Hop til indhold
Modenmand

priserne på gp stiger drastisk

Recommended Posts

er jeg den eneste som syntes priserne på gper er stedet drastisk de seneste ja bare 2 år? er selv startet med at gå til gper de seneste 3 år. og især nu kan jeg se at penge bliver mere og mere vigtigt og kunden bliver de mere og mere ligeglad med? og her snakker jeg generalt om udelændinge. som jeg ellers ALTID. havde gode oplevelser med for bare 2 år siden.

 

sig mig har det været en rig mand og sat 5000 kroner hver gang han besøgte, og så har gper tænkt at de ku score priserne op pga det?

hvad tror i? jeg stopper med at tage til gp hvis det bliver ved med at stige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Stiger? Snarre tværtimod.

nu er det ikke dig som besøger gper og har gjordt det de sidste 3 år og generalt ved hvad priserne på de forskellige ting er. måske arbejder du selv. men du er dansk og det en helt anden pris klasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden:

Stiger? Snarre tværtimod.

Helt hundrede procent enig med Iscenesat. Det er blevet meget billigt.

300 for 15 minutter med dansk og superfransk! 

900 for en time med dansk og superfransk.

1000 for en time med superfransk og superdansk  - altså uden kondom!!!

Det er eksempler fra de seneste 4-5 uger.

Det er for sindssygt, alt for billigt 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 minut siden:

Helt hundrede procent enig med Iscenesat. Det er blevet meget billigt.

300 for 15 minutter med dansk og superfransk! 

900 for en time med dansk og superfransk.

1000 for en time med superfransk og superdansk  - altså uden kondom!!!

Det er for sindssygt, alt for billigt 

Venligst

French

og jeg ku få 1 år tilbage få, dansk fransk genesidig fransk og superfransk til 300. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

Stiger? Snare tværtimod.

Enig! For 20 år siden kostede en halv time 900 eller 1000 kr. de fleste steder. Globaliseringen har givet os langt lavere priser, flottere piger, generelt dårligere service og en masse usikker sex. Hold dig til danske piger, og helst de fornuftige af dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 2 minutter siden:

nu er det ikke dig som besøger gper og har gjordt det de sidste 3 år og generalt ved hvad priserne på de forskellige ting er. måske arbejder du selv. men du er dansk og det en helt anden pris klasse. 

Du ved du reelt ikke om jeg gør? :D 

Jeg lever trods alt ikke under en sten og jeg kan se at det er helt latterligt billigt, hos mange udenlandske kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Du ved du reelt ikke om jeg gør? :D 

Jeg lever trods alt ikke under en sten og jeg kan se at det er helt latterligt billigt, hos mange udenlandske kvinder.

nej det ikke billigt længere, og tager du fakta med af at de ikke betaler skat af deres penge og driver det i en eller anden lejlighed så er det faktisk slet ikke billigt men god forretning for dem.

 

og ja de har altid været kendt for priserne. men nu er de ret ligeglad med kunden så længe pengene kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 2 minutter siden:

så er det faktisk slet ikke billigt men god forretning for dem.

 

jeg har hørt at folkene bag Arla, TDC og Lagkagehuset (og sikkert også mange andre) ser deres virksomheder som en god forretning

pokker stå i den slags folk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 3 minutter siden:

 

jeg har hørt at folkene bag Arla, TDC og Lagkagehuset (og sikkert også mange andre) ser deres virksomheder som en god forretning

pokker stå i den slags folk

 

ja og hvorfor hedder du aisha når du slet ikke er fra mellemøsten? forstår heller ikke alt den løgn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 4 minutter siden:

ja og hvorfor hedder du aisha når du slet ikke er fra mellemøsten? forstår heller ikke alt den løgn

 

hvad har mit brugernavn på en internetside at gøre med min herkomst? :rolleyes:

iøvrigt husker jeg ikke lige at skulle have fortalt dig hvor jeg er fra, for det kommer ikke dig ved

men det kan læses på min profil, jeg er fra Odense :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 1 minut siden:

 

hvad har mit brugernavn på en internetside at gøre med min herkomst? :rolleyes:

iøvrigt husker jeg ikke lige at skulle have fortalt dig hvor jeg er fra, for det kommer ikke dig ved

men det kan læses på min profil, jeg er fra Odense :D

når ja så alle fyrene herinde besøger aisha fra mellemøsten de tror er jomfru, når de rigtigt besøger en som er har fået den af mange og tager solbruner og hedder nathalie. vi alle kender den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, Lige nu:

når ja så alle fyrene herinde besøger aisha fra mellemøsten de tror er jomfru, når de rigtigt besøger en som er har fået den af mange og tager solbruner og hedder nathalie. vi alle kender den.

 

ha ha ha omg

fik du ødelagt din egen tråd nu?

det tror jeg godt vi kan konstatere :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså hvis de er dyre så skal du bare prutte dem ned ha ha! men on topic så er priserne steget. ja de tænker mere på pengene.

