TheVoice 9471 Skrevet 11. Oktober, 2017 Liv skrev, for 6 minutter siden: Præcis, og det der (især) brændte mit hoved sammen var følgende meningsudveksling: Liv: Jeg bliver ikke forsørget af mænd, men er selvstændig erhvervsdrivende og arbejder for mine penge. Svar: Tjaa, den enkelte har selvfølgelig den fulde ret til at beholde sit sinds illusioner og leve et liv i uoplyst mørke. Det gjorde det vist hos alle andre end lige netop ham selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 11. Oktober, 2017 Romantikeren skrev, for 5 timer siden: jeg ved ikke om jeg skal tro på at sex er fedt hvis den ene part ikke vil, kan det være "blot" et arbejde, det har jeg svært ved at tro på. Du mener, at man dybest set ikke vil have sex, hvis det blot er et arbejde? Jeg kan som sædvanligt kun svare for egen regning, men.... For mig er det her et arbejde, jeg har selv valgt det fordi jeg godt kan lide sex (og fræk massage, som er det jeg primært tilbyder). Så når jeg har sex med en gæst, så vil jeg gerne have sex med ham og jeg vil gerne give ham en god oplevelse. Jeg knalder ikke med folk, jeg ikke vil have sex med, men nej, det er selvfølgelig ikke “ægte kærlighed” som du kalder det, det er et spørgsmål om hans lyst og hans oplevelse, ikke at jeg dermed er helt immun jo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 11. Oktober, 2017 HG Wells skrev, for 7 timer siden: Jeg har tit overvejet hvordan det må være. Jeg forestiller mig at hovedparten af kunderne er flinke, men ud over det, så har jeg svært ved at lure det. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvpr mange kunder man som glædespige har i snit på hver vagt. Jeg kunne godt tænke mig at høre de sjoveste historier fra gp'ens side. Hehe, ja lidt ud af en tangent, men ok. Det er jo vigtigt at huske på at gæsterne faktisk er søde og rare, det er kun her på EG jeg har mødt den slags holdninger. Antal gæster afhænger af hvor og hvordan den enkelte pige arbejder, så det kan der ikke svares entydigt på. Der er heldigvis mange gode og sjove historier, der er også et par tråde her på siden. Måske nogen kan hjælpe med et link. Jeg mener Nikita startede en tråd engang? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 11. Oktober, 2017 kanonkongen skrev, for 5 timer siden: Hej @Liv Gennem livet foretager vi en masse valg, som ikke nødvendigvis er i overensstemmelse med vores grundlæggende værdier og identitet. Og andre gange gør vi. Jeg kender dig ikke Liv. og derefter skal mit skriv ikke ses som. En analyse på dig, eller andre herinde, det er bare generelle, tanker jeg lige giver mit input med. Igennem hele livet, har alle mennesker jo skulle træffe deres valg. Vi har fulgt de normer, opdragelse, traditioner og kulturer. Som vi kommer fra igennem vores forældres, venner, ja omgangskreds. Pludselig, kan nogle opdage vi, at der er gået mange år med beslutninger og valg, som ikke, helt stemmer overens, med vores grundlæggende identitet. Og så har man måske, heller ikke tænkt over, hvad ens grundlæggende identitet egentlig er for en størrelse. Mennesker er jo spændende at, studere og det gør vi jo hele tiden. Vi kigger jo på den måde de agere, snakker, holdninger og ikke mindst meninger. Og udfra det, træffer man så sine valg. Om de så er gode eller dårlige. Men man lære noget af det. Men om det er glædespiger, frisører, kassedamer, advokater, osv. Er der bevæggrunde vi måtte have for vores trufne valg, jeg mener at mange mennesker får truffet valg, der ikke matcher deres egentlige behov. Har jeg selv gjort det ja for fanden. Har jeg reflekteret over det, ja for fanden. Har jeg, lært noget af det. Nej ikke altid Og det kunne Fx Være. - Jeg har valgt det forkerte arbejde.