Hop til indhold
Finn1101

Dilemmaet med de unge på Sugardaters

Recommended Posts

De fleste piger på Sugardaters er piger eller unge kvinder. Jeg kender ikke den præcise aldersfordeling, men over 30 år er antallet lille og endnu mindre over 40.

Nu havde jeg så besluttet mig for at prøve et par unge sild, og det gør jo Sugardaters noget mere anvendeligt, end hvis man primært går efter de modne.

For en mand over 40 år er der reelt to muligheder blandt de unge:

  1. De urealistiske og golddiggerne – dem, der bare vil have dine penge, og er åbne omkring at du ikke skal forvente at få noget igen
  2. De, der vil sælge dig en seksuel ydelse, typisk for kr. 2.000

Jeg har forsøgt mig lidt med gruppe 2, og på trods af omkring 12 forsøg er det kun i et tilfælde lykkes at aftale at kemi-møde. Her adskiller de unge sig for de ældre, idet halvdelen eller flere af de ældre, som jeg har været i kontakt med, har været indstillet på et kemi-møde, og nogle har ligefrem haft det som et krav.

De unge vil bare have at man møder op med kr. 2.000. Bare det at spørge til et kemi-møde gør at man kan risikere at blive blokeret.

Jeg synes at det virker meget bekymrende, og efterlader et indtryk af at de unge piger ofte slet ikke har tænkt sig om, eller er det bare mig, der ikke har fulgt med udviklingen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørger du mig, så burde de unge piger få sig en uddannelse frem for at sælge sig selv. Vi er nogen som har en uddannelse, og jeg har bestemt aldrig haft ideen om at sælge mig selv da jeg var i 20erne. Jeg tror ikke det er overvejet, og jeg tror det kommer til at forfølge nogle af pigerne når de bliver ældre, og der er så bare ingen vej tilbage. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 22 minutter siden:

Spørger du mig, så burde de unge piger få sig en uddannelse frem for at sælge sig selv. Vi er nogen som har en uddannelse, og jeg har bestemt aldrig haft ideen om at sælge mig selv da jeg var i 20erne. Jeg tror ikke det er overvejet, og jeg tror det kommer til at forfølge nogle af pigerne når de bliver ældre, og der er så bare ingen vej tilbage. :(

Det ene udelukker bestemt ikke det andet. Jeg har mødt adskillige der er studerende på højere uddannelser. Pigerne på Sd afspejler ganske fint sammensætningen blandt befolkningen. Både de der er under uddannelse og de der er i job. Hvorfor skulle en profil på SD udelukke at man tager en uddannelse? :huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 4 minutter siden:

Det ene udelukker bestemt ikke det andet. Jeg har mødt adskillige der er studerende på højere uddannelser. Pigerne på Sd afspejler ganske fint sammensætningen blandt befolkningen. Både de der er under uddannelse og de der er i job. Hvorfor skulle en profil på SD udelukke at man tager en uddannelse? :huh:

 

Jeg ved godt at mange er studerende, men det og sælge sig selv har de nok ikke gennemtænkt hvis de er meget unge. Det er så bare min mening. Hvis mænd ikke booker dem, så kunne de evt. få sig et alm job. Det er vel næppe alle pigers drøm og sælge sig selv. Grunden er jo nemme penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Jeg ved godt at mange er studerende, men det og sælge sig selv har de nok ikke gennemtænkt hvis de er meget unge. Det er så bare min mening. Hvis mænd ikke booker dem, så kunne de evt. få sig et alm job. Det er vel næppe alle pigers drøm og sælge sig selv. Grunden er jo nemme penge.

Er vi nu lige blevet tilhængere af en form for offentlig regulering af Sugerdating, til kun at måtte bruges af personer der har fast job? Jeg forstår ikke hvor du vil hen med dit indlæg?

Skal det også gælde en GP på 21 år. Her i landet er man voksen som 18 årig og man kan suverænt selv bestemme over dit eget liv. 

Nogen vil måske hellere Sugardate (du kan mene hvad du vil om konceptet) end at gå med aviser. Jeg vil mene at det er en lidt "sjov" holdning at have, når man tænker over at den kommer fra en bruger der selv er GP. Det er ikke for at være en troll, men jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, Lige nu:

Er vi nu lige blevet tilhængere af en form for offentlig regulering af Sugerdating, til kun at måtte bruges af personer der har fast job? Jeg forstår ikke hvor du vil hen med dit indlæg?

