Hop til indhold

Recommended Posts

Link: Angkor Wellness

Ringede en halv time før og bestilte tid. Spurgte ikke efter nogen specifikt, da der har været meget rotation på det seneste pga. ferie. Ankom og blev taget imod af super dejlige og meget petit Ice, som jeg har haft en enkelt super oplevelse med tidligere, så humøret var allerede højt. Aftalte 30 min. med massage og HJ. Hun gav en meget grundig massage i ca. 40 minutter hvor hun mest bruger armene i stedet for hænderne. Det er virkelig effektivt og hårdt, så man er godt mør når hun er færdig. Så blev jeg bedt om at vende mig om, så vi kunne komme i gang med HJ. Hun satte sig selv på min højre side, så jeg kunne komme til at røre hende som jeg havde lyst. Hun giver et virkelig godt HJ og efter et par minutters kælen af hendes mis listede jeg en finger op. Hun er meget lille (45-48 kg. vil jeg skyde på) og meget stram, så det er super lækkert når fingeren får lov at passere. Efter 5 minutters HJ listede jeg en finger op i hul nr. 2 på hende og det blev hun heldigvis kun endnu vildere af. Det føles altså bare lækkert at man kan mærke hendes lille ringmuskel "snappe efter vejret" mens hun går til den på ens pik. Endte i en orgasme der sendte mig op igennem loftet, valby rundt (er du gal der er meget vejarbejde) og så tilbage til hende. Jeg var helt væk. Hun masserede så mit ansigt/hovedbund og vi smalltalkede lidt. Blev budt på bad og da jeg kom op efter badet stod der et glas iskoldt vand til mig. Perfekt pige (efter min smag), perfekt massage og perfekt afslutning. Da jeg igen stod på gaden var der gået 75 minutter, men det skal lige indskydes der var MEGET still den dag - hørte kun en enkelt anden kunde ringe på under seancen, så man skal nok ikke forvente at tiden løber så meget afsted hver gang. Hun er den mindste pige jeg nogensinde har været sammen med og hvis du ikke er til petit piger, så skal du nok snuppe en af de andre, som også er fantastiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den helt perfekte afslutning havde vel været, hvis hun var gået med i bad :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 18 timer siden:

Ved du om der er mulighed for FP ?

Det er der. Fik selv FP første gang jeg besøgte hende og det var et gudesyn og se den lille røv stødde op og ned i en reverse cowboy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, den 6/8/2017 at 07:50:

Spurgte ikke efter nogen specifikt, da der har været meget rotation på det seneste pga. ferie

Hilste du på de øvrige piger også? Har selv haft fornøjelsen af Nat - en super-figur... Hvordan er ICE's bryster? og hører også gerne hvis du har besøgt/hilst på de øvrige - om figur/bryster...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, den 22/8/2017 at 19:28:

Hvordan er ICE's bryster?

De er helt perfekte! :D
Små, faste, og uden kunstige tilsætningsstoffer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder

Rambuk, det Lyder som en god oplevelse, hvad kostede den gode behandling ? Synes ikke det ser så diskret ud på Google Maps, det ligner et lille torv med mange butikker? Er BJ også muligt og kender du prisen på det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

FP koster 1.000 for 30 min. Stedet er pænt diskret, da torvet er helt dødt og mest af alt parkering. Har kun mødt en enkelt person fra tid til anden. Har faktisk aldrig bedt om BJ, så der må jeg være dig svar skyldig. Var lige forbi igen i sidste uge og ICE kunne desværre først om en time, så jeg blev lovet en anden. På vej derned ringede ICE til mig og sagde hun havde aflyst den anden kunde, så glæden var stor og vi havde endnu en fantastisk omgang. Da jeg kom op fra badet sad der en anden petit pige på køkkengulvet med en kæmpe morter mellem benene og bankede løs på noget. Det så fandeme spøjst ud - lignede hun masturberede en kæmpe pik og hun kiggede op på mig og kom også selv til at grine - tror godt hun fangede symbolikken. Hende skal jeg helt klart også hilse på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, den 8/20/2017 at 08:12:

Det er der. Fik selv FP første gang jeg besøgte hende og det var et gudesyn og se den lille røv stødde op og ned i en reverse cowboy.

 

Hende vil jeg godt duske for 500 kr.  Jeg er sikker på hun har råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, den 24/8/2017 at 07:28:

@inlock - har du mødt de øvrige piger - Pana og Sara? - i givet fald hvem er mest "recommendable" :-) ?

Dressmann

Det har jeg ikke - endnu ;)
Har overvejet Sara, eller den langbenede i jeans på billede tre.
Er lidt betænkelig ved at man ikke kan se deres ansigter.
Det er altså en uskik! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@inlock - Du har ikke noget at være nervøs for - har endnu ikke mødt en pige som ikke er smuk hos Angkor, men smag og behag er jo forskellig og så ville et billede jo gøre det lidt lettere. Kan dog godt forstå nogen vælger at være anonyme - det er jo et lille land vi lever i. Skal nok melde tilbage når/hvis jeg ryger i gryden med nogen af de andre, men jeg har altså virkelig svært ved ikke at vælge Ice :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetRelief

Har nu set både Sara og Ice, og de er begge 10/10...! Bare en varm anbefaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 time siden:

Tubgekys: Hvad er det?

De er meget sjældne, og mega dyre! :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden:

Tubgekys: Hvad er det?

 

Thai-fan72 skrev, for 21 minutter siden:

De er meget sjældne, og mega dyre! :-o

Det er lige præcis et af de sjældne. 

Mente selvfølgelig tungekys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slog lige vejen forbi i weekenden uden først og melde min ankomst og til min store glæde/overraskelse var Ice kommet retur. Ny frisure og som altid super smilende og glad for at se en. Hun var helt glat forneden, piv frækt og vi endte med den sædvanlige tur. Dejligt og have fået hende igen - hun har været savnet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...