Hop til indhold

Recommended Posts

Guest kmd
StudineMILF skrev, for 11 minutter siden:

Jeg bruger ikke ved mødet 1 time af min eller hans tid på at tænke over om vi tænder på hinanden men taler tit i tlf længe inden en aftale. Hvorfor sku jeg blive sur over at han siger nej???

fordi du har brugt en time, har kun haft besøg af 2 gp her, og der var stopur på fra de gik ind af døren og tlf efter en halv time , om at tiden var gået osv osv suuk

der er ingen, over hovedet ingen sammenligning, jeg kender jo også pigens navn, beskæftigelse og andre ting som oplæg til en snak 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
StudineMILF skrev, for 22 minutter siden:

Hvad er forskellen helt præcist på en SB og en GP? Er der sex og penge i det så er de ligeså prostituerede som os andre. Hold da op hvor jer der går til de her unge tøser bare lukker øjnene for virkeligheden. Der er også masser af tråde herinde om lige netop dette emne. Jeg har knaldet 3 gange på 8 md. Der har været masser af snak og andet end kun sex i de møder men betaling. Hvad er jeg så? :rolleyes: Vil lige sige at man altid har lov til at sige NEJ til en aftale og det går begge veje. :)

man har aldrig lov til at sige nej til en gp, når man , er mødt op , eller hun er , så er det betaling uanset om man vil eller ej ? du lyder som om du ikke kender nogen af det to verdener ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 6 minutter siden:

fordi du har brugt en time, har kun haft besøg af 2 gp her, og der var stopur på fra de gik ind af døren og tlf efter en halv time , om at tiden var gået osv osv suuk

der er ingen, over hovedet ingen sammenligning, jeg kender jo også pigens navn, beskæftigelse og andre ting som oplæg til en snak 

 

Ved du hvor mange mænd glædespiger tager ud til der evt. er useriøse ? Jeg ved der er mange men heldigvis også nogle som er seriøse og ikke bare tager sig en wanker efter de har sendt kvinden hjem igen. Dette og så at mange glædespiger har små børn gør at man da klart er nødt til at have en slags tid på. Når man begynder på det her med ekstra ydelser for penge så ville jeg kunne se en slags forskel på de her SB og en GP men ellers får du vel intet med mindre du betaler for et eller andet. Derfor er det så også det samme. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 16 minutter siden:

man har aldrig lov til at sige nej til en gp, når man , er mødt op , eller hun er , så er det betaling uanset om man vil eller ej ? du lyder som om du ikke kender nogen af det to verdener ??

Jeg er  fritisgp og har det fint med det,  men er da kke ny i det her fag. Jeg startede på auktionsdate for 5-6  år tilbage og har da lavet aftaler og klart har begge da lov til at sige nej tak til en aftale. 

Men som sagt er der masser af tråde om lige det her med om en SB er det samme som en GP og jeg siger at vi kan tale herfra og til vi begge får grå hår for vi bliver nok aldrig enige.

God weekend til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
StudineMILF skrev, for 5 minutter siden:

Ved du hvor mange mænd glædespiger tager ud til der evt. er useriøse ? Jeg ved der er mange men heldigvis også nogle som er seriøse og ikke bare tager sig en wanker efter de har sendt kvinden hjem igen. Dette og så at mange glædespiger har små børn gør at man da klart er nødt til at have en slags tid på. Når man begynder på det her med ekstra ydelser for penge så ville jeg kunne se en slags forskel på de her SB og en GP men ellers får du vel intet med mindre du betaler for et eller andet. Derfor er det så også det samme. :P

Nej til det første år

Aftaler altid hvad jeg kan lide og s er OK med og kan lide og så en pris !

Flere af. Mine faste har været enlige mødre, så vi har skulle skynde os imellem 9 og 14

Kan Ingen sammenhæng se overhovedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er  fritisgp og har det fint med det,  men er da kke ny i det her fag. Jeg startede på auktionsdate for 5-6  år tilbage og har da lavet aftaler og klart har begge da lov til at sige nej tak til en aftale. 

Men som sagt er der masser af tråde om lige det her med om en SB er det samme som en GP og jeg siger at vi kan tale herfra og til vi begge får grå hår for vi bliver nok aldrig enige.

God weekend til dig

Ilm

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 1 minut siden:

Nej til det første år

Aftaler altid hvad jeg kan lide og s er OK med og kan lide og så en pris !

