Hop til indhold
Don olsen 12

Amita Thai-massage Silkeborgvej 132, Århus

Recommended Posts

Man skal nok holde tungen meget lige i munden - når man frekventerer thai massage, uanset hvor:

1) God ide at bestille tid hos navngiven dame (og det er her dette site gør sig meget brugbart)

2) Ser tingene ikke ud som lovet / forventet - skal man sætte sig op og sige nej (parat til at gribe underhylerne og forlade stedet). Dum ide blot at krydse fingrene (det har vi alle lært - flere gange - hehe).

Amita massage har travlt for tiden - og de dribler rund i en stor forvirring. Men det er altså OS, kunder, der sætter kvalitets-baren. Jo flere der lader sig "nøjes" med triste damer, skvattet massage og dårlig sex - desto sværere er det for massage-stederne, at forstå, hvad det er som vi ønsker - og insisterer på.

Vi skal nok alle blive bedre til at fremsætte vores ønsker - klart og tydligt, også i afklædt tilstand ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
klt34klt34 skrev, for 4 timer siden:

Så blev det min tur til at besøge Amita, der kommer nok til at gå noget tid inde jeg kommer igen. Jeg blev modtaget af en pige jeg ikke fik navet på, fik aftalt massage med mere, massagen skulle fortages af en anden og så vil hun komme tilbage og tage si af det sjove. Mens jeg lå og fik massage var der run på dørklokken og jeg kunne høre at der blev sagt at man skulle komme tilbage om en time (fedt tænkte jeg så bliver der ikke snydt med tiden) efter kort tid var det tid til sjove, men det var ikke den pige jeg havde talt med der kom ind, der var en helt tredie pige (hun sagde hun hed Jenny), på med kondomet og en meget kort ridetur, og derefter var det til til et HJ, efter jeg var kommet en hurtig aftørring, meget lidt massage og så blev jeg ellers tilbudt en bad. på vej ud af døren efter af havde været der ca. 15 min. sagde hun vi ses næste gange, blev jeg nød tii at svare nej tak jeg syntes at 1000 kr. for 15 min, var lige lovlig meget.

efter mit besøg tror jeg desvære at de mange positive ord om Nadia og Appel er steget dem til hovdet og der skal så mange så muligt igennem på kortes tid. Eller måske var mig der kom på det helt forkerte tidspunkt. for jeg så desvære igen piger med store bryster og det var med det formål at jeg netop havde valgt at besøge dem.

Den behandling kan de ikke være bekendt dernede. Men det er desværre set før, et thai-sted får god omtale, mange kunder og i stedet for at de holder fokus på et højt serviceniveau så tænker de på at få så mange kunder ekspederet og mister fokus på den gode service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianm skrev, den 8/1/2017 at 08:38:

Okay, var der engang i maj og blev masseret af en rigtig sød, lille og smuk, thaipige - uden tatoveringer. Hun havde ret så store silikonebryster og kunne lidt dansk, dog fik jeg ikke navnet på hende :(. Hende ville jeg så gerne besøge igen, mener det er hende som også er på deres Facebook side :rolleyes:

Hmm, lyder som Anna - som jeg har haft et par gode oplevelser med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klt34klt34 skrev, den 8/2/2017 at 14:26:

Så blev det min tur til at besøge Amita, der kommer nok til at gå noget tid inde jeg kommer igen. Jeg blev modtaget af en pige jeg ikke fik navet på, fik aftalt massage med mere, massagen skulle fortages af en anden og så vil hun komme tilbage og tage si af det sjove. Mens jeg lå og fik massage var der run på dørklokken og jeg kunne høre at der blev sagt at man skulle komme tilbage om en time (fedt tænkte jeg så bliver der ikke snydt med tiden) efter kort tid var det tid til sjove, men det var ikke den pige jeg havde talt med der kom ind, der var en helt tredie pige (hun sagde hun hed Jenny), på med kondomet og en meget kort ridetur, og derefter var det til til et HJ, efter jeg var kommet en hurtig aftørring, meget lidt massage og så blev jeg ellers tilbudt en bad. på vej ud af døren efter af havde været der ca. 15 min. sagde hun vi ses næste gange, blev jeg nød tii at svare nej tak jeg syntes at 1000 kr. for 15 min, var lige lovlig meget.

efter mit besøg tror jeg desvære at de mange positive ord om Nadia og Appel er steget dem til hovdet og der skal så mange så muligt igennem på kortes tid. Eller måske var mig der kom på det helt forkerte tidspunkt. for jeg så desvære igen piger med store bryster og det var med det formål at jeg netop havde valgt at besøge dem.

