Hop til indhold
Don olsen 12

Amita Thai-massage Silkeborgvej 132, Århus

Recommended Posts

Jeg har fredag formiddag  været på besøg igen på Silkeborgvej 132 - jeg har været der flere gange - det bliver bedre og bedre.

Den nye unge Apple er måske den bedste thaipige i smilets by Århus - hun har en rigtig lækker krop - jeg vil tro hun er 30 år - men med en fast stram krop og dejlige store bryster.

Karakterer på 10-skalaen:

Massagen: 10 super - både med hænder, arme og fødder.

Stedet: 9 pænt og rent og  ikke diskret.

Pigen: 10 rigtig pæn og smilende.

Sexen: 10 hun giver sig 100%.

Service med fælles bad: 10.

Lækker og fræk 10.

Prisen meget rimelig - giv lidt ekstra det betaler sig

Hun har et meget stort hjerte.

Pads godt på hende - hun er en rigtig ener.

Hun sagde hun holder ferie fra torsdag i næste uge i en måned.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Don olsen, hvem der nu end er, må være verdens heldigste thaimassage kunde. Det bliver bedre og bedre hvergang og hvergang er det  den bedste thaipige i Århus.

Er der andre der er så heldige som Don?

Don olsen 12 skrev, for 16 timer siden:

Jeg har fredag formiddag  været på besøg igen på Silkeborgvej 132 - jeg har været der flere gange - det bliver bedre og bedre.

Den nye unge Apple er måske den bedste thaipige i smilets by Århus - hun har en rigtig lækker krop - jeg vil tro hun er 30 år - men med en fast stram krop og dejlige store bryster.

Karakterer på 10-skalaen:

Massagen: 10 super - både med hænder, arme og fødder.

Stedet: 9 pænt og rent og  ikke diskret.

Pigen: 10 rigtig pæn og smilende.

Sexen: 10 hun giver sig 100%.

Service med fælles bad: 10.

Lækker og fræk 10.

Prisen meget rimelig - giv lidt ekstra det betaler sig

Hun har et meget stort hjerte.

Pads godt på hende - hun er en rigtig ener.

Hun sagde hun holder ferie fra torsdag i næste uge i en måned.

 

Du har også skrevet nedenstående anmeldelse om PP thaimassage
 

Citat

 

Jeg har været der igen - det bliver bedre og bedre.

Gib er måske den bedste thaipige i smilets by Århus.

Karakterer på 10-skalaen:

Stedet: 9 pænt og rent og  ikke diskret.

Pigen: 10 rigtig pæn og smilende.

Sexen: 10 hun giver sig 100%.

Service: 10.

Lækker og fræk 10.

God value for pengene.

Hun har et meget stort hjerte.

Første besøg 1, 1 gang - 2 besøg 2 gange. jeg tør næsten ikke komme igen.

 

og misandten
 

Citat

 

Jeg må bekende - jeg har været der igen.

Det bliver bare bedre og bedre. Der er value for money.

Adressen er: Silkeborgvej 132 og telefonnr. 6071 1215 og 9182 6290.

Endvidere kan jeg oplyse at der er kommet en ny pige på 27 år - en lidt højere thai-pige - super fræk og lækker.

Det er er måske hende jeg skal prøve næste gang eller måske begge piger.

Stedet hedder: Amita Thai massage.

Betal lidt ekstra - jeg kan love det betaler sig.

 

. og hvad fan om den kære Don ikke  også har denne her
 

Citat

 

Jeg besøgte stedet i dag. Blev mødt af en super sød pige ca. 30 år. Hun er den bedste Thai-pige jeg nogen sinde har mødt. Massagen rigtig god og med tilpas hårdhed. Der var B to B og super sex. Hun er en lækker lille sag. Betalte for en time og fik lige over en time. hun sluttede med at klippe mine negle på på hænder og fødder. Alt i alt en rigtig god oplevelse og super service.

Stedet: rent og pænt 10/10.

Pigen: sød lækker og fræk10/10.

Service: 10/10.

Jeg kommer helt sikkert igen.

 

Har PP , Amita og Silkeborgvej 120 samme ejerkreds?

Redigeret af Saucy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Saucy

Jeg syntes du skal efterprøve mine anmeldelser - inden vurdere på dem. De er ganske reelle.

Der må være andre der kan bekræfte mine anmeldelser.

God Sommer.

