Hop til indhold
Guest Brøndby

1st Class ? Not so much !

Recommended Posts

Guest Brøndby

Har besøgt hende før, og det har været fantastisk, sublimt og godt . 

Måske er jeg ved at være en sur gammel mand, det skal ikke udelukkes, men mit sidste besøg var alt, alt for rutinepræget, og der var for meget "as it use to be" over oplevelsen . Betalte for en time, og ja, jeg har før fået 65-75 minutter for mine penge, i går fik jeg maks 45 minutter . 

Jeg ved ikke om det var fordi jeg stod/står i gæld til 1st Class Domina tidsmæssigt, men det var langt fra "1st Class" - på en skala fra 1 til 10 var det knap en 5´er ! 

Alt for meget rutine, og jeg må se om der er andre skorstene der ryger i området, for jeg tror lige jeg må ud for at sondere markedet . 

Lidt synd, for lokalerne er rigtigt gode, der er noget for enhver smag. 

 

 

 

 

Redigeret af Brøndby
Anden adresse nævnt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den 3/8/2017 at 21:55:

Har besøgt hende før, og det har været fantastisk, sublimt og godt . 

Måske er jeg ved at være en sur gammel mand, det skal ikke udelukkes, men mit sidste besøg var alt, alt for rutinepræget, og der var for meget "as it use to be" over oplevelsen . Betalte for en time, og ja, jeg har før fået 65-75 minutter for mine penge, i går fik jeg maks 45 minutter . 

Jeg ved ikke om det var fordi jeg stod/står i gæld til 1st Class Domina tidsmæssigt, men det var langt fra "1st Class" - på en skala fra 1 til 10 var det knap en 5´er ! 

Alt for meget rutine, og jeg må se om der er andre skorstene der ryger i området, for jeg tror lige jeg må ud for at sondere markedet . 

Lidt synd, for lokalerne er rigtigt gode, der er noget for enhver smag. 

 

 

 

 

@Brøndby Kan du ikke uddybe din anmeldelse en smule mere?

Jeg er selv fra København. Og har overvejet en besøg mange gange. 

Båd hos Dronningen og hendes kollega No1 Mistress. Så ville da gerne liiiiige høre lidt nærmere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
slavenj skrev, for 8 timer siden:

@Brøndby Kan du ikke uddybe din anmeldelse en smule mere?

Jeg er selv fra København. Og har overvejet en besøg mange gange. 

Båd hos Dronningen og hendes kollega No1 Mistress. Så ville da gerne liiiiige høre lidt nærmere.

Jeg har haft mange fantastiske stunder hos Dronningen, og hun kan da klart anbefales, men jeg har nu besøgt hende nogle gange hvor jeg har følt at det blev lidt for meget "det samme som sidste gang" . Man kan vel sammenligne det med rutchebanen på Bakken : Det er skide skægt første gang, men når du har haft din datter på 11 år med i Rutchebanen 8 gange på en dag, så er det sku´ ikke såehhh spændende mere ? 

 

Sådan har jeg det lidt med Dronningen lige for tiden . 

 

Dermed ikke sagt at jeg ikke vender tilbage, jeg trænger bare lige til en pause, og så er det godt at der findes andre dygtige dominaer jeg lige kan besøge i pausen . 

 

Næste år bliver da sjovt at komme på Bakken igen og prøve rutchebanen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den 3/8/2017 at 21:55:

Har besøgt hende før, og det har været fantastisk, sublimt og godt . 

Måske er jeg ved at være en sur gammel mand, det skal ikke udelukkes, men mit sidste besøg var alt, alt for rutinepræget, og der var for meget "as it use to be" over oplevelsen . Betalte for en time, og ja, jeg har før fået 65-75 minutter for mine penge, i går fik jeg maks 45 minutter . 

