Hop til indhold
slaven

kys med gp

Recommended Posts

Trinetease skrev, den 5/8/2017 at 08:49:

Det er alligevel lidt underligt at læse at flere mænd gerne vil knalde med en pige.....men at kysse hende er ad....:huh:

At kysse høre med til god sex....og at tage ekstra for at kysse er simpelthen for mærkeligt....og grådigt.

Ja. Desværre er grådighed blev det hotte..men stadigvæk findes der nogen der kysser helt uden betaling..heldigvis. ❤

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækre varme hede kys hører bare med til lækker sex, og det er uanset om det er en kæreste eller en GP. 

Alt det der med ekstra betaling for dit og dat er noget pjat, og dem der har en lang ekstra liste til menu´en dem går jeg udenom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
BlindBoy skrev, for 18 minutter siden:

Lækre varme hede kys hører bare med til lækker sex, og det er uanset om det er en kæreste eller en GP. 

Alt det der med ekstra betaling for dit og dat er noget pjat, og dem der har en lang ekstra liste til menu´en dem går jeg udenom.

Enig ;) – lange lister med ekstra er noget pjat og faktisk dårligt købmandskab ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 1 time siden:

Lækre varme hede kys hører bare med til lækker sex, og det er uanset om det er en kæreste eller en GP. 

Alt det der med ekstra betaling for dit og dat er noget pjat, og dem der har en lang ekstra liste til menu´en dem går jeg udenom.

Kan ikke være mere enig, de lange lister over ekstraydelser fatter jeg ikke. De virker uoverskuelige og forvirrende på mig, når jeg nyder sexen, har jeg sjældent overskud til at huske: "Ikke kysse venstre lilletå, det har jeg ikke betalt for" eller "Kun røre ved numsen, ikke gramse"

OK, for mig er det måske lidt nemmere end for mange andre: Jeg bryder mig ikke om anale lege, virker uæstetisk på mig; stikker ikke fingre ind uden at være blevet indbudt af hensyn til pigen og risiko for smårifter; kun sex med kondom (undtagen med Fru Timeren). Så jeg er måske sådan en Otto-normal-forbruger uden de mere kinky ønsker. Sex med en prostitueret er kinky nok for mig :)

Men hver pige og kunde har sine grænser og dem må man respektere.

Men jeg elsker når pigen lægger op til kys, især som Tiffany, der kysser hjernen ud af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Et andet tillæg jeg ikke forstår er når sprøjteorgasmer koster ekstra..... det svare jo til at vi piger tager ekstra for en orgasme.... Uuuuuh tak fordi at du gjorde dig umage for mig.....det koster 500kr ekstra.... 

Men bortset fra det så er der altså en del mænd som ikke vil kysse....og som kysseglad pige så bliver det lidt akavet :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Et andet tillæg jeg ikke forstår er når sprøjteorgasmer koster ekstra..... det svare jo til at vi piger tager ekstra for en orgasme.... Uuuuuh tak fordi at du gjorde dig umage for mig.....det koster 500kr ekstra.... 

Men bortset fra det så er der altså en del mænd som ikke vil kysse....og som kysseglad pige så bliver det lidt akavet :huh:

Ja det forstår man jo ikke.. når der står en lækker dejlig kvinde foran én..... men vi er jo alle forskellige på alle plan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Men bortset fra det så er der altså en del mænd som ikke vil kysse....og som kysseglad pige så bliver det lidt akavet :huh:

Åh ja, hvor jeg også husker de situationer! Det føltes både akavet og bare sådan rigtig...koldt! En afstandstagen der altid fik mig til at miste lysten til intimitet, og ikke noget jeg efterfølgende følte blev en succes. Heldigvis oplevede jeg det sjældent.

Jeg respekterer, at der findes både mænd og kvinder, der ikke har lyst til at kysse - men så kan de jo bare finde sammen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Nikita Darling skrev, for 42 minutter siden:

Jeg respekterer, at der findes både mænd og kvinder, der ikke har lyst til at kysse - men så kan de jo bare finde sammen :D 

Vilken tur då att det finns piger som dig för oss som gillar kyssar :D

Glömmer aldrig första besöket med en GP (Nikita). Nervös går jag in genom dörren och möts av en smilande pige och massa kyssar. Ett härligt avslappnande sätt att stata ett möte på :wub:

Mer kyssar till folket!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...