Hop til indhold
Guest Kysseglade Molly

Ordentlig hammer søges i Kolding...

Recommended Posts

Kysseglade Molly skrev, for 4 minutter siden:

Puha, det var så ikke en kone :shock:

Har lige fået at vide at der var en dame rundt på diverse steder i Kolding igår, og dele kondomer og brochure om sikker sex ud. 

At hun så føler det er okay gentagende gange at kigge igennem brevsprækken og trække i håndtaget, det forstår jeg simpelthent ikke. 

 

Du kunne jo også blokere brevsprækken indefra med en tegnestift i træet. Postvæsenet går alligevel ikke længere end til havelågen, hvor postkassen formodentlig sidder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 16 minutter siden:

Puha, det var så ikke en kone :shock:

Har lige fået at vide at der var en dame rundt på diverse steder i Kolding igår, og dele kondomer og brochure om sikker sex ud. 

At hun så føler det er okay gentagende gange at kigge igennem brevsprækken og trække i håndtaget, det forstår jeg simpelthent ikke. 

 

Så blev mysteriet da opklaret. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 16 timer siden:

. Det er lidt en stemningsdræber når man ligger og hygger og der står en ved døren og vil ind, derfor :) 

 

 

Minder mig en om en gang i Hyrtlgasse i Wien, ved en mine faste damer, dengang jeg boede der.

Jeg havde bestilt tid ved hende  og var også mødt op på adressen på anmeldte tidspunkt. Banker på. Intet svar. Banker på engang mere. Døren bliver flået af denne høje slanke rødhåret dame, splitter nøgen og med en kæmpedildo (en af dem på størrelse med en jernbanesvælle) i hånden  halvvejs løftet op over hovedet og klar til angreb. Jeg var nær trippet bagover og faldet ned af træppe af ren forskrækkelse. Hun ser at det mig, slapper af og taber dildoen, og den triller halvvejs ned af trappen til første sal. 

Det viste sig at hun havde fået en kunde, der var lidt langsom til at blive færdig og hun hader at blive forstyret midt i arbejdet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Visti-Vistisen skrev, for 4 timer siden:

 

Minder mig en om en gang i Hyrtlgasse i Wien, ved en mine faste damer, dengang jeg boede der.

Jeg havde bestilt tid ved hende  og var også mødt op på adressen på anmeldte tidspunkt. Banker på. Intet svar. Banker på engang mere. Døren bliver flået af denne høje slanke rødhåret dame, splitter nøgen og med en kæmpedildo (en af dem på størrelse med en jernbanesvælle) i hånden  halvvejs løftet op over hovedet og klar til angreb. Jeg var nær trippet bagover og faldet ned af træppe af ren forskrækkelse. Hun ser at det mig, slapper af og taber dildoen, og den triller halvvejs ned af trappen til første sal. 

Det viste sig at hun havde fået en kunde, der var lidt langsom til at blive færdig og hun hader at blive forstyret midt i arbejdet.

 

Åhh Gud kan lige se det for mig :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
gerog skrev, den 4/9/2017 at 17:51:

kan du ikke bare sidde på lur, og kaste noget salt i øjnene via brevsprækken næste gang hun kigger? :D

Peberspray er meget effektivt siger politiet:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, den 9/5/2017 at 10:48:

Puha, det var så ikke en kone :shock:

Har lige fået at vide at der var en dame rundt på diverse steder i Kolding igår, og dele kondomer og brochure om sikker sex ud. 

At hun så føler det er okay gentagende gange at kigge igennem brevsprækken og trække i håndtaget, det forstår jeg simpelthent ikke. 

 

Måske hun synes du er lækker?   Åben dog døren og spørg om hun vil med en tur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...