Hop til indhold

Recommended Posts

Acucar skrev, for 17 timer siden:

Jeg har besluttet mig at slutte på toppen, og fået min formentlige sidste gang Thaimassage. 

Jeg har vel brugt 40-50.000 kr. på Thaimassage de sidste 5-6 år. Der har været de rigtige gode oplevelser, den bløde mellemvare, og de deciderede dårlige. Af de rigtig gode oplevelser kan nævnes den legendariske Bee fra Point Wellness i Rødovre, som var en fantastisk kvinde, og hver gang blev det kun bedre og bedre. Beer, som vel også nu er legendarisk, får de samme antal stjerner. Lad mig sige det lige ud. Der er ingen der kommer på siden, eller forbi Beer. Hun havde en fantastisk indlevelse, hvor massagen og sex’en hver gang var enestående. Jeg tror hun nød det i fulde drag, og hun virkede hver gang oprigtig tændt, og var drivvåd som få. 

Jeg tror ikke der kan findes bedre Thaimassage i DK end det Beer leverede. Derfor kan det kun gå ned ad bakke, og derfor er det bedre, at stoppe på toppen og tænke tilbage på Beer, som noget helt unik i den danske Thaimassage branche. 

@Acucar Hold nu kæft en tudeprins :lol:.

fin anmeldelse af piger der ikke er her mere. og er sgu da ligeglad med du stopper. totalt intet sigende meddelelse :-P

get a life ;)

Takker @Aarhuselsker skønt med en meddelelse der kan bruges til noget :D

/ 4real 

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flemming2018 skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen som ved noget om Beer kommer tilbage? :|

Hør @hansisexy tror det er hans kærste ;)

@Flemming2018 der er en side til efterlysning ;) 

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 3/4/2018 at 10:47:

Jeg besøgte Beer mange mange gange da hun var i Århus under andre navne, og kan kun give dig ret i det med indlevelse, varme og væden :) 

Og jo hun har en afløser, oven i købet samme sted, og samme briks ;) 

Pigen hedder Anni, og hun er nøjagtig lige så dejlig at være sammen med som Beer, Anni er bare flottere. Beers krop bære præg af et par fødsler, hvad Annis gør i væsentligt mindre grad. 

 

Du finder hende hos Siam i Århus. Følg linket i min signatur for adresse mv. 

 

 

Er hun der stadig og hvad tager hun for en times FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frisk skrev, for 8 timer siden:

Er hun der stadig og hvad tager hun for en times FP?

Nej. Hun var i Århus i laaaaaaaaaaang tid, før hun tog ned og erobrede Vejle. 

Hun arbejder i Berlin nu, ifølge udsagn fra fhv. kollegaer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 19/1/2018 at 10:25:

I call BULLSHIT! 

Du lyder jo bare som en sølle thai der ikke kan få gang i forretningen og derfor forsøger at svine Beer til og fremhæve din egen butik ... 

Det er sku da noget underligt noget at skrive. Hvis du ikke kender til Rayna, er det da noget svineri at du sviner hende på den måde !!! Prøv at læs anmeldelserne på Rayna i Esbjerg engang. Går da ud fra det er den samme Rsayna der tales om på så nedladende vis. ( og ja jeg taler af erfaring for har mødt hende, hvilket absolut var en positiv oplevelse )

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 19/1/2018 at 22:00:

Læs lige anmeldelser af denne faker....  Rayna.... hun er en fusker og dårlig oplevelse

Det er sku da noget underligt noget at skrive. Hvis du ikke kender til Rayna, er det da noget svineri at du sviner hende på den måde !!! Prøv at læs anmeldelserne på Rayna i Esbjerg engang. Går da ud fra det er den samme Rsayna der tales om på så nedladende vis. ( og ja jeg taler af erfaring for har mødt hende, hvilket absolut var en positiv oplevelse )

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 11 timer siden:

Det er sku da noget underligt noget at skrive. Hvis du ikke kender til Rayna, er det da noget svineri at du sviner hende på den måde !!! Prøv at læs anmeldelserne på Rayna i Esbjerg engang. Går da ud fra det er den samme Rsayna der tales om på så nedladende vis. ( og ja jeg taler af erfaring for har mødt hende, hvilket absolut var en positiv oplevelse )

Hold da op ... det var noget af en reaktionstid ... 

Jeg står fuldt ud ved det jeg skrev. Jeg kendte Beer rimeligt godt og ved at hun ikke stoppede fordi hun havde fået kæreste. Det er lidt pudsigt at der kommer en ny bruger og udtaler sig om det og samtidigt har travlt med at skamrose en anden thai - vel at mærke på gebrokkent dansk. 

Du antager så at det er en thai i Esbjerg der er snak om selv om tråden handler om en pige i Vejle. Mon ikke du skulle prøve at se om der ikke er/har været en pige i Vejle ved samme navn ...  
 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 5 timer siden:

Hold da op ... det var noget af en reaktionstid ... 

Jeg står fuldt ud ved det jeg skrev. Jeg kendte Beer rimeligt godt og ved at hun ikke stoppede fordi hun havde fået kæreste. Det er lidt pudsigt at der kommer en ny bruger og udtaler sig om det og samtidigt har travlt med at skamrose en anden thai - vel at mærke på gebrokkent dansk. 

Du antager så at det er en thai i Esbjerg der er snak om selv om tråden handler om en pige i Vejle. Mon ikke du skulle prøve at se om der ikke er/har været en pige i Vejle ved samme navn ...  
 

Det har der.

mener bestemt At dette er samme person fra Esbjerg 

 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 timer siden:

Hold da op ... det var noget af en reaktionstid ... 

