Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er bare dejlig. Fra hjertet ud. Hvis ikke hun synes jeg er for gammel, vil jeg gifte mig med hende......hehe. Jeg vil helt sikkert vælge frøken Beer., hvis hun er tilbage.

Thomas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville lige prøve om det var rigtig alt det ros Beer får. Så jeg valgte at besøge hende og det var fantastisk.

Sød naturlig thaipige med dejlige former gode bryster,  får straks en til at slappe af og nyde den dejlige bodymassage krydret med dejlig erotik og fræk afslutning.

Nok et af de bedste valg af thaimassage der er lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kinky67

Hvor i vejle kan man møde Beer????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at være en lyseslukker, men "money first" får mig altid til at vende om og gå igen. Af princip. Så jeg fik ikke oplevet Beer....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, for 38 minutter siden:

Ikke for at være en lyseslukker, men "money first" får mig altid til at vende om og gå igen. Af princip. Så jeg fik ikke oplevet Beer....

Tja, det er mig bekendt ved at være fast procedure de fleste steder hvis man ikke er kendt/fast kunde på stedet ... og det er jo desværre noget mange steder er blevet nødt til af ren og skær nødvendighed fordi de for ofte har haft problemer med at få kunderne til at betale det aftalte efterfølgende ... 
 

Og det er sgu synd du ikke fik oplevet Beer for hun er helt klart et besøg værd. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Ray Hollis skrev, for 20 timer siden:

Ikke for at være en lyseslukker, men "money first" får mig altid til at vende om og gå igen. Af princip. Så jeg fik ikke oplevet Beer....

Det var så måske den dag du sku have sprunget over Princippet :shock: omvendt er det jo altid rart at have det bedste til gode :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, den 20/10/2017 at 15:06:

Ikke for at være en lyseslukker, men "money first" får mig altid til at vende om og gå igen. Af princip. Så jeg fik ikke oplevet Beer....

jeg har intet problem med at betale først .... men gider ikke når de begynder på 1500 kr for fuld pakke .... og når man så kigger som " ej ... det kan du sgu da ...!" og de selv mener nu giver de rabat på 1000 kr ... det bliver ALDRIG godt og altid spild af penge  !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige kommet hjem efter mit 2. besøg hos Beer.  Og heller ikke her var det money first.

Kan fuldt ud tilslutte mig alt det positive, der er skrevet om den super søde Beer.

Helt klart bedste value for money efter mine erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
dealmaker skrev, den ‎21‎-‎10‎-‎2017 at 19:22:

Helt klart bedste value for money efter mine erfaringer

Ja nemlig, Beer blir sku Nok den bedste fugl på vinger pt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 21/10/2017 at 11:28:

Det var så måske den dag du sku have sprunget over Princippet :shock: omvendt er det jo altid rart at have det bedste til gode :P

Principper er jo noget man laver efter, og ikke bare springer over ;) .... men jeg har måske virket mistænkelig på hende, hvem ved. Uanset hvad, så kommer jeg ikke tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Langt hovedparten af alle anmeldelserne er positive.99% er glade og tilfredse. 1% ( dig ) @Ray Hollis er ikke tilfredse. Det kommer næppe til at volde hende problemer. Jeg mener stadigvæk, at hun holder et meget højt niveau.

;)

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo som sådan ikke en egentlig anmeldelse jeg har givet. Havde jeg vidst at det var "money first", så havde jeg slet ikke booket en tid.

Mit indlæg var mere ment som en info til andre der som jeg ikke betaler på forskud :)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Ray Hollis skrev, 1 time siden:

Nu er det jo som sådan ikke en egentlig anmeldelse jeg har givet. Havde jeg vidst at det var "money first", så havde jeg slet ikke booket en tid.

Mit indlæg var mere ment som en info til andre der som jeg ikke betaler på forskud :)

 

Jamen det er da helt Ok, men vi andre svare jo også bare ud fra vores overbevisning, og ja, hende ska man ikk være foruden, uanset forud el bagud?