Skal det også gælde en GP på 21 år. Her i landet er man voksen som 18 årig og man kan suverænt selv bestemme over dit eget liv. 

Nogen vil måske hellere Sugardate (du kan mene hvad du vil om konceptet) end at gå med aviser. Jeg vil mene at det er en lidt "sjov" holdning at have, når man tænker over at den kommer fra en bruger der selv er GP. Det er ikke for at være en troll, men jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener?

 

Jeg tvivler på at du vil forstå hvis jeg siger mere, så jeg vil overlade øvrige kommentarer til andre der kunne være interesserede i at give deres mening til kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan da godt forstå en ung studerende, gerne vil tjene lidt ekstra og et "rigtig" job indebærer så at skulle betale skat.. på et tidspunkt går dette jo også udover SUén hvis jeg har forstået det rigtigt, som SDér kan du jo tjene 100.000 eller 500.000 kr uden at miste SU.

 

studinemilf

hvorfor er du selv startet.. ?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 14 minutter siden:

jeg kan da godt forstå en ung studerende, gerne vil tjene lidt ekstra og et "rigtig" job indebærer så at skulle betale skat.. på et tidspunkt går dette jo også udover SUén hvis jeg har forstået det rigtigt, som SDér kan du jo tjene 100.000 eller 500.000 kr uden at miste SU.

 

studinemilf

hvorfor er du selv startet.. ?:)

Nu er jeg kun Fritids GP, men en moden en af slagsen, og var over 30 år da jeg startede med at lege. Jeg havde på dette tidspunkt et fast fuldtidsjob som sekretær og var single, så det var dejligt at kunne få lidt sex samtidig med en økonomisk håndsrækning. Jeg har lige talt med SU kontoret på min skole idag, og spurgt hvad jeg kan tjene ved siden af min lille SU og det er ikke det høje beløb du skriver til sidst ihverfald. Tror hun skrev noget med 7653 kr. ganget med 12 md. Dette kan jeg så tjene resten af året, så måske ses vi i Netto. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Og jeg har bestemt aldrig haft ideen om at sælge mig selv da jeg var i 20erne. Jeg tror ikke det er overvejet, og jeg tror det kommer til at forfølge nogle af pigerne når de bliver ældre, og der er så bare ingen vej tilbage. :(

Aaaargh, nu er vi begge over 30, men ingen grund derfor til at lange sådan ud efter de unge piger. Jeg var selv meget ung, da jeg kastede mig ud i det, og du kan altså ikke generalisere på den måde, som du gør.

Jeg har til gengæld også mødt ældre kvinder førhen, som ikke egnede sig til jobbet som glædespige... Altså som ikke var psykisk stærke nok, selvsikker nok osv. Så højere alder er ikke ensbetydende med nødvendigvis at være afklaret. Modenhed, Studinemilf... Følges ikke altid med tallet på din fødselsattest. 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Aaaargh, nu er vi begge over 30, men ingen grund derfor til at lange sådan ud efter de unge piger. Jeg var selv meget ung, da jeg kastede mig ud i det, og du kan altså ikke generalisere på den måde, som du gør.

Jeg har til gengæld også mødt ældre kvinder førhen, som ikke egnede sig til jobbet som glædespige... Altså som ikke var psykisk stærke nok, selvsikker nok osv. Så højere alder er ikke ensbetydende med nødvendigvis at være afklaret. Modenhed, Studinemilf... Følges ikke altid med tallet på din fødselsattest. 

Man har vel lov til at have sin egen mening om dette eller hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Man har vel lov til at have sin egen mening om dette eller hvad ?

Er det din reaktion, når man kommenterer dine udtalelser? :huh: 

Du må da forvente, at når du peger med en fordømmende finger på kvinder, der ikke nødvendigvis er som dig, at så får du en reaktion? Det er vist ikke det samme som at sige, at du ikke må have din mening - selvom du generaliserer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest er det, der foregår på Sugardaters, for en meget stor dels vedkommende prostitution. Punktum.