Jeg står fuldt ud ved det jeg skrev. Jeg kendte Beer rimeligt godt og ved at hun ikke stoppede fordi hun havde fået kæreste. Det er lidt pudsigt at der kommer en ny bruger og udtaler sig om det og samtidigt har travlt med at skamrose en anden thai - vel at mærke på gebrokkent dansk. 

Du antager så at det er en thai i Esbjerg der er snak om selv om tråden handler om en pige i Vejle. Mon ikke du skulle prøve at se om der ikke er/har været en pige i Vejle ved samme navn ...  
 

Jeg skrev ordret " jeg går ud fra det er samme Ryana der tales så nedladende om", så hvis det ikke var samme Ryana som er i Esbjerg nu, så kunne du jo bare have sagt det ikke var den samme, så havde jeg forstået dig.  Den Ryana der er tale om i Esbjerg er der jo link til, og det er der jo ikke på den du beskriver, så hvordan skulle man vide om den du omtaler på den måde ikke er den samme ? Så alt i alt så skriver du jo grimt om en der er aktiv i Esbjerg nu, som ikke har fortjent det. At jeg antager at det er den samme pige du snakker om, er jo nok fordi jeg ved at Ryana har været i vejle, så var jo temmelig nærliggende ikke sandt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 5 timer siden:

Det har der.

mener bestemt At dette er samme person fra Esbjerg 

 

8000

Hvis det er samme pige som bliver rost så meget i Esbjerg, så forstår jeg ikke hvad folk i Vejle har gjort ved hende, siden der er så stor forskel på anmeldelserne.   Sætter et link ind til hvem Ryana de mener, så gør jeg det da lige her i dette link, så kan i jo fortælle mig om det er samme person vi snakker om +

https://annoncelight.dk/showad/236106

Redigeret af youngatheart
rettelse af fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 8 timer siden:

Jeg skrev ordret " jeg går ud fra det er samme Ryana der tales så nedladende om", så hvis det ikke var samme Ryana som er i Esbjerg nu, så kunne du jo bare have sagt det ikke var den samme, så havde jeg forstået dig.  Den Ryana der er tale om i Esbjerg er der jo link til, og det er der jo ikke på den du beskriver, så hvordan skulle man vide om den du omtaler på den måde ikke er den samme ? Så alt i alt så skriver du jo grimt om en der er aktiv i Esbjerg nu, som ikke har fortjent det. At jeg antager at det er den samme pige du snakker om, er jo nok fordi jeg ved at Ryana har været i vejle, så var jo temmelig nærliggende ikke sandt?

Jeg aner ikke om det er den samme, og jeg er sådan set også ret ligeglad ... Den Ryana som befandt sig i Vejle på pågældende tidspunkt fik ret dårlig omtale, og så var det ret påfaldende at der kom en ny bruger og pludselig havde travlt med at skamrose hende og sprede rygter om Beer på gebrokkent dansk. Det var det jeg forholdte mig til da jeg skrev min oprindelige kommentar vedr. dette. At du så kommer over tre måneder senere og får ondt i røven over dette og genopliver en gammel og ellers død tråd må sgu være dit eget problem. Er det samme pige så kunne anmeldelserne herinde jo tyde på at hun havde fortjent omtalen på pågældende tidspunkt. Måske hun er blevet åh og i så god nu fordi hun har fundet ud af at hun fik dårlige anmeldelser på daværende tidspunkt og derfor har taget sig sammen for at få flere kunder ... det kan også bare være hun er blevet gladere for at arbejde efter hun har skiftet sted og formentlig er kommet til at arbejde for en ny mutter. Jeg aner det ikke og er faktisk også pisse ligeglad. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 14 timer siden:

Jeg aner ikke om det er den samme, og jeg er sådan set også ret ligeglad ... Den Ryana som befandt sig i Vejle på pågældende tidspunkt fik ret dårlig omtale, og så var det ret påfaldende at der kom en ny bruger og pludselig havde travlt med at skamrose hende og sprede rygter om Beer på gebrokkent dansk. Det var det jeg forholdte mig til da jeg skrev min oprindelige kommentar vedr. dette. At du så kommer over tre måneder senere og får ondt i røven over dette og genopliver en gammel og ellers død tråd må sgu være dit eget problem. Er det samme pige så kunne anmeldelserne herinde jo tyde på at hun havde fortjent omtalen på pågældende tidspunkt. Måske hun er blevet åh og i så god nu fordi hun har fundet ud af at hun fik dårlige anmeldelser på daværende tidspunkt og derfor har taget sig sammen for at få flere kunder ... det kan også bare være hun er blevet gladere for at arbejde efter hun har skiftet sted og formentlig er kommet til at arbejde for en ny mutter. Jeg aner det ikke og er faktisk også pisse ligeglad. 

Nu er det jo ikke alt der drejer sig om dig, og det jeg i første gang reagerede på var de ting der var skrevet nu her af andre, og ikke det du skrev for 3 måneder siden, men kunne jo ikke undgå at se din kommentar, og mente i forhold til det du skrev stadig det samme. Har så i mellemtiden fundet ud af at du da lever super op til dit navn herinde, så på det punkt er vi da enige ;-)

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nu synes jeg i skulle stoppe. Jeg - og formentlig mange andre - gider sgu ikke læse om, hvordan i sviner hinanden til. Det er jo næppe ideen med dette forum  

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, den 5/3/2018 at 00:19:

 Nu synes jeg i skulle stoppe. Jeg - og formentlig mange andre - gider sgu ikke læse om, hvordan i sviner hinanden til. Det er jo næppe ideen med dette forum  

Bestemt ikke.

Tråden er hermed stoppet.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...