Hop til indhold
Guest Trinetease

Åbne Forhold....

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hej alle.

Åbne forhold....virker de?

Efter en samtale med en gæst, som satte gang i en masse tanker, er jeg nød til at spørge....

Er der nogen herinde som lever i åbne forhold? Ville i ønske at i gjorde? Vill i kunne leve med at jeres partner ville have et åbent forhold?

Mit indtryk igennem mit liv i branchen er at 9 ud af 10 mænd er vældigt glade for deres partnere. Og ikke ønsker at bytte hende ud for noget i verden.  Men at den seksuelle monogami er umulig eller ihvertfald svær. Gifte kvinders behov for sex og nærhed ændre sig igennem livet, men mænds behov forbliver nogenlunde det samme. Jeg har ikke den opfattelse at jer mænd ville bytte jeres partnere væk for et seksuelt ‘vildere’ liv.....i er i store træk glade for jeres partnere/liv. 

Er kvinder friske på åbne forhold? Kan de det når det kommer til stykket? Er åbne forhold et 70’ levn? 

Personligt så tror jeg at det er utopi at forlange af sin mand at han skal leve resten af sit liv uden at have en sexuel lyst til andre, sex må aldrig være lig med en følese af skam eller skyld. Det er opskriften på en ulykkelig mand som ender med at være bitter. 

Hvor mange af jer lever i åbne forhold....eller ville ønske at i gjorde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine nære venner lever i åben forhold på 6 år med stor succes. De trives med det begge to. Det er dog kun sexuelt åben , ikke følelsesmæssigt, så det er ikke sådan at de har flere kærester eller forelsker sig i andre. Følelsesmæssigt er de monogame, en ikke sexuelt. Tænker, hvis der ikke var så mange i åbne forhold, ville swingerklubber jo ikke leve så godt som de gør :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at det bedste for mig i mit næste forhold vil være en form for åbent forhold.

Dog vil jeg gerne der er mulighed for at sige fra (begge parter) - Jeg er bare ikke særlig jaloux anlagt så tænker min partners frihed er stor. Håber dog mest vi skal lave ting sammen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt tror jeg ikke en skid på det!

 

Min forældres vennekreds fra de glade 60’ere var i åbne forhold. Ingen af dem holdt. Jeg kedner ikke et eneste åbent forhold som har holdt. En meget lavt succesrate i forhold til alm. forhold..

 

Rent logisk tror jeg ej heller på det.

1). Hvis jeg er glad for min kæreste/kone, så er det sku hende, som tænder mig mest. Hende som jeg helt vil bolle. Det er jo derfor jeg er sammen med hende. Tænder jeg ikke på hende, burde jeg sku finde en anden model. Man lever kun een gang.

 

2). Jalousi er svær at slippe for. Et er at du gerne vil bolle med andre piger, men hvordan har du det med, at din kone boller med andre mænd? Hvordan har du det med, at din kone overnatter hos en anden mand? Hvordan har du det med, at have en uheldig periode, hvor du ikke har scoret nogen, at din kone knalder løs i disse uger?

 

3). Sex og følelser. For mig er sex/begær/intimitet efter kæresten en meget stor lim og essentiel bestanddel af et forhold. Man skal f.eks. ikke have separat soveværelse. Hvis man retter sit begær og sin seksuelle aktivitet mod andre, så må man alt andet lige miste noget.

Endelig tror jeg ikke på sex uden følelser – ikke i det lange løb. Jeg tror, at det skulle være meget mærkeligt, at man i et rigtigt åbent forhold, som løber over mange år, ikke på et eller andet tidspunkt skulle møde noget som er nyt, yngre, flottere og mere spændende end det man har der hjemme.  Ligeledes er det nærliggende, at man ved en semifast eller fast elsker udvikler følelser.

 

4). Man er 2 i et forhold. Hvis blot den ene mister gnisten, eller gnisten springe over på en anden, så er forholdet kaput.

 

MAO så tror jeg ikke på det, men jeg håber alle andre vil have åbne forhold :D

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 54 minutter siden:

Hej alle.

Åbne forhold....virker de?

Efter en samtale med en gæst, som satte gang i en masse tanker, er jeg nød til at spørge....