(man har et valg, man kan finde et nyt og bedre) - Jeg har valgt den/de forkerte partnere, venner, ja endda familie i livet. (selvom familie er man jo født til at have) - Man får eller undlader at realisere nogle drømme. ( ja tror der er mange der har prøvet dette) - At man yder til andre uden at tænke på dine egne behov. (der kan man blive meget følelsesmæssigt svigtet) - At man siger ja til ting hvor man mener nej. (ens grænser rykkes. Og det kan koste på det følelsesmæssige, Man kan blive ødelagt af det) - At man ikke får ikke sat grænser. Andre mennesker udnytter dig. (træls at opleve dette) Det er ikke ment nedladende de punkter de skal ses som, at man kan træffe forskellige valg. Og jeg vil jeg gætte på at mange herinde kan genkende minimum et. Ja måske flere af punkterne. Jeg tror der er mange mennesker,der lykkedes, at få realiseret et liv der passer dem godt. Men det kan være hårdt at vedligeholde. Vores baggrund, opdragelser, kultur, overbevisninger, selvfortællinger. med mere gør det meget let at falde i og vende tilbage til gamle mønstre igen. Langt skriv. Men en masse refleksioner over hvordan jeg har set både glædespige, pædagoger, venner, familie og bekendte. Og nåå ja mig selv da. Selvom det er hårdt arbejde, er det måske besværet værd at kigge dybt i sine valg en gang imellem. Det er svært for man ser ting man måske ikke kan, lide ved sig selv. Men man kan selv ændre de ting hvis man vil og erkender. At man har brug for det. Ha en dejlig dag herinde. KK Et fantastisk godt og rammende skriv KK. For, hvad er lykke og et lykkeligt liv egentlig - og hvem bestemmer det, når det kommer til stykket ? Jeg kunne ikke undgå, at blive berørt af det du skriver, for personligt står jeg for at skulle begrave min mor(der godt nok aldrig har været i nærheden af at være GP) på fredag... Uanset hvor urimelig denne del af livet er, så giver den udover sorgen også anledning til refleksion... Var hun et lykkeligt menneske ? (og hvis ikke, var det så egentlig ikke hendes egen skyld at hun ikke var det ?) Jeg kan af gode grunde ikke længere få noget svar fra hende - men må trøste mig med at sige, at det tror jeg faktisk... Min pointe er, at det er forbundet med vanskelighed for andre end en selv, at bedømme et andet menneskes handlemønster og adfærd...og det uanset om det er mænd der mener noget om en GP´s liv eller omvendt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Oktober, 2017 (edited) Liv skrev, 1 time siden: .... For mig er det her et arbejde, jeg har selv valgt det fordi jeg godt kan lide sex (og fræk massage, som er det jeg primært tilbyder). Så når jeg har sex med en gæst, så vil jeg gerne have sex med ham og jeg vil gerne give ham en god oplevelse. Jeg knalder ikke med folk, jeg ikke vil have sex med ... Jeg har selv besøgt dig engang. Jeg ved ikke, om du husker det – jo måske på, at jeg ikke kunne finde adressen grundet en hørefejl i telefonen og rendte rundt i kvarteret som et forkølet får. Men hvorom alting er, havde da sex sammen. Sådan opfattede jeg det i hvert fald. Eller knaldede vi? Jeg må indrømme, at jeg ikke her helt skønner forskellen. Redigeret 11. Oktober, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 12. Oktober, 2017 Liv skrev, for 10 timer siden: Du mener, at man dybest set ikke vil have sex, hvis det blot er et arbejde? Jeg kan som sædvanligt kun svare for egen regning, men.... For mig er det her et arbejde, jeg har selv valgt det fordi jeg godt kan lide sex (og fræk massage, som er det jeg primært tilbyder). Så når jeg har sex med en gæst, så vil jeg gerne have sex med ham og jeg vil gerne give ham en god oplevelse. Jeg knalder ikke med folk, jeg ikke vil have sex med, men nej, det er selvfølgelig ikke “ægte kærlighed” som du kalder det, det er et spørgsmål om hans lyst og hans oplevelse, ikke at jeg dermed er helt immun jo Ja det har jeg svært ved at forestille mig, hvis blot det er et arbejde. Men jeg tænker også at du tjener penge på en livsstil . lidt ligesom en kunstmaler tjener penge på sine malerier eller en der