Jeg ved ikke om det var fordi jeg stod/står i gæld til 1st Class Domina tidsmæssigt, men det var langt fra "1st Class" - på en skala fra 1 til 10 var det knap en 5´er ! 

Alt for meget rutine, og jeg må se om der er andre skorstene der ryger i området, for jeg tror lige jeg må ud for at sondere markedet . 

Lidt synd, for lokalerne er rigtigt gode, der er noget for enhver smag. 

 

Det er jeg da ked af er din oplevelse. Jeg gør mit bedste for at give den bedste oplevelse jeg kan, jeg er dog også er menneske som kan være påvirket af enten det ene eller det andet. Jeg plejer at give dig ekstra tid som du skriver, og fordi jeg en gang ikke leverer hvad jeg plejer, så er du på dupperne. Det ærgrer mig meget, det er en af glæderne ved at give, der burde også være plads til at tage. Jeg sætter pris på hvis du vil skrive mig en mail med noget feedback, jeg er ikke lige klar over hvem du er..

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i dronningens ord.

et drejer sig om at indse at mennesker er påvirkelige og med følelser - selvfølgelig betyder det ikke at man ikke skal levere service i forhold til den betalte aftale/ydelse.

Det er jo aftalt - men det hedder kommunikation - opbygge en relation , hvor man som mennesker med gensidig respekt kan lige hæfte ord på ....prøv det hjælper.....

Hun har altid været åben og decideret bedt om feed back - konstruktivt - så man sammen kan lære / bygge på 

Kempes.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kempes skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er helt enig i dronningens ord.

et drejer sig om at indse at mennesker er påvirkelige og med følelser - selvfølgelig betyder det ikke at man ikke skal levere service i forhold til den betalte aftale/ydelse.

Det er jo aftalt - men det hedder kommunikation - opbygge en relation , hvor man som mennesker med gensidig respekt kan lige hæfte ord på ....prøv det hjælper.....

Hun har altid været åben og decideret bedt om feed back - konstruktivt - så man sammen kan lære / bygge på 

Kempes.   

Hej Kempes,

Jeg kan se din pointe i dit andet indlæg som ved nærmere eftertanke havde mere smag af hetz. Men jeg synes faktisk at @Brøndby indlæg her er ret sobert. Det er hans oplevelse og han afskriver jo heller ikke at han kommer tilbage.

Jeg kan godt læse at du er ovenud tilfreds med den omtalte domina og det er jo skønt . Men jeg synes ikke at dine kommentarer om hvor fantastisk du synes hun er tjener dette indlæg noget formål. Det er en sober anmeldelse og det nytter ikke noget at dominas trofaste soldater kommer ud af busken og forsvarer hende. Fair nok under en falsk/ hetz anmeldelse . 

Men det andet her får jo ikke ligefrem os "frie" slaver til at skrive anmeldelser, hvis vores sandhed skal anfægtes hver gang af de trofaste slaver .

 

j

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår. Jeg går ind for absolut ytringsfrihed - og er i dette forum fuldstændig fri -  er ikke en fodtudse der kommer løbende :-)

er alt for afklaret med dette - indlægget er skrevet i respekt for alle ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg skrev jo imellem linjerne  at jeg nok vendte tilbage til Mistress ,  men bare trænger til lidt luftforandring , og da jeg ikke er, og aldrig bliver en ejet slave, så føler jeg det står mig frit for at finde nye udfordringer, om ikke andet, så for en tid ? 

 

Hvem jeg er, vil jeg godt holde for mig selv, over for mistress og andre debatører her i foraet . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige angående tid på sessions @Brøndby så er jeg holdt op med at give ekstra tid. Desværre. Det er netop på grund af det brok nogen kan finde på at lave over at den ene session tager 1time og ti minutter mens den anden kun tager 50 min, egentlig går det jo ud på et fedt og på den lange bane får slaverne mere tid end aftalt end mindre. Men nu får alle bare en time så der ingen brok. Sys det er brandærgeligt at der ikke er højere til loftet, men det er jo slaverne selv som har valgt dette. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
  • Brand irreterende at komme hos en domina der lider af minut tyrani ., og ikke lige frem den bedste reklame man lave for sig selv her på sitet . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Brøndby Jeg kan ikke nære mig....desværre ;)

Men når Du har fået ekstra tid...lægger du så lidt ekstra penge ? Nej vel ?

