Hop til indhold
Guest Kysseglade Molly

Ordentlig hammer søges i Kolding...

Recommended Posts

Guest Kysseglade Molly

Hvis en af mine faste gæster kunne tænke sig et mandagskys til at starte ugen på, må de gerne komme forbi mig med en hammer og nogle søm.

Der er en eller anden dame der kigger ind af min brevsprække, tør faneme ikke åbne. 

Hun siger ikke noget, hun trækker kun i dørhåndtaget og kigger ind gennem brevsprækken gentagende gange, virkeligt ubehageligt! Hun bankede ikke engang på?

Hun kunne ikke se mig, men jeg kunne se silhuetten af hende igennem døren.

Skal bare have hamret den sprække til :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 1 minut siden:

Hvis en af mine faste gæster kunne tænke sig et mandagskys til at starte ugen på, må de gerne komme forbi mig med en hammer og nogle søm.

Der er en eller anden dame der kigger ind af min brevsprække, tør faneme ikke åbne. 

Hun siger ikke noget, hun trækker kun i dørhåndtaget og kigger ind gennem brevsprækken gentagende gange, virkeligt ubehageligt! Hun bankede ikke engang på?

Hun kunne ikke se mig, men jeg kunne se silhuetten af hende igennem døren.

Skal bare have hamret den sprække til :lol:

Det er ærgerligt, at det ikke er et slagbor, du efterlyser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Det er ærgerligt, at det ikke er et slagbor, du efterlyser :D

Har absolut ingen idé om hvad et slagbor er, er blondine jo'! 

Men det lyder somom du tænker på en anden sprække :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 7 minutter siden:

Har absolut ingen idé om hvad et slagbor er, er blondine jo'! 

Men det lyder somom du tænker på en anden sprække :P

Hæhæ, et slagbor er en boremaskine, der ikke kun borer, men også giver små stød frem og tilbage for at trænge igennem. Så din mistanke er ikke helt ved siden af :D:P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 18 minutter siden:

Har absolut ingen idé om hvad et slagbor er, er blondine jo'! 

Det skal du ikke være ked af Molly, det er vist kun folk fra Sjælland, som ikke er håndværkere der ved hvad det er :D for jeg ved det heller ikke og jeg er født med værktøj i hånden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne ellers være sjovt at montere et spejl og så se hvor længe der ville gå inden hun opdagede hun kiggede ind i hendes egne øjne :) eller en peberspray som blev udløst når hun åbnede sprækken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 41 minutter siden:

... Der er en eller anden dame der kigger ind af min brevsprække, tør faneme ikke åbne ...

Damen lider nok af geografisk forvirring. Hun tror, hun er på Amager, hvor der er en meget berømt brevsprække :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Bing skrev, for 17 minutter siden:

Det kunne ellers være sjovt at montere et spejl og så se hvor længe der ville gå inden hun opdagede hun kiggede ind i hendes egne øjne  eller en peberspray som blev udløst når hun åbnede sprækken. 

Du har vist set for meget ALENE HJEMME :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Så fik jeg fixet den af en flink jyde, så nu kan hun ikke være med på en lurer mere :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 1 time siden:

Hvis en af mine faste gæster kunne tænke sig et mandagskys til at starte ugen på, må de gerne komme forbi mig med en hammer og nogle søm.

Der er en eller anden dame der kigger ind af min brevsprække, tør faneme ikke åbne. 

Hun siger ikke noget, hun trækker kun i dørhåndtaget og kigger ind gennem brevsprækken gentagende gange, virkeligt ubehageligt! Hun bankede ikke engang på?

Hun kunne ikke se mig, men jeg kunne se silhuetten af hende igennem døren.

Skal bare have hamret den sprække til :lol:

Kan det være en genert jobsøgende ;)

Ellers kan jeg foreslå dig at købe en brevsprække afdækning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Finn1101 skrev, for 3 minutter siden:

Kan det være en genert jobsøgende ;)

Ellers kan jeg foreslå dig at købe en brevsprække afdækning

Hold kæft, det er da også genialt, men fandt en anden hurtig nødløsning :D

Jobsøgende plejer og ringe, tænker det er en kone der har opdaget min adresse på en lille seddel :wacko:

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Misterbig8700 skrev, for 6 minutter siden:

fandt du en løsning ??? ..... ellers kommer jeg gerne og hjælper senere i aften

Der var en anden jyde der var hurtigere end dig til lidt mandags kæleri og kys :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 2 timer siden:

Hvis en af mine faste gæster kunne tænke sig et mandagskys til at starte ugen på, må de gerne komme forbi mig med en hammer og nogle søm.

