Hop til indhold
Nodrama

Hvor finder man en kæreste?

Recommended Posts

kmd skrev, for 2 minutter siden:

der er en del useriøse herinde , desværre kan man ikke blokere folk , her på siden

De fleste kvinder og mænd vil et forhold hvis du giver det hele lidt tid.. :)

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 8 minutter siden:

der er en del useriøse herinde , desværre kan man ikke blokere folk , her på siden

Ok, tak for rådet, er bare ik så meget for at tage på café alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 49 minutter siden:

vent med sex til efter 10-15 dates og ikke noget vildt..  hold ham hen i noget tid til du føler for det, hvis han vil DIG venter han gerne lidt tid...  men derfor er det jo ikke sikkert det holder i længden... 

har en veninde hvor den klør hele tiden og hun er også single, men hun hopper også gerne i kassen på 1 date...  det holder ikke ... 

 

Det der, det er der helt sikkert mange helt ok fyre, som bare ikke gider.

Ingen sex, selv efter 10 dates? Det eneste en mand vil tænke, er at du er en kvinde der slet ikke søger en kæreste, men en form for ven.

Selvfølgelig er det nok ikke smart at gå i seng på 1. date, eller 2. eller 3., meeeeenn.. så begynder vi altså også at være derhenne, hvor man skal kende sin besøgelsestid. At en mand mister interessen er altså ikke det samme som at han er en skidt fyr, som ikke er værd at samle på, og ikke vil dig. Det er gang romantisk ævl. Det kan ligeså godt være en mand der bare tolker dig som en der ikke er interesseret i ham som kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Nu vil jeg lade tvivlen komme dig til gode og gå ud fra, at du er en ung kvinde, der søger en kæreste.

Jeg har kun oplevet at det sker når man mindst venter det. Lige pludselig hvor du ikke havde regnet med at møde nogen, så møder du en som er helt fantastisk.

Jeg vil råde dig til at opsøge fællesskaber som du har noget til fælles med, eller som laver noget du kan lide at lave. Nu siger jeg strikkeklubber, men det er ikke sikkert du møder så mange unge, sprøde mænd i en strikkeklub :) Men du har sikkert en eller anden interesse, som du kan dyrke, hvor man kan møde andre mennesker. Sport, måske. Eller lav frivilligt arbejde. Hvis du ikke møder en mand, så møder du måske nye venner, som er venner med mænd :)

Al mulig held og lykke <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes du selv giver svaret. Har du lyst til en kæreste?. :-o. Jo hvis han ikke er interesseret i et sexuelt forhold. Når i er blevet kærester, så er der jo ikke grund til det længere, så behøver du jo heller ikke længere gøre noget ud af dig selv. Kvinder der er blevet kærester kan jo sagtens gå i supermarkedet med 25 kg for meget på maven iklædt joggingtøj:wub:

Kønnene skal være ens, mændene skal vaske tøj, og pigerne være handymand. 

Prøv et forhold hvor i respekterer hinanden, istedet for at modarbejde. Lyt til hinanden og lad så for himlens skyld manden være mand og kvinden kvinde. 

Hvis sådanne forhold blev styrket, ville der selvfølgelig ikke blive så meget arbejde til GP'erne. 

Jeg kan kun tale for mig selv, men ville da hellere have en kæreste, der ville mig. Det andet er jo kun en nødløsning, hvor der jo ikke kan holdes i hånd etc. bagefter. 

Så vis din kvindelighed, lad jægeren fange dig, så kommer arvingen også. Intet kommer af sig selv. 

Der er et helt land fuld af potentielle mænd, der også ønsker et forhold. 

BR. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 11 minutter siden:

Nu vil jeg lade tvivlen komme dig til gode og gå ud fra, at du er en ung kvinde, der søger en kæreste.

Jeg har kun oplevet at det sker når man mindst venter det. Lige pludselig hvor du ikke havde regnet med at møde nogen, så møder du en som er helt fantastisk.

Jeg vil råde dig til at opsøge fællesskaber som du har noget til fælles med, eller som laver noget du kan lide at lave. Nu siger jeg strikkeklubber, men det er ikke sikkert du møder så mange unge, sprøde mænd i en strikkeklub :) Men du har sikkert en eller anden interesse, som du kan dyrke, hvor man kan møde andre mennesker. Sport, måske. Eller lav frivilligt arbejde. Hvis du ikke møder en mand, så møder du måske nye venner, som er venner med mænd :)

Al mulig held og lykke

Tak for dit svar❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 7 minutter siden:

Jeg syntes du selv giver svaret. Har du lyst til en kæreste?. :-o. Jo hvis han ikke er interesseret i et sexuelt forhold. Når i er blevet kærester, så er der jo ikke grund til det længere, så behøver du jo heller ikke længere gøre noget ud af dig selv. Kvinder der er blevet kærester kan jo sagtens gå i supermarkedet med 25 kg for meget på maven iklædt joggingtøj:wub:

Kønnene skal være ens, mændene skal vaske tøj, og pigerne være handymand. 