Du har haft een oplevelse hvor du føler dig snydt for tid....og mange hvor du 'altid' har fået ekstra tid ganske gratis.... og så kalder du det minut tyrani når en anden Domina forklarer hvorfor at hun siger at 1 time hos hende er 1 time. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg tror desværre du misforstår, detvar ikke tiden der var det primære i denne sag, jeg kunne såmænd have levet med den lidt korte tid, hvis resten af sessionen havde været okay. Det viste den sig så ikke at være, og når man så også får nedsat tid så bliver det hele en rigtig "ØV" oplevelse . 

 

Betaler jeg for lidt for en seance ? 

For mig er timebetalingen tårnhøj, faktisk skal jeg selv arbejde ca 15 timer for at tjene til en hos Mistress No1, såehhhh deeet ? 

 

 

Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

@Brøndby Jeg kan ikke nære mig....desværre ;)

Men når Du har fået ekstra tid...lægger du så lidt ekstra penge ? Nej vel ?

Du har haft een oplevelse hvor du føler dig snydt for tid....og mange hvor du 'altid' har fået ekstra tid ganske gratis.... og så kalder du det minut tyrani når en anden Domina forklarer hvorfor at hun siger at 1 time hos hende er 1 time. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Brøndby Jeg kan godt læse at du har flere ting som du mener er skidt.

Jeg siger ikke at du betaler for lidt for en seance.....jeg tror bestemt at du betaler det i har aftalt. Jeg spørger dig bare....'lægger du ekstra penge når du får ekstra tid'?? Eller er det en ekstra service som du forventer.....altså den ekstra tid.

Jeg tænker at det gør du nok ikke.....så deeeeeet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Brøndby skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror desværre du misforstår, detvar ikke tiden der var det primære i denne sag, jeg kunne såmænd have levet med den lidt korte tid, hvis resten af sessionen havde været okay. Det viste den sig så ikke at være, og når man så også får nedsat tid så bliver det hele en rigtig "ØV" oplevelse . 

 

Betaler jeg for lidt for en seance ? 

For mig er timebetalingen tårnhøj, faktisk skal jeg selv arbejde ca 15 timer for at tjene til en hos Mistress No1, såehhhh deeet ? 

 

 

 

Brønby tag nu en kiks og tør  de øjne, Du piver snart lidt meget på sitet gør du ikke ??? Madame  her har jo sagt jeg giver dig MEGET  gerne en fri seance, DOG  KUN HVIS JEG HAR  FRIT SPIL ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 16 timer siden:

Lige angående tid på sessions @Brøndby så er jeg holdt op med at give ekstra tid. Desværre. Det er netop på grund af det brok nogen kan finde på at lave over at den ene session tager 1time og ti minutter mens den anden kun tager 50 min, egentlig går det jo ud på et fedt og på den lange bane får slaverne mere tid end aftalt end mindre. Men nu får alle bare en time så der ingen brok. Sys det er brandærgeligt at der ikke er højere til loftet, men det er jo slaverne selv som har valgt dette. 

Der er for mange i denne verden der kun vil modtage, men ikke give. Og her ødelægger de det for vi andre, hvor tiden ikke betyder det hele, det er oplevelsen der tæller, om den så har taget 50 min eller 70 min er jo underordnet, bare du har fået en god oplevelse og går derfra med en god fornemmelse i kroppen.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 timer siden:

@Brøndby Jeg kan ikke nære mig....desværre ;)

Men når Du har fået ekstra tid...lægger du så lidt ekstra penge ? Nej vel ?