Don Olsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Saucy ....  har du selv kommet med nogle anmeldelser af steder ?

hvad med du at går derhen og prøver alle stederne  ???

så skriver du en anmeldelse bagefter .... 

 

det eneste du gør er,  at brokke dig og være sur i låget ....  måske er det derfor der ikke er nogle der kan lide dig ... hverken her eller i den virkelige verden ;) 

 

undskyld jeg bidrager til at afsporer men det bare anstrengende at se en klaphat som ikke bidrager med noget brokke sig hele tiden !!!

tak for anmeldelsen - jeg har også været alle tre steder og kan kun tilslutte mig ... man får value for money !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, for 1 time siden:

Nej, Don Olsen må slettede nu kåres som årets heldigste massage kunde.

Hvad er dit trick, Don Olsen?

Godt, der er andre der kan se at der er noget helt galt med Don Olsens anmeldelser. Stort set samme klip-klistre tekst gennem et halvt år. Samme udtryk bare rettet hist og pist og de samme klinikker.

Thomas123 mener ikke der er noget galt så en sviner på PM af Thomas 123 som jeg vil rapportere. Han kalder mig idiot - og det er jeg sikkert også - men ikke så dum så jeg tror på Dons anmeldelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 36 minutter siden:

Saucy ....  har du selv kommet med nogle anmeldelser af steder ?

hvad med du at går derhen og prøver alle stederne  ???

så skriver du en anmeldelse bagefter .... 

Anmeldelser har jeg skrevet nok af. Udvid din horisont og led efter dem, men ikke nødvendigvis her.

thomas 123 skrev, for 36 minutter siden:

det eneste du gør er,  at brokke dig og være sur i låget ....  måske er det derfor der ikke er nogle der kan lide dig ... hverken her eller i den virkelige verden ;) 

undskyld jeg bidrager til at afsporer men det bare anstrengende at se en klaphat som ikke bidrager med noget brokke sig hele tiden !!!

tak for anmeldelsen - jeg har også været alle tre steder og kan kun tilslutte mig ... man får value for money !!!

Jeg har ikke brokket mig. Blot påpeget  er samme "anmeldelse" alle gange. Det var det citaterne skulle illustrere men beklager at du ikke formår at forstå det. Jeg kan anbefale mere reflektion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don olsen 12 skrev, 1 time siden:

Hej Saucy

Jeg syntes du skal efterprøve mine anmeldelser - inden vurdere på dem. De er ganske reelle.

Der må være andre der kan bekræfte mine anmeldelser.

God Sommer.

Don Olsen

Forhold dig lige til at det er den samme tekst og udtryk du bruger.

Jeg har faktisk besøgt Amita og været meget tilfreds. Derfor synes jeg det er en skam du ødelægger det for dem med at kopiere en tekst fra andres anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 1 minut siden:

Forhold dig lige til at det er den samme tekst og udtryk du bruger.

Jeg har faktisk besøgt Amita og været meget tilfreds. Derfor synes jeg det er en skam du ødelægger det for dem med at kopiere en tekst fra andres anmeldelser.

 

hvor er dine anmeldelser ... du må da hjertens gerne sende en privat besked med nogle link... :)

den eneste der konstant ødelægger og skriver negativt er dig .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fjernet et par afsporende indlæg.  

Der er ingen regler imod at man som bruger kun må anmelde rosenrødt i alle sine anmeldelser. Det er ene og alene op til den enkelte læser hvor stor værdi man tillægger brugere der udelukkende anmelder rosenrødt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Saucy skrev, den 23/7/2017 at 10:11:

Forhold dig lige til at det er den samme tekst og udtryk du bruger.

Jeg har faktisk besøgt Amita og været meget tilfreds. Derfor synes jeg det er en skam du ødelægger det for dem med at kopiere en tekst fra andres anmeldelser.

Har også besøgt Amita og været tilfreds 80% - der manglede lidt kæreste-oplevelse - måske kemien ikke passede!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved, hvad hende med silikonebrysterne / ingen tatoveringer hedder  :)? Besøgte hende engang i maj måned, og fik en fantastisk service :-) ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det sgu min tur til at muntre mig på Amita massage, Silkeborgvej.

