Hop til indhold
Frække Tanja

Lidt frækt til godtfolket <3

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Til alle jer fra lille mig :wub:

IMG_2201.JPG

IMG_2202.JPG

IMG_1957.JPG

IMG_1966.JPG

IMG_1984.JPG

IMG_2024.JPG

1FFA053B-679A-48A8-9E91-647EEC9E190D.jpg

7E287089-A569-44B0-89AA-DD87676DB666.jpg

IMG_2200.JPG

Du er vildt lækker. Dejlige billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 2 timer siden:

Flot flot flot og inspirerende at se en så rigtig kvinde her på sitet 

 

chapeau

Hvor er det sødt skrevet. <3

mange tusind tak :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 32 minutter siden:

Her er jo ikke skjult noget :)

For mit vedkommende gør det ikke noget - Kan se at det hverken er min datter et familiemedlem eller en jeg kender :).  Så man må vel konkludere at valget omkring at droppe slørring bygger på et velovervejet og afklaret forhold omkring genkendelse og hvad det ellers kan medføre.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandemar flot at du bryder tabuet.. Havde jeg ikke haft mine unger havde jeg gjort det samme.. Men lige den tanke omkring hvor udstødte ens børn kan blive hvis en forælder, klasselærer osv i klassen opdager at man er i den her branche har altid holdt mig tilbage..

Familie og venner ved hvad jeg laver netop i et forsøg på ikke at hælde yderligere på tabuiseringen der desværre er til stede i branchen.. 

Thumbs up for dig.. Det sku modigt når man tænker på hvor mange medlemmer der er på denne side.!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Her er jo ikke skjult noget

Jo da 

Min sprudlende personlighed, den fantastiske oplevelse og smagen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

For mit vedkommende gør det ikke noget - Kan se at det hverken er min datter et familiemedlem eller en jeg kender .  Så man må vel konkludere at valget omkring at droppe slørring bygger på et velovervejet og afklaret forhold omkring genkendelse og hvad det ellers kan medføre.  

ALLE jeg kender ved hvad jeg laver ;)

jeg elsker mit job og har derfor valgt at fortælle folk hvad jeg laver, da jeg bestemt ikke har et problem med det på nogen måder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Fandemar flot at du bryder tabuet.. Havde jeg ikke haft mine unger havde jeg gjort det samme.. Men lige den tanke omkring hvor udstødte ens børn kan blive hvis en forælder, klasselærer osv i klassen opdager at man er i den her branche har altid holdt mig tilbage..

Familie og venner ved hvad jeg laver netop i et forsøg på ikke at hælde yderligere på tabuiseringen der desværre er til stede i branchen.. 

Thumbs up for dig.. Det sku modigt når man tænker på hvor mange medlemmer der er på denne side.!!! 

Jeg har også børn, men jeg har også gode fædre til dem og uanset hvem jeg har fortalt mit job til, er det blevet respekteret fordi jeg gør det af de rigtige grunde. 

Jeg ved godt mine børn kan få problemer senere hen. MEN det løser vi der. Og så må jeg evt tage til skolen og holde foredrag eller lign og forklare hvorfor jeg gør det, hvis det kan hjælpe til mindre mobning <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 19 minutter siden:

Jo da 

Min sprudlende personlighed, den fantastiske oplevelse og smagen :wub:

Smagen? - Kan du fås med baconsmag? :P

 

Frække Tanja skrev, for 18 minutter siden:

jeg elsker mit job og har derfor valgt at fortælle folk hvad jeg laver, da jeg bestemt ikke har et problem med det på nogen måder :D

 

Hatten af for den tilgang. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har også børn, men jeg har også gode fædre til dem og uanset hvem jeg har fortalt mit job til, er det blevet respekteret fordi jeg gør det af de rigtige grunde. 

Jeg ved godt mine børn kan få problemer senere hen. MEN det løser vi der. Og så må jeg evt tage til skolen og holde foredrag eller lign og forklare hvorfor jeg gør det, hvis det kan hjælpe til mindre mobning <3

Jeg så på et tidspunkt et program omkring en pige hvis børn var blevet total udstødt af alle i skolen fordi de var "luderens" børn.. Det har sku givet mig respekt omkring det med at beskytte mine børn fra mine valg i livet.. Det bestemt ikke noget de skal lide under..

