Hop til indhold
DK fyr 34

Daisyclub ?

Recommended Posts

Guest Sara25
Finn1101 skrev, for 12 timer siden:

Sara, 

Jeg spørger stadig til de mange "klamme svipsere" dette forum, hvis det var dét, som du mente?

Udgangspunktet fra personen bag artiklen, der linkes til i trådstarten, er at ”vi er en flok mænd, der bruger tid på at give dårlige anmeldelser, til de kvinder vi ikke føler giver den gas nok eller som lugter.”

Min påstand er, at helt sådan er det vist ikke.

Jeg gider ikke at glo anmeldelserne igennem fordi at du vil have det haha.. googl 'radio24/7 eroguide'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu havde vi lige en potentielt interessant tråd om fordomsfuld "journalistik" og arbejdsforholdene for japanske (kinesiske?) piger (begge interessante emner), men den fik I to, Finn og Sara, god nok ødelagt med jeres ævl og kævl om .....ja, jeg ved sgu ikke helt, hvad det er, I har gang i.    

Og helt ærlig Finn, er du ikke lige lovlig nærtagende på EG's vegne? Ok, langt de fleste skriver pænt og varmt om pigerne i en ordentlig tone. Mæææn...det er sgu da ikke så svært at forstå, at mange af skriverierne må virke provokerende og klamme på udenforstående, som ikke er helt indforstået med spillereglerne i dette univers.

Men tilbage til DC. Hvordan går det til, at piger fra et rigt land som Japan ender som GP'ere i Europa? Hvad angår Østeuropa, Latinamerika og Thailand giver det sig selv, men Japan? Eller er de i virkeligheden bare kinesere?  

   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 24 minutter siden:

Nu havde vi lige en potentielt interessant tråd om fordomsfuld "journalistik" og arbejdsforholdene for japanske (kinesiske?) piger (begge interessante emner), men den fik I to, Finn og Sara, god nok ødelagt med jeres ævl og kævl om .....ja, jeg ved sgu ikke helt, hvad det er, I har gang i.    

Og helt ærlig Finn, er du ikke lige lovlig nærtagende på EG's vegne? Ok, langt de fleste skriver pænt og varmt om pigerne i en ordentlig tone. Mæææn...det er sgu da ikke så svært at forstå, at mange af skriverierne må virke provokerende og klamme på udenforstående, som ikke er helt indforstået med spillereglerne i dette univers.

Men tilbage til DC. Hvordan går det til, at piger fra et rigt land som Japan ender som GP'ere i Europa? Hvad angår Østeuropa, Latinamerika og Thailand giver det sig selv, men Japan? Eller er de i virkeligheden bare kinesere?  

   

Jeg er enig i at man som uforstående ikke er indforstået med tingene, men denne såkaldte journalist har bare ikke skyggen af objektivitet

Og jeg synes altså ikke at Sara’s påstande skulle stå usagte hen, da jeg ikke er enig med Sara i at der ofte er klamme svipsere i dette forum, som hun selv er en del af.

Angående de japanske piger, så er Japan er hårdt samfund, hvor mange ikke kommer sovende til pengene. Og så er en del af de ”japanske” piger på Daisy Club vistnok fra Kina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig i at man som uforstående ikke er indforstået med tingene, men denne såkaldte journalist har bare ikke skyggen af objektivitet

 

Den sikkert unge kvinde, der tilsyneladende endnu ikke er slået igennem som journalist er vel tændt på at finde et eller andet interessant, som hun kan bruge karrieremæssigt. Jeg er helt enig i, at hun reelt nok ikke har nogen som helst indsigt i hvorledes den branche er skruet sammen. :)

Jeg føler ingen grund til at føle mig fornærmet eller lignende over hendes lille artikel. Hvis hun gerne vil vide noget omkring branchen burde det forholdsvist nemt for hende. Imellem linierne kan man jo læse at hun har en mistanke omkring trafficking/menneskehandel.  Det er der højst tænkeligt ikke tale om, men det gode i hendes søgen efter menneskehandel er trods alt, at hun har kontaktet politiet.

Det er jo en opgave for politiet at undersøge den slags. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 6/9/2017 at 22:04:

Den sikkert unge kvinde, der tilsyneladende endnu ikke er slået igennem som journalist er vel tændt på at finde et eller andet interessant, som hun kan bruge karrieremæssigt. Jeg er helt enig i, at hun reelt nok ikke har nogen som helst indsigt i hvorledes den branche er skruet sammen. :)

Enig. Og så vidt jeg ved må enhver kalde sig "jounalist"

TheVoice skrev, den 6/9/2017 at 22:04:

Jeg føler ingen grund til at føle mig fornærmet eller lignende over hendes lille artikel. Hvis hun gerne vil vide noget omkring branchen burde det forholdsvist nemt for hende. Imellem linierne kan man jo læse at hun har en mistanke omkring trafficking/menneskehandel.  Det er der højst tænkeligt ikke tale om, men det gode i hendes søgen efter menneskehandel er trods alt, at hun har kontaktet politiet.

