Hop til indhold
Finn1101

Reden Ung i samarbejde med Sugardaters

Recommended Posts

Jeg har bemærket at mange af pigerne på Sugardaters har den samme, efter min opfattelse lidt abnorme, tankegang. Nu ved jeg måske ikke nok om årsagen, eller om det bare skyldes almindelig umodemhed, men jeg synes nu også at det optræder hos de mere modne.

Eksempelvis har jeg bemærket de forholdsvis mange, der ”tænder” seksuelt på at få penge for at have sex, og giver dette som forklaring på at de sugardater og ikke bare søger en almindelig date.

Er det bare mig? For jeg må indrømme at jeg aldrig selv har mødt en kvinde, der er blevet seksuelut ophidset af penge. Jeg har mødt en del kvinder, der er blevet en del mere medgørlige af penge, men det er vistnok noget andet.

På Sugardaters findes en blogger med psydonymet Sugar Advisor, der skriver artikler, der fremstår som faglige artikler med inspiration til sugerbabes, men som jeg mener indeholder en del fiktion, og som kan virke forvirrende og måske endda manipulerede. Mon især de unge  forstår dette? Og hvad er det for et miljø, som Sugurdaters forsøger at skabe omkring sitet? Det er i hvert fald noget, der efter min opfattelse ligger en del fra virkeligheden.

Hvis man skal sige noget positivt om Sugurdaters (og lignende steder), set fra kunde-siden, så er det et sted for amatør-glædespiger, men også med de ulemper og faldgrubuer som det nu medfører. Selvom jeg selv har brugt Sugardaters flere gange, og også har haft gode oplevelser, så er jeg tilbageholdende med at anbefale stedet.

Og så har jeg erfaret, at Reden Ung har sat fokus på sugardating. Unge piger kan nu få (skattefinansieret) hjælp og rådgivning, hvis de føler at sugardating-livet ikke har udviklet sig, som de regnede med, og det kan der jo hurtigt blive brug for, hvis man eksempelvis læser en profil som denne:

"Jeg er ikke prostitueret […] men jeg søger en som vil og kan give mig de ting jeg går og ønsker mig, og derover penge når jeg mangler dem."

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min skyld må der hjertens gerne være et skatteyderfinansieret tilbud, om rådgivning til både sugar babes m/K og glædespiger, og det for min skyld gerne i samarbejde med eksempelvis Sugardaters.dk og Eroguide.dk

Men jeg stejler hver gang det sker i regi af et tilbud, hvis udgangspunkt er religiøst som nu Reden, som af gode grunde ikke skilter med det, eller i regi af andre hvis udgangspunkt kan være ideologisk eller feministisk.

Ej heller når det er flertallet i borgerrepræsentationen i København som bakker op, eller når fagforeninger ser det som deres opgave at fremme et forbud mod køb af sex.

Giv pengene til en offentlig rådgivning af fagfolk, og drop enhver offentlig støtte til organisationer hvis virkelige dagsorden er en helt anden end den påståede, for såvel at opnå skattekroner, som at vinde målgruppen for sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

For min skyld må der hjertens gerne være et skatteyderfinansieret tilbud, om rådgivning til både sugar babes m/K og glædespiger, og det for min skyld gerne i samarbejde med eksempelvis Sugardaters.dk og Eroguide.dk

Men jeg stejler hver gang det sker i regi af et tilbud, hvis udgangspunkt er religiøst som nu Reden, som af gode grunde ikke skilter med det, eller i regi af andre hvis udgangspunkt kan være ideologisk eller feministisk.

Ej heller når det er flertallet i borgerrepræsentationen i København som bakker op, eller når fagforeninger ser det som deres opgave at fremme et forbud mod køb af sex.