har en kaffebiks på strøget, fordi det er hun vil. Du er din egen chef og boss du bestemmer helt selv Jeg beundrer mennesker som dig. bare ikke det bliver blot arbejde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goff 1 Skrevet 12. Oktober, 2017 Historierne i den her bog er skrevet af glædespige. Jeg ved ikke om professoren i virkeligheden er Det Borende X eller andre herindefra, men flere brødre er nævnt i hendes første bog. FØRSTE MØDE Fra den første dag brugte han dit navn, kastanjetræerne lænede sig ind ad vinduet, mens jeg klædte mig på igen. Han sagde dit navn, halvt til mig, halvt til grenene, der var hvide som efter et snevejr: Til de hvide blomster hviskede han: “Corinna.” Jeg ved ikke, hvad der fik ham til det, det var vores første møde, og han vidste ingenting. En lille, rund mand med professorskæg og hænder, der rørte ved mine lår, som om de var bøger, kloge og søgende, men alt for famlende, hænder med alt for mange tanker. De første knald var kejtede af tanker, og tankerne lammede ham, indtil han brugte dit navn. Hvem talte han til? Hans mørke øjne klæbede til mig, mens han lå nøgen på sengen med sin nogle og halvtreds år gamle pik slap og doven i skødet. Det skarpe aprillys afslørede de grå hår på skuldrene og i hans nakke, hans tid var brugt, og lugten af hor var ikke til at tage fejl af. Jeg skulle til at spørge ham om penge, da han brugte dit navn: “Corinna, dit udslagne hår om din snehvide hals, din mave så glat under barmens trimmede buer! Men hvorfor,” udbrød han, “hvorfor gå i detaljer, når det var intet mindre end pragtfuldt, din nøgne krop mod min?” Kastanjen er mit eneste vidne, dens grene krøb ind gennem det åbne vindue, da han tog mig i sine arme og sagde: “Corinna, gid jeg ofte må få sådan en siesta igen!” http://www.arnoldbusck.dk/boeger/digte/corinna-og-jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 12. Oktober, 2017 (edited) I'm not sure if I get the point, but is the thing that our job is "not even a job"? At they think we do it beacuse it's our hobby? Yes .. I love them also ....: / Redigeret 12. Oktober, 2017 af kati_arhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 13. Oktober, 2017 Liv skrev, den 11/10/2017 at 21:33: Præcis, og det der (især) brændte mit hoved sammen var følgende meningsudveksling: Liv: Jeg bliver ikke forsørget af mænd, men er selvstændig erhvervsdrivende og arbejder for mine penge. Svar: Tjaa, den enkelte har selvfølgelig den fulde ret til at beholde sit sinds illusioner og leve et liv i uoplyst mørke. Kære @Liv, Ked af at jeg sådan har forårsaget, at dit hoved er brændt sammen... Jeg kan kun beklage, at du (og andre) ikke kan indse, at sex (herunder ifbm. prostitution) ikke er et arbejde i forhold til hvad mennesker normalt definere som et arbejde. Og ja, jeg har flertallet af danskerne på min side i forhold til denne holdning. Det er f.eks. derfor, at prostitution ikke anerkendes som et erhverv, og heller aldrig vil komme til det. Dette betyder ikke, at prostituerede ikke skal have bedre rettigheder - for selvfølgelig skal de have det. Det er ikke rimeligt, at mennesker der vælger at leve af at prostituerede sig, ikke skal have bedre hjælp ved f.eks. sygdom eller ved ønsket om at stoppe, starte uddannelse osv. osv. Men det bliver nød til at være specielle sær-rettigheder, der kun gælder for prostituerede, for forholdene er så specielle, at det aldrig vil kunne indbygges i den lovgivning der gælder for almindeligt arbejde/erhverv. En yderligere uddybning af hvorfor prostitution/sex ikke kan defineres som et arbejde, er at sex er en kropslig funktion. Når to mennesker har sex sammen, bliver begge menneske-kroppe påvirket. Der frigives signalstoffer, hormoner osv. osv. hos begge parter, uanset man vil det eller ej. Disse forhold finder kun sted, når to mennesker har sex sammen, og man kan derfor ikke finde det tilsvarende