Hop til indhold
Sofie Brandvarm

Sex uden kondom

Recommended Posts

Guest Polar
Sofiala skrev, for 7 timer siden:

Argh det kan jeg sgu godt se haha. Jeg havde vist fået mig et par sommerøl inden jeg skrev det indlæg :rolleyes:

Jamen Sofiala. Du havde jo netop skrevet: "Dansk halvskaldet mand, ganske almindelig at se på og fuldstændig ligeglad med mine grænser."

Dansk halvskaldet, ganske almindelig at se på. Jo, det er vi mange, som er. Men også at være fuldstændig ligeglad med dine grænser. Den beskrivelse passer forhåbentlig ikke til ret mange danske halvskaldede og ganske almindelige mænd - eller hva'?:)

Så tag du dig bare et par sommerøl. Du formulerer dig fint alligevel.

Og så håber jeg, at vi snart kan mødes igen.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oplevet en enkelt gang at jeg skulle betale efter akten. og det blev i sandheden en af de bedste oplevelser.

Hov mangler der ikke noget tænkte jeg et kort øjeblik, men der var vist andet at tænke på, der var en sød kvinde foran mig så ja der var meget andet at tænke på...

Da vi var blevet færdige var jeg så paff at jeg skulle bruge nogen sekunder for at gennemskue hvad hun mente da hun sagde honoraret.  

eller hende der startede med et langt inderligt tungekys, helt paff igen betaling hvad for noget nåh ja. Et eller andet sted skal du blive ved med at lade dine gæster betale bagefter, for mig mistede det lidt af gnisten og man tænke inden man kommer i gang det her er forretning. 

men sikke en idiot, jeg ved ikke hvad han skulle få ud af det. Men at lade betale først så har du mistillid til alle tænker jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, den 22/7/2017 at 09:52:

Jamen Sofiala. Du havde jo netop skrevet: "Dansk halvskaldet mand, ganske almindelig at se på og fuldstændig ligeglad med mine grænser."

Dansk halvskaldet, ganske almindelig at se på. Jo, det er vi mange, som er. Men også at være fuldstændig ligeglad med dine grænser. Den beskrivelse passer forhåbentlig ikke til ret mange danske halvskaldede og ganske almindelige mænd - eller hva'?:)

Så tag du dig bare et par sommerøl. Du formulerer dig fint alligevel.

Og så håber jeg, at vi snart kan mødes igen.;-)

Selvfølgelig er det ikke det. Så gad jeg da ikke være luder. Men jeg synes nu, at personer der stikker den op uden gummi er fuldstændige ligeglade med den person de gør det ved! :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 1 time siden:

Har oplevet en enkelt gang at jeg skulle betale efter akten. og det blev i sandheden en af de bedste oplevelser.

Hov mangler der ikke noget tænkte jeg et kort øjeblik, men der var vist andet at tænke på, der var en sød kvinde foran mig så ja der var meget andet at tænke på...

Da vi var blevet færdige var jeg så paff at jeg skulle bruge nogen sekunder for at gennemskue hvad hun mente da hun sagde honoraret.  

eller hende der startede med et langt inderligt tungekys, helt paff igen betaling hvad for noget nåh ja. Et eller andet sted skal du blive ved med at lade dine gæster betale bagefter, for mig mistede det lidt af gnisten og man tænke inden man kommer i gang det her er forretning. 

men sikke en idiot, jeg ved ikke hvad han skulle få ud af det. Men at lade betale først så har du mistillid til alle tænker jeg. 

Det er jo netop pga. mænd som ham, at betalingen skal falde først. Er du stamgæst og har det super godt med pigen, kan du måske spørge om I kan klare betalingen på en anden måde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Sofiala skrev, for 4 timer siden:

Er du stamgæst og har det super godt med pigen, kan du måske spørge om I kan klare betalingen på en anden måde

lyder spændende...hmmm jeg er god for at tage opvasken, hvor mange opvaske for eks 1 time ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, den 2017-07-21 at 15:15:

Jeg har udtrykkeligt afsluttet min annonce med skriften "ingen sex uden kondom!", og er desværre alligevel lige blevet udsat for en kunde der stak pikken i mig uden! Han skulle have en halv time, han var en halv time forsinket så jeg var sød at rykke på min tidsplan. Da vi havde været i gang i 20 minutter skete det så, jeg havde pakket kondomet ud og ville sætte det på med munden. Men han ville lige vente lidt mere og BANG stak han pikken op i mig uden. Jeg blev rasende og stoppede legen med det samme for at smide ham ud. Og han skred uden at betale. Dårlig stil!!

