Hop til indhold
Nodrama

Hvor finder man en kæreste?

Recommended Posts

Kan man overhovedet finde en kæreste Idag? En som elsker en og vil et forhold? 

Er en 30 årig kvinde og synes at de fleste mænd jeg møder kun er interesseret i sex, jo vildere og underligere jo bedre. Måske tager jeg fejl, men jeg synes at det er ærgeligt at sex er blevet noget man dyrker til højre og ventre. 

Ved at jeg er på et mænde forum og vil gerne høre hvad jeg gør forkert? Jeg er træt af tinder og vil gerne møde en som også vil et forhold. 

Hvor skal jeg søge?

Redigeret af Nodrama

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nodrama skrev, for 8 minutter siden:

Måske tager jeg fejl, men jeg synes at det er ærgeligt at sex er blevet noget man dyrker til højre og ventre. 

Noget siger mig at du gået galt i byen ved at poste sådan et udsagn på EG ;)

Prøv et af de gængse datingsites. dating.dk, scor.dk osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver også at jeg ved at jeg er på en mænde forum ( eroguide) og derfor vil jeg høre hva jeg gør forkert? Jeg siger ik at der er noget galt med sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er måske ikke helt sikker på at forummet er så forkert valgt.

Jeg tilhører nok gruppen af mænd der efterspørger hård og mærkelig sex, men fornemmer at mange herinde søger GFE og almindelig samkvem, så hvorfor ikke en kæreste der ikke afregner på timebasis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nodrama skrev, for 5 minutter siden:

Jeg skriver også at jeg ved at jeg er på en mænde forum ( eroguide) og derfor vil jeg høre hva jeg gør forkert? Jeg siger ik at der er noget galt med sex

Ok, men hvis du allerede selv er klar over at denne side ikke er rette sted at få et råd hvorfor har du så valgt eroguide ?

Min første indskydelse var at du skriver for at vække interessee og så snart der er en villig mand der skriver en PM så klappe fælden.......sorry men det er min ærlige mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Skriver netop på denne side fordi at der måske er nogen ærlig  mænd derud der kan komme med nogen gode råd. 

Hvis du ik kan komme med et så behøver du ik at svar mig. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nodrama :-)

Jeg synes, at du stiller et godt spørgsmål :-)

Jeg tror, at den brug-og-smid-væk-kultur, der er på Tinder, ikke passer til en person, der vil et seriøst og varmt langtidsforhold. 

Min søster har fundet en dejlig, rar og intelligent fyr med et godt udseende på et datingsite. Så jo, det kan lykkes, men det var ikke Tinder :-)

Kan man ikke skrive i sin profil,at man ikke kun søger en sexpartner, og at man ikke er til sex ved de første møder?

Mon ikke det får en hel del liderlige hanhunde til at stikke ‘halen’ mellem benene og snuse videre efter mere villig ‘fisse’ (for at sige det lige ud) på nogle af de andre profiler på datingsitet? :-)

Venligst

Frenc

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 minut siden:

Hej Nodrama :-)

Jeg synes, at du stiller et godt spørgsmål :-)

Jeg tror, at den brug-og-smid-væk-kultur, der er på Tinder, ikke passer til en person, der vil et seriøst og varmt langtidsforhold. 

Min søster har fundet en dejlig, rar og intelligent fyr med et godt udseende på et datingsite. Så jo, det kan lykkes, men det var ikke Tinder :-)

Kan man ikke skrive i sin profil,at man ikke kun søger en sexpartner, og at man ikke er til sex ved de første møder?

Mon ikke det får en hel del liderlige hanhunde til at stikke ‘halen’ mellem benene og snuse videre efter mere villig ‘fisse’ (for at sige det lige ud) på nogle af de andre profiler på datingsitet? :-)

Venligst

Frenc

Tak, det vil jeg prøv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nodrama skrev, for 45 minutter siden:

Kan man overhovedet finde en kæreste Idag? En som elsker en og vil et forhold? 

Er en 30 årig kvinde og synes at de fleste mænd jeg møder kun er interesseret i sex, jo vildere og underligere jo bedre. Måske tager jeg fejl, men jeg synes at det er ærgeligt at sex er blevet noget man dyrker til højre og ventre. 

Ved at jeg er på et mænde forum og vil gerne høre hvad jeg gør forkert? Jeg er træt af tinder og vil gerne møde en som også vil et forhold. 

Hvor skal jeg søge?

Fortæl, hvad du har gjort før vi kan hjælpe dig med , hvad der kunne være gjort anderledes....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Fortæl, hvad du har gjort før vi kan hjælpe dig med , hvad der kunne være gjort anderledes....

Jeg har måske selv begået den fejl at jeg har haft sex for hurtigt med fyrene, måske er jeg for søde jeg ved det ik? 

Jeg har kun haft 2 længere varende forholde før og det er 5 år siden at jeg sidst har haft en kæreste. Har datet en del i de 5 år men synes bare at fyrene mister interessen. Jeg har også selv droppet nogen fordi interessen ik var der. 

Men håber at jeg snart møder en da jeg er 30 år og vil noget seriøs og en familie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vent med sex til efter 10-15 dates og ikke noget vildt..  hold ham hen i noget tid til du føler for det, hvis han vil DIG venter han gerne lidt tid...  men derfor er det jo ikke sikkert det holder i længden... 

har en veninde hvor den klør hele tiden og hun er også single, men hun hopper også gerne i kassen på 1 date...  det holder ikke ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 1 minut siden:

vent med sex til efter 10-15 dates og ikke noget vildt..  hold ham hen i noget tid til du føler for det, hvis han vil DIG venter han gerne lidt tid...  men derfor er det jo ikke sikkert det holder i længden... 

har en veninde hvor den klør hele tiden og hun er også single, men hun hopper også gerne i kassen på 1 date...  det holder ikke ... 