ved andre handlinger som to mennesker kan udføre sammen. At sammenligne det at have sex sammen, med f.eks. hvad en kassedame laver med sine kunder, el. lign.., er derfor decideret illusorisk. At du som enkeltperson kalder det et arbejde, når du har sex med andre, har jeg som sådan intet problem med. Du har så bare en anden definition af hvad ordet arbejde betyder, eller også har du bare ikke indsigt i hvad der egentligt sker med menneskekroppen når den har sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Oktober, 2017 Goff skrev, den 12/10/2017 at 09:42: Historierne i den her bog er skrevet af glædespige. Jeg ved ikke om professoren i virkeligheden er Det Borende X eller andre herindefra, men flere brødre er nævnt i hendes første bog. FØRSTE MØDE Fra den første dag brugte han dit navn, kastanjetræerne lænede sig ind ad vinduet, mens jeg klædte mig på igen. Han sagde dit navn, halvt til mig, halvt til grenene, der var hvide som efter et snevejr: Til de hvide blomster hviskede han: “Corinna.” Jeg ved ikke, hvad der fik ham til det, det var vores første møde, og han vidste ingenting. En lille, rund mand med professorskæg og hænder, der rørte ved mine lår, som om de var bøger, kloge og søgende, men alt for famlende, hænder med alt for mange tanker. De første knald var kejtede af tanker, og tankerne lammede ham, indtil han brugte dit navn. Hvem talte han til? Hans mørke øjne klæbede til mig, mens han lå nøgen på sengen med sin nogle og halvtreds år gamle pik slap og doven i skødet. Det skarpe aprillys afslørede de grå hår på skuldrene og i hans nakke, hans tid var brugt, og lugten af hor var ikke til at tage fejl af. Jeg skulle til at spørge ham om penge, da han brugte dit navn: “Corinna, dit udslagne hår om din snehvide hals, din mave så glat under barmens trimmede buer! Men hvorfor,” udbrød han, “hvorfor gå i detaljer, når det var intet mindre end pragtfuldt, din nøgne krop mod min?” Kastanjen er mit eneste vidne, dens grene krøb ind gennem det åbne vindue, da han tog mig i sine arme og sagde: “Corinna, gid jeg ofte må få sådan en siesta igen!” http://www.arnoldbusck.dk/boeger/digte/corinna-og-jeg Uha, den her havner nok ovre i slamsiloen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Oktober, 2017 Romantikeren skrev, den 12/10/2017 at 08:55: Ja det har jeg svært ved at forestille mig, hvis blot det er et arbejde. Men jeg tænker også at du tjener penge på en livsstil . lidt ligesom en kunstmaler tjener penge på sine malerier eller en der har en kaffebiks på strøget, fordi det er hun vil. Du er din egen chef og boss du bestemmer helt selv Jeg beundrer mennesker som dig. bare ikke det bliver blot arbejde... Der behøver jo ikke nødvendigvis være nogen modsætning imellem arbejde og hobby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. Oktober, 2017 Filosoffen skrev, for 21 minutter siden: Kære @Liv, At du som enkeltperson kalder det et arbejde, når du har sex med andre, har jeg som sådan intet problem med. Du har så bare en anden definition af hvad ordet arbejde betyder, eller også har du bare ikke indsigt i hvad der egentligt sker med menneskekroppen når den har sex. Det er så ikke min opfattelse at forskellig definition af om det kan kaldes for et arbejde, var årsagen til tråden. Mon ikke det var følgende to sætninger Tjaa, den enkelte har selvfølgelig den fulde ret til at beholde sit sinds illusioner og leve et liv i uoplyst mørke. Sandheden er at I lader jer forsørge af mænd. Præcis som den hjemmegående husmor lader sig forsørge af sin mand (plus evt. diverse elskere). Same same. Jeg blev nu også stødt lidt af de to sætninger, som jeg ikke tolker som specielle positive. