Hop til indhold
slaven

kys med gp

Recommended Posts

hvor mange herinde kysser når de besøger gp? skal der ikke være en slags kemi før i gider at kysse en i lige har mødt? og til sidst betaler i virkelig 200 kroner ekstra får et par tante kys?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Danske Simone kysser. Men ved ikke om det er kemi eller om det bare er sådan. Det kost ihvertfald ikke extra. 

Har ikke personligt besøgt andre. Men syntes da det er noget med kemi, vis man skal kysse. Tror ikke jeg ville kysse hvem som helst. Men svært at sige når jeg ikke har besøgt så mange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tungekys giver lige de ekstra pift synes jeg, specielt hvis ikke det er påtaget, men det er sjældent jeg oplever det, at man faktisk kysser og endnu sjældnere at det er hende der tager initiativet til at kysse, hvilket er utroligt fedt...

Mange kysser ikke de vil så stå nøgen foran en fremmed mand og være fuldkommen sårbar , men de kysser ikke hvilket er en smule paradoksalt i mine øjne. men jeg kan nok hellere ikke sætte mig i deres sted, så empatisk er jeg trods alt ikke. Måske er det der sindet sidder resten er for at sige det groft et hylster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 19 minutter siden:

Tungekys giver lige de ekstra pift synes jeg, specielt hvis ikke det er påtaget, men det er sjældent jeg oplever det, at man faktisk kysser og endnu sjældnere at det er hende der tager initiativet til at kysse, hvilket er utroligt fedt...

Mange kysser ikke de vil så stå nøgen foran en fremmed mand og være fuldkommen sårbar , men de kysser ikke hvilket er en smule paradoksalt i mine øjne. men jeg kan nok hellere ikke sætte mig i deres sted, så empatisk er jeg trods alt ikke. Måske er det der sindet sidder resten er for at sige det groft et hylster.

Jeg har stået nøgen og sårbar foran mange fremmede kvinder, der jeg ikke ville kysse. Paradoksalt? Njae .... det at kysse er for mig intimere end noget andet man kan gøre med et andet menneske. Og det er de færreste kvinder jeg faktiskt vil kysse - hvis jeg ikke er fuld vil sige, då vil jeg kysse de fleste....

Nogle GP'er har jeg i hvert fald snavet med, men aldrig til en ekstra peng og aldrig før andet eller tredje besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sjovt jeg har det lige omvendt, men jeg fornemmer også for det meste, hvis dette ikke er gengældt. Det med at give ekstra for kys det er en underlig form for købmandslogik, eller hvad man nu kalder det. For hvad nu hvis man ikke for alt i verden vil kysse den mand?   Og manden siger: Jo jeg har betalt for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

hvis jeg ikke er fuld vil sige, då vil jeg kysse de fleste....

Haha, du er herlig, god karma. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hverken kysser eller slikker som udgangspunkt en GP (eller en pige i privaten for den sags skyld), med mindre vi ses flere gange, og jeg føler en bestemt kemi i mellem os, og jeg synes rigtig godt om hende. 

Ud af de ca. 40 GP'ere jeg har knaldet i år, har jeg kysset 4 (og slikket 2). Hende den ene var mod min egen vilje (hun var all in på mig, men hun var ret ulækker), hvor de 3 andre har været fordi kemien spillede max., hvor kyssene ikke har været påtaget, men hvor begge parter har været all in på hinanden. De 2 af dem har jeg også set flere gange, fået et lidt tæt forhold til og holdt privat kontakt med over de sociale medier. 

Jeg har aldrig nogensinde betalt ekstra for kys.

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg er så trængende, så jeg betaler for sex, så er jeg også klar til at give den hele turen med tungekys. Men betaler ikke ekstra for det. Nogen gange vil de, hvis kæften er nyligt rengjort. En pige jeg vil betale for at bolle med, vil jeg også kysse med. Nogen piger vil gerne kysse, når de er blevet slikket godt.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 32 minutter siden:

Jeg hverken kysser eller slikker som udgangspunkt en GP (eller en pige i privaten for den sags skyld), med mindre vi ses flere gange, og jeg føler en bestemt kemi i mellem os, og jeg synes rigtig godt om hende. 

Ud af de ca. 40 GP'ere jeg har knaldet i år, har jeg kysset 4 (og slikket 2). Hende den ene var mod min egen vilje (hun var all in på mig, men hun var ret ulækker), hvor de 3 andre har været fordi kemien spillede max., hvor kyssene ikke har været påtaget, men hvor begge parter har været all in på hinanden. De 2 af dem har jeg også set flere gange, fået et lidt tæt forhold til og holdt privat kontakt med over de sociale medier. 

Jeg har aldrig nogensinde betalt ekstra for kys.

har det på samme måde. kan bare ikke kysse en fremmed pige som ikke har betydning for mig. nej. ellers er det en fejl af mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 18 minutter siden:

Når jeg er så trængende, så jeg betaler for sex, så er jeg også klar til at give den hele turen med tungekys. Men betaler ikke ekstra for det. Nogen gange vil de, hvis kæften er nyligt rengjort. En pige jeg vil betale for at bolle med, vil jeg også kysse med. Nogen piger vil gerne kysse, når de er blevet slikket godt.

haha okay. men være klar på at pigen skal ku lige det selv. ellers ligner det en voldtægt taget ud af kontekst -;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med GP hvor det var meget naturligt at vi tunge kyssede og så andre hvor det ikke var et tema.