Vi har alle et standpunkt til vi tar et nyt :) good luck ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 11 timer siden:

Jamen det er da helt Ok, men vi andre svare jo også bare ud fra vores overbevisning, og ja, hende ska man ikk være foruden, uanset forud el bagud?

Vi har alle et standpunkt til vi tar et nyt :) good luck ;)

Jo, jeg skal være hende foruden. Så er der også mere til jer andre :D Farvel-farvel og go' daaa'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha ja tak holder hende gerne for mig selv :D

Bedste pige i Danmark for tiden <3:wub: 

Abo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, den 20/10/2017 at 15:06:

Ikke for at være en lyseslukker, men "money first" får mig altid til at vende om og gå igen. Af princip. Så jeg fik ikke oplevet Beer....

Det har måske noget at gøre med attitude eller fremtræden ;) 

Jeg har besøgt Beer før - Sidst mødtes vi i massage-lokalet til højre, hvor der er udgang til bagtrappen ;) 

Med foden på reposet, måtte jeg spørge, om hun ikke havde glemt noget efter vores møde :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, den 26/10/2017 at 22:06:

Nu er det jo som sådan ikke en egentlig anmeldelse jeg har givet. Havde jeg vidst at det var "money first", så havde jeg slet ikke booket en tid.

Mit indlæg var mere ment som en info til andre der som jeg ikke betaler på forskud :)

 

Jeg har det helt på samme måde. Hvis der skal lægges penge først, er jeg den der siger farvel og tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder dæleme fristende :P

nogen der ved hvor længe hun bliver?

jeg syntes jeg læste et sted i tråden det kun var oktober ud?

 

på forhånd tak :)

Jayjay

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Jayjay skrev, for 31 minutter siden:

Hun lyder dæleme fristende :P

Ja det må du dæleme ikk ta fejl af :P men så vidt jeg kan lægge 2 og 2 sammen, ja så havner vi på noget der ligner 3 :shock: 

så vil mene det er ved at være sidste udkald, medmindre hun går over i forlænget spilletid?

Så op på Hesten og ned til Beer og be om en i kassen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig mødt en Thai pige som Beer før hun er fantastisk og skør 
på samme tid. Ægte kæreste oplevelse 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, den 30/10/2017 at 20:07:

Det har måske noget at gøre med attitude eller fremtræden ;) 

Jeg har besøgt Beer før - Sidst mødtes vi i massage-lokalet til højre, hvor der er udgang til bagtrappen ;) 

Med foden på reposet, måtte jeg spørge, om hun ikke havde glemt noget efter vores møde :P 

Tjaa hvis det er godt så kan det jo være hun glemmer at tage mod betaling som Lars skriver.

Der må siges at være rigtig girlfriend sex. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, den 4/10/2017 at 09:11:

og lækkert at afslutte med at hun tager det hele i munden og lige kravler op og giver et vådt kys med hele ladningen :-)

He he kunne sgu da godt være man skulle prøve at få et vådt kys hos hende. Er vel ikke værre end når man lige giver sig selv en guffer og så .... Gæt jeg til resten - I der har nerver til det. ;-):-o 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om jeg er blevet snydt da jeg var på besøg hos beer, for jeg synes hun er lige lovlig til den runde side, med især for meget på maven. Hun gav et helt igennem fantastisk blow, og var skide sød og charmerende, men ophidsende var hun ikke at se på. Måske det var en anden pige, de bytter jo navn en gang imellem når kalender skal gå op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalleDegrain skrev, den 13/11/2017 at 22:32:

Ved ikke om jeg er blevet snydt da jeg var på besøg hos beer, for jeg synes hun er lige lovlig til den runde side, med især for meget på maven. Hun gav et helt igennem fantastisk blow, og var skide sød og charmerende, men ophidsende var hun ikke at se på. Måske det var en anden pige, de bytter jo navn en gang imellem når kalender skal gå op. 

Det er aldrig sket for mig for du skal spørge pigen der åbner om hun er Beer for at være sikker. Jeg er fantastisk til mange ting. Har et dejligt smil skøn caramel farvet hud og du har valgt at møde Beer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...