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. Oktober, 2017 Borende X skrev, for 1 minut siden: Der behøver jo ikke nødvendigvis være nogen modsætning imellem arbejde og hobby Når man tænker lidt over brugen af ordet arbejde i forskellige sammenhænge, har jeg lidt svært ved at forstå, at det i det hele taget har afstedkommet som megen debat. Oplevelsen bliver vel hverken bedre eller ringere at om en GP siger "jeg havde en vagt i går, eller jeg var på arbejde i går" Hvis der er plads til lidt humor, synes jeg nu det ville lyde en smule komisk med "Jeg deltog i går i gensidige seksuelle aktivitet som sekundært også gav lidt mønt" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 13. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 14 minutter siden: Det er så ikke min opfattelse at forskellig definition af om det kan kaldes for et arbejde, var årsagen til tråden. Mon ikke det var følgende to sætninger Tjaa, den enkelte har selvfølgelig den fulde ret til at beholde sit sinds illusioner og leve et liv i uoplyst mørke. Sandheden er at I lader jer forsørge af mænd. Præcis som den hjemmegående husmor lader sig forsørge af sin mand (plus evt. diverse elskere). Same same. Jeg blev nu også stødt lidt af de to sætninger, som jeg ikke tolker som specielle positive. Øhhh?? Hvorfor skal de defineres som værende positive (eller negative) ??? Positive/negative i forhold til ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Oktober, 2017 TheVoice skrev, for 8 minutter siden: Når man tænker lidt over brugen af ordet arbejde i forskellige sammenhænge, har jeg lidt svært ved at forstå, at det i det hele taget har afstedkommet som megen debat. Oplevelsen bliver vel hverken bedre eller ringere at om en GP siger "jeg havde en vagt i går, eller jeg var på arbejde i går" Hvis der er plads til lidt humor, synes jeg nu det ville lyde en smule komisk med "Jeg deltog i går i gensidige seksuelle aktivitet som sekundært også gav lidt mønt" Det kan godt være, at du har en pointe. Måske skyldes det, at der er en opfattelse af, at "arbejde" er en indsats, der skal resultere i et eller andet konkret produkt, som endda kan sælges? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. Oktober, 2017 Borende X skrev, for 18 minutter siden: Det kan godt være, at du har en pointe. Måske skyldes det, at der er en opfattelse af, at "arbejde" er en indsats, der skal resultere i et eller andet konkret produkt, som endda kan sælges? Tja eller bare skabe en merværdi/glæde for en selv eller andre. jeg har lavet meget havearbejde i år (i min have). Det kan jeg desværre sælge eller ligge på lager . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. Oktober, 2017 Filosoffen skrev, for 26 minutter siden: Øhhh?? Hvorfor skal de defineres som værende positive (eller negative) ??? Positive/negative i forhold til ??? Som jeg netop har skrevet i den anden tråd, tror jeg ikke at de rigtige hjemmegående husmødre finder sammenligningen positiv, ej heller de prostituerede. I forhold til ? I forhold til den gængse og udbredte opfattelse af betegnelsen hjemmegående husmor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 15. Oktober, 2017 TheVoice skrev, den 13-10-2017 at 23:40: Hvis der er plads til lidt humor, synes jeg nu det ville lyde en smule komisk med "Jeg deltog i går i gensidige seksuelle aktivitet som sekundært også gav lidt mønt" Tror dog du skal udskifte "sekundært" med "primært" Men håbet er lysegrønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SalteFanden 450 Skrevet 15. Oktober, 2017 Filosoffen skrev, den 13/10/2017 at 23:05: Jeg kan kun beklage, at du (og andre) ikke kan indse, at sex (herunder ifbm. prostitution) ikke er et arbejde i forhold til hvad mennesker normalt definere som et arbejde. Og ja, jeg har flertallet af danskerne på min side i forhold til denne holdning. Det er f.eks. derfor, at prostitution ikke anerkendes som et erhverv, og heller aldrig vil komme til det. Jeg er ikke enig i filosoffens stringente definition af arbejde, mest af alt fordi han slet ikke forklarer rationalet bag, det er faktisk