Og det selvom jeg egentlig anser mig selv som værende rigtig ærlig omkring mit arbejde og familie osv ved hvad jeg laver.. Netop fordi jeg selv er rigtig stolt af mit arbejde og elsker hvad jeg laver.. Bare fordi man selv er det er det jo ikke ens betydende med at ens børn ville være det..

Jeg er måske også bare meget obs på det med at ikke få mine børn til at skille sig ud da de i forvejen gør det.. Jeg var kun 15 da jeg fødte min ældste så der er altid blevet kigget skævt vores vej.. Det har sku ikke været nemt altid.. Og det er bare fordi jeg fik hende tidligt.. 

Og foredrag osv tror jeg desværre ikke hjælper.. Jeg har prøvet det omkring det at jeg fik min datter så tidligt.. Men igen man må jo forsøge hvad man kan for at beskytte det man har kærest her i livet.. 

Men igen så thumbs op for at du gør det og at du tør.!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Jeg så på et tidspunkt et program omkring en pige hvis børn var blevet total udstødt af alle i skolen fordi de var "luderens" børn.. Det har sku givet mig respekt omkring det med at beskytte mine børn fra mine valg i livet.. Det bestemt ikke noget de skal lide under..

Og det selvom jeg egentlig anser mig selv som værende rigtig ærlig omkring mit arbejde og familie osv ved hvad jeg laver.. Netop fordi jeg selv er rigtig stolt af mit arbejde og elsker hvad jeg laver.. Bare fordi man selv er det er det jo ikke ens betydende med at ens børn ville være det..

Jeg er måske også bare meget obs på det med at ikke få mine børn til at skille sig ud da de i forvejen gør det.. Jeg var kun 15 da jeg fødte min ældste så der er altid blevet kigget skævt vores vej.. Det har sku ikke været nemt altid.. Og det er bare fordi jeg fik hende tidligt.. 

Og foredrag osv tror jeg desværre ikke hjælper.. Jeg har prøvet det omkring det at jeg fik min datter så tidligt.. Men igen man må jo forsøge hvad man kan for at beskytte det man har kærest her i livet.. 

Men igen så thumbs op for at du gør det og at du tør.!! 

Ja folk er smålige til tider 

 

Men husk. Hvis folk har et problem med dig eller det du gør, så er det DERES problem. 

 

Er ked af din historie, men er sikker på du er en god mor og derfor er det DERES småligheder der skyldes deres tumperier 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 34 minutter siden:

Ja folk er smålige til tider 

 

Men husk. Hvis folk har et problem med dig eller det du gør, så er det DERES problem. 

 

Er ked af din historie, men er sikker på du er en god mor og derfor er det DERES småligheder der skyldes deres tumperier 

Ja ja.. Jeg ved godt det er deres problem men det tænker mine børn på 12, 7 og 3 år ikke over.. Som sagt gå jeg bare rigtig meget ind for at mine børn ikke skal lide under mine valg.. Jeg er voksen og kan selv træffe de valg i livet jeg finder rigtige for mig.. Men det kan mine børn ikke.. Det er min pligt som mor at passe på dem og beskytte dem for alverdens farer.. Og det gælder også stigmatisering osv.. Og især pga ting de slet ikke har noget at gøre med..

Min historie er skam ikke sørgelig eller noget.. Det har jo bare været at holde snuden i sky og lade være med at tage sige af det.. Hehe.. 

Vi er heldigvis ikke alle ens her på jorden og det er skide modigt af dig og det virker til du har tænkt alt igennem så der jo ikke noget der:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 57 minutter siden:

Ja ja.. Jeg ved godt det er deres problem men det tænker mine børn på 12, 7 og 3 år ikke over.. Som sagt gå jeg bare rigtig meget ind for at mine børn ikke skal lide under mine valg.. Jeg er voksen og kan selv træffe de valg i livet jeg finder rigtige for mig.. Men det kan mine børn ikke.. Det er min pligt som mor at passe på dem og beskytte dem for alverdens farer.. Og det gælder også stigmatisering osv.. Og især pga ting de slet ikke har noget at gøre med..

Min historie er skam ikke sørgelig eller noget.. Det har jo bare været at holde snuden i sky og lade være med at tage sige af det.. Hehe.. 