Flere af. Mine faste har været enlige mødre, så vi har skulle skynde os imellem 9 og 14

Kan Ingen sammenhæng se overhovedet ?

Du kan ikke se sammenhængen fordi du tænker at glædespiger laver mange aftaler dvs. mange mænd tror jeg og det er ikke hvad du tænker at de her sugarbabes har.  MEN ved du hvad de her piger laver når de ikke er med dig? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 59 minutter siden:

ja har malerier på væggene )

men er ikke enig med dig i at det er prostitution, mødes ikke på samme måde overhovedet, og man kan se hinanden an og sige pænt nej tak osv inden man mødes og også når man har mødtes, 

ud over det så er en del bare imellem forhold, og bruger tiden til lidt sjov 

 

Tjah, sådan kan man vel også anskue det.

Jeg har faktisk kendt en glædespige, som delte interesser med mig, og det førte til flere museer/maleriudstillinger. Vi fandt på en fin modus vivendi, der gik ud på, at jeg betalte fuld markedspris, når vi havde sex sammen, og når vi var ude i kulturlivet, kostede det mig intet.

Tværtom kunne jeg nyde andre museumsbesøgendes misundlige blikke og sole mig lidt i dem, når jeg var sammen med glædespigen.

Er det prostitution?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Tjah, sådan kan man vel også anskue det.

Jeg har faktisk kendt en glædespige, som delte interesser med mig, og det førte til flere museer/maleriudstillinger. Vi fandt på en fin modus vivendi, der gik ud på, at jeg betalte fuld markedspris, når vi havde sex sammen, og når vi var ude i kulturlivet, kostede det mig intet.

Tværtom kunne jeg nyde andre museumsbesøgendes misundlige blikke og sole mig lidt i den, når jeg var sammen med glædespigen.

Er det prostitution?

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Tjah, sådan kan man vel også anskue det.

Jeg har faktisk kendt en glædespige, som delte interesser med mig, og det førte til flere museer/maleriudstillinger. Vi fandt på en fin modus vivendi, der gik ud på, at jeg betalte fuld markedspris, når vi havde sex sammen, og når vi var ude i kulturlivet, kostede det mig intet.

Tværtom kunne jeg nyde andre museumsbesøgendes misundlige blikke og sole mig lidt i dem, når jeg var sammen med glædespigen.

Er det prostitution?

Det er en kombination hvor du får det samme som der søges under sugardating. Nogle vil bare ik forstå at der ikke findes forskel.Faste stabile gæster bliver plejet på samme niveau:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 13 minutter siden:

Ja

Tak for klar melding.

Jeg kan dog ikke helt følge dig, når jeg netop opdeler vor tid sammen i både sex og kulturelle oplevelser.

Sex betaler jeg for til behørig takst, og de kulturelle oplevelser er gratis for mig. Jeg har imidlertid kendt andre glædespiger, hvor taxameteret tikkede allerede ved første øjekast, selvom pigen faktisk også fik en fin en oplevelse ud af det, som hun ellers aldrig ikke ville have fået på anden vis.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Borende X skrev, for 1 time siden:

Tak for klar melding.

Jeg kan dog ikke helt følge dig, når jeg netop opdeler vor tid sammen i både sex og kulturelle oplevelser.

Sex betaler jeg for til behørig takst, og de kulturelle oplevelser er gratis for mig. Jeg har imidlertid kendt andre glædespiger, hvor taxameteret tikkede allerede ved første øjekast, selvom pigen faktisk også fik en fin en oplevelse ud af det, som hun ellers aldrig ikke ville have fået på anden vis.

Du møder hende som gp hvad er tvivlen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor det her behov for at putte det i den ene eller en anden boks.
Hvis begge er ok med hvad der foregår, og nyder mødet, af den ene aller anden grund. Er det vel ikke vigtigt om det er det ene aller det andet.
GP'er der tænker for meget på klokken og ikke nyder ders arbejde vender kunderne ikke tilbage til. Ligesom at SD'er der ikke er gode til at spille naboems datter, og fake at de bestemt ikke er proff, har færre sugar daddys. Potatoe, potatoe...
nogen sælger en ydelse og nogen køber den, uanset om du kalder det tantra massage, proffesionel krammer eller hundelufter. Der er gråzoner over det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...