Er der nogen herinde som lever i åbne forhold? Ville i ønske at i gjorde? Vill i kunne leve med at jeres partner ville have et åbent forhold?

Mit indtryk igennem mit liv i branchen er at 9 ud af 10 mænd er vældigt glade for deres partnere. Og ikke ønsker at bytte hende ud for noget i verden.  Men at den seksuelle monogami er umulig eller ihvertfald svær. Gifte kvinders behov for sex og nærhed ændre sig igennem livet, men mænds behov forbliver nogenlunde det samme. Jeg har ikke den opfattelse at jer mænd ville bytte jeres partnere væk for et seksuelt ‘vildere’ liv.....i er i store træk glade for jeres partnere/liv. 

Er kvinder friske på åbne forhold? Kan de det når det kommer til stykket? Er åbne forhold et 70’ levn? 

Personligt så tror jeg at det er utopi at forlange af sin mand at han skal leve resten af sit liv uden at have en sexuel lyst til andre, sex må aldrig være lig med en følese af skam eller skyld. Det er opskriften på en ulykkelig mand som ender med at være bitter. 

Hvor mange af jer lever i åbne forhold....eller ville ønske at i gjorde? 

Man bliver det man spiser :D

 

Lidt omskrevet. Din hverdag er med mange utro mænd. Derfor tror du, at alle mænd er sådan. Det er ikke min erfaring. Jeg kender mange lykkelige ægteskaber, ganske som jeg kender ægteskaber, hvor der bolles til højre og venstre. Det handler alen om at finde den rette. 

 

I et langt forhold vil man altid møde lækre kvinder som frister, men er man selv sammen med den hurtigste knallert på kajen, så løber man ikke efter da andre. 

 

Man  kan ikke få alt i her i livet. Derfor må man vælge. Nogle er blot for feje til at vælge (jeg har ikke en skid til overs for folk som bedrager de mennesker som er tættest på dem)

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Liverpool Du går ud fra at jeg tænker ringe om mine gæster. Det er helt helt forkert. Faktisk så skriver jeg jo at min indtryk er at de er meget meget glade for deres partnere/liv. 

Jeg ville selv aldrig forvente/kræve at en kæreste/mand aldrig havde lyst til andre end mig. 

Kærlighed og sex er ikke det samme...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bestemt ikke at du tænker ringe om dine gæster....

 

Jeg tror ikke på åben forhold. Derfor er mit råd til dig (hvis det er din overvejelse), at man finder den rette mand, skulle du ønske dig et langt forhold.

 

Mine mandlige kammerater kan indeles i 3 grupper. De utro (for det er meget få som har nosser til at være ærlige overfor kone/kæreste), dem som en meget sjælden gang kan løbe af pladsen, og endelig de tro.

 

Min pointe var du mødte mange gifte mænd i dit arbejde (dine ord), hvilke havde født din overvejelse, hvortil jeg blot forsøgt at sige, at måske skulle man søge bland de tro mænd, i den udstrækning at man ønsker ægteskab - netop fordi jeg ikke tror at et åbent forhold holder i længden.

 

jeg vil tro, at det er et mindretal af dine gifte kunder, som har fortalt konen om deres aktiviteter. Personligt rager det mig en høstblomst. Men du rejste et teoretiske spørgsmål, som jeg forsøgte at give mig bud på.

 

Jeg ønsker ikke at dømme dine kunder,  men alen at forhold mig til, om et åbent forhold er er levedygtigt efter 5-10-30 år. 

 

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rigtig mange forhold der vil blive yderst kompliceret hvis det bliver åbent, også selvom det er første omgang var en god og vild ide. Nogen vil måske ikke kunne klare det.

Mens få kan få det til at fungere, hvor tosomheden er så stærk at man endda siger til partneren god fornøjelse håber du hygger dig.

der findes specielle mennesker, der har en hel anden tilgang til verden og sig selv og sin hustru, og dette er gengældt, jeg tror så også at det er udenfor normen.

Så har jeg faktisk ganske meget enige i fodboldfanen og velkommen til Eroguide :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS! Mange åben forhold ende med at får en masse regler påhæftet.

 

F.eks.

Du skal fortælle mig alt

Du må kun se den samme person 3 gange

Du kun være sammen med andre når jeg også er der

Etc.