Du har haft een oplevelse hvor du føler dig snydt for tid....og mange hvor du 'altid' har fået ekstra tid ganske gratis.... og så kalder du det minut tyrani når en anden Domina forklarer hvorfor at hun siger at 1 time hos hende er 1 time. 

 

Når jeg besøger en domina så har jeg ikke ur på . Jeg tror ikke at hverken jeg selv eller hun vil bryde sig om at det var mig der skulle holde styr på tiden . Det er jo derfor jeg kommer hos en domina. Så hun kan tage styringen. Hvis jeg har en aftale efterfølgende så kan jeg gøre opmærksom på dette, så hun ved at der skal Hej senest slippes fri. Hvor lang tid hun vælger at bruge er op til hende. 

Hvis der er givet en pris på forhånd på en time, så forventer jeg at hun bruger i omegnen af den time. Om det bliver 1,5 time eller 50 min er ikke så afgørende. Bare oplevelsen er god. 

Men hvis oplevelsen som i dette tilfælde er middelmådig, kan jeg godt forstå at @Brøndby får en øv fornemmelse i kroppen . Netop fordi der ikke var engagement. 

Så jeg synes på ingen måde du kan sige at man skal betale ekstra hvis dominaen vælger at give ekstra tid. Man har aftalt en pris på forhånd . Det andet ville være akkord arbejde . 

Og jeg kan kun tilslutte mig kommentaren om de skyhøje priser , som efterhånden er ved at tage overhånd . Så vi slaver betaler rigeligt i forvejen.

 

j

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@slavenj Jeg aner ikke hvad dominans koster.

Jeg kan se at der er et par stykker som har svært ved at læse det jeg skriver med et glimt i øjet ;-) 

Jeg siger IKKE at man skal betale ekstra for den ekstra tid en Domina vælger at bruge..... Jeg syntes måske nok bare at man skal sætte stor pris på hvad man måtte få ekstra når det nu er gratis. Det er jo en ting hun bestemt ikke behøver at gøre. 

Hvis man besøger en GP/Domina (What ever) 8 gange og får ekstra tid osv alle de gange man besøger hende.....så burde man kende hinanden så godt at han burde have kunne sige til hende at han var skuffet. 

Jeg har ingen forstand på Dominans - så jeg forholder mig KUN til at han nævner det med tiden.....og det gør jeg kun fordi at han virker lidt som om at ekstra tid er en selvfølge....

En anden ting....hvis en mand havde besøgt mig 8 gange og skrev en øv anmeldelse af besøg nr 9 - ville jeg blive så mega øv og ked af det. Og jeg ville aldrig have ham som gæst igen.....så hans beslutning om at shoppe videre er nok meget fornuftig.

Af ren nysgerrighed....hvad koster sådan 1 times dominans ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 55 minutter siden:

@slavenj Jeg aner ikke hvad dominans koster.

Jeg kan se at der er et par stykker som har svært ved at læse det jeg skriver med et glimt i øjet ;-) 

Jeg siger IKKE at man skal betale ekstra for den ekstra tid en Domina vælger at bruge..... Jeg syntes måske nok bare at man skal sætte stor pris på hvad man måtte få ekstra når det nu er gratis. Det er jo en ting hun bestemt ikke behøver at gøre. 

Hvis man besøger en GP/Domina (What ever) 8 gange og får ekstra tid osv alle de gange man besøger hende.....så burde man kende hinanden så godt at han burde have kunne sige til hende at han var skuffet. 

Jeg har ingen forstand på Dominans - så jeg forholder mig KUN til at han nævner det med tiden.....og det gør jeg kun fordi at han virker lidt som om at ekstra tid er en selvfølge....

En anden ting....hvis en mand havde besøgt mig 8 gange og skrev en øv anmeldelse af besøg nr 9 - ville jeg blive så mega øv og ked af det. Og jeg ville aldrig have ham som gæst igen.....så hans beslutning om at shoppe videre er nok meget fornuftig.