Der er en eller anden dame der kigger ind af min brevsprække, tør faneme ikke åbne. 

Hun siger ikke noget, hun trækker kun i dørhåndtaget og kigger ind gennem brevsprækken gentagende gange, virkeligt ubehageligt! Hun bankede ikke engang på?

Hun kunne ikke se mig, men jeg kunne se silhuetten af hende igennem døren.

Skal bare have hamret den sprække til :lol:

kan du ikke bare sidde på lur, og kaste noget salt i øjnene via brevsprækken næste gang hun kigger? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

 

Der er en eller anden dame der kigger ind af min brevsprække, tør faneme ikke åbne. 

 

Hvorfor turde du ikke åbne. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor turde du ikke åbne. ? 

Jeg åbner aldrig døren når jeg ikke ved hvem der står på den anden side.

Mine gæster skal altid melde deres ankomst på parkeringspladsen, så åbner jeg døren på klem, så de bare lige kan smutte ind, diskret.

Har sjældent oplevet at der bliver banket på uden aftale, 3-4 gange tror jeg, og det jeg glad for.

Men nu lå jeg ligesom og var igang med noget andet splitter nøgen, og så blir man sku lidt chokeret når man ser en kvindeskikkelse, der tager i håndtaget og kigger ind af brevsprækken, så jeg er lovligt undskyldt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 5 minutter siden:

[...] Jeg åbner aldrig døren når jeg ikke ved hvem der står på den anden side.[...]

 

Det gør jeg heller ikke. Sæt det var kongens foged eller skattevæsenet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Finn1101 skrev, Lige nu:

Det gør jeg heller ikke. Sæt det var kongens foged eller skattevæsenet  

De må hjertens gerne komme, bare de lige bestiller tid først :P Det plejer de også at gøre, har aldrig hørt de er kommet uanmeldt, ihvertfald ikke på hyggesteder..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 17 minutter siden:

Jeg åbner aldrig døren når jeg ikke ved hvem der står på den anden side.

Mine gæster skal altid melde deres ankomst på parkeringspladsen, så åbner jeg døren på klem, så de bare lige kan smutte ind, diskret.

Har sjældent oplevet at der bliver banket på uden aftale, 3-4 gange tror jeg, og det jeg glad for.

Men nu lå jeg ligesom og var igang med noget andet splitter nøgen, og så blir man sku lidt chokeret når man ser en kvindeskikkelse, der tager i håndtaget og kigger ind af brevsprækken, så jeg er lovligt undskyldt :P

Vi er nok lidt forskellige.  Når folk ringer på min dør, antager jeg at der nok  er gyldig grund til deres henvendelse, og så åbner jeg døren.  :) Derved slipper jeg jo efterfølgende for at rende rundt at tænke over, gu ved hvad personen ville.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Finn1101 skrev, for 14 minutter siden:

Det gør jeg heller ikke. Sæt det var kongens foged eller skattevæsenet ;) 

De kan bare tage opvasken...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
TheVoice skrev, Lige nu:

Vi er nok lidt forskellige.  Når folk ringer på min dør, antager jeg at der nok  er gyldig grund til deres henvendelse, og så åbner jeg døren.  :) Derved slipper jeg jo efterfølgende for at rende rundt at tænke over, gu ved hvad personen ville.

Hjemme hos mig selv privat, åbner jeg skam også døren. 

Gider bare ikke have folk tror mit hyggested er et sted man bare kan droppe ind. Det er lidt en stemningsdræber når man ligger og hygger og der står en ved døren og vil ind, derfor :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 44 minutter siden:

Hjemme hos mig selv privat, åbner jeg skam også døren. 

Gider bare ikke have folk tror mit hyggested er et sted man bare kan droppe ind. Det er lidt en stemningsdræber når man ligger og hygger og der står en ved døren og vil ind, derfor :) 

 

Jeg vil så tilføje, at hvis jeg dyrker sex, så bliver der nu heller ikke afbrudt for at åbne dør eller tage telefon. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Puha, det var så ikke en kone :shock:

Har lige fået at vide at der var en dame rundt på diverse steder i Kolding igår, og dele kondomer og brochure om sikker sex ud. 

At hun så føler det er okay gentagende gange at kigge igennem brevsprækken og trække i håndtaget, det forstår jeg simpelthent ikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...