Hop til indhold
cumonface

Polske Sandra ( blond milf )

Recommended Posts

 Havde egentlig bestilt tid hos Carolin i det polske milf hus i Valby men hun var ifølge den pige jeg blev mødt af optaget hvilket i min verden er dårlig stil når der aftalt en møde tid. Pigen jeg mødte talte ikke særlig godt engelsk og jeg kan ikke tysk så efter en noget rodet forestilling fik jeg indtryk af at lige skulle vente lidt. Et minut senere kom der op til 3 -4 piger forbi for at hilse på mig så selvom jeg var lidt mopset over denne situation og næsten på vej ud af døren blev jeg fanget af en meget pæn blond sexet dame Sandra Spurgte om hun var klar til GFE med tungekys, superfransk og cof/cif og det svare hun ja til. Så jeg skulle bare klæde mig af og hun ville komme tilbage med det samme som blev til 5 - 7 minutter hvilket virkelig er irriterende at skulle vente så længe på. Hendes sf var hæderlig, ingen tungekys og lidt for hurtigt " er du klar til at komme " , som selvfølgelig blev med hånd for øjnene som dagen havde udviklet sig. Sandra ( i den lilla kjole ) skulle så vidt jeg forstår videre til et andet sted i Danmark så kan du lide hvad du ser er hun da et billigt godt knald. Men jeg er færdig med dette hus da aftaler ikke nok bliver overholdt.  Kvinden sexet og pæn 8. gfe 5. sf. 6. cof/cif 6. stedet 3. oplevelsen 6.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Tjaee, så længe fyrene gør, som du gjorde - nemlig at handle, selvom de (hun, ja) havde taget røven på dig - så fortsætter de i samme stil. Og ja, jeg ville sgu nok have gjort det samme, men det går bare ikke!! Vi må tage os sammen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...