Af ren nysgerrighed....hvad koster sådan 1 times dominans ?

Jeg ved at en time ca ligger på mellem 2-3000kr. Det er ihvertfald hvad jeg har betalt forskellige steder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 16 timer siden:
  • Brand irreterende at komme hos en domina der lider af minut tyrani ., og ikke lige frem den bedste reklame man lave for sig selv her på sitet . 

 

Ja @brøndby , det er nemlig ligeså irreterende når slaver lider af den slags, men du fangede åbenbart ikke pointen!( Desuden hvis du kommer ved mig ved du jo udenmærket godt at jeg ikke engang har ur på mig og at der ik hænger ur i domicilet). Men selvfølgelig vil der være folk som ikke lige fanger pointen med det jeg skrev.....Det ligemeget,for det ligger mig mere på sinde at reagere på emner som der her end det gør at lave reklame for mig selv ! Simpelthen fordi at det er unfair, både overfor dig selv, overfor andre slaver og ikke mindst overfor Dominaen. Endda en Domina som over tid har lagt over en hel time ekstra i dine sessions ( ja, det kan jeg regne ud når du skriver du har besøgt 1st. Class Domina nogle gange for jeg kender hende og ved hun er yderst rundhåndet med tid). At du så brokker  dig over manglende tid i en enkelt session er jo dumt. Det regnestykke går ikke op  det er jo stadig i din favør på minutsiden.! Så jeg ved ikke hvem af os det er som ikke er smart, for havde du holdt din mund så havde du med sikkerhed stadig fået ekstra tid ved diverse Doms, men dem som har læst din skriv her holder formegentlig nøje øje med tiden når du er på besøg fremover! Virkelig at skyde sig selv i foden

Ang Pris så i de kredse jeg kommer er prisen steget 200 kr. de sidste 10 år, omvendt er Domicilerne langt mere veludstyrede nu om stunder!

Redigeret af Mistress kikkicat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 12 minutter siden:

Ja @brøndby , det er nemlig ligeså irreterende når slaver lider af den slags, men du fangede åbenbart ikke pointen!( Desuden hvis du kommer ved mig ved du jo udenmærket godt at jeg ikke engang har ur på mig og at der ik hænger ur i domicilet). Men selvfølgelig vil der være folk som ikke lige fanger pointen med det jeg skrev.....Det ligemeget,for det ligger mig mere på sinde at reagere på emner som der her end det gør at lave reklame for mig selv ! Simpelthen fordi at det er unfair, både overfor dig selv, overfor andre slaver og ikke mindst overfor Dominaen. Endda en Domina som over tid har lagt over en hel time ekstra i dine sessions ( ja, det kan jeg regne ud når du skriver du har besøgt 1st. Class Domina nogle gange for jeg kender hende og ved hun er yderst rundhåndet med tid). At du så brokker  dig over manglende tid i en enkelt session er jo dumt. Det regnestykke går ikke op  det er jo stadig i din favør på minutsiden.! Så jeg ved ikke hvem af os det er som ikke er smart, for havde du holdt din mund så havde du med sikkerhed stadig fået ekstra tid ved diverse Doms, men dem som har læst din skriv her holder formegentlig nøje øje med tiden når du er på besøg fremover! Virkelig at skyde sig selv i foden

Ang Pris så i de kredse jeg kommer er prisen steget 200 kr. de sidste 10 år, omvendt er Domicilerne langt mere veludstyrede nu om stunder!

Nu var det jo primært manglende indlevelse som han brokkede sig over og det sammenlagt med tiden gjorde oplevelsen dårlig. 

Så den her snak er blevet drejet lige lovlig meget væk fra det oprindelige. 

