Hop til indhold

Recommended Posts

I slutningen af sidste uge valgte jeg at slå et smut forbi Beer, da jeg alligevel kørte gennem Vejle og jo havde læst herinde at hun var begyndt i Vejle (tidligere var hun hos Winner i Århus under navnet Nok). 

Jeg havde ikke bestilt tid men tog blot chancen da jeg ikke lige vidste hvornår jeg kunne være der. Da jeg ankom åbnede en anden pige døren og jeg spurgte til Beer. Den anden pige kaldte på hende og hun kom ud i lokalet - eller rettere hun slog i løb da hun så mig. Gensynsglæden var stor fra begges side. Beer er helt klart en dejlig pige. Glad, smilende og imødekommende. Hun taler fint engelsk. Hendes udseende kan ses på billederne i annoncen. Stedet var rent og fint indrettet med separate massagerum og stort toilet/bad. 
Jeg blev vist ind i rummet og efter lidt smalltalk begyndte hun at massere mig mens hun spurgte om jeg ønskede det hårdt eller blidt. Det var en ganske udmærket massage selv om jeg allerede havde fokus på den kommende afslutning :-P Da tiden endelig kom til afslutningen blev der kælet, nusset, slikket, kysset osv. til den store guldmedalje og hun gik til den med en iver og glæde jeg sjældent har set. Det var sgu næsten bedre end GFE. Vi kom hele turen rundt med alt hvad hjertet begærede - og det var ikke så lidt :-P:-P:-P Efterfølgende blev jeg tilbudt bad og hun fulgte med og vaskede mig. Vel påklædt igen blev jeg tilbudt noget at drikke og jeg fik en cola med ud af døren. Jeg ved ikke lige helt hvor lang tid jeg var der, da jeg først lige tilfældigt så klokken lidt efter min ankomst, men det var et godt stykke over en time og jeg følte på intet tidspunkt der var noget jag eller at hun kiggede på klokken. Jeg betalte den sædvanlige pris for FP. 

Jeg kommer helt sikkert igen ... og igen og igen ... Den pige er en ren fornøjelse at være sammen med og særdeles vanedannende ... 


https://annoncelight.dk/showad/227697

Redigeret af møgsvinet
En mindre tilføjelse.
  • Synes godt om 4
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej møgsvin ;)

Ville høre om hun er så god som du siger og om det er rigtig gfe sex hun tilbyder. Eller om det bare er fordi du besøger hende meget ;)

Merkur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 20 timer siden:

Hej møgsvin ;)

Ville høre om hun er så god som du siger og om det er rigtig gfe sex hun tilbyder. Eller om det bare er fordi du besøger hende meget ;)

Merkur 

Altid godt når ens første indlæg er et dumt spørgsmål ... for lige at vende den engang, hvis hun ikke var så god som jeg sagde, ville jeg så besøge hende meget? Men du kan jo prøve at kigge de andre anmeldelser af hende ...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Beer, da hun var i Århus og hed Nok.

Jeg har anmeldt hende og hun et god Nok ;)

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
KnudSan skrev, 1 time siden:

god Nok ;)

Sjovt Nok ;) eller bare Nok :D  Nok er alligevel, Nok den bedste Thai :wub: Nok om det :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 28 minutter siden:

Tak Knudsan :)

Velbekomme @Merkur

Så du kan besøge Beer / Nok og få det hele. Jeg kan stadig huske den ridetur hun lige snuppede for hendes egen tilfredsstillelses skyld, det er klasse og mega frækt.

Husk vi er nysgerrige efter at læse  din oplevelse.

Husk hun nyder at få Ros for, at hun er sød og smuk + giv kommentar om hun giver god massage. Det var de råd jeg fik og fulgte, og der var bare super kemi og glæde lige fra start til slut.

God oplevelse og fornøjelse 

Redigeret af KnudSan
Stavekontrol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Knudsan 

Vil jeg bestemt prøve. Var det med eller uden kondom du fik turen. Og kan du uddybe "ridetur for hendes egen fornøjelse"  haha sorry behøver ikke detaljer men mere hvad du mener ? Gav hun dig en ridetur efter du var færdig ?

Merkur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og ved du noget om den anden thai pige der er på stedet ? Beer ser lidt kraftig ud og jeg er nok mere til Skinny og lidt stramne girls.