 

 

I mit univers har det intet med at ægte åbent forhold at gøre, men viser netop at åbne forhold ikke fungerer. Et åbent forhold er på mange måder en kontradiktion i terner IMVHO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 20 minutter siden:

PS! Mange åben forhold ende med at får en masse regler påhæftet.

 

F.eks.

Du skal fortælle mig alt

Du må kun se den samme person 3 gange

Du kun være sammen med andre når jeg også er der

Etc.

 

 

I mit univers har det intet med at ægte åbent forhold at gøre, men viser netop at åbne forhold ikke fungerer. Et åbent forhold er på mange måder en kontradiktion i terner IMVHO

Hvad betyder IMVHO?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha, tør jeg overhovedet dele noget så personligt i en tråd, hvor der allerede skråsikkert er ytret, hvad der er rigtigt og forkert, hvad der holder og ikke holder, og hvad der er troværdigt eller ej? :mellow:

Jeg vil starte med at minde alle om, at vi ikke er ens, os mennesker. Vi elsker på forskellige måder, vi lever forskelligt, vi ser ikke altid ens på tingene, og hvad der føles rigtigt for den ene, behøver ikke være det rigtige for den anden. Døm ikke for hårdt men anerkend istedet vores forskelligheder. 

Jeg er lykkelig gift i et åbent ægteskab. Jeg anerkender og respekterer at jalousi, angsten for at miste og besidderisk adfærd er for store spillere for de fleste til, at man kan trives og leve i sådan et forhold. Jeg har selv arbejdet med at give slip, og i dag føler jeg mig som verdens mest lykkelige, heldige og priviligerede kvinde.

Og ja, jeg elsker min mand højt højt højt, han er faderen til mit barn, og ingen af os ville nogensinde bytte vores skønne familieliv med noget. Vi elsker hinanden og vores hverdag, vi stoler på hinanden, vi betror os til hinanden, vi respekterer hinanden, vi tænder på hinanden og har stadig dejlig sex sammen. Og vi har til enhver tid ret til at sige til og fra, for vi prioriterer hinanden højest.

Nu kan jeg kun fortælle om mine egne følelser, men uanset hvilken mand, jeg dannede par med, ville jeg altid have lyst til at have sex med andre. Sådan er jeg bare. Så kunne man sige, at det måtte jeg bare undertrykke, og leve i monogami som samfundet dikterer, og som Hr. og Fru. Kakkelbord finder “normalt”. Men igennem mit liv har det vist sig, at det kan jeg bare ikke. Det ender med, at jeg er utro. Jeg anerkender og respekterer, at utroskab fungerer helt fint for rigtig mange - det gør det bare ikke for mig. 

Jeg er seriøst virkelig priviligeret. Jeg har en dejlig hverdag med min skønne familie, og jeg er ikke tvunget til at undertrykke min trang til det nye, det fremmede, spændingen, begæret, flirten, liren, forelskelsen og sommerfuglene i maven. Jeg bliver accepteret for den jeg er, og det er den ultimative kærlighedserklæring!

Når jeg oplever det, render jeg rundt totalt lalleglad som en anden lykkens pamjulefis. Det giver mig tonsvis af overskud til alle mennesker omkring mig, det giver mig så meget god energi, og det gør, at jeg bare elsker min partner endnu højere - jeg er taknemlig, ydmyg og lykkelig. Alt dette ønsker jeg også for min partner. For vi ønsker det bedste for hinanden. Når dette så faktisk er det bedste for os, så er vi vindere!

Peace out <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 17 minutter siden:

Puha, tør jeg overhovedet dele noget så personligt i en tråd, hvor der allerede skråsikkert er ytret, hvad der er rigtigt og forkert, hvad der holder og ikke holder, og hvad der er troværdigt eller ej? :mellow:

Jeg vil starte med at minde alle om, at vi ikke er ens, os mennesker. Vi elsker på forskellige måder, vi lever forskelligt, vi ser ikke altid ens på tingene, og hvad der føles rigtigt for den ene, behøver ikke være det rigtige for den anden. Døm ikke for hårdt men anerkend istedet vores forskelligheder. 