Prøv et forhold hvor i respekterer hinanden, istedet for at modarbejde. Lyt til hinanden og lad så for himlens skyld manden være mand og kvinden kvinde. 

Hvis sådanne forhold blev styrket, ville der selvfølgelig ikke blive så meget arbejde til GP'erne. 

Jeg kan kun tale for mig selv, men ville da hellere have en kæreste, der ville mig. Det andet er jo kun en nødløsning, hvor der jo ikke kan holdes i hånd etc. bagefter. 

Så vis din kvindelighed, lad jægeren fange dig, så kommer arvingen også. Intet kommer af sig selv. 

Der er et helt land fuld af potentielle mænd, der også ønsker et forhold. 

BR. 

 

 

Barske Rødskæg skrev, for 7 minutter siden:

Jeg syntes du selv giver svaret. Har du lyst til en kæreste?. :-o. Jo hvis han ikke er interesseret i et sexuelt forhold. Når i er blevet kærester, så er der jo ikke grund til det længere, så behøver du jo heller ikke længere gøre noget ud af dig selv. Kvinder der er blevet kærester kan jo sagtens gå i supermarkedet med 25 kg for meget på maven iklædt joggingtøj:wub:

Kønnene skal være ens, mændene skal vaske tøj, og pigerne være handymand. 

Prøv et forhold hvor i respekterer hinanden, istedet for at modarbejde. Lyt til hinanden og lad så for himlens skyld manden være mand og kvinden kvinde. 

Hvis sådanne forhold blev styrket, ville der selvfølgelig ikke blive så meget arbejde til GP'erne. 

Jeg kan kun tale for mig selv, men ville da hellere have en kæreste, der ville mig. Det andet er jo kun en nødløsning, hvor der jo ikke kan holdes i hånd etc. bagefter. 

Så vis din kvindelighed, lad jægeren fange dig, så kommer arvingen også. Intet kommer af sig selv. 

Der er et helt land fuld af potentielle mænd, der også ønsker et forhold. 

BR. 

 

Jeg er egenligt ik besværlig som kvinde og passer på mit udseende og vil ik sige at jeg er for forfængelig. 

De 2 forholde jeg har haft har været meget godt men endt af grunde som jeg ik vil skriv her.  

Der skal være plads til alle også til de kvinder som har sex som arbejde. 

Tak for svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nodrama

 

Er for gammel til at vide, hvordan mænd for en 30-årig er og tænker, men i min egen generation er det sku kvinden, der bestemmer.

Men at bedømt ud fra, hvad jeg kan læse på dette forum, så skulle du måske begynde at tage penge for det – så finder drengene sig tilsyneladende i hvad som helst. ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 3 timer siden:

Nu vil jeg lade tvivlen komme dig til gode og gå ud fra, at du er en ung kvinde, der søger en kæreste.[... ]

 

Det gør mig altid lidt bekymret, når en 24-årig kvinde kalder en 6 år ældre kvinde på 30 år for en ung kvinde. ;) 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

@Nodrama

 

Er for gammel til at vide, hvordan mænd for en 30-årig er og tænker, men i min egen generation er det sku kvinden, der bestemmer.

Men at bedømt ud fra, hvad jeg kan læse på dette forum, så skulle du måske begynde at tage penge for det – så finder drengene sig tilsyneladende i hvad som helst. ;)  

Tak for rådet:) nu tager jeg så ik penge for at date mænd så det bliver lidt svært

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

Det gør mig altid lidt bekymret, når en 24-årig kvinde kalder en 6 år ældre kvinde på 30 år for en ung kvinde. ;) 

"Ung kvinde" i modsætning til en gammel mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Nodrama skrev, for 7 timer siden:

Ok, tak for rådet, er bare ik så meget for at tage på café alene.

det er alle steder du er , jeg mener det , du er god til at spotte de forkerte, og de som du søger , søger langsommere kontakt og mere grundigt og dybt

og glem det med sex på første date, alle kan vente , hvis det er det rigtige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Finn1101 skrev, for 56 minutter siden:

@kmd hvorfor ikke sende @Nodrama en PM?:wub:

Hvo intet vover intet vinder. 

hun er for ung til mig , hm har du gjort det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvordan kan du vide at nodrama ikke er til modne voksne mænd ;) og hvordan kan vi vide at det rent faktisk er en reel opslag og ikke en troll

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Hvordan kan du vide at nodrama ikke er til modne voksne mænd  og hvordan kan vi vide at det rent faktisk er en reel opslag og ikke en troll

Jeg er kvinde og ik en som skriver herind for at generer nogen. 

