Hop til indhold
Guest Brøndby

1st Class ? Not so much !

Recommended Posts

Ja når man lige kigger efter så ved man jo hurtigt..Hvis man skulle bedømme dig som legetøj @Brøndby er ordet udbrændt ikke dækkende nok, dine sidelange skriv om detaljer du ønsker slukker mig... Det er nok bedst du ikke kommer på Bakken næste år..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Men det var hyggeligt mens det varede :) 

OVER AND OUT ! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog højst ucharmerende at dominaerne ikke kan tage en saglig anmeldelse til sig. Så skal trådstarter straks hænges ud og der skal refereres til hans evner som slave. 

Tråden startede vedrørende uengageret seance. Straks greb den/de omtalte den lille side bemærkning om tid. Og den ender med at tilsvine trådstarter. 

Det her forum er til for anmeldelser. Det var ikke en falsk anmeldelse!! Så det ville have klædt de damer at være en smule mere ydmyg . 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligvis, men jeg må ærligt indrømme at det undrer mig og irriterer mig ret meget at en gæst jeg kender godt og har kendt flere år, ikke kommer med en feedback til mig personligt, så havde vi kunne finde ud af tingene med god kommunikation. Men istedet komme med sin feedback på et offentligt anmeldelsesforum - uden at ville vedkende sig det. Jeg synes det er en ussel opførsel...

 

barnligt , ja - men jeg er blot et menneske ;)

  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
1st Class Domina skrev, den 28/9/2017 at 21:47:

Ja når man lige kigger efter så ved man jo hurtigt..Hvis man skulle bedømme dig som legetøj @Brøndby er ordet udbrændt ikke dækkende nok, dine sidelange skriv om detaljer du ønsker slukker mig... Det er nok bedst du ikke kommer på Bakken næste år..

 

1st Class Domina skrev, for 9 timer siden:

Muligvis, men jeg må ærligt indrømme at det undrer mig og irriterer mig ret meget at en gæst jeg kender godt og har kendt flere år, ikke kommer med en feedback til mig personligt, så havde vi kunne finde ud af tingene med god kommunikation. Men istedet komme med sin feedback på et offentligt anmeldelsesforum - uden at ville vedkende sig det. Jeg synes det er en ussel opførsel...

 

barnligt , ja - men jeg er blot et menneske ;)

Denne gæst som du er "skuffet" over ikke går til dig direkte, omtaler du her i ikke kønne vendinger. Det kan jo undre en at du er blevet ved med at lave aftaler med ham når du skriver om ham som du gør. Du er jo blevet "slukket" som du skriver.

Så det er de tanker som du åbenbart gør dig om dine slaver, men alligevel laver du aftaler med dem. Det er dog betryggende at vide;)

Jeg er da glad for at trådstarter har valgt at skrive her istedet for direkte .

Men jeg kan selvfølgelig godt se at det er et problem med negativ omtale. Den slags vil i helst have tages direkte med jer. Men sådan fungerer det heller ikke med en restaurant anmeldelse. Hvis den er positiv bringes den i avisen. Er den negativ skriver anmelderen direkte til restauranten?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den 3/8/2017 at 21:55:

andre skorstene der ryger i område

Haha. Den var faktisk ret god. Som andre fisk i vandet. Den har jeg ikke hørt før. Selv fundet på den??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd er da et særdeles trist eksempel på, hvordan en mindre uoverensstemmelse/skuffelse,  kan eskalere for til sidst at ende i, lad mig bare kalde det "rimelig usmagelig optræden".

Alle taler om, at bare man har en god kommunikation, så løses alle problemer nærmest sig selv. Det her er vist et klassiske eksempel på hvor svært det i grunden er når følelserne tager over og fornuften forsvinder. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice I grunden urimeligt, at vi bringer følelser med ind i vores anmeldelser. For er det netop ikke dét vi hader når vi skændes med en kvinde der siger "jeg føler mig ikke elsket" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 27 minutter siden:

@TheVoice I grunden urimeligt, at vi bringer følelser med ind i vores anmeldelser. For er det netop ikke dét vi hader når vi skændes med en kvinde der siger "jeg føler mig ikke elsket" 

Nu ved jeg så ikke helt præcist hvad du hentyder til omkring eksempelvis at sige "jeg føler mig ikke elsket", men hvis forventningen for begge parter skulle være at den følelse skulle forsvinde via samtale,  bare vi taler om den følelse, så kræver det nok særlige gode evner fra begges sider

Den slags har det jo med hurtigt at udvikle sig til "Du er urimelig, jeg gør jo en masse for dig, såsom bla bla".  Hun svarer så "Nej, for vist du virkelig elskede mig har du gjort, bla bla"  Et eller andet sted kender vi vist alle godt dette scenarie. :D  

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Denne tråd er kørt helt af sporet, og fair nok at døren er blevet smækket i, i Søborg - det var så ikke helt det resultat jeg havde regnet med . 

