Hop til indhold
Bananas

Til lykke Danmark

Recommended Posts

Når de havde al den regn i går, kunne de så ikke havde afholdt en miss whet t-shirt konkurence i stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 3 minutter siden:

Når de havde al den regn i går, kunne de så ikke havde afholdt en miss whet t-shirt konkurence i stedet.

Så skulle de først smide sports BHerne ;) 

Har tit bandet disse væk når jeg har dømt kvinde kampe :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis flertallet af flygtninge, både havde tilsvarende kompetancer, og vilje til at tilpasse sig vestlige normer, så havde vi nok ikke noget flygtninge problem :)

Landshold  01.08.2017 kl. 10:42 
Dansk EM-stjerne skyder med skarpt på mange sprog
Nadia Nadim bliver interviewet på dansk, engelsk og tysk under EM. Men her stopper sprogkundskaberne langtfra.
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold/landshold/ECE9756546/dansk-emstjerne-skyder-med-skarpt-paa-mange-sprog/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er bare fantastisk, selv om jeg synes, hun er noget overeksponeret sammen med Harder.

OK, de er nok de mest fremtrædende spillere på holdet, men der er faktisk mange af de andre for ikke at sige alle, som kunne fortjene et interview på direkte tv for på denne måde at få boostet deres transfer værdi.

Har I for øvrigt kigget på Nadias søstre? Prøv at Google Nadim, nam nam. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 45 minutter siden:

Hun er bare fantastisk, selv om jeg synes, hun er noget overeksponeret sammen med Harder.

OK, de er nok de mest fremtrædende spillere på holdet, men der er faktisk mange af de andre for ikke at sige alle, som kunne fortjene et interview på direkte tv for på denne måde at få boostet deres transfer værdi.

Har I for øvrigt kigget på Nadias søstre? Prøv at Google Nadim, nam nam. ;) 

Harder har jo fået sin fodboldsuddannelse i Sverige, så hende skal i snakke tavst om;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Harder har jo fået sin fodboldsuddannelse i Sverige, så hende skal i snakke tavst om;)

Hvorfor dog det, hun er både dygtig og en god holdspiller, hvor Nadim virker lidt for egoistisk og selvfikseret.

Og så gør det jo ikke ondt i øjnene at kigge på Pernille, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor dog det, hun er både dygtig og en god holdspiller, hvor Nadim virker lidt for egoistisk og selvfikseret.

Og så gør det jo ikke ondt i øjnene at kigge på Pernille, vel?

Nej det gør ikke ondt og hun er meget dygtig. Det var mere en ironisering af at alt der vedrører Sverige herinde, tjener som dårlige eksempler. Bortset fra sommerhusene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Hvis flertallet af flygtninge, både havde tilsvarende kompetancer, og vilje til at tilpasse sig vestlige normer, så havde vi nok ikke noget flygtninge problem :)

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Nej det gør ikke ondt og hun er meget dygtig. Det var mere en ironisering af at alt der vedrører Sverige herinde, tjener som dårlige eksempler. Bortset fra sommerhusene.

Den man elsker, tugter man, ved du jo nok. :)

Og for mit vedkommende kan jeg finde meget positivt i Sverige, så længe det endnu eksisterer som svensk.

Det forhindrer mig dog ikke i at forholde mig til landets misregimente, ligesom jeg både håber og forventer, at du kigger på Danmark med det samme kritiske blik. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 47 minutter siden:

ligesom jeg både håber og forventer, at du kigger på Danmark med det samme kritiske blik. :) 

Det kan du i hvert fald stole på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Bortset fra sommerhusene.

Hvad er der med de Svenske sommerhuse siden du hele tiden snakker om dem??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 timer siden:

.... Det forhindrer mig dog ikke i at forholde mig til landets misregimente, ligesom jeg både håber og forventer, at du kigger på Danmark med det samme kritiske blik. :) 

Det kommer nok til at gå ud over vore sommerhuse :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, 1 time siden:

Hvad er der med de Svenske sommerhuse siden du hele tiden snakker om dem??

Ikke andet end at de er danske for tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Bananas skrev, for 47 minutter siden:

Ikke andet end at de er danske for tiden.

De er nu sære de Danskere! Jeg foretrækker klart de varme himmelstrøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så siger de det er nemt at være mand.

Jeg sidder her med en tallerken suberb Tom ka khung og en kald øl foran TV'et og kigger på Danmark- Østrig. Men den smukke kvinden som lavede suppen til mig, går nøgen frem og tilbage foran TV'et og vipper på sin smukke numse. Vred er hun.

"Vi skulle jo hygge", mener hun.

Det er jo for helvede det vi gør.

Nemt at være mand? Jeg ved jo ikke hvor jeg skal kigge henne. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 32 minutter siden:

Pernille Harder er king.... ehm ... queen. En af verdens bedste...

Tak for anerkendelsen, gamle dreng, og vores søde Nadia var ikke heldig, men sikke en indsats, hun leverede løbemæssigt.

Trine Larsen er i øvrigt ikke kun suveræn i forsvaret, hun er gudesmuk, Thøgersen (tror jeg) ligeledes.

Målmand Lykke er så også bare i verdensklasse i dag.

En skam, vi ikke skal møde jer i finalen, men der kommer andre dage i øst. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 6 minutter siden:

En skam, vi ikke skal møde jer i finalen, men der kommer andre dage i øst. :) 

Vores storhedstid er over for nu. Vi var med og startede det hele, men jeg glæder mig uhyre til at se Danmark føre stafetdepechen videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 9 timer siden:

Livet er for kort til kvinde fodbold! 

Men ikke for at sidde herinde på EG og skrive indlæg :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Men ikke for at sidde herinde på EG og skrive indlæg :huh:

Nej, EG er ikke kvindefodbold.
Her er mange tåde med behåret fisser, damer der ryger og selfies af @Nemtøs - det er noget helt andet :-P
Her er ingen sports BH'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...