Jeg er lykkelig gift i et åbent ægteskab. Jeg anerkender og respekterer at jalousi, angsten for at miste og besidderisk adfærd er for store spillere for de fleste til, at man kan trives og leve i sådan et forhold. Jeg har selv arbejdet med at give slip, og i dag føler jeg mig som verdens mest lykkelige, heldige og priviligerede kvinde.

Og ja, jeg elsker min mand højt højt højt, han er faderen til mit barn, og ingen af os ville nogensinde bytte vores skønne familieliv med noget. Vi elsker hinanden og vores hverdag, vi stoler på hinanden, vi betror os til hinanden, vi respekterer hinanden, vi tænder på hinanden og har stadig dejlig sex sammen. Og vi har til enhver tid ret til at sige til og fra, for vi prioriterer hinanden højest.

Nu kan jeg kun fortælle om mine egne følelser, men uanset hvilken mand, jeg dannede par med, ville jeg altid have lyst til at have sex med andre. Sådan er jeg bare. Så kunne man sige, at det måtte jeg bare undertrykke, og leve i monogami som samfundet dikterer, og som Hr. og Fru. Kakkelbord finder “normalt”. Men igennem mit liv har det vist sig, at det kan jeg bare ikke. Det ender med, at jeg er utro. Jeg anerkender og respekterer, at utroskab fungerer helt fint for rigtig mange - det gør det bare ikke for mig. 

Jeg er seriøst virkelig priviligeret. Jeg har en dejlig hverdag med min skønne familie, og jeg er ikke tvunget til at undertrykke min trang til det nye, det fremmede, spændingen, begæret, flirten, liren, forelskelsen og sommerfuglene i maven. Jeg bliver accepteret for den jeg er, og det er den ultimative kærlighedserklæring!

Når jeg oplever det, render jeg rundt totalt lalleglad som en anden lykkens pamjulefis. Det giver mig tonsvis af overskud til alle mennesker omkring mig, det giver mig så meget god energi, og det gør, at jeg bare elsker min partner endnu højere - jeg er taknemlig, ydmyg og lykkelig. Alt dette ønsker jeg også for min partner. For vi ønsker det bedste for hinanden. Når dette så faktisk er det bedste for os, så er vi vindere!

Peace out <3

Ja, folk er forskelige! Stor respekt :) Dette er ikke en kritik. Nedenstående spørgsmål er blot et forsøg på at blive klogere. 

Må jeg spørge om een ting. Hvordan vil du have det, hvis din mand fik en elsker, som han bruge med 2-3 aftner og nætter om ugen med. 

Hvor går din grænse for hvor meget din kæreste må bruge tide med den samme kvinde?

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 minut siden:

Ja, folk er forskelige! Stor respekt :) 

Må jeg spørge om een ting. Hvordan vil du have det, hvis din mand fik en elsker, som han bruge med 2-3 aftner og nætter om ugen med. 

Hvor går din grænse for hvor meget din kæreste må bruge tide med den samme kvinde?

Selvom jeg har lyst til at åbne folks øjne lidt for vores forskelligheder, så har jeg ikke lyst til at lægge alle detaljer om hverken min mands eller mit private sexliv op herinde... Så du må nøjes med dette svar:

Så længe jeg føler mig højest prioriteret, er jeg tryg. Hvis min mand er glad, går hans “gladhed” udover mig, og så er jeg også glad. Så simpelt er det i min verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cykelmyggen
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Hej alle.

Åbne forhold....virker de?

Efter en samtale med en gæst, som satte gang i en masse tanker, er jeg nød til at spørge....

Er der nogen herinde som lever i åbne forhold? Ville i ønske at i gjorde? Vill i kunne leve med at jeres partner ville have et åbent forhold?

Mit indtryk igennem mit liv i branchen er at 9 ud af 10 mænd er vældigt glade for deres partnere. Og ikke ønsker at bytte hende ud for noget i verden.  Men at den seksuelle monogami er umulig eller ihvertfald svær. Gifte kvinders behov for sex og nærhed ændre sig igennem livet, men mænds behov forbliver nogenlunde det samme. Jeg har ikke den opfattelse at jer mænd ville bytte jeres partnere væk for et seksuelt ‘vildere’ liv.....i er i store træk glade for jeres partnere/liv. 

Er kvinder friske på åbne forhold? Kan de det når det kommer til stykket? Er åbne forhold et 70’ levn? 