 

men så prøv og få mere ud af pengene tag lidt flere minutter lad tiden gå lidt langsommere tag lidt ekstra. det gør vi alle hehe.

 

så lad dem føle de snyder de selvom du snyder dem i sidste ende :)

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker sexxx skrev, Lige nu:

altså hvis de er dyre så skal du bare prutte dem ned ha ha! men on topic så er priserne steget. ja de tænker mere på pengene.

 

men så prøv og få mere ud af pengene tag lidt flere minutter lad tiden gå lidt langsommere tag lidt ekstra. det gør vi alle hehe.

 

så lad dem føle de snyder de selvom du snyder dem i sidste ende :)

held og lykke

ha ha jo får altid min priser til de billigste. og få det meste ud af det. tak for rådet det skal jeg nok få gjordt lidt mere så :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 53 minutter siden:

er jeg den eneste som syntes priserne på gper er stedet drastisk de seneste ja bare 2 år? er selv startet med at gå til gper de seneste 3 år. og især nu kan jeg se at penge bliver mere og mere vigtigt og kunden bliver de mere og mere ligeglad med? og her snakker jeg generalt om udelændinge. som jeg ellers ALTID. havde gode oplevelser med for bare 2 år siden.

 

sig mig har det været en rig mand og sat 5000 kroner hver gang han besøgte, og så har gper tænkt at de ku score priserne op pga det?

hvad tror i? jeg stopper med at tage til gp hvis det bliver ved med at stige.

Er ikke enig med dig. Jeg syntes priserne på danske GP ligger som de har gjort i flere år.
Øst pigerne er noget billigere, men service er også tilsvarende dårligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 25 minutter siden:

 

hvad har mit brugernavn på en internetside at gøre med min herkomst? :rolleyes:

iøvrigt husker jeg ikke lige at skulle have fortalt dig hvor jeg er fra, for det kommer ikke dig ved

men det kan læses på min profil, jeg er fra Odense :D

Odense er vel eksakt mellemøst fra Jylland set?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 19 minutter siden:

ha ha jo får altid min priser til de billigste. og få det meste ud af det. tak for rådet det skal jeg nok få gjordt lidt mere så :)

Du lyder til en charmerene mand der får meget ud af GP-mødene. :huh:

Jeg tror du er selve forebilledet for en der alle gerne vil snyde, uanset business.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Du lyder til en charmerene mand der får meget ud af GP-mødene. :huh:

Jeg tror du er selve forebilledet for en der alle gerne vil snyde, uanset business.

ja ha ha man kan lige så godt få det hele ud af det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen på GP bestemmes af udbud og efterspørgsel. Jeg synes ikke det er blevet dyrere. Der er heldigvis et stort varieret udbud af høj og lav pris. De fleste gange følger kvaliteten prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg husker priserne for 20 år siden - er priserne helt de samme i dag. Ved de danske piger på etablerede bordeller.

Mange andre ting er steget siden for 20 år siden. En liter mælk. En burgermenu på Mc Donalds osv. En del ting er faldet pris. Elektronik, computere, hårde hvidevarer, rejser osv.

Nogen ting er steget vildt meget - for eksempel ejerlejligheder i nogle bydele.

Østeuropæiske piger har været medvirkende til, at priserne på de etablerede bordeller er stagneret. Men det er også gældende i andre brancher. Det koster for eksempel det samme som for 20 år siden at blive klippet ved frisøren, hvis man går til indvandrerfrisører. 

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 minutter siden:

Som jeg husker priserne for 20 år siden - er priserne helt de samme i dag. Ved de danske piger på etablerede bordeller ...

Så længe har jeg dog ikke været i branchen. Kun lidt under det halve. Men jeg har alligevel kunnet mærke tydelige forskelle.

Der har således været et fald i priserne hos de danske piger på de etablerede steder, mens thaipriserne på en times massage plus håndjob er steget fra ca. 450 til omkring 700.

Jeg er ikke helt sikker, men jeg synes at kunne huske, at da jeg besøgte SexyClub første gang i begyndelsen af september '12, var timeprisen 2.100, og siden er den faldet til 1.800. hvilket nok er det normale i branchen i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

og siden er den faldet til 1.800. hvilket nok er det normale i branchen i øjeblikket.

Tror gerne, der er sket et fald de sidste 5 år. 

PS. BX har for det meste ret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 4 minutter siden:

Tror gerne, der er sket et fald de sidste 5 år. 

PS. BX har for det meste ret :)

Det passer faktisk meget godt med mine egne observationer. Det kan så vække en vis undren, at thaipriser kan stige, mens danske klinikpigers falder i et generelt vigende marked..

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Modenmand skrev, for 2 timer siden:

ja og hvorfor hedder du aisha når du slet ikke er fra mellemøsten? forstår heller ikke alt den løgn

Du har da helt tabt sutten.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...