet, så giv denne side et besøg http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/skizofreni.htm - tror du kan finde den hjælp du har brugfor lige der... så kan det være du efterfølgende kan forholde dig til det jeg skriver ;)

Jeg trækker mig nu, beklager afsporringen... det var ikke 100% min skyld, men jeg tager med glæde min del af ansvaret, småligt nok... totalt det værd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

Du blander nonner og ludere sammen i en kategori

Tråden handler om der er to slags 

Er glad for du Kender NetDoktoren så er der vel håb

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
bonderosen skrev, den 28/10/2017 at 09:12:

Piger på Sugar der skriver vil intet sexuelt,,,, ,,hallo

ja der er piger som kun vil mødes på cafe, og snakke første gang, har lige fået et godt tilbud , om en tusse overført til mobile pay i forvejen, hun ville ikke sige hvad hun ville have hvis vi ville andet end en kop kaffe, 

nogle som kun vil mødes i byen første gang, og så snakkes ved senere om vi skulle mødes mere intimt senere

så er der nogle som kun vil skype

og endelig så de 95% som er tilbage , som gerne vil hentes på den nærmeste tankstation, hvor du ahr 1500 med i kontanter, og efter 10 mins snak derhjemme siger skal vi og går selv ind i soveværelset og smidet klunset ) tja 

men de er forskellige og det er nogle enkelte af mændene også, som f eks en som kun vil give piger massage og intet andet osv 

held og lykke , men skriv dog med dem der passer til det du vil ikke )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...