Hop til indhold

Recommended Posts

Denne pige Sweet Alexandra er endnu en gave for os der elsker dejlige søde piger. Så vidt jeg ved er der kun gode anmeldelser og det forstår jeg godt. En sexet pige som udstråler at det at have sex er godt. Ingen grund til at gå i detaljer andet end da hun havde hjulpet mig til min foretrukne afslutning spurgte hun om hun så godt ud. God stil og charme hvilket tydelig afspejler hendes tilgang til dette. Pigen lidt høj, men lækker og pæn 9, indlevelse og sex et stort 10 tal. gfe 9,5. sf og deepthroat perfekt 10. cof/cif 10 perfekt. Stedet 10, Oplevelse fantastisk 10 og gentagelses fare 100 %

Ps. Ud af mine efterhånden pænt mange gp besøg var denne i top 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
cumonface skrev, for 5 minutter siden:

da hun havde hjulpet mig til min foretrukne afslutning spurgte hun om hun så godt ud.

Det er bare sådan en lille ting der gør at man får en ekstraordinær god griner og perfekt oplevelse. Nu må jeg altså snart til at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, Lige nu:

Det er bare sådan en lille ting der gør at man får en ekstraordinær god griner og perfekt oplevelse. Nu må jeg altså snart til at besøge hende.

Helt enig. Vil også lige sige at jeg faktisk synes at hun ser bedre ud i virkeligheden end hendes billeder antyder. Så få du bare lavet en aftale med hende.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 19 timer siden:

Nu må jeg altså snart til at besøge hende.

Me too....eller....:huh: Håber stadig det betyder det det betød den gang det betød noget andet end det det betyder nu :wacko:

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
cumonface skrev, for 1 time siden:

Hej alle. Er ikke på så mange gp besøg i øjeblikket men har genbesøgt Mettetøsen 9 stjerner og Sweet Alexandra 10 + 1 stjerner da hendes service er perfekt og anden besøg var endnu bedre end første.. Hun kommer snart igen.

 https://annoncelight.dk/showad/219210

Godt at høre fra dig igen. Var sku lidt bange for at de unge tøser havde taget livet af dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...