Helt uenig. DaisyClub reklamerer åbenlyst med deres aktiviteter, og har gjort det i årevis, så jeg går selvfølgelig ud fra, at der er ordnede lovlige forhold, og at pigerne er der frivilligt. Det er muligt at der foregår lyssky ting, men grundlaget for at politianmelde dem er da helt i hegnet.

 

Det er rigtigt at der er en gitterlåge og et hegn, men lågen kan frit åbnes indefra, og er nok ikke så egnet til at holde folk indespærret.

Og det med at GFE betyder sex uden kondom er jo også en misforståelse, og DC`s officielle politik er ihvertfald, at der tilbydes GFE, men kun sikker sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 4/9/2017 at 22:03:

Vi bliver alle snydt på et tidspunkt- især hvis vi ikke passer på..

En blanding mellem skæbnetænkning og victim-blaming. Flot. Det har selvfølgelig intet at gøre med den der snyder. Og den der snyder en kunne nok aldrig finde på at gøre det igen.

TheVoice skrev, den 6/9/2017 at 23:04:

Den sikkert unge kvinde, der tilsyneladende endnu ikke er slået igennem som journalist

Det undrer mig i alle skriver "journalist"? Så vidt jeg kan se slår hun sig op på PR og på at have stiftet et netværk. Jeg kan ikke se hun kalder sig journalist?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, den ‎10‎-‎09‎-‎2017 at 05:30:

Enig. Og så vidt jeg ved må enhver kalde sig "jounalist"

Helt uenig. DaisyClub reklamerer åbenlyst med deres aktiviteter, og har gjort det i årevis, så jeg går selvfølgelig ud fra, at der er ordnede lovlige forhold, og at pigerne er der frivilligt. Det er muligt at der foregår lyssky ting, men grundlaget for at politianmelde dem er da helt i hegnet.

 

Det er rigtigt at der er en gitterlåge og et hegn, men lågen kan frit åbnes indefra, og er nok ikke så egnet til at holde folk indespærret.

Og det med at GFE betyder sex uden kondom er jo også en misforståelse, og DC`s officielle politik er ihvertfald, at der tilbydes GFE, men kun sikker sex.

 

Jeg har været på DaysiClub en del gange, lige siden de åbnede. Jeg er langt hen ad veen enig med Lynkineseren.

Vedrørende kondom, så har jeg tidligere set nogen herinde, som har skrevet de har fået tilbudt sex uden for kr. 500 ekstra, med det er længe siden og jeg gider ikke efterforske det i gamle anmeldelser.  Personligt har jeg aldrig fået tilbuddet. Dog er der fransk uden, hvilket jeg også har fået.

Når man ser pigerne på stedet, så kan jeg ikke se at de er låst inde. Det man kan stille spørgsmål ved er opholdstilladelsen og arbejdstilladelsen, når en kineser er i Europa. Imidlertid er der pige på DaisyClub som har fortalt at de bor i Tyskland og Spanien, hvilket er EU og dermed er der arbejdes- og opholdstilladelse. Noget konkret ved jeg ikke.

For mig er DaisyClub et sted hor man normalt får god service, hvor pigerne er der i en periode og så forsvinder, hvor pigerne ser ud til at trives og på mange punkter er forskellige og et sted som er momsregistreret og dermed bedrager til samfundets økonomi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, den 11/9/2017 at 08:37:

En blanding mellem skæbnetænkning og victim-blaming. Flot. Det har selvfølgelig intet at gøre med den der snyder. Og den der snyder en kunne nok aldrig finde på at gøre det igen.

Det undrer mig i alle skriver "journalist"? Så vidt jeg kan se slår hun sig op på PR og på at have stiftet et netværk. Jeg kan ikke se hun kalder sig journalist?

Det lyder sødt.. lige så sødt som Finn, der vil lukke sugardaters.dk fordi at han ikke kan få gratis sex. 

Hvis jeg skulle overreagere på samme måde som sugardaddy der, så ville flere forhold derude da være i krise... Men ok, jeg drømmer også om lyserøde alfer og regnbuer med glimmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 18 timer siden:

Det lyder sødt.. lige så sødt som Finn, der vil lukke sugardaters.dk fordi at han ikke kan få gratis sex. 

Hvis jeg skulle overreagere på samme måde som sugardaddy der, så ville flere forhold derude da være i krise... Men ok, jeg drømmer også om lyserøde alfer og regnbuer med glimmer. 