Jeg er til ældre mænd men ik over 50 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nodrama skrev, for 17 timer siden:

Kan man overhovedet finde en kæreste Idag? En som elsker en og vil et forhold? 

Er en 30 årig kvinde og synes at de fleste mænd jeg møder kun er interesseret i sex, jo vildere og underligere jo bedre. Måske tager jeg fejl, men jeg synes at det er ærgeligt at sex er blevet noget man dyrker til højre og ventre. 

Ved at jeg er på et mænde forum og vil gerne høre hvad jeg gør forkert? Jeg er træt af tinder og vil gerne møde en som også vil et forhold. 

Hvor skal jeg søge?

Én ting som jeg tror du gør forkert (Det gør de fleste, er min opfattelse), er at du virker for desperat. Det skræmmer den rigtige mand væk... Hvis du har datet i 5 år, så kommer du også meget hurtigt til at se fejl på mændene, i stedet for at gå i dybden med det der tiltaler dig. 

Mit råd vil være at nyde en date, vær lidt fri, men dig selv. Lad være med at tage det alt for seriøst, men er der noget der pirrer din nysgerrighed, så spørg ind. 

Om du har sex på første date er faktisk ikke så vigtigt... Så længe du gør hvad DU har lyst til. 

Tror ikke du kommer uden om dating sites, da det lyder til at du ikke er en der render i byen. Men er ret sikker på at du skal ændre din profil tekst, da den du har brugt end til nu, ikke har virket efter hensigten ;)

 

Op på hesten, han er derude. 

Redigeret af Sixty Niner

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 6 timer siden:

hun er for ung til mig , hm har du gjort det

Nej, jeg er ikke søgende - men ellers havde jeg gjort det. Jeg har aldrig forpasset chancen for kontakt til en jordnær kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 6 timer siden:

hun er for ung til mig , 

Lige præcis den sætning kunne du lige så godt ha skrevet i sandskrift. Forstår det ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 27 minutter siden:

Lige præcis den sætning kunne du lige så godt ha skrevet i sandskrift. Forstår det ikke :) 

Heller ikke jeg, og i hvert nogle kvinder tager ikke det med alder for andet end et ligegyldigt tal. Da jeg var ung, besøgte jeg glædespiger, der i annoncen var på alder med mig selv, men som bare ikke havde fået rettet teksten de seneste 10-15 år.

I dag hvor er blevet lidt ældre, besøger jeg af og til piger som jeg engang synes var for gamle til mig, men som i dag er blevet yngre end mig. Ja! :?

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
underdog40 skrev, 1 time siden:

Lige præcis den sætning kunne du lige så godt ha skrevet i sandskrift. Forstår det ikke :) 

det kommer jo an på , hvor gammel jeg er , og hendes krav er under 50 kan du læse

men tja kan ikke snaskrit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nodrama skrev, for 3 timer siden:

Jeg er til ældre mænd men ik over 50 år.

hvad kalder man så en mand på +50 ??? hvis ældre mænd er under 50 :)

ahaaa en ældre erfaren moden mand ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 17 timer siden:

Jeg vil råde dig til at opsøge fællesskaber som du har noget til fælles med, eller som laver noget du kan lide at lave. Nu siger jeg strikkeklubber, men det er ikke sikkert du møder så mange unge, sprøde mænd i en strikkeklub :) Men du har sikkert en eller anden interesse, som du kan dyrke, hvor man kan møde andre mennesker. Sport, måske. Eller lav frivilligt arbejde. Hvis du ikke møder en mand, så møder du måske nye venner, som er venner med mænd :)

Strikning er da det nye sort - de unge er blevet trætte af meditation, de vil hellere have noget mellem hænderne imens de finder deres indre ro :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, 1 time siden:

det kommer jo an på , hvor gammel jeg er , og hendes krav er under 50 kan du læse

men tja kan ikke snaskrit

Point taken :). Du er så for gammel til hende. Men det  betyder jo ikke at hun er for ung til dig, som du skrev :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...