Hvor ville det have været dejligt hvis det var lovligt at skrive en ærlig, og måske til tider også knap så positiv anmeldelse her på sitet uden at dominaerne på stedet blev tøsefornærmede . 

Jeg tager udgangen af denne tråd til efterretning og undrer mig over så over hvad berettigelse sådan et forum som dette har, når anmeldelserne åbenbart skal være positive ? 

Jeg har ihvertfald lært at det ikke kan betale sig at skrive anmeldelser her på foraet  længere . 

Jeg undrer mig også over at dominaen vil have debatten fave to face - øeeh undskyld, men jeg er altså alligevel ikke så familiær at jeg ringer og siger . "Hej du - det du lavede sidst var altså en omgang klamphuggeri " , og jeg tror ikke det ville have løst noget som helst . 

Desuden kan jeg godt lide at der trods alt er en vis afstand imellem dominaen og undertegnede, og lige på det punkt er vist ikke den eneste der har det sådan? 

Med dette indlæg ønsker jeg bare alle en dejlig dag, og et dejligt liv  . 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 4 timer siden:

Denne tråd er kørt helt af sporet, og fair nok at døren er blevet smækket i, i Søborg - det var så ikke helt det resultat jeg havde regnet med . 

Hvor ville det have været dejligt hvis det var lovligt at skrive en ærlig, og måske til tider også knap så positiv anmeldelse her på sitet uden at dominaerne på stedet blev tøsefornærmede . 

Jeg tager udgangen af denne tråd til efterretning og undrer mig over så over hvad berettigelse sådan et forum som dette har, når anmeldelserne åbenbart skal være positive ? 

Jeg har ihvertfald lært at det ikke kan betale sig at skrive anmeldelser her på foraet  længere . 

Jeg undrer mig også over at dominaen vil have debatten fave to face - øeeh undskyld, men jeg er altså alligevel ikke så familiær at jeg ringer og siger . "Hej du - det du lavede sidst var altså en omgang klamphuggeri " , og jeg tror ikke det ville have løst noget som helst . 

Desuden kan jeg godt lide at der trods alt er en vis afstand imellem dominaen og undertegnede, og lige på det punkt er vist ikke den eneste der har det sådan? 

Med dette indlæg ønsker jeg bare alle en dejlig dag, og et dejligt liv  . 

 

 

 Desværre har det vist sig, at vedr. disse 2 lækre Dominaer og deres elever, så tåler de ikke kritik, og sviner straks anmelder til. Jeg har aldrig besøgt dem, og kommer heller ikke til det. Når en Domina føler trang til, at gøre opmærksom på, hun er en "rigtig" domina, og udfra hendes synspunkt, opdeler "rigtige" slaver,  ja så står jeg af! Og så lige som dråben, så opstår der nye tråde, med nye medlemmer, hver gang der er negativ kritik!( Jeg behøver vel ikke henvise til, hvad administrator har skrevet om disse pludselige opståede nicks!)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
1st Class Domina skrev, den ‎28‎-‎09‎-‎2017 at 21:47:

Ja når man lige kigger efter så ved man jo hurtigt..Hvis man skulle bedømme dig som legetøj @Brøndby er ordet udbrændt ikke dækkende nok, dine sidelange skriv om detaljer du ønsker slukker mig... Det er nok bedst du ikke kommer på Bakken næste år..

 Og du kalder dig selv, ,en seriøs Domina!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playfull skrev, for 10 timer siden:

 Og du kalder dig selv, ,en seriøs Domina!

Jeg kunne ikke være mere enig! Det er simpelthen under al kritik at hun på den måde hænger en af sine slaver ud. Det får da ihvertfald mig til at holde mig langt væk fra det sted. 

@Brøndby jeg er meget enig med din seneste og afsluttende kommentar.

Det er sjovt som hun ønsker feedback uden om det her forum hvis det er negativt. Hvorfor udbeder hun sig så ikke det ligeså når det er positivt ?;)

Dette forum og især bdsm forummet er ikke meget bevendt hvis man ikke kan skrive en ærlig anmeldelse som du gjorde. De skal straks køres af sporet af den omtalte domina og evt hendes tro soldater. Det er under alt kritik. Og ja , når man så ender med at få en sviner med på vejen så kan jeg godt forstå at du mister lysten til at skrive herinde igen .

Man kan håbe at moderator/admin tager det her til efterretning og ser med lidt mere kritiske øjne på dem som ikke tåler åben og ærlig kritik. Især når det kommer fra en erfaren bruger. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Citat :

"Det er nok bedst du ikke kommer på Bakken næste år.."

 

 

Skal jeg nu føle mig truet ? 

 

Det lyder som om dominaen har kontakter i rockerkredse , eller ihvertfald nærmest bruger rockermetoder ? 

Ikke den fedeste form for reklame for stedet ? 

 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...