Er du kommet til at svare i forkert tråd? Jeg kan ikke rigtigt finde sammenhængen mellem hvad jeg skrev og dit svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, den 21/9/2017 at 19:07:

Er du kommet til at svare i forkert tråd? Jeg kan ikke rigtigt finde sammenhængen mellem hvad jeg skrev og dit svar.

Brug evt et par timer på at granske din hjerne for sammenhængen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 3 timer siden:

Brug evt et par timer på at granske din hjerne for sammenhængen.. 

Jeg påpeger at du beskylder ofre for snyd for selv at være skyld i det. Så sammenligner du det med en der vil lukke sugardaters, fordi han ikke har succes? Der skal vist mere end et par timers granskning for at finde sammenhængen. Hvis det virkelig skulle være mig der er tungnem her, er der så ikke en anden der vil forklare mig, hvad Sara25 mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bag Sweet Chili Productions står en Karina Muriel Mimoun, men hun kan ikke betegnes som journalist. Et par hurtige søgninger kan ikke godtgøre, at hun nogensinde har været i nærheden af, at tjene så meget som en krone på journalistik. Hendes eneste (så vidt jeg kan se) claim to fame er, at hendes medieomtalte konflikt med offensimentum endte med, at Facebook lukkede gruppen.

Indlægget er vel nærmest et snik-snak-blog-indlæg. Hun har heller ikke styr på grundlæggende begreber. Politiet har selvfølgelig ikke nævnt "et sagsanlæg", men derimod en "anmeldelse". Sagsanlæg er noget private (evt. firmaer) anlægger mod hinanden. Det har intet med den strafferetsplejen. 

Reelt er det svært at forestille, hvad anmeldelsen i øvrigt skulle gå på. Prostitution er ikke strafbart. Rufferi er, men det kræver typisk langvarige efterforskninger og det er yderst sjældent, at der falder dom. Det er udenlandske kvinder som er på Daisy, men det er langt fra sikkert, at de overtræder nogen lov. Hvis det er kvinder med EU opholdstilladelse fra et andet EU land kommer der ingen sag ud af det. Hvis der er tale om fx japanske eller kinesiske piger bliver de bare udvist (de får ca. en uge til at forlade Danmark). Men det har intet med straffeloven at gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bebop

Jeg er holdt op med at reagere på Sara25, jeg har fx gjort det i denne streng, og det er håbløst.

Sara25 skal passe på, hvad hun skriver om andre. Hun skriver for meget, der ikke passer – om det er fordi hun er en dårlig læser, det ved jeg ikke, men det vil være en undskyldning, men det dur bare ikke. Når man spørger til hvor det står, det som hun påstår, så får man et ubrugeligt svar (som regel fordi det ikke står nogen steder).

Del dette indlæg


Link til indlæg

@bighead

Åh, det er en blogger, det er jo legitimt nok, men jeg er selvfølgelig ikke enig i, at ”vi er en flok mænd, der bruger tid på at give dårlige anmeldelser, til de kvinder vi ikke føler giver den gas nok eller som lugter.” Min påstand er, at helt sådan er det vist ikke, og så er kvaliteten af den omtalte artikel om Daisy Club nok også lige overfladisk nok, helt enig.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 4/9/2017 at 18:58:

Jeg kender ikke Daisyclub overhovedet. Personligt ville jeg kyle et glas vand i hovedet på hende 'journalisten', hvis hun gloede ind ad 'mine vinduer'. Jeg har talt med et par studerende, som ville finde ud af noget om branchen, men kan forstå at hende her var bange for at det var 'sexslaver' og istedet valgte at snige sig rundt.. Hun nævner Eroguide og jeres anmeldelser og jeg synes faktisk at en anmeldelse i det hele taget er grænseoverskridende. Men det er bare mig. Nogle piger får et kick ud af det og andre synes måske som mig, men vil føle at det ville gå udover deres 'forretning' andre igen er måske ligeglade. Men ja, for en del mennesker er det her en abstrakt verden. 

Du leverer en serviceydelse, så selvfølgelig er det da naturligt, at du også bliver anmeldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Per_H skrev, den 26/9/2017 at 11:37:

Du leverer en serviceydelse, så selvfølgelig er det da naturligt, at du også bliver anmeldt. 

Det er ikke en naturlighed i mange lande, da det er ulovligt- i Sverige kan du som sexkunde få en bøde og hvem siger at det ikke ændres i Dk på et tidspunkt også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Jeg kan se at jeg har fremstået lidt småsur- det svarer til at pastavandet koger over, når man laver mad og der er for meget tryk på. Her er det næsten 10 års overtryk, der fik fri passage.  

Men det betyder ikke at det er løgn eller usandt, hvad jeg siger. Folk sad og grinte højlydt over en del langt ude anmeldelser herindefra i radio 24/7. Finn, til gengæld husker jeg et par episoder, hvor du fremstår som en vendekåbe. Så husk lige at kigge ind ad en anden gang.

God weekend

 

Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...