Hop til indhold

Recommended Posts

fallara skrev, for 20 timer siden:

Så fik prisen lige en tak op igen :-(.

Tidligere 400 for olie & 400 for tantra - så 400 for olie & 500 for tantra - så 500 for olie & 500 for tantra - nu altså 500 for olie & 600 for tantra!

Tror det er tiden at stemme med fødderne! Jeg går kun steder hvor: Olie koster 400 og hvor de tør skrive deres adresse. Ekstra ydelser og tips er en anden sag :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha. Ice er lækker.

Da hun var  hel ny i Angkor fik jeg tiltusket mig for 5 K  Sex uden og anal med hende efter aftale med mutter.

Ved ikke om gun gør dette mere...jeg tror dette var en 1 gang billet til hende men hun var godt nok lækker og stram.

Har næste nydt alle de nyankommende derinde til denne 3 K elker 5 k pris uden udløsning i missen som klar aftale.

Kom lidt om at toppes med mutter så er ikke fast kunde derinde mere

Sara.ice.susan.dada..takker for jeres sex som jeg har nydt flere gang men ice kun 1 gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kim Madsen

Koster fuld pakke 3-5.000 kr. dette sted? Ja, så har stedet undgået alle de omkringliggende steders prisdyk. Jeg må indrømme at jeg synes at det lyder dyrt. Er der noget, som jeg overser?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 58 minutter siden:

Uha. Ice er lækker.

Da hun var  hel ny i Angkor fik jeg tiltusket mig for 5 K  Sex uden og anal med hende efter aftale med mutter.

Ved ikke om gun gør dette mere...jeg tror dette var en 1 gang billet til hende men hun var godt nok lækker og stram.

Har næste nydt alle de nyankommende derinde til denne 3 K elker 5 k pris uden udløsning i missen som klar aftale.

Kom lidt om at toppes med mutter så er ikke fast kunde derinde mere

Sara.ice.susan.dada..takker for jeres sex som jeg har nydt flere gang men ice kun 1 gang.

 

Tak for dine informationer om, at du knepper dem UDEN kondom, så drejer jeg og sikkert mange andre bilen den modsatte vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
1955 skrev, for 30 minutter siden:

Tak for dine informationer om, at du knepper dem UDEN kondom, så drejer jeg og sikkert mange andre bilen den modsatte vej.

Havde du tænkt at kneppe Kim Madsen da??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 1 time siden:

Uha. Ice er lækker.

Da hun var  hel ny i Angkor fik jeg tiltusket mig for 5 K  Sex uden og anal med hende efter aftale med mutter.

Ved ikke om gun gør dette mere...jeg tror dette var en 1 gang billet til hende men hun var godt nok lækker og stram.

Har næste nydt alle de nyankommende derinde til denne 3 K elker 5 k pris uden udløsning i missen som klar aftale.

Kom lidt om at toppes med mutter så er ikke fast kunde derinde mere

Sara.ice.susan.dada..takker for jeres sex som jeg har nydt flere gang men ice kun 1 gang.

 

Men 3 K til 5 K for øko sex er også dyrt. Tænk på at mange af de nyankomne kommer direkte fra steder som Pattaya eller Bangkok, hvor det mere er normen at knalde uden, hvilket de gør for ca. 2000- 3000 bath (ca. 500-700 kr.) for en HEL NAT og der kommer kunderne i missen :-P

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 16 minutter siden:

Men 3 K til 5 K for øko sex er også dyrt. Tænk på at mange af de nyankomne kommer direkte fra steder som Pattaya eller Bangkok, hvor det mere er normen at knalde uden, hvilket de gør for ca. 2000- 3000 bath (ca. 500-700 kr.) for en HEL NAT og der kommer kunderne i missen :-P

Det er nok også en af hovedårsagerne til at pigerne gerne vil væk fra Pattaya og Bankok ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 2 timer siden:

fallara skrev, for 20 timer siden:

Så fik prisen lige en tak op igen :-(.

Tidligere 400 for olie & 400 for tantra - så 400 for olie & 500 for tantra - så 500 for olie & 500 for tantra - nu altså 500 for olie & 600 for tantra!

Tror det er tiden at stemme med fødderne! Jeg går kun steder hvor: Olie koster 400 og hvor de tør skrive deres adresse. Ekstra ydelser og tips er en anden sag :-)

 

Helt enig. Alt for dyre priser. Vi stemmer fødderne i. Hvis ingen gør det bliver priserne jo højere og højere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu har jeg ikke selv besøgt dem men lyder temmelig dyrt.

Plejer at give 400/500kr for 60/90 min all incl. der hvor jeg tit kommer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, for 2 timer siden:

Ja nu har jeg ikke selv besøgt dem men lyder temmelig dyrt.

Plejer at give 400/500kr for 60/90 min all incl. der hvor jeg tit kommer.

 

Lad os endelig høre hvor du kommer. Den pris lyder fantastisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, for 5 minutter siden:

Lad os endelig høre hvor du kommer. Den pris lyder fantastisk!

Sikkert i missen eller hånden, måske munden :D

Åhh den lå altså lige til højrebenet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 7 timer siden:

Men 3 K til 5 K for øko sex er også dyrt. Tænk på at mange af de nyankomne kommer direkte fra steder som Pattaya eller Bangkok, hvor det mere er normen at knalde uden, hvilket de gør for ca. 2000- 3000 bath (ca. 500-700 kr.) for en HEL NAT og der kommer kunderne i missen :-P

Jeg begynder at forstå, hvor flere af dem, som jeg kender, der har været i Thailand, ikke er her mere. (Det er altid en god idé at tænke med det øverste hoved og det skader ikke at bruge hjertet). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 13 timer siden:

Tak for dine informationer om, at du knepper dem UDEN kondom, så drejer jeg og sikkert mange andre bilen den modsatte vej.

Til mit forsvar skal det siges at inden da fremlage jeg til mutter en lægeatest med test af diverse kønssygedomme som var pure ren og derefter fuldt op for egen skyld. 

Min klare aftale var blandt andet at mutter skulle fremlægge ligeså på disse piger inden nået som helst var begyndt.

Da mutter tilsidst ikke fremskaffede disse ting brød jeg med dem.

Så ro på kære ven....der står ikke fjols på ryggen af mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 12 timer siden:

Men 3 K til 5 K for øko sex er også dyrt. Tænk på at mange af de nyankomne kommer direkte fra steder som Pattaya eller Bangkok, hvor det mere er normen at knalde uden, hvilket de gør for ca. 2000- 3000 bath (ca. 500-700 kr.) for en HEL NAT og der kommer kunderne i missen :-P

Mutter og jeg havde klare aftaler. Ja dyrt og go sex med garenti koster. Ved ikke om disse piger bliver extra betalt men derinde fik de mere ved siden af da jeg var derinde som go service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
2fast2furius skrev, den 22/9/2018 at 15:07:

På Angkors profil nævner de kun tre pigers navne:Mook, somsar og Nana, samt der er billeder af Nina.

Du nævner ICE. Er det et synonym for en af de andre, eller en helt femte pige?

Ice har ikke været hos Angkor i snart et år!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...