Jeg blev modtaget af Nadia (silekonebryster + meget lille ryggevir + ar på skulder efter uheldig vaccination). Fedt tænkte jeg og lagde mig til rette på briksen, mens Nadia gjorde sig klar. Lige som jeg var blevet vist ind i massage-rummet - entrerede kunde nummer 2 - og han havde tilsyneladende gode overtalelses-evner, for Nadia foreslog nu, at hendes "søster" (fik ikke hendes navn), som lige havde fået sin første dag i butikken skulle massere mig. Søsteren stod allerede på tæer, og jeg gad ikke lave en scene - så jeg indvilligede i byttet, men ikke uden at bide mig i underlæben ;-)

Nå, jeg rystede hovedet og fandt min positive hat frem. Det er jo altid en fornøjelse at ride en frisk pige fra rismarken til. Hun gav dog en meget usikker og amatøragtig olie-indsmørring - uden pirring medens jeg lå på maven, hvilket er en dødssynd (fordi det er så dejligt). Jeg kom om på ryggen, og der var hun over de helt rigtige kropsdele.

Det var dagen derpå for mig, og jeg er altid top-liderlig den efterfølgende formiddag - så jeg var super hurtigt klar til en gang boom-boom. Da jeg efterspurgte denne ydelse på thai (hun talte ikke engelsk) undskyldte hun mange gange, og løb ud af lokalet for hjælp.

Tilbage kom Appel og storsmilende tog hun fat i min stive pik og gav den nofle kærlige ryk, og spurgte om jeg kunne vente 10 minutter på Nadia. Det var OK med mig.

Så var jeg i hænderen på "søsteren" igen - "mens vi venter på Nadia". Hun fortsatte gudskelov samme sted og jeg lod mine hænder gå på opdagelse i hendes bryster og mellem hendes ben. Hun blev lidt tændt og kalorius var pludselig til min store skræk - ved at gå af. Jeg bad hende sætte farten ned, for jeg ville gemme dagens ladning til Nadia.

Nadia kom nu indenfor i Kimono og med et frækt smil der lovede godt for næste kapitel - og "søsteren" forlod scenen. Der var vel på dette tidspunkt allerede gået over 1 time - pga. logistik-problemerne men Nadia gav sig rigtig god tid til mig, body to body. 69, og resten af stillingsrepetoire. Det var super super lækker - men jeg kunne ikke komme - og det var absolut ikke Nadia's skyld - men når jeg har været tæt på (med "søsteren") - og trækker mig - er der for mit vedkommende en længere vej til Nirvana. Men også her var der tålmod fra Nadia's side - og medens vi sammen gjorde forsøget manuelt - brugte hun sine store bløde silikone bryster og sin tunge alle mulige (og umulige) steder - OG SÅ KOM JEG SÅ ENGLENE SANG.

"Strong man" påstod Nadia med et grin - og det ville jeg da ikke modsige hende - selvom sandheden var en anden. Et dejligt bad, hvor Nadia nu gav mig en soapy lignende massage i 90 grader - blev prikken over i'et. Tilbud om cola og vand. 1,5 time til standardpris. 

Lørdagen var startet på den helt rigtige måde :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, for 8 timer siden:

Så blev det sgu min tur til at muntre mig på Amita massage, Silkeborgvej.

Jeg blev modtaget af Nadia (silekonebryster + meget lille ryggevir + ar på skulder efter uheldig vaccination). Fedt tænkte jeg og lagde mig til rette på briksen, mens Nadia gjorde sig klar. Lige som jeg var blevet vist ind i massage-rummet - entrerede kunde nummer 2 - og han havde tilsyneladende gode overtalelses-evner, for Nadia foreslog nu, at hendes "søster" (fik ikke hendes navn), som lige havde fået sin første dag i butikken skulle massere mig. Søsteren stod allerede på tæer, og jeg gad ikke lave en scene - så jeg indvilligede i byttet, men ikke uden at bide mig i underlæben ;-)

Nå, jeg rystede hovedet og fandt min positive hat frem. Det er jo altid en fornøjelse at ride en frisk pige fra rismarken til. Hun gav dog en meget usikker og amatøragtig olie-indsmørring - uden pirring medens jeg lå på maven, hvilket er en dødssynd (fordi det er så dejligt). Jeg kom om på ryggen, og der var hun over de helt rigtige kropsdele.

Det var dagen derpå for mig, og jeg er altid top-liderlig den efterfølgende formiddag - så jeg var super hurtigt klar til en gang boom-boom. Da jeg efterspurgte denne ydelse på thai (hun talte ikke engelsk) undskyldte hun mange gange, og løb ud af lokalet for hjælp.

Tilbage kom Appel og storsmilende tog hun fat i min stive pik og gav den nofle kærlige ryk, og spurgte om jeg kunne vente 10 minutter på Nadia. Det var OK med mig.