Merkur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 36 minutter siden:

Tak Knudsan 

Vil jeg bestemt prøve. Var det med eller uden kondom du fik turen. Og kan du uddybe "ridetur for hendes egen fornøjelse"  haha sorry behøver ikke detaljer men mere hvad du mener ? Gav hun dig en ridetur efter du var færdig ?

Merkur 

Det var samleje med gummi, super godt. Du kan læse min anmeldelse her og som jeg skriver var det da Beer hed Nok hos Winner i Århus.

Jeg forstår ikke helt din interesse for Beer, når du synes hun er for tyk.

Størrelsen har ikke noget med stramhed at gøre ihvertfald størrelsen på  en dejlig Thai kvinde, der er næsten altid stram pussy.

Husk hvis du ikke kan lide det er lidt blødt på maven, så vælg en anden end Beer.

Håber du vælger rigtigt @Merkur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er generelt nysgerrig omkring søde og gode piger når jeg giver penge ud skal det jo helst være en god oplevelse. Læste jeres anmeldelse og så først billedet bagefter ;) men tak for besvarelsen. Er lidt ny i "faget" da jeg netop er fraskilt og ikke har gjort dette før. Har dog for nylig besøgt may i Randers det var alle pengene værd. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 9 timer siden:

Er generelt nysgerrig omkring søde og gode piger når jeg giver penge ud skal det jo helst være en god oplevelse. Læste jeres anmeldelse og så først billedet bagefter ;) men tak for besvarelsen. Er lidt ny i "faget" da jeg netop er fraskilt og ikke har gjort dette før. Har dog for nylig besøgt may i Randers det var alle pengene værd. :D

Prøv og søg på Amata Vejle, der er lidt lækker læsning.

God anmeldelse af May

Nyd dagen og de skønne Thailandske piger.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er ny herinde men har besøgt Beer nogle gange og kan kun tilslutte mig til andre kommentarer. Hun er en dejlig og smuk pige. Giver sig altid fuld ud. 

Har virkelig følelsen af du er den eneste der betyder noget i momentet.

Dejlig oplevelse kan kun give de bedste anbefalinger. :)

Abo 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Godmorgen :-)

Jeg vil bare sige at jeg igen - igen har været forbi Beer. 

Det fede ved at møde hende flere gange er at hendes service er ekstremt unikt i forhold til mange andre piger.

Hun sluger nætsen en råt - så selv om jeg kun bestilte 15 minutter, så må jeg indrømme at jeg var fuldstændig færdig bagefter 

Jeg elsker at give og modtage sorte kys og det er hun sublim til...og lækkert at afslutte med at hun tager det hele i munden og lige kravler op og giver et vådt kys med hele ladningen :-)

Så det var en veltilfreds mand der kørte tilbage til Kolding igår og stadgvæk glad for at hun er der hele oktober måned så man kan nå en tur mere hos hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

500.00 kr...med superfransk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber da ikke hun bliver skuffet eller sur hvis jeg ikke ønsker at kysse mens hun har min sperm i munden ?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Slettet 

 

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jah - det KAN jo tænkes de har noget Listerine de bruger - men ellers er det jo altid sådan det forholder sig. :-)

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæft en sober tone i holder jer på en anmeldelse. 

Måske skulle i tage den diskussion i pb' r   - virker ret klamt og har intet med anmelder at gøre. 

Abo

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Undskyld - slettede også fluks min udtalelse og synes også FRISK bør gøre dette - TAK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg ikke synes min omtale af mundskyl på nogen måde er lige så "lækker" som omtalen af "vådt kys med hele ladningen" som stadig kan læses vil jeg da godt slette det for "husfreden"s skyld - men jeg kan ikke se hvor/hvordan jeg får adgang til at redigere min tidligere post ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 05/10/2017 at 02:27:

Håber da ikke hun bliver skuffet eller sur hvis jeg ikke ønsker at kysse mens hun har min sperm i munden ?

Jeg tror ikke, at hun er ved eller skuffet, hvis du ikke har lyst til at kysse efter. Hun er en en dejligere person end som så. Hun er ren venlighed og smil i al den tid du er sammen med hende. Hun er bare anderledes ... på den gode måde.;):huh:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...