Jeps, har også selv haft en uengageret oplevelse op Amita; med en GP, som jeg desværre ikke husker navnet på. 

 

Det opvejer dog ikke de 3-4 gode oplevelser, jeg havde med Anna for 1-1½ års tid siden. 

Meeen: Vi er vist ude i den klassiske svingende thai-massageklinik-kvalitet her, hvor man som kunde er meget afhængig af lige at ramme den rigtige pige/dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 13 timer siden:

Nogen der har været ved Nadia for nyligt eller ved om der er andre storbarmede thai piger der p.t.?

Var der i går. 

Fik en sublim tur af Appel. Nadia er der stadigvæk.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, 1 time siden:

Var der i går. 

Fik en sublim tur af Appel. Nadia er der stadigvæk.

Venligst 8000

Hvem af dem har de største bryster?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 20/8/2017 at 09:56:

Var der i går. 

Fik en sublim tur af Appel. Nadia er der stadigvæk.

Venligst 8000

Hvad er prisen for en sådan tur? og hvilke ydelser indebærer den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snydt !

De er godt nok dårlige til at overholde deres aftaler ! jeg ringede og aftale en tid med Apple og ankom 5 minutter før. Da jeg var ca 300 meter fra døren så jeg en anden mand gå ned af trappen til Amita. Da jeg kom ind af døren og oplyste jeg havde en aftale, fik jeg at vide Apple var optaget og jeg kunne komme igen om 3 timer - Det takkede jeg nej til, for hvis de kan glemme én aftale kan de vel også glemme den næste aftale. Jeg er SÅ skuffet, mest af alt fordi de virkede enormt ligeglade med at jeg havde booket men at de nu fik penge fra en anden kunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare ikke i orden.

Jeg selv booker aldrig af samme grund. Jeg satser, ringer på og vurdere situationen i døren. Men det er da rigtig træls, at man ikke kan foretage en booking som respekteres. 

Der er sikkert også en del som respekterer bookinger, men nu kan dette sted så komme på den sorte booking liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet for Ca 14 dage siden. Jeg ringer altid og spørger om der er tid nu helst indenfor den næste halve time. 

Jeg fik en god massage med btb af en ny tror jeg nok pige. Ikke den smukkeste på stedet men en utrolig god behandling afsluttet med en tur under bruseren. Kommer gerne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
klt34klt34 skrev, den 2/8/2017 at 14:26:

Så blev det min tur til at besøge Amita, der kommer nok til at gå noget tid inde jeg kommer igen. Jeg blev modtaget af en pige jeg ikke fik navet på, fik aftalt massage med mere, massagen skulle fortages af en anden og så vil hun komme tilbage og tage si af det sjove. Mens jeg lå og fik massage var der run på dørklokken og jeg kunne høre at der blev sagt at man skulle komme tilbage om en time (fedt tænkte jeg så bliver der ikke snydt med tiden) efter kort tid var det tid til sjove, men det var ikke den pige jeg havde talt med der kom ind, der var en helt tredie pige (hun sagde hun hed Jenny), på med kondomet og en meget kort ridetur, og derefter var det til til et HJ, efter jeg var kommet en hurtig aftørring, meget lidt massage og så blev jeg ellers tilbudt en bad. på vej ud af døren efter af havde været der ca. 15 min. sagde hun vi ses næste gange, blev jeg nød tii at svare nej tak jeg syntes at 1000 kr. for 15 min, var lige lovlig meget.

efter mit besøg tror jeg desvære at de mange positive ord om Nadia og Appel er steget dem til hovdet og der skal så mange så muligt igennem på kortes tid. Eller måske var mig der kom på det helt forkerte tidspunkt. for jeg så desvære igen piger med store bryster og det var med det formål at jeg netop havde valgt at besøge dem.

Har fornylig haft samme oplevelse - så der har jeg været 3 gange - første - sidste og eneste gang ... pengene styrer stedet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her igen igen

Det startede med lidt logistik problemer, så massage bag forhæng i mellemgangen til start.Gad ikke at være tøsesur for jeg vidste at appel nok skulle gøre sit for at jeg fik en god oplevelse.

Efter mellemgang var der fin sex i det bagerste lokale og fælles afsluttende bad. Appel er for mig en fantastisk dame der ved hvad jeg kan lide.

Sjovt sted da jeg kom var der 4 mand på klinikken. 1 på hver værelse mig i mellemgang og en ventende i sofaen i hallen. Ikke nok med det så blev der 1 afvidst i døren. Men de tre piger fik logistikken til at gå op. Da jeg var færdig var der kun mig tilbage på klinikken.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...