Så var jeg i hænderen på "søsteren" igen - "mens vi venter på Nadia". Hun fortsatte gudskelov samme sted og jeg lod mine hænder gå på opdagelse i hendes bryster og mellem hendes ben. Hun blev lidt tændt og kalorius var pludselig til min store skræk - ved at gå af. Jeg bad hende sætte farten ned, for jeg ville gemme dagens ladning til Nadia.

Nadia kom nu indenfor i Kimono og med et frækt smil der lovede godt for næste kapitel - og "søsteren" forlod scenen. Der var vel på dette tidspunkt allerede gået over 1 time - pga. logistik-problemerne men Nadia gav sig rigtig god tid til mig, body to body. 69, og resten af stillingsrepetoire. Det var super super lækker - men jeg kunne ikke komme - og det var absolut ikke Nadia's skyld - men når jeg har været tæt på (med "søsteren") - og trækker mig - er der for mit vedkommende en længere vej til Nirvana. Men også her var der tålmod fra Nadia's side - og medens vi sammen gjorde forsøget manuelt - brugte hun sine store bløde silikone bryster og sin tunge alle mulige (og umulige) steder - OG SÅ KOM JEG SÅ ENGLENE SANG.

"Strong man" påstod Nadia med et grin - og det ville jeg da ikke modsige hende - selvom sandheden var en anden. Et dejligt bad, hvor Nadia nu gav mig en soapy lignende massage i 90 grader - blev prikken over i'et. Tilbud om cola og vand. 1,5 time til standardpris. 

Lørdagen var startet på den helt rigtige måde :-D

Nadia er rigtig god. Og populær, tyder det på. "Strong man" må være et standardudtryk, for den fik jeg også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, for 23 timer siden:

Jeg taler om Nadia's store silikonebryster. Der er to massagerum med dør.

De må være ret store, hvis de har to massagerum med dør :D:D   (sorry, kunne ikke dy mig...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianm skrev, for 10 timer siden:

Nadia, er det hende der kan snakke lidt dansk :)? 

Der er to der taler lidt dansk.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 2 minutter siden:

Der er to der taler lidt dansk.

Venligst 8000

Okay, var der engang i maj og blev masseret af en rigtig sød, lille og smuk, thaipige - uden tatoveringer. Hun havde ret så store silikonebryster og kunne lidt dansk, dog fik jeg ikke navnet på hende :(. Hende ville jeg så gerne besøge igen, mener det er hende som også er på deres Facebook side :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianm skrev, for 33 minutter siden:

Okay, var der engang i maj og blev masseret af en rigtig sød, lille og smuk, thaipige - uden tatoveringer. Hun havde ret så store silikonebryster og kunne lidt dansk, dog fik jeg ikke navnet på hende :(. Hende ville jeg så gerne besøge igen, mener det er hende som også er på deres Facebook side :rolleyes:

Kan ikke hjælpe da jeg ikke er på Facebook. Men ellers prøv Nadia hendes spidskompetence er ikke massage, men så kan hun noget andet godt.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Amita, der kommer nok til at gå noget tid inde jeg kommer igen. Jeg blev modtaget af en pige jeg ikke fik navet på, fik aftalt massage med mere, massagen skulle fortages af en anden og så vil hun komme tilbage og tage si af det sjove. Mens jeg lå og fik massage var der run på dørklokken og jeg kunne høre at der blev sagt at man skulle komme tilbage om en time (fedt tænkte jeg så bliver der ikke snydt med tiden) efter kort tid var det tid til sjove, men det var ikke den pige jeg havde talt med der kom ind, der var en helt tredie pige (hun sagde hun hed Jenny), på med kondomet og en meget kort ridetur, og derefter var det til til et HJ, efter jeg var kommet en hurtig aftørring, meget lidt massage og så blev jeg ellers tilbudt en bad. på vej ud af døren efter af havde været der ca. 15 min. sagde hun vi ses næste gange, blev jeg nød tii at svare nej tak jeg syntes at 1000 kr. for 15 min, var lige lovlig meget.

efter mit besøg tror jeg desvære at de mange positive ord om Nadia og Appel er steget dem til hovdet og der skal så mange så muligt igennem på kortes tid. Eller måske var mig der kom på det helt forkerte tidspunkt. for jeg så desvære igen piger med store bryster og det var med det formål at jeg netop havde valgt at besøge dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...