 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er en side med  SEX som hovedparten.

Jeg fatter simpelhen ikke hvad du laver her når det ikke er det du prima søger..

Jeg er muligvis miljøskadet af alle de useriøse mænd der er i dette erhverv og tænker at du er en mand.

Hvorfor skulle en kvinde der ikke har noget med branchen at gøre og som er på jagt efter prinsen på den hvide hest falde over dette site og søge en kæreste herinde.:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Dette er en side med  SEX som hovedparten.

Jeg fatter simpelhen ikke hvad du laver her når det ikke er det du prima søger..

Jeg er muligvis miljøskadet af alle de useriøse mænd der er i dette erhverv og tænker at du er en mand.

Hvorfor skulle en kvinde der ikke har noget med branchen at gøre og som er på jagt efter prinsen på den hvide hest falde over dette site og søge en kæreste herinde.:huh:

Arj - ikke ødelægge morskaben ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 4 minutter siden:

Arj - ikke ødelægge morskaben ;):D

Hvorfor synes i at det er sjovt?  

Ja jeg ved godt at det er en forum for mænd og sex, men jeg har været lidt desperat og er lidt desperat efter at møde en mand og stifte familie. Jeg har mulighed for at blive insemineret for at få mit ønske barn, men venter lidt da jeg stadig er " ung". 

Jeg læste om forskellige emner, om sex, mænd etc og fandt denne forum. Synes ik selv at det er underligt at jeg skriver her. Jeg tænkte at mænd som har erfaring med alt muligt og er måske mere fri i sindet kan svar mig på hvad jeg måske gør forkert ved mødet med det andet køn.

så grin i nu bare videre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nodrama skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor synes i at det er sjovt?  

Ja jeg ved godt at det er en forum for mænd og sex, men jeg har været lidt desperat og er lidt desperat efter at møde en mand og stifte familie. Jeg har mulighed for at blive insemineret for at få mit ønske barn, men venter lidt da jeg stadig er " ung". 

Jeg læste om forskellige emner, om sex, mænd etc og fandt denne forum. Synes ik selv at det er underligt at jeg skriver her. Jeg tænkte at mænd som har erfaring med alt muligt og er måske mere fri i sindet kan svar mig på hvad jeg måske gør forkert ved mødet med det andet køn.

så grin i nu bare videre

Måske er netop dét problemet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nodrama skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor synes i at det er sjovt?  

Ja jeg ved godt at det er en forum for mænd og sex, men jeg har været lidt desperat og er lidt desperat efter at møde en mand og stifte familie. Jeg har mulighed for at blive insemineret for at få mit ønske barn, men venter lidt da jeg stadig er " ung". 

Jeg læste om forskellige emner, om sex, mænd etc og fandt denne forum. Synes ik selv at det er underligt at jeg skriver her. Jeg tænkte at mænd som har erfaring med alt muligt og er måske mere fri i sindet kan svar mig på hvad jeg måske gør forkert ved mødet med det andet køn.

så grin i nu bare videre

Det er ikke blot et forum for mænd - det er et forum, hvor mænd udveksler erfaringer - og finder - købesex.. jeg siger ikke at de er de forkerte mænd at spørge - der er nogle vildt skønne drenge herinde :P Men du må forstå, at tråde som din er meget MEGET sjældne :D Derfor sidder vi måske og fniser lidt - men du har da også fået nogle brugbare svar oveni hatten - jeg nyder såmænd bare tråden, så jeg vil følge din opfordring :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Måske er netop dét problemet. 

Når jeg skriver at jeg er desperat, så er det ik fordi at jeg fortæller mændene på første date at jeg vil stifte familie, synes bare gang på gang at jeg møder dem som kun viser interessen for sex. Derfor tænker jeg om jeg måske sender nogen forkerte signaler som jeg måske ik selv er klar over

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nodrama skrev, for 1 time siden:

Kan man overhovedet finde en kæreste Idag? En som elsker en og vil et forhold? 

Er en 30 årig kvinde og synes at de fleste mænd jeg møder kun er interesseret i sex, jo vildere og underligere jo bedre. Måske tager jeg fejl, men jeg synes at det er ærgeligt at sex er blevet noget man dyrker til højre og ventre. 

Ved at jeg er på et mænde forum og vil gerne høre hvad jeg gør forkert? Jeg er træt af tinder og vil gerne møde en som også vil et forhold. 

Hvor skal jeg søge?

https://www.scor.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Nodrama skrev, for 12 minutter siden:

Når jeg skriver at jeg er desperat, så er det ik fordi at jeg fortæller mændene på første date at jeg vil stifte familie, synes bare gang på gang at jeg møder dem som kun viser interessen for sex. Derfor tænker jeg om jeg måske sender nogen forkerte signaler som jeg måske ik selv er klar over

tja , du er fanget i din egen fælde
mit råd er , gå ind til en fest, i en cafe , eller hvor du er, og gør som du plejer, efter 10 min så læg mærke til hvem du har bemærket og hvem der har bemærket dig
det er dem du normalt vil møde
så kig dig omkring og se hvem andre der er , og se om du kan få kontakt til nogle af dem, der er din nye mulighed
god jagt, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Nodrama skrev, for 9 minutter siden:

Hva skal det til for? Jeg er godt klar over at der findes dating sider

der er en del useriøse herinde , desværre kan man ikke blokere folk , her på siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...