Jeg har lige brug for at komme ud med det, det var en dårlige oplevelse og uanset hvor dejligt det er uden kondom, så er jeg en pige der vægter sundhed og sikkerhed fremfor alt, og med dette oplæg vil jeg bare gerne sige til jer der ude som kunne overveje samme nr; det er dårlig stil, ulækkert, nedværdigende, mangel på respekt og skaber en generel utryghed hos pigen.

Så please dont!!

Givetvis skall man alltid respektera en glädjeflickas/eskorts gränser!

Men jag har faktiskt flera gånger varit med om det motsatta, det vill säga eskorten har stoppat in kuken in i fittan och börjat rida mig utan att fråga (spørre) om jag vill ha kondom på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Det er en overtrædelse af den tillid du giver ud og det er synd du har været ude for det.

Som @Bror Myra skriver har jeg selv været ude for at en europæisk pige har været så vild i varmen at hun bare satte sig ovenpå kalorious uden regnfrakke. Og ja, når man nu er igang, så er det svært at sige nej.

Nu er sex uden gummi jo ikke 100% udslagsgivende i HIV og AIDS, faktisk, forventer jeg at de fleste gerne vil undgå det, så dem der endelig gør dette, bliver testet regelmæssigt.

Redigeret af Runaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg
GæstenTilFesten skrev, den 21/7/2017 at 17:10:

Sofie, det du beskriver er sidestillet med voldtægt i juridisk forstand. Hvorfor ikke anmelde manden til politiet?

Jeg tvivler stærkt på, at situationen svarer til voldtægt efter dansk ret. Dog er der eksempler på domme i udlandet, fx denne: https://www.mx.dk/nyheder/global/story/21772535

Jeg synes personligt ikke at det har noget med voldtægt at gøre. Voldtægt er når manden tvinger kvinden til samleje. I Sofies tilfælde ville hun jo gerne have sex med manden - de havde lavet en aftale om beskyttet sex mod betaling - men aftalen blev mildt sagt brudt. 

Jeg har stor sympati for Sofies situation og tænker at det må have været stærkt grænseoverskridende. Alene det forhold, at kunden stikker af fra regningen gør det rimeligt, at hans navn og e-mail offentliggøres, så andre ikke kommer i samme situation. Det kunne også hjælpe med at få ham identificeret, så han kan betale hvad han skylder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, den 21/7/2017 at 16:09:

Hvis man har indgået en aftale om at have en hygge-stund MED kondom, og man så bryder denne aftale, har man - i mine øjne - gjort sig skyldig i voldtægt, og man skulle straffes herfor jf. gældende lovgivning.

Det er ikke kun i dine øjne, men sandsynligvis også i lovens. Problemet er bevisbyrden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er F... dårlig stil.. total latterligt.

Man skal holde til den aftalte du tilbyder og intet andet.

Synd at nogen ikke fatter budskabet. Spørg frem og får man NEJ ER NEJ svaret.

Og ja det er vild dejligt uden men hvis man ikke gør dette skal det F.. respektetes når man er sammen.

Jesus...dybt rystende over din oplevelse.Bliver så fandens harm over sådan nået.

Håber andre der er sammen med dig værsætter dig dette.

JEG VILLE ALDRIG SELV FINDE PÅ SÅDAN EN TING.

Håber det hjælper på din verde..

Blev simpelhed nød til at respondere på dit opråb.

Kærligeste hilsner Kim

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, den 25/7/2017 at 11:23:

Det er jo netop pga. mænd som ham, at betalingen skal falde først. Er du stamgæst og har det super godt med pigen, kan du måske spørge om I kan klare betalingen på en anden måde? 

Har også selv en enkelt gang været udsat for først at skulle betale bagefter, og jeg fik også en fantastisk behandling. Kan godt forstå når de fleste piger forlanger betaling up front. Men som du skriver Sofiala, så er der nok stamkunder som kan opnå andre aftaler med pigen.

 

For lige at vende tilbage til topic, så er det altså bare slet ikke i orden at gå ud over pigens grænser. Jeg mener også at den handling som Sofie Brandvarm beskriver, tangerer en voldtægt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, den ‎21‎-‎07‎-‎2017 at 15:15:

Jeg har udtrykkeligt afsluttet min annonce med skriften "ingen sex uden kondom!", og er desværre alligevel lige blevet udsat for en kunde der stak pikken i mig uden! Han skulle have en halv time, han var en halv time forsinket så jeg var sød at rykke på min tidsplan. Da vi havde været i gang i 20 minutter skete det så, jeg havde pakket kondomet ud og ville sætte det på med munden. Men han ville lige vente lidt mere og BANG stak han pikken op i mig uden. Jeg blev rasende og stoppede legen med det samme for at smide ham ud. Og han skred uden at betale. Dårlig stil!!