dårlig filosof-stil, pardon my french. Det er i øvrigt heller ikke smart at bakke et argument op med at "det er min holdning, og i øvrigt mange andres." Da konsensus i bedste fald er en dårlig parameter at måle et arguments validitet ud fra og i værste fald er helt katastrofal. I forrige forrige århundrede var konsensus at det var okay at holde et andet menneske som slave, i nuværende århundrede er det ikke. Sat på en spids som de fleste er bekendt med: "hvis alle dine venner hoppede ud fra en bro, ville du så også gøre det?" Hvis noget er intrinsisk sandt, er det tidsløst. Altså det var sandt i går, det er sandt i dag, og det vil være sandt i morgen. Ellers er det kun sandt ud fra en forudsætning om at noget andet er sandt fordi... og man kan blive ved. Med det sagt har han dog en pointe alligevel. Man kan sagtens drage paralleller til den transaktion der foregår via prostitution med den der foregår i ægteskab, dating, parforhold etc. Der foregår i alle eksempler en transaktion af ressourcer, og kærlighed er ikke nødvendigvis en del af det, selvom det heller ikke kan udelukkes. Men hvordan det hænger sammen at det ikke skulle være arbejde og du ikke skulle være forretningsdrivende mangler stadig at blive forklaret. Du leverer en vare(oplevelse om man vil), du modtager en ressource. Skåret ind til benet, er det klart at kunne sammenligne med en erhvervsdrivende. Filosoffen skrev, den 13/10/2017 at 23:05: En yderligere uddybning af hvorfor prostitution/sex ikke kan defineres som et arbejde, er at sex er en kropslig funktion. Når to mennesker har sex sammen, bliver begge menneske-kroppe påvirket. Der frigives signalstoffer, hormoner osv. osv. hos begge parter, uanset man vil det eller ej. Disse forhold finder kun sted, når to mennesker har sex sammen, og man kan derfor ikke finde det tilsvarende ved andre handlinger som to mennesker kan udføre sammen. At sammenligne det at have sex sammen, med f.eks. hvad en kassedame laver med sine kunder, el. lign.., er derfor decideret illusorisk. En klog person sagde engang, jeg husker ikke hvem; "find et arbejde du elsker, og du vil aldrig skulle arbejde en dag i dit liv". At sex kan være en gensidig oplevelse, diskvalificerer det ikke fra at være et arbejde. Der er mange, nok ikke de fleste dog, der nyder deres arbejde. Altså der bliver udskilt endorfiner i deres hjerne ved at udføre dette arbejde, præcis ligesom ved sex. Det at finde nydelse i sit arbejde er ikke noget der er forbeholdt kun til prostitution, og det ville da også være rart hvis det var universelt, men det er et sidespring. Bare mit synspunkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 15. Oktober, 2017 Filosoffen skrev, den 13/10/2017 at 23:05: En yderligere uddybning af hvorfor prostitution/sex ikke kan defineres som et arbejde, er at sex er en kropslig funktion. Når to mennesker har sex sammen, bliver begge menneske-kroppe påvirket. Der frigives signalstoffer, hormoner osv. osv. hos begge parter, uanset man vil det eller ej. Disse forhold finder kun sted, når to mennesker har sex sammen, og man kan derfor ikke finde det tilsvarende ved andre handlinger som to mennesker kan udføre sammen. At sammenligne det at have sex sammen, med f.eks. hvad en kassedame laver med sine kunder, el. lign.., er derfor decideret illusorisk. At du som enkeltperson kalder det et arbejde, når du har sex med andre, har jeg som sådan intet problem med. Du har så bare en anden definition af hvad ordet arbejde betyder, eller også har du bare ikke indsigt i hvad der egentligt sker med menneskekroppen når den har sex. Jeg kan stadig heller ikke følge dig med hensyn til, at pigernes arbejde ikke skulle kunne defineres som et arbejde. I min optik defineres et arbejde som det, man tjener penge på. En glædespige står op om morgenen og begiver sig hen til klinikken, hvis hun er klinikpige, eller tjekker