Hop til indhold
Guest Thegoodguy

Afslag af ældre GP'er

Recommended Posts

Guest Thegoodguy

Jeg søger med lys og lygte efter en milf 40+ som vil hjælpe mig med en drøm om græsk.. og når jeg finder en som tiltrækker mig bliver jeg tit afvist pga. Min alder (26) og/eller mit ønske om græsk eller oralsex - sorte kys . Er jeg helt gal på den eller er jeg bare uheldig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thegoodguy skrev, for 27 minutter siden:

Jeg søger med lys og lygte efter en milf 40+ som vil hjælpe mig med en drøm om græsk.. og når jeg finder en som tiltrækker mig bliver jeg tit afvist pga. Min alder (26) og/eller mit ønske om græsk eller oralsex - sorte kys . Er jeg helt gal på den eller er jeg bare uheldig ?

Hvis du alderskrav er 40, så kan du roligt besøge dem, der skriver at de er 29, så er der lidt flere at vælge mellem ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thegoodguy skrev, for 53 minutter siden:

Jeg søger med lys og lygte efter en milf 40+ som vil hjælpe mig med en drøm om græsk.. og når jeg finder en som tiltrækker mig bliver jeg tit afvist pga. Min alder (26) og/eller mit ønske om græsk eller oralsex - sorte kys . Er jeg helt gal på den eller er jeg bare uheldig ?

Prøv Hvidovrepigerne eller klinikken Ahorngade 6 (mener jeg) der er voksne kvinder som vist kan betales til at give dig de ydelser du efterspørger.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 1 time siden:

Prøv Hvidovrepigerne eller klinikken Ahorngade 6 (mener jeg) der er voksne kvinder som vist kan betales til at give dig de ydelser du efterspørger.

1955

Hjælper lige med et link til Hvidovrepigerne http://hvidovrepigerne.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thegoodguy skrev, for 4 timer siden:

Jeg søger med lys og lygte efter en milf 40+ som vil hjælpe mig med en drøm om græsk.. og når jeg finder en som tiltrækker mig bliver jeg tit afvist pga. Min alder (26) og/eller mit ønske om græsk eller oralsex - sorte kys . Er jeg helt gal på den eller er jeg bare uheldig ?

Det er svært at sige. Alt det som jeg kan  tænke mg at  prøve seksuelt kan jeg ikke finde hos en enkelt GP, så måske du skal splitte dine fantasier og ønsker lidt. Prøv en milf, og nyd de ydelser hun tilbyder, prøv en pige med speciale i græsk osv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Finn1101 skrev, for 4 timer siden:

Hvis du alderskrav er 40, så kan du roligt besøge dem, der skriver at de er 29, så er der lidt flere at vælge mellem ;) 

Jeg forstår heller ikke helt problemet fra Thegoodguy, der er masser af pigerne på de magiske 29 år, mange af er et årti ældre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thegoodguy

Det jeg mener er at - det er kun dem som er fra 40 og op efter jeg er interesseret i - hvis jeg ville finde en på min egen alder er det ingen problem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thegoodguy skrev, for 2 timer siden:

Det jeg mener er at - det er kun dem som er fra 40 og op efter jeg er interesseret i - hvis jeg ville finde en på min egen alder er det ingen problem

Og det de andre mener er, at størstedelen pynter lidt på deres alder, så hvis du finder en på eksempelvis 30 år, så er det sandsynligt at hun i virkeligheden er de ønskede 40 år, agtigt. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Thegoodguy skrev, for 4 timer siden:

Det jeg mener er at - det er kun dem som er fra 40 og op efter jeg er interesseret i - hvis jeg ville finde en på min egen alder er det ingen problem.

har mødt op til flere modne piger der er fyldt med fordomme....måske derfor

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 19/8/2017 at 17:42:

Prøv Hvidovrepigerne eller klinikken Ahorngade 6 (mener jeg) der er voksne kvinder som vist kan betales til at give dig de ydelser du efterspørger.

1955

Ahornsgade 1 og Ahornsgade 20 er vist der hvor der er klinikker pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 20/8/2017 at 15:12:

Og det de andre mener er, at størstedelen pynter lidt på deres alder, så hvis du finder en på eksempelvis 30 år, så er det sandsynligt at hun i virkeligheden er de ønskede 40 år, agtigt. 

egen erfaring :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 34 minutter siden:

Prøv at lokke med penge - det virker tit.

Det virker ikke altid.

Der findes kvinder som afholder sig fra ting, de ikke har lyst til uanset hvor mange penge, du vifter med - og heldigvis for det da.

Så trådstarter må endelig ikke følge det råd, hvis han altså ønsker at være sammen med én, der rent faktisk vil ham. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Det virker ikke altid.

Der findes kvinder som afholder sig fra ting, de ikke har lyst til uanset hvor mange penge, du vifter med - og heldigvis for det da.

Så trådstarter må endelig ikke følge det råd, hvis han altså ønsker at være sammen med én, der rent faktisk vil ham. :) 

Og nogle gange virker det så alligevel.....

Men lad mig bringe dig ud af din vildfarelse - jeg vifter ikke med penge - jeg køber kun det som er til salg ;)

Tror godt trådstarter selv kan træffe en beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Og nogle gange virker det så alligevel.....

Men lad mig bringe dig ud af din vildfarelse - jeg vifter ikke med penge - jeg køber kun det som er til salg ;)

Tror godt trådstarter selv kan træffe en beslutning.

Min pointe er, at hvis en kvinde først har sagt nej (for det har hun egentlig ikke lyst til) og hun så siger ja, fordi manden tilbyder flere penge, tror du så, at hun pludselig fik lyst - altså ægte lyst? Det tror jeg ikke på, og derfor tænker jeg ikke, at det kan være dét trådstarter ønsker. Det ville jeg bare gøre opmærksom på. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Min pointe er, at hvis en kvinde først har sagt nej (for det har hun egentlig ikke lyst til) og hun så siger ja, fordi manden tilbyder flere penge, tror du så, at hun pludselig fik lyst - altså ægte lyst? Det tror jeg ikke på, og derfor tænker jeg ikke, at det kan være dét trådstarter ønsker. Det ville jeg bare gøre opmærksom på. :) 

Men som du sikkert ved - så er GP'ere lige så forskellige fra hinanden som alle andre mennesker.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Men som du sikkert ved - så er GP'ere lige så forskellige fra hinanden som alle andre mennesker.......

Ja da. Men derfor tror jeg stadig ikke på, at det er et godt råd, at tilbyde flere penge til en kvinde, der allerede har sagt nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Ja da. Men derfor tror jeg stadig ikke på, at det er et godt råd, at tilbyde flere penge til en kvinde, der allerede har sagt nej tak. 

OK - men tro har vel ikke meget med sagen at gøre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

OK - men tro har vel ikke meget med sagen at gøre ;)

Så smider jeg lige lidt håb ind også... Jeg håber ikke, at nogen følger dit råd :D

I rest my case. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 47 minutter siden:

Det virker ikke altid.

Der findes kvinder som afholder sig fra ting, de ikke har lyst til uanset hvor mange penge, du vifter med - og heldigvis for det da.

Så trådstarter må endelig ikke følge det råd, hvis han altså ønsker at være sammen med én, der rent faktisk vil ham. :) 

Ellers må det vist betegnes som et ubehageligheds tillæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thegoodguy
NoBS skrev, for 19 timer siden:

Prøv at lokke med penge - det virker tit.

Det var da det dummeste råd .. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...