Jeg har lige brug for at komme ud med det, det var en dårlige oplevelse og uanset hvor dejligt det er uden kondom, så er jeg en pige der vægter sundhed og sikkerhed fremfor alt, og med dette oplæg vil jeg bare gerne sige til jer der ude som kunne overveje samme nr; det er dårlig stil, ulækkert, nedværdigende, mangel på respekt og skaber en generel utryghed hos pigen.

Så please dont!!

Jeg forstår godt at du bliver rasende. En sjældent gang kan kondomet godt ryge af ved et uheld, men det er absolut ikke det samme...

Godt han ryg ud på arm og albuer.

sikke en klaphat...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder2017

Undskyld mig, men føj. Det er decideret ondskabsfuld og total mangel på respekt.

Sex uden kondom bør kun ske indenfor hjemmets vægge . At udsætte sig selv og andre for sygdomme er sgu tegn på total manglende intelligens 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nybegynder2017 skrev, for 5 minutter siden:

Sex uden kondom bør kun ske indenfor hjemmets vægge . At udsætte sig selv og andre for sygdomme er sgu tegn på total manglende intelligens 

Amen....godt det snart er jul, så er det tid til det årlige jule knald.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder2017
Røvslikker skrev, for 18 minutter siden:

Amen....godt det snart er jul, så er det tid til det årlige jule knald.

God weekend

He he jule knald. Ja udenfor hjemmet. Gad vide om man kan ønske et gavekort til @Trinetease og @SEXY JASMIN HERLEV til at ligge under træet. He he 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Sofie Brandvarm skrev, den 21/7/2017 at 16:09:

Ja, jeg har indtil nu naivt vist tillid til at man betaler som aftalt. Men fremover vil jeg tage betalingen som det første ved mødet.

Tak for jeres respons ❤

Synes faktisk at det er en flot gestus og mere reelt det du gør. Så hvis han er den eneste der er løbet for regningen, så Lad være med at ændre praksis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 15 timer siden:

Synes faktisk at det er en flot gestus og mere reelt det du gør. Så hvis han er den eneste der er løbet for regningen, så Lad være med at ændre praksis. 

 Selfølge skal betalingen falde før sex. Det er da pisse træls at skulle stå bagefter men en klaphat der pludselig har glemt pungen i bilen eller en der troede at hun havde dankort/mobilpay eller en der ikke vil betale det fulde beløb osv. Det er da en dræber at ligge der og spekulere om man nu får det man har fortjent for sit arbejde. Vi kan jo ikke sende inkasso efter jer som ikke vil betale.

Så forsæt du med det Sofia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 25/7/2017 at 09:50:

Har oplevet en enkelt gang at jeg skulle betale efter akten. og det blev i sandheden en af de bedste oplevelser.

Hov mangler der ikke noget tænkte jeg et kort øjeblik, men der var vist andet at tænke på, der var en sød kvinde foran mig så ja der var meget andet at tænke på...

Da vi var blevet færdige var jeg så paff at jeg skulle bruge nogen sekunder for at gennemskue hvad hun mente da hun sagde honoraret.  

eller hende der startede med et langt inderligt tungekys, helt paff igen betaling hvad for noget nåh ja. Et eller andet sted skal du blive ved med at lade dine gæster betale bagefter, for mig mistede det lidt af gnisten og man tænke inden man kommer i gang det her er forretning. 

men sikke en idiot, jeg ved ikke hvad han skulle få ud af det. Men at lade betale først så har du mistillid til alle tænker jeg. 

Mener du det seriøst??? Ved du hvor mange der så render fra betalingen??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Har oplevet at vi helt glemte betalingen, heldigvis nogen der stadig prioriterer oplevelsen højere en penge...

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Såklar
Røvslikker skrev, for 20 minutter siden:

Har oplevet at vi helt glemte betalingen, heldigvis nogen der stadig prioriterer oplevelsen højere en penge...

åbenbart en del gæster der gør hvis ik der er forudbetaling ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 35 minutter siden:

Har oplevet at vi helt glemte betalingen, heldigvis nogen der stadig prioriterer oplevelsen højere en penge...

Taler vi her om booking af en gp???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...