Som hyppig kunde kan jeg jo ikke have noget imod at kvinder prostituerer sig, men jeg er altid – det gælder uanset om den prostituerede kalder sig selv for sugarbabe eller glædespige eller måske bilder sig selv ind at hun slet ikke er prostitueret –  opmærksom på, om hun virker afklaret, og især fordi jeg ikke synes at det er sjovt at have sex med en kvinde, der ikke synes om det.

Jeg aner ikke hvad det præcis kræver at være en glad glædespige, udover at jeg forestiller mig at man skal være glad for sex og har en psyke og seksualitet, der passer til udfordringen, men jeg føler mig overbevist om langt de fleste kvinder ikke dur til det.

Jeg tror at det må kræve en vis erfaring, både livserfaring og seksuelt, at kunne håndtere især en 20-30 år ældre mand, men for den sags skyld også jævnaldrende og måske mere krævende mænd. 

Jeg synes ikke at man kan eller skal udelukke unge glædespiger eller sugarbabes, og der er helt sikkert undtagelser, der bekræfter reglen, men man skal være opmærksom - og man har lov til at tænke sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Er det din reaktion, når man kommenterer dine udtalelser? :huh: 

Du må da forvente, at når du peger med en fordømmende finger på kvinder, der ikke nødvendigvis er som dig, at så får du en reaktion? Det er vist ikke det samme som at sige, at du ikke må have din mening - selvom du generaliserer :) 

Jeg generaliserer ikke men tror bare ikke at alle de her unge piger kan klare det. Giver dig dog ret i  at ældre sagtens kan gå ned på at have solgt sig selv, men er man ikke lidt bedre udrustet rent psykisk når man har lidt flere år på bagen ? Jeg synes bestemt at min reaktion på dit svar omkring min mening var helt normal og siger jo bare min mening omkring emnet. Jeg har en pige som snart er voksen og hende så jeg da helst lave noget andet end og knalde alle mulige i en ung alder.  Er godt klar over at vi 2 nok ikke bliver enige, da du netop startede i en ung alder men lad os nu respektere hinandens forskellige meninger. :) Det er vel heller ikke meningen at vi skal blive enige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også en pige... Så jeg kan sagtens relatere :) Og vi bliver aldrig uenige om, at der findes kvinder, der burde holde sig langt væk fra denne verden - ung som......ældre :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer.

I mange tilfælde tror jeg at, det brister, inde i en ung pige, når hun konstant møder mænd, der er omvandrende eksempler på, at den eneste ene ikke findes for dem. Jeg tror ikke at, det altid er gennemtænkt for en ung pige at være Sugar pige. Vi har jo set herinde før, at nogen bestemt ikke betragter sig selv som Prostituerede ja glædespiger. Og tror ikke vi er mange der siger det ikke er det.

Jeg vil næsten postulere at. Det mest skamfulde ved Sugardating/ prostitution, for den unge pige er derfor ikke, at de sælger sin krop. Det skamfulde og kan være meget ødelæggende ved prostitution/Sugardating er, den løgn, den fører med sig. For den unge pige. Da det valg de træffer igen ikke altid er gennemtænkt. Men tanken om den fede Gucci taske, eller den dejlige solskins ferie vejer tungere.Og tror også hurtigt de unge piger, kan føle sig afhængig af pengene/gaverne og det adrenalin-kick, det giver at have et hemmeligt og forbudt eventyr.  Og ja så tager de konsekvenserne senere. Siger ikke det er sådan for alle.

God aften til jer alle

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 15 timer siden:

jeg kan da godt forstå en ung studerende, gerne vil tjene lidt ekstra og et "rigtig" job indebærer så at skulle betale skat..

Øh, men man skal altså betale skat af al indkomst, også penge tjent på prostitution ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Liv skrev, for 43 minutter siden:

Øh, men man skal altså betale skat af al indkomst, også penge tjent på prostitution ;-) 

Det betyder at du og alle glædespiger herinde betaler skat af jeres job / bijob ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 2 minutter siden:

Det betyder at du og alle glædespiger herinde betaler skat af jeres job / bijob ?