Personligt så tror jeg at det er utopi at forlange af sin mand at han skal leve resten af sit liv uden at have en sexuel lyst til andre, sex må aldrig være lig med en følese af skam eller skyld. Det er opskriften på en ulykkelig mand som ender med at være bitter. 

Hvor mange af jer lever i åbne forhold....eller ville ønske at i gjorde? 

Hej @Trinetease:-)

Jeg er i et 2,5 år gammelt forhold .. hvor jeg valgte at åbne det for 1 måned siden. 

Da vi mødte hinanden var udmeldingen fra hende, at hun ikke tror på monogami hele livet igennem. Men da jeg på det tidspunkt ikke havde prøvet andet end monogami i forhold, så var jeg nødt til at svare hende at jeg på sigt ikke var afvisende, men hvis hun ville mig måtte hun acceptere hvordan jeg havde det.

Da vi begge har ledende og høje stillinger, med det til følge at vi begge arbejder meget og i perioder er nødsaget til at være væk fra hinanden, har nu fået mig på andre tanker. Derfor valgte jeg på en ferie  for 1 mdr. siden at tage snakken med hende, med det til følge at forholdet nu er åbent.

Hvis du har læst mine anmeldelser herinde vil du helt sikkert kunne lægge to og to sammen, og finde ud af at ja det betyder jeg har knaldet med andre mens forholdet ikke var åbent .. haha ... Men det var præcis også det der gjorde udslaget ... nemlig hvorfor gå og nedkæmpe lysten til fantastisk sex, når muligheden for fantastisk sex er lige foran en. Sagt med andre ord: Hvorfor begrænse hinanden med det til følge at der bliver knaldet med andre uden accept hjemmefra, hvor det da alt andet lige er langt bedre at accepten er der hjemmefra så fræk sex kan nydes uden dårlig samvittighed.

Så for mig er et åbent forhold den ultimative kærligheds- og tillidserklæring til en kæreste ... og giver dig så helt ret i .. fysisk tiltrækning og sex er en ting og kærligheden en anden. Hvilket for mig på ingen måde er modstridende mod den tiltrækning og lyst til sex man så har i forhold til kæresten også.

 

Lige mit indspark til dit fantastiske indlæg :-) 

 

Rart for en gangs skyld, at der et velformuleret og vel gennemtænkt indlæg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvem kan holde til at leve i et åbent forhold, hvis man vitterlig elsker kvinden? Så skal man vist være en meget blød mand, og så er det kun fordi man ikke tør andet; man er stadig ked af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Åbne forhold kan også være det som min kæreste/kone i 20 år praktiserede de sidste sådan ca 10 år af vores forhold.

Vi var utro sammen   dvs vi mødte andre par til partnerbytte, havde nogle husvenner (mænd) , besøgte de spirrende Swingerklubber og medlem af en lukket Swingerforening for udelukkende ægtepar og i alle aldre. Det betrød jo ganske enkelt, at der var masser af fremmed pik til min kone:) og masser af fremmed fisse til mig:). Der er en befriende atmosfære i alle disse 4 former for "utro sammen" : at være i samme båd/at være i øjenhøjde - afslappende.  F.eks. Swingerforeningen : en fræk aften; - til start en let anretning og så startede løjerne ellers rundt omkring i huset - afslapning ind imellem med kaffe m.m.  - jeg plejer, at sige at sådanne aftener og nætter låner kvinderne deres hver især mænd til knald:P.Om sommeren var det lyst når vi ankom og lyst igen når vi kørte hjem.

En meget væsentlig grund til at det kunne lade sig var at vi meget tidligt i vores forhold tog det op da sex ligesom begyndte at trænge til noget ekstra frækt og spændende. samt at vi efter et langt forhold synkronieres meget i følelser/mentalitet/holdninger/behov/lyster/osv /osv    - - dvs at vi som et gaaaaammelt ægtepar hver især gør det som den anden tænker og forventer.:):)

Når vi deltog i sex med andre, så ankom vi som det vi var: et  par der er meget ens i lyster og i udsøgning af "fremmed sexpartner/sexpartnere" der var ligesom en telepati mellem os, hvem har vi det godt med : hvem af de andre par og individuelle sexpartnere. Ingen af os havde sex med andre som den anden ikke brød sig om, selvom vi måske slet ikke havde snakket om det - det ligesom lå i luften - hvad er OK og hvad er NO GO !!!!