sms'er, hvis hun er privat/diskret eller andet. I løbet af dagen modtager hun et antal forskellige besøg fra forskellige mænd eller kører ud til nogle forskellige mænd - nogle gange skal hun besvare irriterende spørgsmål, som hun tit har besvaret før, og nogle gange irriteres hun af udeblivelse. Nogle gange skal hun også svare afvisende, hvis hun bliver spurgt om ydelser, hun ikke har på sit menukort - men andre gange bliver hun osse glad, fordi der kommer gæster, som hun kan lide at være sammen med. Velkendte som nye. Til sidst pakker hun sammen og tager hjem med penge, hun har modtaget i løbet af dagen om gengæld for det, hun har givet af sig selv og for den tid, hun har brugt (lissom vi andre osse sælger vores tid, når vi er på arbejde). Summa summarum - pigen har haft en arbejdsdag. Og hvis ikke vi, som besøger pigerne, anerkender, at det har været en arbejdsdag - hvem skulle så? Så er vi i hvert fald langt ude. Du - Filosof - nævner andet steds, at det ikke kan være arbejde, fordi der er gensidighed, og fordi der udskilles endorfiner og alt muligt andet teknisk/biologisk. Jamen som SalteFanden skriver ovenfor - så udskilles der endorfiner under udførelse af dette arbejde. Og so what? Arbejde er stadig det, man tjener penge på. Angående gensidigheden - hvad så med til eksempel en tennistræner? Når tennistræneren spiller tennis med sin elev, underviser han ganske vist - men der er da i høj grad osse gensidighed. Og træneren får jo osse selv noget ud af det - han får jo trænet selv, ikk'? Og han bruger helt sikkert nogle muskler i sin krop, som han ikke ville bruge under cykling eller svømning eller whatever det ellers ku' være. Musklerne syrer til etc. etc. Nogle gange lader han måske som led i sin undervisning eleven vinde for derved at gi' ham/hende selvtillid og tro på sig selv - præcis lissom en ægte kurtisane ville kunne gøre det ved os. For han er som hun professionel. Har du nogen sinde været i hænderne på en ægte, professionel kurtisane? Sådden én som for eksempel Annika Amour? Jeg lover dig, at Annika Amour kan få englene til at synge og vores kroppe til at reagere præcis, lissom hun vil ha' det - fordi er top professionel. Og det er der heldigvis osse mange andre af pigerne herinde og alle mulige andre steder, der er - ingen tvivl om det. Men den professionelle pige kan lissom den professionelle tennistræner sit kram og give os den tilfredsstillelse, som vi ønsker, på professionelleste vis. Gensidighed? Måske ikke altid - men man får sin tilfredsstillelse af en ægte professionel. Og hvis det er selvtilliden, der skal boostes, bli'r den osse det. Og når du er sammen med en prof som Annika, kan du overhovedet ikke skelne, om hun nu osse får noget ud af det eller ej - du har ingen anelse! Du skriver osse et sted, at pigernes arbejde ikke er et arbejde, fordi vi ikke betaler dem penge - vi giver dem gaver! Du beskriver dem nærmest som en slags elskerinder, der lader sig forsørge af mænd. Men så vidt, jeg ved, så har pigerne deres eget CV-nummer og fungerer som en selvstændig erhvervsdrivende, der betaler skat, laver regnskab og al den slags. Jeg ved godt, at der er noget med, at man skal betale skat af gaver (over en vis størrelse) - men jeg var ikke klar over, at man skulle ha' CV-nummer for at kunne modtage gaver! Og så vidt, jeg ved, så har pigerne osse ansatte i form af telefonpiger (på klinik) eller chauffør (som escort). Disse aflønnes af pigen - men kan man oppebære en fast løn fra en arbejdsgiver på ren basis af gaver, som denne modtager? Uhh - jeg tror det næppe. Sidst, du - Filosof - besøgte eller havde besøg af en pige, hvad gav du hende så i gave? Bestemte du selv størrelsen på gaven - eller var gaven i form af et kontant beløb sammenfaldende med det beløb på hendes menukort, som matchede den ydelse, du fik? Just asking... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg