Hop til indhold
kenntucky

Bedste pige til Cof/cif i Kbh. området

Recommended Posts

Besøgte Shia her til formiddag. Aftalen var facefuck og sperme i ansigt, desværre havde hun lige spist 30min inden, så vi måtte stoppe, det var hun lidt ked af. I stedet for kneppede jeg hendes lille bitte krop og hun tog rigtig godt imod. CIF 10/10 og hun tog så pænt imod min store ladning i hendes smukke uskyldige ansigt ;) 

https://annoncelight.dk/showad/222089

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hvis du har lyst til at møde en sød latin pige som tilbyder cof/cif er Brenda god til dette dog men vær opmærksom på at få alt aftalt over telefonen inden du møder hende. Du kan læse hvorfor om dette her

 Pigen sød og sexet  8,5,  cof/cif 10. Læs om resten her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt Luisa hvilket var en mindre god oplevelse. Se mere her  Selvom det ikke virkede for mig tror jeg bestemt at hun kan bruges som cof/cif pige

Pigen meget i mødekommende men ikke så pæn som håbet 6,5. gfe 7. sf. 8. cof/cif mellem 8 og 10 vil jeg tro selvom jeg ikke fik det gennemført. stedet 9. oplevelsen 5.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 16 timer siden:

Har mødt Luisa hvilket var en mindre god oplevelse. Se mere her  Selvom det ikke virkede for mig tror jeg bestemt at hun kan bruges som cof/cif pige

Pigen meget i mødekommende men ikke så pæn som håbet 6,5. gfe 7. sf. 8. cof/cif mellem 8 og 10 vil jeg tro selvom jeg ikke fik det gennemført. stedet 9. oplevelsen 5.

Nu skal det her ikke lyde forkert, men du er godt nok meget generøs med din karaktergivning. Det er decimaltal, der adskiller dine bedste anmeldelser fra de dårligste.

Jeg ville umiddelbart tro, at noget så specielt (relativt set) som cif/cof ville skille fårene fra bukkene, så at sige.

Men jeg skal måske lige tilføje, at jeg hører til de mange herinde, der nyder godt af dine hyppige bidrag. Det er rart at vide hvem, der tilbyder denne service til UG.

Redigeret af gabriel

Del dette indlæg


Link til indlæg
gabriel skrev, den ‎27‎-‎02‎-‎2018 at 10:45:

Nu skal det her ikke lyde forkert, men du er godt nok meget generøs med din karaktergivning. Det er decimaltal, der adskiller dine bedste anmeldelser fra de dårligste.

Jeg ville umiddelbart tro, at noget så specielt (relativt set) som cif/cof ville skille fårene fra bukkene, så at sige.

Men jeg skal måske lige tilføje, at jeg hører til de mange herinde, der nyder godt af dine hyppige bidrag. Det er rart at vide hvem, der tilbyder denne service til UG.

 Til dette kan siges at tak til dette forum så er det meget få dårlige oplevelser jeg har haft. Du har helt ret i at cof/cif er lidt enten/ eller og selvom flere af pigerne har bedt om ikke i øjnene, evt. dækker noget af deres ansigt til synes jeg alligevel ikke at jeg bare kan give dumpe karaktere for dette. Jeg prøver derfor i min karaktergivning at følge op med en kommentar de gange karakteren ikke bare er god.

 Mit møde med dejlige Camilla er en af disse.

Dejlig kvinde 8,5 god krop med store naturlige bryster. gfe 9 dejlige tungekys. sf. 9. cof/cif 8 du hun med hænderne dækkede for øjnene. Stedet ok 8,5 oplevelsen fin 8,5.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Mødte milf Klaudia som er en dejlig moden kvinde. Se anmeldelser her

Køn kvinde 8 lidt bred over hofterne. gfe 9,5 med tungekys. sf. 9. cof/cif 9. Stedet ikke lige mig med så mange piger samme sted og et lille værelse 6. Oplevelsen rart 9.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 9 minutter siden:

Stor tak for at fortælle os om dette. Håber flere senere byder ind men ellers må vi to jo bare være foregangsmænd på dette område.;)

Vi har hvertfald en fælles interesse som vores navn vidst også afslører ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik prøvet Lilly som er nævnt flere gange i forum.

Super sød og smilende pige med en killer krop! CIF er ikke lige hende som nævnt tidligere i denne tråd, men hun tager ladningen flot over læber og tunge ;)

Håber snart der komme nye bud :)

Aya lyder spændende og skal prøves :)

petite Sonja er tilbage med laver hvis ikke ydelsen længere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
MegaAndCIFfan skrev, for 4 minutter siden:

Fik prøvet Lilly som er nævnt flere gange i forum.

Super sød og smilende pige med en killer krop! CIF er ikke lige hende som nævnt tidligere i denne tråd, men hun tager ladningen flot over læber og tunge ;)

Håber snart der komme nye bud :)

Aya lyder spændende og skal prøves :)

petite Sonja er tilbage med laver hvis ikke ydelsen længere....

Ellers er der også Coco. Hun tager den i hele ansigtet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, Lige nu:

Ellers er der også Coco. Hun tager den i hele ansigtet :) 

 Har prøvet flere gange at få kontakt til hende men hun svarer aldrig tilbage. I hendes annonce er det også kun fredage der er åben. Kan det være rigtig. Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 1 time siden:

 Har prøvet flere gange at få kontakt til hende men hun svarer aldrig tilbage. I hendes annonce er det også kun fredage der er åben. Kan det være rigtig. Tak.

Hmmm ja det kan jeg ikke svare på. Sidst jeg fik fat på hende var hun helt booket så måske hun er populær. Men ikke giv op. Forsøg igen, du vil ikke fortryde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titlen på denne tråd er Bedste pige til Cof/cif i Kbh. området og Sweet Alexandra er klart en af disse måske indtil videre den bedste jeg har mødt. Læs min anmeldelse her   Pigen lidt høj, men lækker og pæn 9, indlevelse og sex et stort 10 tal. gfe 9,5. sf og deepthroat perfekt 10. cof/cif 10 perfekt. Stedet 10, Oplevelse fantastisk 10 og gentagelses fare 100 %

Ps. Ud af mine efterhånden pænt mange gp besøg var denne i top 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

To gange har jeg nu prøvet at besøge det polske milf hus i Valby hvor man kan tilkøbe cof/cif og ingen af disse besøg blev en rigtig succes. Når man betaler 300, - kr. ekstra for cof/cif forventer jeg ingen problemer med dette, men Sandra brugte den berygtede ikke i øjnene og dækkede halvdelen af ansigtet til hvilket er en klar turn off for mig. Tror bestemt ikke at jeg vil prøve dette hus af mere i fremtiden. Du kan læse mere om Sandra her

Kvinden sexet og pæn 8. gfe 5. sf. 6. cof/cif 6. stedet 3. oplevelsen 6.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...