Jeg kan naturligvis kun svare for mig selv, og ja, jeg betaler skat og moms af mit arbejde som prostitueret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 17 timer siden:

Spørger du mig, så burde de unge piger få sig en uddannelse frem for at sælge sig selv. Vi er nogen som har en uddannelse, og jeg har bestemt aldrig haft ideen om at sælge mig selv da jeg var i 20erne. Jeg tror ikke det er overvejet, og jeg tror det kommer til at forfølge nogle af pigerne når de bliver ældre, og der er så bare ingen vej tilbage. :(

Det er altid godt at tage en uddannelse, uanset om man i perioder i ens liv tilbyder seksuelle yderser eller ej, men jeg undre mig lidt over hvorfor du bruger vendingen "At sælge sig selv". 

Jeg havde egentligt den opfattelse, at stort set alle med tilknytning til branchen var enige om, at pigerne mod betaling tilbyder seksuelle ydelser, samt at det er pigerne der suverænt bestemmer hvilke ydelser der tilbydes og til hvem de tilbydes.  At sælge sig selv, signalere at gæsten i det købte tidsrum kan gøre hvad denne vil med pigens krop, og det billede kan jeg ikke genkende.

Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at den gruppe piger, der bilder sig selv ind, at SD ikke er prostitution, dels har truffet beslutningen på et meget løst grundlag og dels risikere at blive indhentet af virklighedens konsekvenser. Man kan da så håber at de piger der vælger traditionel prostitution, har truffet valget på et lidt dybere grundlag end "Jeg elsker sex, så hvorfor ikke kombinere job og hobby". 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Øh, men man skal altså betale skat af al indkomst, også penge tjent på prostitution ;-) 

jo jo men hvor mange af SDérne tror du gør det..:D;).

 

StudineMILF skrev, for 17 timer siden:

Nu er jeg kun Fritids GP, men en moden en af slagsen, og var over 30 år da jeg startede med at lege. Jeg havde på dette tidspunkt et fast fuldtidsjob som sekretær og var single, så det var dejligt at kunne få lidt sex samtidig med en økonomisk håndsrækning. Jeg har lige talt med SU kontoret på min skole idag, og spurgt hvad jeg kan tjene ved siden af min lille SU og det er ikke det høje beløb du skriver til sidst ihverfald. Tror hun skrev noget med 7653 kr. ganget med 12 md. Dette kan jeg så tjene resten af året, så måske ses vi i Netto. :D

skriver ikke noget beløb du må tjene før de trækker i SU, men skriver bare 100.000-500.000 kr som et eksempel de kan tjene uden skat osv...  jeg aner jo ikke hvad man må tjene ved siden af SU.. :)

men mødes i netto gør vi helt sikkert ikke, jeg handler ikke der og bor så også i modsatte side af DK  i forhold til dig... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 7 timer siden:

jo jo men hvor mange af SDérne tror du gør det..:D;).

Dit indlæg gik på, at et rigtigt job indebærer at man betaler skat. Jeg gjorde dig opmærksom på, at man også skal betale skat i dette job, det var ikke et oplæg til debat om hvor mange der så gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Såklar
8270 skrev, for 12 timer siden:

Det betyder at du og alle glædespiger herinde betaler skat af jeres job / bijob ?

Næh, alle gør nok ikke, men det er jo ikke anderledes end så mange andre selvstændige eller for den sags skyld lønmodtagere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan naturligvis kun svare for mig selv, og ja, jeg betaler skat og moms af mit arbejde som prostitueret.

Dejligt at vide :) Så næste gang jeg får en vigtig kunde, så sender jeg ham eller hende en tur ned til dig. Så skal de bare have en kvittering med retur, så kan jeg lægge den under repræsentationskontoen og trække det i SKAT. :-P win win.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 46 minutter siden:

Dejligt at vide :) Så næste gang jeg får en vigtig kunde, så sender jeg ham eller hende en tur ned til dig. Så skal de bare have en kvittering med retur, så kan jeg lægge den under repræsentationskontoen og trække det i SKAT. :-P win win.;)

Og hvis du tænker dig rigtig godt om, så ved du også at jeg ikke kan give dig en kvittering. For med mit CVR.nr følger al personlig info om mig, og det kan kunder naturligvis ikke få indsigt i. Der er en grund til, at vi bruger kunstnernavne ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...