Skønne aftner som vi selv efter vore skilsmisse har mindes og snakket om - de andre meget ærlige og dejlige mennesker.

Åbent forhold er også det man som par laver sammen på en Swingerklub. En xkæreste for nogle år var også en skøn gangbang pige:wub:, og det foregik på en swingerklub - selvfølgelig ik os :). På samme måde:  vi er et par, og de mænd som jeg ikke brød mig om fik ikke lov til at kneppe hende - ud af rummet med dem, og det skyldtes som regel bare deres manglende pli eller manglende respekt for kvinder (det sidste muslimske mænd) 

Jeg siger jer med både min xkone og xkæreste (gangbang) - fede frække aftener med begge:P og hvis i kunne se, så vil i se mig sidde med et smørret smil og tænke og mindes tilbage igen - ja igen igen - og hun skal være pivfræk og UTRO.     - - -  ja jeg holder sgu meget meget meget af kvinder:wub: - særligt de frække.

Mange hilsner 

Nyder livet

Det jeg har skrevet ovenfor synes jeg også betinges af kærlighed til hinanden, omsorg for hinanden, accept af hinanden, ----   og evnen til at snakke sammen, og snakke ud om, og snakke om, og snakke om det, og jalousi på et meeeeget lille sted, og storsind

Og hvad mere?????  - - tja jer herinde som har kæreste/ægtefælle som samtidig er i åbne forhold, jeg tror i ved hvad jeg mener -for det findes i mange varianter.

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 18 minutter siden:

Altså, hvem kan holde til at leve i et åbent forhold, hvis man vitterlig elsker kvinden? Så skal man vist være en meget blød mand, og så er det kun fordi man ikke tør andet; man er stadig ked af det.

For mig er det der toppen af provokation! Og ih guder, hvor er du latterligt indskrænket. 

Jeg kunne brække mig over små mennesker som dig, der sidder med din grimme fordømmende finger og peger på andre helt anonymt. Din evne til at acceptere forskelligheder kan ligge på et meget lille sted.

Så at jeg lader min partner dyrke sex med andre (og omvendt) betyder, at jeg er svag og ikke tør andet? 

Nej, det gør vi FORDI, vi elsker hinanden højt.

Det er okay, at du ikke forstår det... Men kan du i det mindste ikke vikle din hjerne omkring det faktum, at virkeligheden kan se anderledes ud for andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 15 minutter siden:

Altså, hvem kan holde til at leve i et åbent forhold, hvis man vitterlig elsker kvinden? Så skal man vist være en meget blød mand, og så er det kun fordi man ikke tør andet; man er stadig ked af det.

Næh, det tror jeg slet slet ikke du har ret i.

Jeg tror fint den slags forhold holder. Men det kræver 2 voksne mennesker, der begge er afbalancerede og selvsikre. Selvsikkerheden er vigtig, for ellers går man til i frygt over om man slår til og om den anden er på vej i et andet forhold. Jeg tror at det du beskriver her, bunder i enten et meget lavt selvværd eller stor usikkerhed omkring dig selv og om du slår til. 

Det aller aller vigtigste er om man om aftenen når man putter, føler om man hører til, og ved at trods et åbent forhold, valgte den anden at være lige præcis at være her hos dig. Uanset at du havde accepteret at hun var et andet sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 15 minutter siden:

Næh, det tror jeg slet slet ikke du har ret i.

Jeg tror fint den slags forhold holder. Men det kræver 2 voksne mennesker, der begge er afbalancerede og selvsikre. Selvsikkerheden er vigtig, for ellers går man til i frygt over om man slår til og om den anden er på vej i et andet forhold. Jeg tror at det du beskriver her, bunder i enten et meget lavt selvværd eller stor usikkerhed omkring dig selv og om du slår til. 

Det aller aller vigtigste er om man om aftenen når man putter, føler om man hører til, og ved at trods et åbent forhold, valgte den anden at være lige præcis at være her hos dig. Uanset at du havde accepteret at hun var et andet sted.