Med en fast jeg havde gennem et par år, der blev der tunge kysser vildt når vi mødtes og det kunne godt være på gaden.

En GP gav mig et stykke jordbær tyggegummi, så smagte vi ens når vi kyssede som hun sagde.

Men jeg ville ikke betale ekstra for at kysse, for så tror jeg ikke på at det er bare lidt godt.

Hilsen og stort kys til alle dejlige GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke så meget til kæreste sex med kys. Er da nogle af jer som har prøvet at sige nej tak til kys? Når i møder en glædespige på klinikken? I tror ikke at en glædespige bliver småsur, når man siger nej tak til kys vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 51 minutter siden:

Nu er jeg ikke så meget til kæreste sex med kys. Er da nogle af jer som har prøvet at sige nej tak til kys? Når i møder en glædespige på klinikken? I tror ikke at en glædespige bliver småsur, når man siger nej tak til kys vel?

Overhovedet ikke såvel at jeg forventer heller ikke at gæsten bliver mopset når jeg siger nej tak. Men det er da fedt at snave igennem når der er kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 59 minutter siden:

I tror ikke at en glædespige bliver småsur, når man siger nej tak til kys vel?

Jow sgu, jeg bliver mopset! Jeg vil møssemøssemøsse, når jeg kaster mig i grams!

Medmindre manden smager/lugter af løg eller andet knap så ophidsende... Så bliver jeg også mopset! B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

søger bevist kun dem der giver en ordenligt dyb tungeslasker :D desværre kan der være lidt langt mellem dem der kan:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg går normalt efter GP'er der tungekysser og stikker gerne tungen så langt ind at jeg kan mærke deres mandler. :-o

 

Accepterer jo selvfølgelig også dem der ikke kysser og betaler ikke ekstra for det - så vil jeg hellere undvære.:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt klart også til dybe tungekys....tændes totalt hvis pigen gir sig hen og "gør gengæld".....

Føles nærmest som det mest intime.....selvom mange herinde nok vil fremhæve andre ting...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil kun mødes med den der kysser ellers syntes jeg at hele sex forspilet og det intime erotisk lyst rygger sig en tur. Betaler glædeligt for dette men smser og skriver flere gange for at høre om dette er nået de ønsker før jeg kommer til dem. Flere svare ikke på dette men vil lige se en ad..klart nok..hvem gider at kysse et rivejern eller mundlugtende person. Jeg gør dem klart på at jeg er 100% ren incl mundhygiene er på plads da jeg selv ønsker det ig de fleste er klar til tungekys og alm kys. Har aldrig modtaget klager på den konto.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er alligevel lidt underligt at læse at flere mænd gerne vil knalde med en pige.....men at kysse hende er ad....:huh:

At kysse høre med til god sex....og at tage ekstra for at kysse er simpelthen for mærkeligt....og grådigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover

Da jeg var aktivt søgende var det et afgørende kriterie at pigen kyssede. Og jeg har endnu ikke mødt nogen hvor det var en ekstra ydelse (og havde jeg det, ville jeg ikke have valgt at betale særskilt for det).

Efter et møde har kyssene altid været en væsentlig del af min evalueringen af oplevelsen. Kys som i den virkelige verden omsættes til tantekys oplever jeg nærmest som en afvisning: "Du går an at dyrke sex med for penge, men sådan rigtig kysse dig, nej tak". Så hellere slet ingen kys. Nej, det skal være tungekys af den rare slags, ikke for lidt, men heller ikke for meget. Den der "sammerullede" tunge der leger issyl får mig til at tænke på "Deadly kiss" scenen fra Species (https://fandan.co/2fhh6e4), og så panikker jeg altså lidt....:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg starter altid med at giver GP-en mange kys og kærtegn, hun elsker det, tager godt om hende, trække hende ind til mig, så hun kan mærke min varme krop, mens vi kysser med tungen :P , hun bliver tændt af det, hun tager sin hånd ned og tager om mine intime dele, mens jeg tager hende på brysterne, kysser hendes krop og ende med, at slikke hendes mis.  at kysse hører jo med til godt sex, og jeg tror bestemt GP elsker min fremgangsmåde, fordi GP vil derefter give mig superfransk.  <3

Til sidst vil jeg sige, kan man ikke kysse en GP, så vil jeg finde en anden.. for munden er jo til at kysse med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kys, gerne mange og dybe, er en stor del af oplevelsen for mig. Så det er ydrest sjældent at jeg vælger en pige der ikke tilbyder det. Det sker dog af og til, og selvom pigen er dejlig på andre måder, så savner jeg ofte kysenne bagefter. 

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 8/5/2017 at 08:49:

Det er alligevel lidt underligt at læse at flere mænd gerne vil knalde med en pige.....men at kysse hende er ad....:huh:

At kysse høre med til god sex....og at tage ekstra for at kysse er simpelthen for mærkeligt....og grådigt.

Giver Trine 100% ret.  Go sex høre der kys til. Måske skulle jeg bestille tid hos dig Trine?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...