Giv pengene til en offentlig rådgivning af fagfolk, og drop enhver offentlig støtte til organisationer hvis virkelige dagsorden er en helt anden end den påståede, for såvel at opnå skattekroner, som at vinde målgruppen for sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Offentlig rådgivning af fagfolk, hvem, eller rettere hvilken uddannelse tænker du gir de rette fagfolk, og med de erfaringer der er i forskermiljøerne, så skal man ikke "gå imod den politiske dagsorden" og den er p.t. meget mudret...nej det det kunne gavne og hjælpe en del tror jeg er et græsrodsarbejde, frivillige GP, og frivillige kunder...der vil rådgive om faldgrupper, og hygiejne, konlikafværgelse, selvforsvar, og hvordan exit branchen, og anonymitet, samt samt, moms og A kasse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 7 timer siden:

Er det bare mig? For jeg må indrømme at jeg aldrig selv har mødt en kvinde, der er blevet seksuelut ophidset af penge. Jeg har mødt en del kvinder, der er blevet en del mere medgørlige af penge, men det er vistnok noget andet.

Efter mange års studeren af kvinder, er jeg kommet frem til, at mange kvinder bliver ophidset af mandens lyst til dem. Kvinder bliver ikke ophidset af sex for penge (pengene i sig selv). Kvinden bliver derimod ophidset af at manden har så meget lyst til hende, at han vil betale for at for at være sammen med netop hende.

Det er derfor de fleste GP'ere ikke er så glade for de gæster hvor de får en følelse af bare at være en tilfældig gokkesok.

Redigeret af Filosoffen
tastfelj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 18 timer siden:

Efter mange års studeren af kvinder, er jeg kommet frem til, at mange kvinder bliver ophidset af mandens lyst til dem. Kvinder bliver ikke ophidset af sex for penge (pengene i sig selv). Kvinden bliver derimod ophidset af at manden har så meget lyst til hende, at han vil betale for at for at være sammen med netop hende.

Det er derfor de fleste GP'ere ikke er så glade for de gæster hvor de får en følelse af bare at være en tilfældig gokkesok.

Jeg må indrømme, at jeg sjældent oplever noget forhold mellem hvor meget jeg betaler og hvor god en oplevelse jeg har med glædespigen. 

Udover nogle få bordeller i København, og som alle ligger i den dyre prisende, og hvor "mutter" er god til at udvælge kvinder af rette støbning til jobbet, så oplever jeg faktisk ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet, når vi taler om at betale for sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig fin ide. 

Der kan sagtens være nogen på SD der er psykisk sårbare. Dette er et tilbud som kan nok hjælpe de der føler, at de af forskellige årsager er presset ud i at møde mænd/ kvinder på denne måde. Der er jo ingen tvivl om at det er grænseoverskridende for mange at dyrke Sugardating. Jeg tænker mest utrygheden og faren for afsløring, og ikke mindst den fremherskende officielle, i min optik forkerte, holdning til sugardating, som værende for stakkels personer på begge sider af transaktionen. 

Enkelte, som jeg har talt med, oplever endog afpresning og ubehagelig stalking, her kan der måske hjælpes med gode råd og evt. kontakt til politiet. Det er naturligvis ikke nemt for de fleste, at overskue alene. De kan sjældent indvolvere andre, som venner eller familie i sådan en situation.

Godt og sympatisk tiltag fra SD og Reden.

P

Redigeret af Agent0037

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym sparring og rådgivning
Dato: 06 aug 2017
Kategori: Uncategorized
"Anonym sparring og rådgivning arbejder:
•Uafhængigt af religiøse, økonomiske, moralske eller politiske overbevisninger og interesser"
http://blog.sugardaters.dk/2017/08/06/anonym-sparring-raadgivning/ 
 
Det er jo ikke rigtigt!
 
Historie
"KFUKs Sociale Arbejde udspringer af KFUK (Kristelig Forening for Unge Kvinder). "
https://www.kfuksa.dk/content/historie 
 
KfUM og KFUK i Danmark
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
https://www.kfuksa.dk/content/historie 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig i Rejsenetværks bemærkning. Personligt synes jeg at KFUK & M’s sociale arbejde er prisværdigt, men i tilfældet med Reden er der tillige et element af politisk holdning, kvidesagskamp og et udgangspunkt i den (især) tidligere narkoprostitution på Vesterbro.

I Danmark har denne slags organisationer snablen dybt nede i statskassen. Det kan man synes er helt i orden, men sådanne projekter koster helt vandvittige beløb pr. bruger/klient.

Personligt støtter jeg meget op om social støtte til dem, der har behov, men gerne med en kontrol og vurdering af de anvendte midler. Der er alt for mange ”købmænd” i denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...