 

Ja, du evnede at være noget mere diplomatisk end mig :D Det bliver bare hurtigt personligt med sådan et emne her, hvor man rent faktisk deler ud af sit privatliv, og så bliver det for mig følsomt. Så måske jeg bare skulle have ladet folk sidde og smæske sig i, hvor utopisk min verden er. :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Ja, du evnede at være noget mere diplomatisk end mig :D Det bliver bare hurtigt personligt med sådan et emne her, hvor man rent faktisk deler ud af sit privatliv, og så bliver det for mig følsomt. Så måske jeg bare skulle have ladet folk sidde og smæske sig i, hvor utopisk min verden er. :huh: 

Tjah, men der må du så bare være den store. Vise at DU rent faktisk har selvtilid nok, at DU rent faktisk ikke behøver andres hverken anerkendelse eller accept. Kun din mands. 

Der er nogle mænd der ikke er mænd nok til at være mænd, men drenge nok til at ville kontrollere. Det er som regel dem der slynger omkring sig med "bløde mænd" bemærkninger. Det må de gerne for mig. Jeg bliver ikke engang fornærmet. De lærer det når de selv vokser op og bliver mænd. Flæberi klæder ingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 59 minutter siden:

For mig er det der toppen af provokation! Og ih guder, hvor er du latterligt indskrænket. 

Jeg kunne brække mig over små mennesker som dig, der sidder med din grimme fordømmende finger og peger på andre helt anonymt. Din evne til at acceptere forskelligheder kan ligge på et meget lille sted.

Så at jeg lader min partner dyrke sex med andre (og omvendt) betyder, at jeg er svag og ikke tør andet? 

Nej, det gør vi FORDI, vi elsker hinanden højt.

Det er okay, at du ikke forstår det... Men kan du i det mindste ikke vikle din hjerne omkring det faktum, at virkeligheden kan se anderledes ud for andre? 

Kære Nikita:)

Godt skrevet og jeg vil fremhæve nogle linjer som noget af det jeg selv har mødt.

- deres evne til at acceptere forskelligheder kan ligge på et meget lille sted.

- at virkeligheden kan se anderledes ud for andre?

Og det allervigtigste 

- Så at jeg lader min partner dyrke sex med andre (og omvendt) betyder, at jeg er svag og ikke tør andet?       nej ved gud nej 

- Nej, det gør vi FORDI, vi elsker hinanden højt. - Ja

Mange hilsner

Nyder livet

 

Men tror du ikke at det ind imellem skyldtes ren og skær misundelse fra deres side?

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 52 minutter siden:

For mig er det der toppen af provokation! Og ih guder, hvor er du latterligt indskrænket. 

Jeg kunne brække mig over små mennesker som dig, der sidder med din grimme fordømmende finger og peger på andre helt anonymt. Din evne til at acceptere forskelligheder kan ligge på et meget lille sted.

[...]

Milde moses!!!??? Har man nu ikke ret til at skrive, hvad man føler. Det er sådan jeg har det, og personligt kender jeg ikke nogen, der har det anderledes, hvis man går bag facaden – men det var ikke et svar eller en kommentar til nogen konkret, men et svar på strengens emne. 

Og jo, man kan da givetvis elske nogen så højt at man lever med og accepterer hvad som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 12 minutter siden:

Men tror du ikke at det ind imellem skyldtes ren og skær misundelse fra deres side?

Nah, ikke helt. 

Jeg har en teori om, at de fleste mennesker i ny og næ drømmer og fantaserer om at dyrke sex med andre end én person hele livet. Hvis de kunne gøre det frit og kvit, ville det sikkert være en chance, som mange ville gribe. 

Men når det kommer til at sætte sin partner fri på samme måde, så er sagen en anden. Det misunder de ikke. Det kan de fleste slet ikke magte. Og det er den del, der får dem til at sige, at det så må være fordi, man ikke sådan rigtig elsker sin partner... For ellers vil man jo ikke have det fint med det. Og det er dér filmen knækker for mig, for der må man kunne erkende, at ikke alle er indrettet på samme måde. :) 

Lidt ala jobbet som glædespige... Én kvinde tænker, at det ville være noget så ubehageligt for hende... Og det må så betyde, at alle kvinder er indrettet på samme måde, men nej...bare nej. :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...