Vi er heldigvis ikke alle ens her på jorden og det er skide modigt af dig og det virker til du har tænkt alt igennem så der jo ikke noget der.. 

Du har ret smukke. Vi er heldigvis alle forskellige. 

 

Jeg krydser alt jeg ejer for mine børn ikke bliver ramt. 

Men jeg tager det let roligt og håber på det bedste. 

Jeg har ikke mine børn boende hjemme. Derfor er det måske lidt nemmere for mig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Frække Tanja

Jeg synes det er stort og flot af dig, at stå ved hvem du er, Hvad du laver. Og selvfølgelig også er obs på. Hvad det kan bringe af dårlige ting.Så stor cadeau for det Frække Tanja.

Jeg gik i parralle klasse med en pige, hvor hendes mor enærede sig som glædespige. På byens eneste bordel. Alle i klassen vidste hvad hendes mor lavede. Men vi havde en fantastisk lærer på skolen som slog hårdt ned på mobning og drillerier ift. Hvad hendes mor lavede. Og vi legede nu meget godt med hende, var til fødselsdage hos hende. Og ja moderen var jo ganske normal. Jeg har ikke opfattelsen af, at hun hverken var stigmatiseret, eller flov over noget. Ja det var nu hendes mors arb. ligesom der var elektrikere, lærer, pædagog forældre på vores årgang. Hun var bestemt en glad pige. Og vi har da snakket om det siden. Og som hun siger, hun kendte jo ikke til andet. Jeg tror det at stå frem, fordi, er angst provokerende fordi nogen netop siger de er bange for at blive stemplet eller afvist af familie og omgangskreds. Hun siger her senere i livet, at hun aldrig har oplevet det.

Så jeg siger eller postulere, at det kan bestemt godt forenes uden at børnene bliver drillet, mobbet, stigmatiseret. Og synes nu også både dengang og i dag at, forståelsen er blevet større. Og stigmatiseringen mindre. Jo mindre man tabuisere, og det kommer frem jo mere hjælper det jo også. Og flere vil stå frem.  Ja det står for min egen regning :) 

Jeg ved og kan, også godt forstå at det er et tabu. fordi alt, hvad der har med sex at gøre, er meget følelsesladet. Hvis man er glædespige, bryder man den grænse, mange har i forhold til noget, som de forbinder med kærlighed og lyst. Det er sådan noget, der gør, at folk ikke så godt kan acceptere, at nogle gør det for at tjene penge. Men det skal jo ikke gå ud, over børnene.

Men børn er en skøn størrelse, de vil stortset altid elske deres forældre uanset hvad de laver. Og børn er sjældent dumme. De kan godt mærke, se, og hører. Så sjældent kan man holde meget skjult for dem. Jo ældre jo mere, 

Ha en skøn torsdag allesammen.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Frække Tanja, @JenniferRomantica, @kanonkongen

Det var dog en interessant debat I har her. I burde få den flyttet over til Generel Debat-forummet.

Til emnet vil jeg sige, at man bliver nød til at erkende, at en GP og en gæst rent faktisk har SEX med hinanden, og at der både for GP og gæst er tale om seksuelle handlinger, er at det derfor - både for GP og gæst - en del af deres sexliv/seksualitet.

Forældres sexliv er no-go i forbindelse med børn/unge (faktisk har børn/unge har en indbygget modstand imod at få viden omkring deres forældres sex). Børn/unge skal have fred til selv at finde sig selv som seksuelle væsener. Forældrene skal selvfølgelig vejlede børnene/de unge, men de skal så vidt muligt skærme for forældrenes egne seksuelle præferencer, således de ikke bliver projiceret over på børnene/de unge.

Og præcis som at børnene/de unge mobningsmæssigt ikke har godt af at dele deres forældres hang til urinsex, bsdm, swingersex, stripper osv. med deres klassekammerater, har børnene/de unge selvfølgelig heller ikke godt af at dele deres forældres hang til at være GP eller GP-gæst med sine kammerater.

Jeg kan sagtens forestille mig, hvordan det blandt drengene vil foregå i skolegården: "Hva' så... hvis du gør xxx, så køber jeg fan'me time hos Louises mor til dig...."

... ikke godt... :huh:

PS. Jeg skal da selvfølgelig lige sige tak til Tanja for billederne. Jeg ville dog have foretrukket, at de var anonymiseret/censureret.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...