Taget de høje priser i betragtning så forventer jeg ihvertfald fuld indlevelse. Har man en dårlig dag så må man melde det ud og ikke tage slaver ind.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Citerer mig selv ( Citat fra en anden tråd ) : 

Kan man betale for meget for god behandling  af en fræk domina,  i super top klasse lokaler ? 

 

I think not ! 

 

Og fortsætter så lige med at kommentere i denne tråd : 

Hvis man kommer til en uengageret og udbrændt domina ( undskyld udtrykket, men det var altså min oplevelse den dag ) så kan man godt føle at ens penge er spildt, og at det nok lige varer lidt inden man smider 15 timelønninger der igen ? 

Jeg forstår godt @Mistress kikkicat blander sig, for hun har formentlig hånden godt og grundigt ned i kagedåsen, på adressen i i Søborg, og for mange dårlige anmeldelser er ikke godt for forretningen . 

Det var absolut ikke for at skade nogens forretning her på sitet, men en reel anmeldelse , og ja - den løb da lidt af sporet, men det virker som om "nogen" kun læser de tre første linjer i mit indlæg, og derefter kommenterer det ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 18 timer siden:

Citerer mig selv ( Citat fra en anden tråd ) : 

Kan man betale for meget for god behandling  af en fræk domina,  i super top klasse lokaler ? 

 

I think not ! 

 

Og fortsætter så lige med at kommentere i denne tråd : 

Hvis man kommer til en uengageret og udbrændt domina ( undskyld udtrykket, men det var altså min oplevelse den dag ) så kan man godt føle at ens penge er spildt, og at det nok lige varer lidt inden man smider 15 timelønninger der igen ? 

Jeg forstår godt @Mistress kikkicat blander sig, for hun har formentlig hånden godt og grundigt ned i kagedåsen, på adressen i i Søborg, og for mange dårlige anmeldelser er ikke godt for forretningen . 

Det var absolut ikke for at skade nogens forretning her på sitet, men en reel anmeldelse , og ja - den løb da lidt af sporet, men det virker som om "nogen" kun læser de tre første linjer i mit indlæg, og derefter kommenterer det ! 

 

Ja den løb af sporet. Det gør den slags saglige anmeldelser desværre ofte herinde på bdsm forummet , når tordenskjolds soldater bliver kaldt til angreb af omtalte dominaer ;)

Derfor var det jo også pudsigt at se en rosende anmeldelse(af en helt nyoprettet bruger) midt i alt den negative omtale. Just saying...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@brøndby hvis du tror at 1sClass nogensinde ville lade mine fingre komme i hendes forretning så kender du hende virkelig ikke særlig godt :rolleyes: Desuden betaler vores filmhjemmeside www.danishfemdom.com vores fællesudgifter på Domicilet, med overskud! Dernæst holder dit argument ikke vand for det fungerer den anden vej rundt: Jo mindre gæster hun har i biksen, jo flere har jeg. så den der kan du ikke skyde mig i skoene når det gælder min vendinde og partner 1st.Class Domina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Man får lyst til at råbe : HOOOOOOLLLLD NUUU KÆÆÆÆFT @Mistress kikkicat og spring et andet sted hen for at køre en anden tråd af sporet . 

 

Kan man lukke en tråd, eller skal admin gøre det ? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@brøndby, ja det kan man nemlig, jeg afholder mig bare fra den slags for gider ik at synke derned og så ønsker jeg holde min tone så alle kan holde ud at læse debatter. Måske nogle tænker lidt over det med tid oven på denne tråd, det er relavent for alle at tænke over, både på den ene og den anden side af pisken! .... og du råber bare løs, preller helt af! 

Noget helt andet du selv var inde på tidligere....man skal ikke kende "de gamle kendinge" særlig godt før man kan regne ud hvem du er :D Jeg kan godt i hvert fald, det kan andre nok også hvis de bare kigger på din profil. God aften og husk klokken ;)

Redigeret af Mistress kikkicat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...